Ja, het is gewoon off topic en daar is het de afgelopen tijd vaker over gegaan. Doe dat lekker in de slowchat.quote:Op zondag 30 november 2025 22:04 schreef Snaky het volgende:
Cattolica: niet onaardig bedoeld, maar liever een apart topic over dit onderwerp. Ik lees graag over de meeste influencers maar ik merk dat het ook vaak een lotgenotentopic is. Heel begrijpelijk en jet lijkt me heel rot om LC te hebben, maar dit is niet de plaats om mensen een inkijkje daarin te geven.
Doet ze slimquote:Op zondag 30 november 2025 22:06 schreef Snaky het volgende:
Volgens mij laat Tamara de elf opeten door de Dino en is het daarna klaar.
Dit.quote:Op zondag 30 november 2025 22:04 schreef Snaky het volgende:
Cattolica: niet onaardig bedoeld, maar liever een apart topic over dit onderwerp. Ik lees graag over de meeste influencers maar ik merk dat het ook vaak een lotgenotentopic is. Heel begrijpelijk en jet lijkt me heel rot om LC te hebben, maar dit is niet de plaats om mensen een inkijkje daarin te geven.
Je mag dat altijd gewoon openen hoor. Graag juist, activiteit op een forum is altijd wenselijk.quote:Op zondag 30 november 2025 22:08 schreef Gooischevrouw het volgende:
Ik denk zeker dat een apart topic fijn kan zijn! Ik loop er soms ook tegenaan dat ik mij afvraag of de uitleg die ik geef passend is voor dit topic. Dus als er voldoende animo is (like dit bericht) zal ik een topic openen.
En weer on topic:
Ik heb mij doodgelachen toen ik Deb tegenkwam in mijn tijdlijn van TikTok met haar aura… wilde bijna reageren met zwart 😉 maar ik heb de eer aan mezelf gehouden.
Lekker in een apart topic graag haha. Een SC is ook niet de juiste plek voor een (soort) lotgenoten gesprek.quote:Op zondag 30 november 2025 22:08 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon off topic en daar is het de afgelopen tijd vaker over gegaan. Doe dat lekker in de slowchat.
Ja al vind ik het ook wel weer erg makkelijk hoor… idee van haar oudste zoon, zou het iig een paar dagen doen en dan dus die dino om er vanaf te zijn… of alleen dit jaar en daarna nooit weer. Vind het een onzinnig iets, maar wel leuk dat de oudste broer dan zoiets bedenkt voor ze en dat zou ik dan toch wel een jaartje doen… desnoods hem verplichten om met ideeen te komen 😉quote:Op zondag 30 november 2025 22:06 schreef Snaky het volgende:
Volgens mij laat Tamara de elf opeten door de Dino en is het daarna klaar.
Nee ik schreef het ook al. Er kan veel over Debbie gezegd worden, maar dit kan je ook gewoon als een lieve actie vanuit haar zien en niet alles wat ze doet hoeft belachelijk gemaakt te worden. Roy houdt van gamen en ik denk echt dat ze hem hiermee een leuke ontspannen avond bezorgd heeftquote:Op zondag 30 november 2025 22:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik ben een beetje mosterd en volgens mij de enige, maar ik vind het best lief van Debbie dat ze zo'n feestje organiseert voor Roy en aan meerdere mensen vraagt geld in te leggen voor een groot cadeau.
Roy komt niet per se over als een feestbeest en zo wordt er toch aandacht besteed aan zijn verjaardag.
Het hoeft toch geen groot feest te zijn om het gezellig te hebben?
Dit vind ik eerlijk gezegd wel erg ver gezocht.quote:Op zondag 30 november 2025 22:24 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Hi,lees al tijdje mee - tijd voor een account. Over MB; zou de poly bedacht kunnen zijn - maar nooit werkelijk bestaan, alleen voor de views en de bedrijven marketing- dat Koen en Sjaak al jaren een setje zijn en het zakelijk en voor de kindjes slimmer was om het met elkaar in stand te houden dus met 3 te doen? Alles lijkt dan achteraf gezien echt wel eerlijk te zijn, met deze wetenschap nu.
Dus nooit MB die verliefd werd op JvP maar K wel en MB vond het prima maar zakelijke belangen. Als je op die manier foto's en YT terugkijkt valt het kwartje.
Gedaan!quote:Op zondag 30 november 2025 22:10 schreef Donna het volgende:
[..]
Je mag dat altijd gewoon openen hoor. Graag juist, activiteit op een forum is altijd wenselijk.![]()
Wel graag in LIF.
Lifestyle
En daar dan zoveel kinderen bij betrekken? Kapitalen uitgeven aan een woonboerderij en daar maar heel kort wonen?quote:Op zondag 30 november 2025 22:24 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Hi,lees al tijdje mee - tijd voor een account. Over MB; zou de poly bedacht kunnen zijn - maar nooit werkelijk bestaan, alleen voor de views en de bedrijven marketing- dat Koen en Sjaak al jaren een setje zijn en het zakelijk en voor de kindjes slimmer was om het met elkaar in stand te houden dus met 3 te doen? Alles lijkt dan achteraf gezien echt wel eerlijk te zijn, met deze wetenschap nu.
Dus nooit MB die verliefd werd op JvP maar K wel en MB vond het prima maar zakelijke belangen. Als je op die manier foto's en YT terugkijkt valt het kwartje.
Dat is ook weer waar. Ik vind het wel grappige poppetjes.quote:Op zondag 30 november 2025 22:21 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
[..]
Ja al vind ik het ook wel weer erg makkelijk hoor… idee van haar oudste zoon, zou het iig een paar dagen doen en dan dus die dino om er vanaf te zijn… of alleen dit jaar en daarna nooit weer. Vind het een onzinnig iets, maar wel leuk dat de oudste broer dan zoiets bedenkt voor ze en dat zou ik dan toch wel een jaartje doen… desnoods hem verplichten om met ideeen te komen 😉
Nou dat lijkt me te vergezocht hoor. Het zal heus wel echt geweest zijn voor Michelle. In ieder geval spannend. Bij JvP had ik altijd het idee dat ze graag MB wilde zijn.quote:Op zondag 30 november 2025 22:24 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Ik vond het er heel ongemakkelijk en kinderlijk uitzien. En geld inzamelen voor een cadeau vind ik persoonlijk heel raar gezien alle meuk die zij voor zichzelf aanschaft.quote:Op zondag 30 november 2025 22:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik ben een beetje mosterd en volgens mij de enige, maar ik vind het best lief van Debbie dat ze zo'n feestje organiseert voor Roy en aan meerdere mensen vraagt geld in te leggen voor een groot cadeau.
Roy komt niet per se over als een feestbeest en zo wordt er toch aandacht besteed aan zijn verjaardag.
Het hoeft toch geen groot feest te zijn om het gezellig te hebben?
Alle Youtube video’s van daarvoor waren ook ongemakkelijk. JvP die niets zei en alleen maar als een bakvis naar MB zat te kijken.quote:Op zondag 30 november 2025 22:37 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Thanks voor de welkom!
Uit de q&a op YT na de verbouwing en ze er net woonden allemaal kreeg ik sterk de indruk dat het al de bedoeling was dat het het huis van MB zou zijn. Amper iets te zeggen door Koen en JvP. Denk dat zij 2 ook eigen woonplek hadden samen, zonder MB. Aan eind v die q&a praat MB over een hometour die ze wil filmen, vond JvP geen goed plan. Dat hele fragment was ongemakkelijk.
Dat was alleen voor de reclame. Om anderen die rommel aan te smeren.quote:Op zondag 30 november 2025 22:39 schreef meesterinbreekster het volgende:
Maar debbie heeft toch ontdekt dat ze op ozempic of aanverwanten heel goed gaat wat haar longcovid en energieloosheid betreft? 😅
Ja dat snap ik. Zij zou zich echt moeten schamen.quote:Op zondag 30 november 2025 22:41 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat was alleen voor de reclame. Om anderen die rommel aan te smeren.
Als een bakvis 😂😂😂quote:Op zondag 30 november 2025 22:40 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Alle Youtube video’s van daarvoor waren ook ongemakkelijk. JvP die niets zei en alleen maar als een bakvis naar MB zat te kijken.
Ik geloof 100% dat de poly bestond. Maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat JvP het leven van MB wilde. Zij werd een kopie van MB. Een dame met een verborgen agenda.
Eens met elk woord!quote:Op zondag 30 november 2025 22:40 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Alle Youtube video’s van daarvoor waren ook ongemakkelijk. JvP die niets zei en alleen maar als een bakvis naar MB zat te kijken.
Ik geloof 100% dat de poly bestond. Maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat JvP het leven van MB wilde. Zij werd een kopie van MB. Een dame met een verborgen agenda.
En daarmee werd haar eigen leven ook schijn. Daar veranderen een BMW en een YSL tas niks aan. Pure armoe.quote:Op zondag 30 november 2025 22:44 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Als een bakvis 😂😂😂
Ja naar mijn idee adoreerde ze het leven van MB ontzettend, maar ik denk dat ze van een koude kermis thuis kwam en al snel ervaarde dat het allemaal maar schijn is dat leven van MB.
Ik vind dit nog niet zo'n gekke gedachte. Nogmaals, ik ken dit hele stel niet en hoorde er voor de eerste keer van, toen Reality FBI erover berichtte. Ik dacht toen begrepen te hebben dat het met K en J was begonnen, want ik dacht nog "nou, dat moet je als echtgenote ook maar leuk vinden". Ik ben ze toen gaan volgen. Er was toen ook een "blauwe maandag" account, die ik volgde, dat voor kinderen opkwam die door momfluencers worden gebruikt voor content. Ik heb nooit bij MB gereageerd maar ik werd binnen no-time geblokkeerd. Ik denk dat ze de volgerslijst van dat account is afgegaan en iedereen heeft geblokkeerd.quote:Op zondag 30 november 2025 22:24 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Die groene slinger had ik achterwege gelaten haha en zo'n verrassing is ook echt intens ongemakkelijk. Voor mij werd ooit een verrassingsfeest georganiseerd, ik wist van ellende niet waar ik kijken moest of wat ik moest doen 😂.quote:Op zondag 30 november 2025 22:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vond het er heel ongemakkelijk en kinderlijk uitzien. En geld inzamelen voor een cadeau vind ik persoonlijk heel raar gezien alle meuk die zij voor zichzelf aanschaft.
Ik ooo al zo lang en vond haar zo leuk zag haar zelfs beetje als voorbeeld van leuke moeder leuke vrouw en vriendin enzo. En achteraf vraag ik me toch af wat er klopte van der online plaatje wat ze heeft willen neerzettenquote:Op zondag 30 november 2025 23:35 schreef slowie het volgende:
Ik volg mb wel al een langere tijd. Zij begon al online toen B nog maar een baby was. Filmde ze haar dagen thuis met twee kleintjes in een appartement. Volgens mij werkte Koen toen alleen of vooral. Heel anders dan haar leven nu, maar vind het niet meer dan logisch dat mensen ontwikkelen.
Eens dat haar liefdesleven nu wel snel gaat, maar ik geloof wel dat ze die 10(?) jaar gewoon trouw was aan Koen. Vond ze echt een leuk stel samen, voordat jvp erbij kwam
Volgens mij maximaal 1 maand. Werd ook geen aandacht aan besteed dat ze ging afrijden zoals ze dat bij de eerdere keren wel uitgebreid deden. Misschien toch onzeker of ze het deze ronde wel zou halen?quote:Op zondag 30 november 2025 23:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
De nagelkerkjes lenen hun Porsche uit aan hun dochter die nog niet zo heel lang haar rijbewijs heeft? (Paar maanden volgens mij)
Aan je eigen kind iets ‘lenen’? Ik vind het niet zo gek dat je een auto met elkaar gebruikt. Daar is het een auto voor, ook een dure.quote:Op zondag 30 november 2025 23:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
De nagelkerkjes lenen hun Porsche uit aan hun dochter die nog niet zo heel lang haar rijbewijs heeft? (Paar maanden volgens mij)
Het rijden met welke auto dan ook met veel power is toch wel iets wat ik niet geschikt vind voor een beginnend bestuurder.quote:Op maandag 1 december 2025 08:22 schreef Xmuis het volgende:
[..]
Aan je eigen kind iets ‘lenen’? Ik vind het niet zo gek dat je een auto met elkaar gebruikt. Daar is het een auto voor, ook een dure.
Iemand in mijn kennissenkring deed laatst hetzelfde met zijn station. Misschien kan hij de bakkertjes even videobellen om te laten zien wat er mis kan gaan 🤣 Al was dat ook pech hebben hoor… En heel eerlijk, toen ik net m’n rijbewijs had reed ik ook meteen overal in. Maar zo’n dure auto, nee, daar zou ik ook terughoudend mee zijn geloof ik.quote:Op zondag 30 november 2025 23:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik zou mijn kind echt mijn dure porsche niet laten rijden, zeker niet als ze pas net hun rijbewijs hebben 🫣quote:Op maandag 1 december 2025 08:22 schreef Xmuis het volgende:
[..]
Aan je eigen kind iets ‘lenen’? Ik vind het niet zo gek dat je een auto met elkaar gebruikt. Daar is het een auto voor, ook een dure.
Is toch logische 🤪 weet je hoe vochtig de ruimte met natte was. Ze kan wel dms krijgen maar niet reageren. Had AM ook.quote:Op maandag 1 december 2025 08:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm heeft heel veel tips gekregen om een ontvochtiger bij de was te zetten dan is het sneller droog 🤔 ik heb hier werkelijk nog nooit van gehoord (wel om hem in vochtiger ruimtes te zetten ter voorkoming van schimmel enzo)
Dus waarom krijgt zij ineens heel veel deze tip? Of heeft ze het gewoon ergens gelezen of heeft 1 iemand haar deze tip gestuurd?
En ik dacht dat ze geen dm's kon krijgen of sturen
Dat de ruimte vochtiger word is wel logisch maar was droogt volgens mij niet perse snellerquote:Op maandag 1 december 2025 08:43 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Is toch logische 🤪 weet je hoe vochtig de ruimte met natte was. Ze kan wel dms krijgen maar niet reageren.
Op tiktok blijft ze ook bij zichzelf reageren. Ik vind dat echt een mentaal probleem hoor, als je zo bent. 😅quote:Op maandag 1 december 2025 08:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dat de ruimte vochtiger word is wel logisch maar was droogt volgens mij niet perse sneller
Mijn punt is meer dat zij ineens heel veel deze tip krijgt.. ze doet altijd net of ze mega voor reacties krijgt (maar ze moet vooral veel accounts aanmaken om haar eigen berichten te liken.. dus iets zegt mij dat het allemaal wel mee valt 😂)
Voor hun is de Porsche wat voor ons een Citroën oid is. En als hij in elkaar gereden wordt, komt er gewoon een nieuwe.quote:Op maandag 1 december 2025 08:34 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Iemand in mijn kennissenkring deed laatst hetzelfde met zijn station. Misschien kan hij de bakkertjes even videobellen om te laten zien wat er mis kan gaan 🤣 Al was dat ook pech hebben hoor… En heel eerlijk, toen ik net m’n rijbewijs had reed ik ook meteen overal in. Maar zo’n dure auto, nee, daar zou ik ook terughoudend mee zijn geloof ik.
Ze hadden voor de meiden een kleine, oudere mercedes gekocht een tijd geledenquote:Op maandag 1 december 2025 09:14 schreef Harper het volgende:
[..]
Voor hun is de Porsche wat voor ons een Citroën oid is. En als hij in elkaar gereden wordt, komt er gewoon een nieuwe.
Op zich snap ik wel dat je volwassen kind af en toe je auto wil gebruiken. En ze hebben nu eenmaal niks goedkopers staan.
Oh maar dat heeft ‘ie al vaker succesvol gedaan dus daar zit geen gevaar meer voor ‘m hoor! 😂quote:Op maandag 1 december 2025 09:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith laat Bob midden op straat rennen, met losse veters terwijl zij er al filmend achteraan fietst 🤦♀
Dit heeft echt niets meer te maken met "het leven en risico's". Ze is gewoon onverantwoord bezig! Maar goed, zij geniet denk ik van de reacties die ze hierop krijgt. Negatieve aandacht is ook aandacht he.quote:Op maandag 1 december 2025 09:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith laat Bob midden op straat rennen, met losse veters terwijl zij er al filmend achteraan fietst 🤦♀
Misschien gaat ze een vragensticker maken: rent jouw kind ook altijd zo naar school?quote:Op maandag 1 december 2025 09:25 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Dit heeft echt niets meer te maken met "het leven en risico's". Ze is gewoon onverantwoord bezig! Maar goed, zij geniet denk ik van de reacties die ze hierop krijgt. Negatieve aandacht is ook aandacht he.
"Niet bij te houden zelfs met losse veters" tja als het mis gaat ligt hij hard op zijn plaats en met beetje pech sjees je er zo overheen 👌 maar stoer hoorquote:Op maandag 1 december 2025 09:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dat wist ik niet. Dan had ik die inderdaad meegegeven.quote:Op maandag 1 december 2025 09:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze hadden voor de meiden een kleine, oudere mercedes gekocht een tijd geleden
En als vervolg ‘valt jouw kind vaak met losse veters?’ 😂quote:Op maandag 1 december 2025 09:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien gaat ze een vragensticker maken: rent jouw kind ook altijd zo naar school?
#meerbereik 😂
Waarschijnlijk was het dan de schuld van de stoeptegels. 😃quote:Op maandag 1 december 2025 09:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
"Niet bij te houden zelfs met losse veters" tja als het mis gaat ligt hij hard op zijn plaats en met beetje pech sjees je er zo overheen 👌 maar stoer hoor
Ervaringen ook. Mijn lieve hemel, hoe groots en gewichtig kun je iets maken..quote:Op maandag 1 december 2025 09:59 schreef Harper het volgende:
AM doet weer heel gewichtig over dat in hun gezin er voor elk kind een lijstje met Sint-ervaringen is. Het zien van de Sint, op schoot bij de Sint etc.
Dingen die in vrijwel elke gezin gebruikelijk zijn dus. Alleen maken de meeste ouders er geen to do lijst van.
Oei. Hopelijk is het niet te ernstig en herstel je snel.quote:Op maandag 1 december 2025 10:00 schreef Tarantelle het volgende:
En help, ik heb een ongelukje gehad, waardoor ik minstens nog 6 weken niet kan werken. Nu moet ik maar meer influencers gaan volgen denk ik, een instagram-account aanmaken, mijn administratie eindelijk gaan doen. Ik zie er enigszins tegenop, de afgelopen week duurde eindeloos.
Dat wel ja. Helaas waren we ook bezig een huis leeg te halen... Nou ja, ik stort mij nu maar op dingen die ik wel kan (lezen, lezen, administratief werk).quote:Op maandag 1 december 2025 10:05 schreef Harper het volgende:
[..]
Oei. Hopelijk is het niet te ernstig en herstel je snel.
En voor de komende weken even omdenken: lekker vrij met de feestdagen!
😆quote:Op maandag 1 december 2025 09:23 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Oh maar dat heeft ‘ie al vaker succesvol gedaan dus daar zit geen gevaar meer voor ‘m hoor! 😂
En daarna ‘herbruik jij je badwater’ en ‘hoevaak was jij je truien’quote:Op maandag 1 december 2025 09:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien gaat ze een vragensticker maken: rent jouw kind ook altijd zo naar school?
#meerbereik 😂
En als de stoomboot stuk is/niet meer mag vanwege CO2 regels, dan heeft het kind dat niet kunnen afvinken? Trauma voor het leven, intensieve therapie? Later een boek schrijven?quote:Op maandag 1 december 2025 09:59 schreef Harper het volgende:
AM doet weer heel gewichtig over dat in hun gezin er voor elk kind een lijstje met Sint-ervaringen is. Het zien van de Sint, op schoot bij de Sint etc.
Dingen die in vrijwel elke gezin gebruikelijk zijn dus. Alleen maken de meeste ouders er geen to do lijst van.
Die kinderen worden van die luxepaardjes, net als moeders. Enige verschil is dat Eline wel hard werktquote:Op maandag 1 december 2025 09:39 schreef Harper het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Dan had ik die inderdaad meegegeven.
Maar iets zegt me dat Eline daar misschien geen genoegen mee neemt.
Misschien kun je de elven gaan doen, daar kun je bij Debbie tips voor krijgen!quote:Op maandag 1 december 2025 10:00 schreef Tarantelle het volgende:
En help, ik heb een ongelukje gehad, waardoor ik minstens nog 6 weken niet kan werken. Nu moet ik maar meer influencers gaan volgen denk ik, een instagram-account aanmaken, mijn administratie eindelijk gaan doen. Ik zie er enigszins tegenop, de afgelopen week duurde eindeloos.
Misschien zoekt ze naar een manier om sneller de melktandjes eruit te krijgen.quote:Op maandag 1 december 2025 09:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat ze niet even kon helpen een boterham te smeren of iets drinken inschenkenquote:Op maandag 1 december 2025 10:33 schreef WinnieWana het volgende:
Hvk: kinderen moesten zelf voor eten zorgen gisteren dus aten snoep en dronken cola.
De tweeling en meisje daarboven kunnen hun eigen brood wel smeren toch en fruit pakken en ranja maken en/of melk inschenken.
Toch niet zo handig telkens een nieuwe baby zonder netwerk.
Een boterham smeren is zo gebeurd, ook als je je beroerd voelt. Maar goed nu kan ze weer zielige content delen om te laten zien hoe zwaar ze het wel niet heeft. Hoop dat zij echt niet nog meer kinderen krijgt. Ze heeft het zware leven echt over zichzelf afgeroepen.quote:Op maandag 1 december 2025 10:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat ze niet even kon helpen een boterham te smeren of iets drinken inschenken
Ik mag toch echt niet hopen dat ze nog een baby krijgt...quote:Op maandag 1 december 2025 10:33 schreef WinnieWana het volgende:
Hvk: kinderen moesten zelf voor eten zorgen gisteren dus aten snoep en dronken cola.
De tweeling en meisje daarboven kunnen hun eigen brood wel smeren toch en fruit pakken en ranja maken en/of melk inschenken.
Toch niet zo handig telkens een nieuwe baby zonder netwerk.
Qua financiën heb ik echt geen medelijden met haar hoor. Altijd lopen pochen over hoe ze het financieel zo goed voor elkaar heeft. Is haar briljante Excel-sheet kapot?quote:Op maandag 1 december 2025 11:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤦♂️ Judith haar rekening is leeg en ze moet nog 18 dagen... nu weet ik ook wel dat niemand Judith zielig hoeft te vinden en ze heel veel geld links en rechts heeft liggen maar bizar is het wel weer.. van mega gier naar big spender..
Je kunt ook gewoon jezelf (en daarmee je kind) een normaal en stabiel budget aanleren 🤷 en met zoveel potjes waarom geen feestdagen pot? Dan had ze zich aan dat budget kunnen houden toch?
Aff linkje is geen samenwerking toch?quote:Op maandag 1 december 2025 11:27 schreef Miepje77 het volgende:
Oh en daar hebben we de samenwerking met most wanted! Judith heeft helemaal niet zo toevallig die bon gewonnen! Als ze het al echt gewonnen heeft.
Hoezo bah?quote:
Ja, zij en JvP net zo goed.quote:Op maandag 1 december 2025 12:16 schreef Annika2016 het volgende:
Ik vind het bah dat Michelle alleen maar liegt en onwaarheden laat zien. In de podcast van paar weken terug had ze nog geen nieuwe partner of date. En nu blijkt er al hele tijd iets met Tim te spelen.
Vandaag voor het eerst de podcast helemaal af geluisterd. Ze geeft ook aan dat er al eerder iets met Tim gespeeld heeft maar dat er nu geen houden meer aan was.quote:Op maandag 1 december 2025 12:18 schreef slowie het volgende:
Noem me naïef, maar ik geloof niet dat mb tijdens de poly vreemdging met Tim, dus ik denk eerder dan jvp en koen mb hebben genaaid en haar eruit hebben gezet
Ik weet niet hoe dat werkt. Het is wel heel toevallig.quote:Op maandag 1 december 2025 11:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Aff linkje is geen samenwerking toch?
Ik ben niet verbaasd over JvP en KB. Of het fijn is voor de kinderen weet ik niet. Hopelijk laten ze de kinderen hier voorlopig buiten.quote:Op maandag 1 december 2025 12:27 schreef Earring het volgende:
[..]
Fijn voor de kinderen in ieder geval
Dat vraag ik me af.quote:Op maandag 1 december 2025 12:27 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik snap ook dat gewauwel over de bingo niet. Het moet zo ingepakt dat je een beetje kunt zien wat het is maar niet helemaal zichtbaar....vervolgens staan alle "kadootjes" of zonder iets er omheen of in doorzichtige folie en is al duidelijk welke kado voor wie is, dat slaat helemaal nergens op.quote:Op maandag 1 december 2025 12:26 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: ik snap echt helemaal niets van Annemarie. De cadeaus voor de jongste kinderen moet goedkoop, de bingocadeaus mogen over de top zijn.
Ik zou het precies andersom verwachten (het is een kinderfeest toch?). Nog afgezien van het feit dat ik waardebonnen echt geen leuk cadeau vind, geef dan gewoon geld.
En waarom koopt alleen Annemarie cadeaus? Vinden de volwassen kinderen plus aanhang het niet leuk om iets te kopen?
Zat me dat net af te vragen, is dat nou wel of niet fijn voor de kinderen. Mama Mies niet meer zien, papa Koen wel. Straks weer verhuizen, samenwonen? Waar dan, weer ver weg van hun eigen vader en school (kinderen JvP)? Of dichterbij ex JVP en voor de kinderen Bollen weer elke keer ver rijden etc.quote:Op maandag 1 december 2025 12:27 schreef Earring het volgende:
[..]
Een samengesteld gezin kan best werken. Maar voor deze kinderen heeft er zoveel gespeeld en er speelt nog steeds heel veel. Ik hoop echt voor de kinderen dat JvP en KB hun verstand gebruiken en elkaar zien wanneer ze beiden geen kinderen hebben.quote:Op maandag 1 december 2025 12:40 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Zat me dat net af te vragen, is dat nou wel of niet fijn voor de kinderen. Mama Mies niet meer zien, papa Koen wel. Straks weer verhuizen, samenwonen? Waar dan, weer ver weg van hun eigen vader en school (kinderen JvP)? Of dichterbij ex JVP en voor de kinderen Bollen weer elke keer ver rijden etc.
Het is een puinhoop!
Ik vind JvP juist helemaal niet zo nuchter. Zij heeft haar kinderen van huis naar huis gesleept omdat zij een ander leven wilde. Een leven waarin ze een kopie van MB werd. Ik heb het steeds gezegd en blijf het zeggen: die houdt er een verborgen agenda op na.quote:Op maandag 1 december 2025 12:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat Jacqueline en Koen een betere combi is dan Michelle en Koen.
Ik denk dat Jacqueline een veel nuchtere instelling heeft dan Michelle en dat Michelle door de jaren heen veel veranderd is (ik volgde haar toen nog niet, maar wat ik van hier lees over haar vlogs van 'vroeger').
Ik kan me helemaal niet voorstellen hoe het is om 2 mensen tegelijk verliefd te zijn, dus kan me ook niet voorstellen dat die gevoelens voor beide even sterk blijven en er altijd een soort ongelijkheid (en dus jaloezie?) zal ontstaan. Het lijkt me doodvermoeiend een relatie met zijn drieën 🙈.
Ik hoop vooral dat er voor de kinderen wat stabiliteit komt, zij hebben niet gevraagd om dit ge heen en weer.
Ze zijn ook vanaf 2 jaar staat er op de site...quote:Op maandag 1 december 2025 13:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke had er niet bij nagedacht dat die gellyblocks waar zij zo lyrisch over was, stukgebeten kunnen worden door kinderen.
Kom op zeg, dat was mijn eerste gedachte, als kindvrije..
Ja, die is oud.quote:Op maandag 1 december 2025 13:14 schreef Post-its het volgende:
Die reel van Debbie met de kerstboom opzetten afgelopen week. Die had ze toch allang staan? Die heeft ze toch opgezet in de week dat Roy in het buitenland zat?
Of is het een oude reel? Anders weer een leugen.
Oude real van 27 oktober ... toen kondigde ze aan dat de dit jaar weer al haar energie in die elfen ging stekenquote:Op maandag 1 december 2025 13:14 schreef Post-its het volgende:
Die reel van Debbie met de kerstboom opzetten afgelopen week. Die had ze toch allang staan? Die heeft ze toch opgezet in de week dat Roy in het buitenland zat?
Of is het een oude reel? Anders weer een leugen.
Dat had niemand haar verteldquote:Op maandag 1 december 2025 13:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke had er niet bij nagedacht dat die gellyblocks waar zij zo lyrisch over was, stukgebeten kunnen worden door kinderen.
Misschien zijn ze gisteren teruggegaan naar MB. De kinderen van JvP gingen gisteren naar hun vader. Dus het zou goed kunnen dat JvP en KB dan beiden geen kinderen hadden. Ik kan me namelijk goed voorstellen dat hier afspraken over gemaakt zijn met MB en de vader van de kinderen van JvP.quote:Op maandag 1 december 2025 13:25 schreef slowie het volgende:
Kb had de kinderen toch ook afgelopen weekend? Want mb was in Spanje
MB zei in de podcast in haar enthousiasme dat Tim al eerder in beeld was, maar ze heeft er hard tegen gevochten.quote:Op maandag 1 december 2025 12:18 schreef slowie het volgende:
Noem me naïef, maar ik geloof niet dat mb tijdens de poly vreemdging met Tim, dus ik denk eerder dan jvp en koen mb hebben genaaid en haar eruit hebben gezet
😂 maar haar kind doet dit niet en ze is er altijd bij he! (😂🤣 echt hoeveel mensen dit zeggen en dan wel naar de spoed moeten 🤣 je wilt ze echt niet op de thee hebben 🤣😂👍)quote:Op maandag 1 december 2025 13:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ze is wel behoorlijk afgevallen. Dus het werkt wel.quote:Op zondag 30 november 2025 22:41 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat was alleen voor de reclame. Om anderen die rommel aan te smeren.
Maar daarmee is het nog geen gezond middel. Om die reden noem ik het rommel.quote:Op maandag 1 december 2025 13:39 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ze is wel behoorlijk afgevallen. Dus het werkt wel.
Ohja volledig eens. Zij had geen reclame ‘mogen’ maken voor die rommel. Net als dat ze het niet had ‘mogen’ gebruiken in haar toestand. Maar goed, dat is mijn mening.quote:Op maandag 1 december 2025 13:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar daarmee is het nog geen gezond middel. Om die reden noem ik het rommel.
Slowie gelooft nog in een goede afloop tussen mb en k denk ik 🤪quote:Op maandag 1 december 2025 13:48 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Waarom bah? Alleen maar mooi toch?
Waarom bah? Alleen maar mooi toch?quote:
Lijkt me fijn dat gelukkig 2/3 van de poly heel is gebleven. Dat was van de zomer al wel duidelijk. Als Mies vreemdging in de poly, dan hoeven zij toch niet uit elkaar? Alleen maar mooi voor de kinderen.quote:
Ik denk dat J en K hun verstand meer gebruiken dan Mies. Mooi dat de kinderen weer samen zijn.quote:Op maandag 1 december 2025 12:45 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Een samengesteld gezin kan best werken. Maar voor deze kinderen heeft er zoveel gespeeld en er speelt nog steeds heel veel. Ik hoop echt voor de kinderen dat JvP en KB hun verstand gebruiken en elkaar zien wanneer ze beiden geen kinderen hebben.
Dit dus. Snap niet waarom mensen willen dat K en J ook uit elkaar zijn. Die hebben gewoon even rust ingebouwd.quote:Op maandag 1 december 2025 12:12 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Hoezo bah?
Mocht het waar zijn dat michelle al met tim vreemdging ten tijde van de poly, dan is het toch niet raar dat zij nog steeds samen zijn?
Ja, dit zat ik ook te denken vandaag. Ik heb ook meermaals tijdens de podcast gedacht; dit zei je destijds ook allemaal over JvP. Hoe de wind waait..quote:Op maandag 1 december 2025 13:02 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Er zijn veel mensen die na hun scheiding door een zelfde soort fase gaan als MB. Daarmee bedoel ik een wilde fase. Alleen MB lijkt nooit tevreden te zijn met wat ze heeft. Hoelang zou dat blijven? Ik zie nog gebeuren dat ze over de x aantal jaren spijt heeft van de scheiding.
Fijn dat ik niet de enige ben. Ik heb ook het gevoel dat er veel meer speelt dan wij denken. Ik denk zeker wel dat er een klik was maar mijn gevoel zegt mij meer dat ze pas samen zijn gekomen nádat JVP ervandoor is gegaan met K én Tim en zijn ex ook uit elkaar zijn gegaan wegens problemen in hun eigen huwelijk waar Michelle niets mee te maken heeft. Ik kan mij echt niet voorstellen dat je een post maakt zoals vorige week + een vriendin hebt die je openlijk verdedigd wanneer er niks is gebeurt en het allemaal je eigen schuld is geweest. Want als dat zo was had JVP al lang haar mond open getrokken, die laat zich echt niet zo wegzetten, het is geen zielig meisje die niet voor zichzelf kan opkomen hè. Time will tell, en ik denk al heel snel. Die JVP is een wolf in schaapskleren en heeft straks alles waar ze op uit was. Ontzettend sneu voor de kinderen, nee helemaal niet leuk of goed, ik kan mij niet voorstellen hoe dit voor ze moet wezen. Wat een puinhoop, al die kinderen zitten later bij een therapeut for sure!quote:Op maandag 1 december 2025 12:18 schreef slowie het volgende:
😇quote:Op maandag 1 december 2025 13:53 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Slowie gelooft nog in een goede afloop tussen mb en k denk ik 🤪
De begroeting van zoontje met ex was wat geforceerd handen geven.quote:Op maandag 1 december 2025 14:37 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het er achter de schermen bij Terugnaarliefde aan toegaat. 🤭
“Ex: ik film even dat we elkaar 3 kussen geven”.
“Ex: ik film even dat ik een heel sexy kort jurkje aan hebt en jij mijn rits dichttrekt”.
😬
Oh maar echt, wat een bijzonder cadeau. Ik snap dat een kind interesse erin kan houden hoor, maar dit ding met adviesleeftijd 2-5 is ook gewoon heel laag!quote:Op maandag 1 december 2025 14:47 schreef Earring het volgende:
[..]
De begroeting van zoontje met ex was wat geforceerd handen geven.
Daarnaast kon zij de drukte niet aan met alle prikkels maar het was helemaal niet druk zo te zien.
En dat ijskarretje voor een jochie van 5 🥴
Wat ik al eerder zei: die jurk voor een kinderverjaardag, echt waarom?
Ik vertrouw JvP voor geen meter. De poly heeft er gezamenlijk een potje van gemaakt maar JvP heeft haar kinderen keer op keer in haar grillen meegetrokken. Geen idee waar haar verstand zat, niet in haar hoofd.quote:Op maandag 1 december 2025 13:57 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ik denk dat J en K hun verstand meer gebruiken dan Mies. Mooi dat de kinderen weer samen zijn.
Ja 🤣🤣🤣 vóór jvp vond ik mb en kb echt een leuk stelletje. Zij draaide ook 100% het huishouden + kinderen + werken, dus vind het beeld wat mensen nu van haar hebben (ze kan niet zelf voor de kinderen zorgen, heeft hulp in huis nodig etc.) wat oneerlijk. Maar dan is misschien 't gevaar als je iemand al zo lang volgt. Van mij part mag zij inderdaad de kinderen onherkenbaar in beeld brengen, maar ik vind haar 1 van de weinig hardwerkende influencer, die ook daadwerkelijk werkt 🤣quote:Op maandag 1 december 2025 13:53 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Slowie gelooft nog in een goede afloop tussen mb en k denk ik 🤪
Terwijl ze zelf al gezegd heeft voordat de poly uit elkaar ging dat, dat niet zo was.quote:Op maandag 1 december 2025 15:17 schreef slowie het volgende:
Jammer dat zij en kb elkaar zij kwijt geraakt tijdens de poly, want ik vond juist wel dat zij nog heel erg verliefd waren
Jij vond?quote:Op maandag 1 december 2025 15:17 schreef slowie het volgende:
[..]
Jammer dat zij en kb elkaar zij kwijt geraakt tijdens de poly, want ik vond juist wel dat zij nog heel erg verliefd waren
Ja prachtig, hoeven ze nu alleen maar 1 extra ouder te bezoeken en allerlei gif wat er bij een scheiding komt kijken.quote:Op maandag 1 december 2025 14:00 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Dit dus. Snap niet waarom mensen willen dat K en J ook uit elkaar zijn. Die hebben gewoon even rust ingebouwd.
Nee zeker niet. Mb en kb waren zeker nog niet over. Mb werd óók verliefd op jvp, maar het was niet dat hun huwelijk al slecht was.quote:Op maandag 1 december 2025 15:23 schreef Harper het volgende:
[..]
Jij vond?
Ik volg ze niet maar heb altijd begrepen dat het tussen Michelle en Koen eigenlijk al over was voor Jacqueline in de picture kwam.
Zij is heel erg verandertquote:Op maandag 1 december 2025 15:17 schreef slowie het volgende:
[..]
Ja 🤣🤣🤣 vóór jvp vond ik mb en kb echt een leuk stelletje. Zij draaide ook 100% het huishouden + kinderen + werken, dus vind het beeld wat mensen nu van haar hebben (ze kan niet zelf voor de kinderen zorgen, heeft hulp in huis nodig etc.) wat oneerlijk. Maar dan is misschien 't gevaar als je iemand al zo lang volgt. Van mij part mag zij inderdaad de kinderen onherkenbaar in beeld brengen, maar ik vind haar 1 van de weinig hardwerkende influencer, die ook daadwerkelijk werkt 🤣
Heel weird idd... Het lijkt me dan straks ook erg ingewikkeld icm co-ouderschap voor de Bollens. Je hebr dan als "nieuweoude" vriendin ook liggen wippen met de ex 🤣 Echt hier kunnen de scriptschrijvers van Gtst nog een puntje aan zuigen 😋quote:Op maandag 1 december 2025 12:40 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Zat me dat net af te vragen, is dat nou wel of niet fijn voor de kinderen. Mama Mies niet meer zien, papa Koen wel. Straks weer verhuizen, samenwonen? Waar dan, weer ver weg van hun eigen vader en school (kinderen JvP)? Of dichterbij ex JVP en voor de kinderen Bollen weer elke keer ver rijden etc.
Het is een puinhoop!
Ik kan ook geen reden bedenken waarom daar aan getwijfeld zou moeten worden, zou zelfs een beetje naïef zijn. Waar rook is, is vuur en de krant mag gebeld worden als de juicekanalen het een keertje mis hebben. Daarnaast lijkt het me een doodvermoeiende en moeilijke vrouw om mee samen te zijn / tevreden te houden.quote:Op maandag 1 december 2025 13:31 schreef lila01 het volgende:
[..]
MB zei in de podcast in haar enthousiasme dat Tim al eerder in beeld was, maar ze heeft er hard tegen gevochten.
Dus ja, ik geloof het wel.
Jawel, dat hebben ze eens verteld..quote:Op maandag 1 december 2025 15:38 schreef slowie het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Mb en kb waren zeker nog niet over. Mb werd óók verliefd op jvp, maar het was niet dat hun huwelijk al slecht was.
Ik denk dat het beter is dan weer een nieuw gezin. Zoals het nu lijkt komen er van de kant van Mies weer twee nieuwe bonussen bij.quote:Op maandag 1 december 2025 15:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja prachtig, hoeven ze nu alleen maar 1 extra ouder te bezoeken en allerlei gif wat er bij een scheiding komt kijken.
Een samengesteld gezin uit een samengesteld gezin. Dat kent enkel winnaars
Als je het afgelopen zomer een beetje volgde, waren K en J echt een team. Mies was toen volgens de juice druk met haar lover(s). Ik snap die haat naar J niet. Mies is verliefd op haar geworden, daarna K ook. De laatste tijd van de poly was het duidelijk dat J en K echt gek op elkaar zijn. Ze waren beide klaar met de escapades van Mies. J en K hebben gelijk dat ze hun relatie in stand houden. Koen houdt van haar kinderen en J van die van hem. Mooi zou ik zeggen. Ze hebben hun boerderie droom al op moeten geven. Misschien dat Tim daar binnenkort woont. 🤷🏼♀️quote:Op maandag 1 december 2025 14:00 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Fijn dat ik niet de enige ben. Ik heb ook het gevoel dat er veel meer speelt dan wij denken. Ik denk zeker wel dat er een klik was maar mijn gevoel zegt mij meer dat ze pas samen zijn gekomen nádat JVP ervandoor is gegaan met K én Tim en zijn ex ook uit elkaar zijn gegaan wegens problemen in hun eigen huwelijk waar Michelle niets mee te maken heeft. Ik kan mij echt niet voorstellen dat je een post maakt zoals vorige week + een vriendin hebt die je openlijk verdedigd wanneer er niks is gebeurt en het allemaal je eigen schuld is geweest. Want als dat zo was had JVP al lang haar mond open getrokken, die laat zich echt niet zo wegzetten, het is geen zielig meisje die niet voor zichzelf kan opkomen hè. Time will tell, en ik denk al heel snel. Die JVP is een wolf in schaapskleren en heeft straks alles waar ze op uit was. Ontzettend sneu voor de kinderen, nee helemaal niet leuk of goed, ik kan mij niet voorstellen hoe dit voor ze moet wezen. Wat een puinhoop, al die kinderen zitten later bij een therapeut for sure!
Only Mrs controlfreak’s way aka her way or the highway.quote:Op maandag 1 december 2025 12:26 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: ik snap echt helemaal niets van Annemarie. De cadeaus voor de jongste kinderen moet goedkoop, de bingocadeaus mogen over de top zijn.
Ik zou het precies andersom verwachten (het is een kinderfeest toch?). Nog afgezien van het feit dat ik waardebonnen echt geen leuk cadeau vind, geef dan gewoon geld.
En waarom koopt alleen Annemarie cadeaus? Vinden de volwassen kinderen plus aanhang het niet leuk om iets te kopen?
Het ging slecht met de relatie. Daar heeft ze meerdere verhalen aan besteed. Ze zei steeds dat het hard werken was ik de relatie staande te houden. Ze ging destijds ook naar de psycholoog. En elke keer weer kwamen berichten dat ze hard moeten werken en dat het ze niet komt aanwaaien. Ik denk dat JvP echt eenplakband was, maar dat het niet stand heeft gehouden. Michelle wilde ook heel graag 4 kinderen. Ze hadden een relatie met of waren al aan het flikflooien met Sjaak toen ze zwanger probeerde te raken van de jongste.quote:Op maandag 1 december 2025 15:38 schreef slowie het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Mb en kb waren zeker nog niet over. Mb werd óók verliefd op jvp, maar het was niet dat hun huwelijk al slecht was.
Nu je het zegt... weten jullie npg de consternatie laatst. Toen Iris reageerde op een foto van Sjaak, dat MB heeeel respectvol was? 🤔 En Sjaak ook een soort van aardig daar op reageerde. Miss makes it sense nu... Kijk ik vind niks aan mn naamgenoot maar als het zo is dat Sjaak en Koen er met elkaar van door zijn gegaan worden ze nu idd respectvol door MB behandeld. Ik had ze dan al 3x online voor de bus gegooid.. Maar goed het blijft speculerenquote:Op maandag 1 december 2025 14:00 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Fijn dat ik niet de enige ben. Ik heb ook het gevoel dat er veel meer speelt dan wij denken. Ik denk zeker wel dat er een klik was maar mijn gevoel zegt mij meer dat ze pas samen zijn gekomen nádat JVP ervandoor is gegaan met K én Tim en zijn ex ook uit elkaar zijn gegaan wegens problemen in hun eigen huwelijk waar Michelle niets mee te maken heeft. Ik kan mij echt niet voorstellen dat je een post maakt zoals vorige week + een vriendin hebt die je openlijk verdedigd wanneer er niks is gebeurt en het allemaal je eigen schuld is geweest. Want als dat zo was had JVP al lang haar mond open getrokken, die laat zich echt niet zo wegzetten, het is geen zielig meisje die niet voor zichzelf kan opkomen hè. Time will tell, en ik denk al heel snel. Die JVP is een wolf in schaapskleren en heeft straks alles waar ze op uit was. Ontzettend sneu voor de kinderen, nee helemaal niet leuk of goed, ik kan mij niet voorstellen hoe dit voor ze moet wezen. Wat een puinhoop, al die kinderen zitten later bij een therapeut for sure!
Dit inderdaad! Hoe vaak J al niet op pad ging met de bollen kinderen. Helemaal hotel de botel op bonusdochtet. Zij deden nog leuke dingen met de kinderen, terwijl Mies weer te diep in het glaasje keek. Zelfs op het strand aan de drank. Dan heb je gewoon issues. Je kan veel zeggen van J en ja ze heeft er een puinhoop gemaakt en heeft haar kinderen geen veilige plek gegeven (woonplaats), maar ZIJ gaat wel op pad met ze en knutselt met ze en laat dat niet over aan de hulp of aan vriendinnen.quote:Op maandag 1 december 2025 15:55 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Als je het afgelopen zomer een beetje volgde, waren K en J echt een team. Mies was toen volgens de juice druk met haar lover(s). Ik snap die haat naar J niet. Mies is verliefd op haar geworden, daarna K ook. De laatste tijd van de poly was het duidelijk dat J en K echt gek op elkaar zijn. Ze waren beide klaar met de escapades van Mies. J en K hebben gelijk dat ze hun relatie in stand houden. Koen houdt van haar kinderen en J van die van hem. Mooi zou ik zeggen. Ze hebben hun boerderie droom al op moeten geven. Misschien dat Tim daar binnenkort woont. 🤷🏼♀️
Ik volg haar juist al sinds die tijd en ook de vlogs gekeken, blog gelezen. Alle verhalen over dat het slecht ging met kb komen niet van haar, maar via juice. Dat het slecht gaat en ze naar de psycholoog gaat is vanwege haar trauma, dat ging niet over haar relatie. Ik heb mb nooit horen zeggen dat het slecht ging met haar en koen.quote:Op maandag 1 december 2025 16:02 schreef Bubbeltjeswater het volgende:
[..]
Het ging slecht met de relatie. Daar heeft ze meerdere verhalen aan besteed. Ze zei steeds dat het hard werken was ik de relatie staande te houden. Ze ging destijds ook naar de psycholoog. En elke keer weer kwamen berichten dat ze hard moeten werken en dat het ze niet komt aanwaaien. Ik denk dat JvP echt eenplakband was, maar dat het niet stand heeft gehouden. Michelle wilde ook heel graag 4 kinderen. Ze hadden een relatie met of waren al aan het flikflooien met Sjaak toen ze zwanger probeerde te raken van de jongste.
En iedereen die zegt dat dat met Tim net is: heb je het filmpje in het stadion wel gezien? Dat kwam uit rond de tijd dat hun huis verkocht werd.
Echt stop met het beeld dat Michelle de zuivere maagd is die geen fout kan doen. En stop met steeds te zeggen dat het een doordachte plan van Jacqueline is. Ze hebben beide fouten gemaakt, maar Michelle heeft ook niet heel slim gedacht. Koste wat het kost 4 kinderen willen hebben terwijl al bij de derde duidelijk was dat je meer wilde uit de relatie. Toen ze ook eerlijk deelde dat ze wel eens een meisje zoende.
Leuk dat je haar nu volgt, maar sommigen van ons volgen haar sinds ze zwanger was van B. Leuke, vlotte jonge moeder was ze. Die steeds meer veranderde en nu haar jeugd lijkt in te halen. Die graag het goedkeuren van haar vader wil hebben. Ze heeft al die tijd gewoon zelf al gedeeld hoe ze in de relatie zat. Het is niet alleen van de juicekanalen hoor.
En nu is ze goed om de schijn op te houden. Nog steeds een knappe vrouw, heeft slimme stappen gezet in social media en daar haar bedrijf van gemaakt. Destijds wilde ze ook kinderkleding maken met haar broertje. En probeerde ze een Instagram pagina te maken over het sporten en fit worden. Ze ziet mogelijkheden en pakt die met beide handen aan. Ze laat zien wat ze wil laten zien. Soms een traan, soms een epistel zonder echt duidelijk verhaal en een story waarin het lijkt dat ze je vriendin is. Ze is gewiekst
Jawel ze heeft eerder al eens een hele insta post eraan gewijd dat het hard vechten en maximaal werken was in haar relatie met Koen.quote:Op maandag 1 december 2025 16:09 schreef slowie het volgende:
[..]
Ik volg haar juist al sinds die tijd en ook de vlogs gekeken, blog gelezen. Alle verhalen over dat het slecht ging met kb komen niet van haar, maar via juice. Dat het slecht gaat en ze naar de psycholoog gaat is vanwege haar trauma, dat ging niet over haar relatie. Ik heb mb nooit horen zeggen dat het slecht ging met haar en koen.
Precies mijn gedachte. En dat de tweeling héél graag die bak met snoep zouden willen winnen, terwijl die 2 kleintjes er naar "loeren" 🙄. Geef de jongste twee (of vier) gewoon hun cadeautjes en laat het "bingo winnen" voor de oudste kinderen en aanhang Ik heb de bingo nooit aanschouwd, maar als ik denk aan de hysterische taferelen op de dag van haar boeklancering, dan zet ik me alvast schrap 😉. Ik hoop dat Rens moet werken die dag/avond.quote:Op maandag 1 december 2025 12:40 schreef Harper het volgende:
Ik vind de sinterklaas bingo bij de Geertsen ontzettend stom.
AM heeft duidelijk geen zin meer in sinterklaas met de jongsten. Het "verplichte ervaringen-lijstje" is afgewerkt en daarmee is het klaar. Dat Jet en Lot de hele week in de stress zitten of ze de door hen zo gewenste knuffels wel krijgen bij de bingo maakt niet uit. En dat terwijl ze altijd heel hard roept dat Wij Geertsen niet tegen spanning kunnen.
Heel sneu.
Ik denk niet dat ze perse een burgerlijk leventje willen op de een of andere manier....quote:Op maandag 1 december 2025 16:46 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik denk dat jvp en k liefste het burgelijke leventje hebben lekker knus op de bank. En niet elke avond of weekend in de lampen hangen en voltanken..
Ze postte vanochtend een aantal terugblikken op vorig jaar. Dan heb je wel een idee, denk ik!quote:Op maandag 1 december 2025 17:02 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte. En dat de tweeling héél graag die bak met snoep zouden willen winnen, terwijl die 2 kleintjes er naar "loeren" 🙄. Geef de jongste twee (of vier) gewoon hun cadeautjes en laat het "bingo winnen" voor de oudste kinderen en aanhang Ik heb de bingo nooit aanschouwd, maar als ik denk aan de hysterische taferelen op de dag van haar boeklancering, dan zet ik me alvast schrap 😉. Ik hoop dat Rens moet werken die dag/avond.
Huis met z’n 3-en, webshop MB en JvP. Of de verdelingen gelijkwaardig zijn weet ik niet.quote:Op maandag 1 december 2025 16:51 schreef Cattolica het volgende:
Wie is de eigenaar van de webshop en van het huis waar MB nu woont?
Dat klopt. MB noemt dat ook in de podcast.quote:Op maandag 1 december 2025 16:46 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik denk dat jvp en k liefste het burgelijke leventje hebben lekker knus op de bank. En niet elke avond of weekend in de lampen hangen en voltanken..
Het Michelle- effect blijkbaar. De mannen naast haar veranderen in gewillige sulletjes.quote:Op maandag 1 december 2025 17:35 schreef Tweetheelepels het volgende:
Ik vind die Tim ergens ook wel een sulletje hoor. Meteen mee als insta boyfriend, overal filmpjes van ons Mies maken. Haar overal achterna vliegen. Naar bestie in moraira en naar de perstrip van laatst ( er van uitgaande dat hij dat ook was, van het zoenen in de lift verhaal). Hij heeft zichzelf zo aangepast dat ie precies past in hoe madam het graag ziet. Waar is zijn eigen karakter? Hij is, volgens de podcast, ook gaan zuipen omdat zij dat zo gezellig vind. Nou wat een mannelijk type! 😂
Of Tim wil haar zo graag dat hij dat voor haar doet, net als alcohol drinken. Als je gaat drinken omdat iemand anders dat graag wil ben je in mijn ogen een slappe hap.quote:Op maandag 1 december 2025 17:40 schreef lila01 het volgende:
[..]
Dat klopt. MB noemt dat ook in de podcast.
Met de poly bestond een date- avondje uit uit eten gaan en daarna nog een drankje. MB vond dat saai, want zij wilde de hele nacht doorgaan. In Tim heeft ze iemand gevonden die dat ook wil, zegt ze.
Dat is het mooie nu voor Mies. Ze kan hem kneden zoals ze wil. Dat heeft ze bij Koen ook heel lang gedaan.quote:Op maandag 1 december 2025 17:35 schreef Tweetheelepels het volgende:
Ik vind die Tim ergens ook wel een sulletje hoor. Meteen mee als insta boyfriend, overal filmpjes van ons Mies maken. Haar overal achterna vliegen. Naar bestie in moraira en naar de perstrip van laatst ( er van uitgaande dat hij dat ook was, van het zoenen in de lift verhaal). Hij heeft zichzelf zo aangepast dat ie precies past in hoe madam het graag ziet. Waar is zijn eigen karakter? Hij is, volgens de podcast, ook gaan zuipen omdat zij dat zo gezellig vind. Nou wat een mannelijk type! 😂
Behalve als Mies zelf ook wat te verbergen had (Tim). Dus respectvol, of zichzelf gedeisd houden? In mijn ogen zijn er 3 mensen die een potje van hebben gemaakt. En Sjaak een wolf in schaapskleren? Ik denk eerder een flinke roze bril, gecharmeerd door Mies en haar leven, en haar man. Maar nu hopelijk bij zinnen gekomen.quote:Op maandag 1 december 2025 16:03 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Nu je het zegt... weten jullie npg de consternatie laatst. Toen Iris reageerde op een foto van Sjaak, dat MB heeeel respectvol was? 🤔 En Sjaak ook een soort van aardig daar op reageerde. Miss makes it sense nu... Kijk ik vind niks aan mn naamgenoot maar als het zo is dat Sjaak en Koen er met elkaar van door zijn gegaan worden ze nu idd respectvol door MB behandeld. Ik had ze dan al 3x online voor de bus gegooid.. Maar goed het blijft speculeren
Ook zo overdreven happy met haar man. Komt enorm gemaakt over, ondertussen lekker swingen 🤣. Is hij geen leerkracht? toch vreemd als je zoiets over iemand weet en een tien minuten gesprek mee hebtquote:
Tuurlijk is dat nooit echt gelijkwaardig geweest… daar is M echt te slim voorquote:Op maandag 1 december 2025 17:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Huis met z’n 3-en, webshop MB en JvP. Of de verdelingen gelijkwaardig zijn weet ik niet.
Dat weet ik niet. Ik vind veel van ze maar ik zou JvP en KB niet dommer dan MB willen noemen. JvP stond natuurlijk sowieso al 10-0 achter omdat MB en KB getrouwd waren dus ik kan me voorstellen dat zij hierin een gelijkwaardige verdeling heeft gewild.quote:Op maandag 1 december 2025 17:55 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat nooit echt gelijkwaardig geweest… daar is M echt te slim voor
Ja best knap van ons he 🤣quote:Op maandag 1 december 2025 18:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het zo bijzonder dat jullie allemaal denken te weten hoe het bij de Bollens enz aan toe ging en wiens schuld het is dat de poly niet werkte
Haha weet je ik ben het nog met je eens ook! (En ik doe er zelf aan mee hoor) 😆 maar je hebt helemaal gelijk!quote:Op maandag 1 december 2025 18:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het zo bijzonder dat jullie allemaal denken te weten hoe het bij de Bollens enz aan toe ging en wiens schuld het is dat de poly niet werkte
Ik lees het natuurlijk wat meer als een buitenstaander, maar verbaas me echt dat users posten alsof ze MB, JvP en K persoonlijk kennen of erbij zijn geweest in die boerderiequote:Op maandag 1 december 2025 18:16 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Haha weet je ik ben het nog met je eens ook! (En ik doe er zelf aan mee hoor) 😆 maar je hebt helemaal gelijk!
Hahaha alsof we allemaal vliegen aan de muur zijn 😂 (zou ik best willen zijn hoor)quote:Op maandag 1 december 2025 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees het natuurlijk wat meer als een buitenstaander, maar verbaas me echt dat users posten alsof ze MB, JvP en K persoonlijk kennen of erbij zijn geweest in die boerderie
We/jullie weten eigenlijk precies....niets
quote:Op maandag 1 december 2025 18:25 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Hahaha alsof we allemaal vliegen aan de muur zijn 😂 (zou ik best willen zijn hoor)
Ik dacht ook dat hij leerkracht was (op een lagere school) maar ik las hier van de week dat ie schooldirecteur is. Zij is zó vol van zichzelf met die constante intense blik selfies.quote:Op maandag 1 december 2025 17:54 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Ook zo overdreven happy met haar man. Komt enorm gemaakt over, ondertussen lekker swingen 🤣. Is hij geen leerkracht? toch vreemd als je zoiets over iemand weet en een tien minuten gesprek mee hebt
En dan ook nog zeggen dat de "opnaai-week" is begonnen 🙄. Raar mens is het toch ook, er zit altijd iets van een nare ondertoon bij haar.quote:Op maandag 1 december 2025 18:16 schreef Earring het volgende:
Waarom de bingo niet met Kerst?
Dat overdreven gedoe om nu iedereen naar die kast te lokken. AM vind het zelf vooral geweldig. Vier gewoon lekker vrijdag Sint met de jongste, die tijd is al zo kort dat ze er in ‘geloven’
Ja vreselijk die blik… Zo overdreven happy!quote:Op maandag 1 december 2025 18:37 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat hij leerkracht was (op een lagere school) maar ik las hier van de week dat ie schooldirecteur is. Zij is zó vol van zichzelf met die constante intense blik selfies.
Ik vind het ontzettend kinderachtig!quote:Op maandag 1 december 2025 18:43 schreef Cattolica het volgende:
[..]
En dan ook nog zeggen dat de "opnaai-week" is begonnen 🙄. Raar mens is het toch ook, er zit altijd iets van een nare ondertoon bij haar.
Ik scrolde door de comments van haar laatste post (?) en iemand maakte een opmerking over haar achternaam (Bollen) en toen reageerde ze "dat het wijzigen daarvan niet zo snel gaat, maar dat het bij Instagram al in gang was gezet".quote:Op maandag 1 december 2025 18:35 schreef Jannetje91 het volgende:
Ohja, wat me trouwens ook opviel bij de podcast; het ging erover hoe daten met zn 3en in de praktijk werkt en Iris merkte op dat ze (MB, KB en JvP) natuurlijk ook nog met zn 3en samen werkten. Waarop Michelle haar onderbrak en heel stellig zei: "ja, destijds inderdaad."
Benieuwd hoe het daar op kantoor gaat. Wellicht toch iets minder harmonieus dan men wil laten over komen?
En dan klinkt ze ook nog eens als een vent met die stem.quote:Op maandag 1 december 2025 18:45 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Ja vreselijk die blik… Zo overdreven happy!
Oh ik kan het niet, ik kan die podcast niet afluisteren. Het is zo nep. (Misschien als ik morgen de badkamer schoonmaak en de stofzuiger op zn allerhardst zet, dat het dan wel te behappen is? Dus dank aan allen die het wel hebben afgreluisterd en de samenvatting hebben gegeven.quote:Op maandag 1 december 2025 18:49 schreef Cattolica het volgende:
[..]
En dan klinkt ze ook nog eens als een vent met die stem.
✌️
In deze hoeveelheden zitten we eerder bij Debbie op dat vliegenplakding dan bij Michelle op de muur 😂quote:Op maandag 1 december 2025 18:25 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Hahaha alsof we allemaal vliegen aan de muur zijn 😂 (zou ik best willen zijn hoor)
Precies! Het zal me niets verbazen als Maarten de vaste lasten betaalt en zij de (deels gesponsorde) uitjes/vakanties en cadeautjes; dan kan zij aan de teugels trekken of laten vieren (...), zoals zij dat wil. We moeten tenslotte regelmatig horen dat ze maandelijks meer binnenbrengt dan Maarten (die op zich al niet slecht verdient).quote:Op maandag 1 december 2025 18:47 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Ik vind het ontzettend kinderachtig!
De kinderen laten kwijlen en hunkeren naar de cadeaus. Volgens mij kickt ze gewoon op de aandacht…
Met 30.000 euro per maand verwend ze de kinderen niet absurd 😉
Daar kan ze toch ook niks aan doen? Ik heb een zware stem van mezelf, regelmatig dat mensen met aan de telefoon 'meneer' noemen en da's echt niet per se leuk 😅.quote:Op maandag 1 december 2025 18:49 schreef Cattolica het volgende:
[..]
En dan klinkt ze ook nog eens als een vent met die stem.
✌️
De mannenstem opmerking was over Maxime, de "swinger bestie" van MB.quote:Op maandag 1 december 2025 18:52 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Oh ik kan het niet, ik kan die podcast niet afluisteren. Het is zo nep. (Misschien als ik morgen de badkamer schoonmaak en de stofzuiger op zn allerhardst zet, dat het dan wel te behappen is? Dus dank aan allen die het wel hebben afgreluisterd en de samenvatting hebben gegeven.
Dus dan krijgen we jb en kb en Michelle terug naar walk.quote:Op maandag 1 december 2025 18:47 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik scrolde door de comments van haar laatste post (?) en iemand maakte een opmerking over haar achternaam (Bollen) en toen reageerde ze "dat het wijzigen daarvan niet zo snel gaat, maar dat het bij Instagram al in gang was gezet".
Ja maar google is moeilijk. Ze wil gewoon een uitnodiging voor een gratis etentje krijgen.quote:Op maandag 1 december 2025 19:19 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke zoekt horeca met een kindermenu zonder patat met frikadel. Wel met poffertjes, pannenkoek of pasta.
Bijna elk restaurant heeft het menu online staan.
En pannenkoek en poffertjes zijn niet heel moeilijk te vinden.
Ik vind zelf het aanbod ook magertjes wat betreft fijne kindermenu s. Dus wij bestelden op die leeftijd tussen de 1 en 2.5 jaar allebei een menu en dan voor de kleine een leeg bord. Dan scheppen we iets van ons menu daarop.
🤣🤣quote:Op maandag 1 december 2025 19:38 schreef Moedervan4kids het volgende:
Vast een tegenvaller voor Sjaak dat ze geeneens ontbeten heeft bij Koen. 😂
Ze een werkende moeder! 🤪quote:Op maandag 1 december 2025 19:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maarten is er niet, dus Sam kookt. Maar AM staat er wel bij om te filmen. De logica ontgaat me
We kunnen haar ontbijtje wel raden …quote:Op maandag 1 december 2025 19:38 schreef Moedervan4kids het volgende:
En ze moet de was wegbrengen he?quote:Op maandag 1 december 2025 19:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maarten is er niet, dus Sam kookt. Maar AM staat er wel bij om te filmen. De logica ontgaat me
En sam mag anders niet gefilmd wordenquote:Op maandag 1 december 2025 19:49 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Ze een werkende moeder! 🤪
Hangt er nou ook nog een prijskaartje aan die jurk?quote:Op maandag 1 december 2025 14:37 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het er achter de schermen bij Terugnaarliefde aan toegaat. 🤭
“Ex: ik film even dat we elkaar 3 kussen geven”.
“Ex: ik film even dat ik een heel sexy kort jurkje aan hebt en jij mijn rits dichttrekt”.
😬
quote:Op maandag 1 december 2025 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees het natuurlijk wat meer als een buitenstaander, maar verbaas me echt dat users posten alsof ze MB, JvP en K persoonlijk kennen of erbij zijn geweest in die boerderie
Goed kijken in de post van 38 min geleden, Koen komt achter de deur tevoorschijn terwijl zij crackers smeert.quote:Op maandag 1 december 2025 19:38 schreef Moedervan4kids het volgende:
Nee joh die lagen alleen maar te wippen 😂quote:Op maandag 1 december 2025 19:38 schreef Moedervan4kids het volgende:
Knakworst met mayonaise.quote:Op maandag 1 december 2025 19:50 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
We kunnen haar ontbijtje wel raden …
Maar ze zijn toch gewoon op kantoorquote:Op maandag 1 december 2025 20:09 schreef Henrike het volgende:
[..]
[..]
Goed kijken in de post van 38 min geleden, Koen komt achter de deur tevoorschijn terwijl zij crackers smeert.
Dus iedereen die wat van Mb met Tim vindt kan nu ook jvp en Koen in het zelfde straatje plaatsen.
Dat is natuurlijk gewoon op kantoor gefilmd. Dus wel logisch 😂 ze was aan het werk en eet daar. Ergens heel logisch dat Koen daar rond dartelt.quote:Op maandag 1 december 2025 20:09 schreef Henrike het volgende:
[..]
[..]
Goed kijken in de post van 38 min geleden, Koen komt achter de deur tevoorschijn terwijl zij crackers smeert.
Dus iedereen die wat van Mb met Tim vindt kan nu ook jvp en Koen in het zelfde straatje plaatsen.
Het kan toch bijna niet anders dat die oudste drie + aanhang, op wat voor manier dan ook, beloond worden om thuis te komen eten. Ze zijn er vandaag, vrijdag met de bingo en dan weer voor de zondagse maaltijd. Ik vind het sowieso altijd "onrustig" in huis; Maarten die vaak thuiswerkt, Jim die ook om de haverklap aanwaait, Juul lijkt "in haar pyjama te wonen" en (één van) de tweeling is ook vaak een dansje aan het doen of rond te hangen.quote:Op maandag 1 december 2025 19:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
Onvoorstelbaarquote:Op maandag 1 december 2025 18:11 schreef Deisyy het volgende:
Druk daar op de boerderij met al die kijkers😉quote:Op maandag 1 december 2025 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ok, dus dit is de keuken van kantoor?quote:Op maandag 1 december 2025 20:14 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gewoon op kantoor gefilmd. Dus wel logisch 😂 ze was aan het werk en eet daar. Ergens heel logisch dat Koen daar rond dartelt.
Er zit een systeemplafond in dus het lijkt niet op een huis.quote:Op maandag 1 december 2025 20:19 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ok, dus dit is de keuken van kantoor?
Lekker iedereen aansteken. Blijf gewoon thuis, des te eerder ben je weer fitquote:Op maandag 1 december 2025 20:09 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
HVK die te ziek is om haar kinderen te eten te geven, maar wel naar de bieb kan… 🙄
Altijd zeuren over geld, maar wel 4 adventskalenders hebbenquote:Op maandag 1 december 2025 19:43 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja maar google is moeilijk. Ze wil gewoon een uitnodiging voor een gratis etentje krijgen.
Het is ook echt moeilijk door die praatsessies van haar heen te komen, is ze nou wel of niet ziek? Of is ze ook ziek als ze er geen zin in heeft, gister was het kennelijk geen probleem een huis vol visite en uit eten moet kennelijk ook gewoon.
Ff vermelden dat Zayn wormen heeft.quote:Op maandag 1 december 2025 20:22 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Lekker iedereen aansteken. Blijf gewoon thuis, des te eerder ben je weer fit
O ik was mosterd maar idd , dat zeg je toch niet op instaquote:Op maandag 1 december 2025 20:23 schreef Blossemtje_twente het volgende:
HVK leuk als je moeder openbaar verteld dat je wormen hebt.
Ook wel bijzonder al die wormen bij flu flu.
Precies. En ze moet ook altijd iets bijzonders in allerdaagse dingen. Nu weer bordjes met een spikkeltjes patroon en een restaurant dat "geen patat heeft maar wel pasta voor kinderen". Om dan vervolgens te gaan lopen klagen "dat ze altijd ongevraagd advies krijgt". Als je met dit soort geneuzel vragen komt, dan loopt je inbox snel vol; ook met dingen waarom je niet gevraagd hebt.quote:Op maandag 1 december 2025 20:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Altijd zeuren over geld, maar wel 4 adventskalenders hebben
Of ze flasht de boel en stapt pas om 11:30 het bed uit met Koen; kan ook. Misschien hadden ze wat in te halen.quote:Op maandag 1 december 2025 20:19 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ok, dus dit is de keuken van kantoor?
Had ik niet door.
Dan heb ik niets gezegd.
Zou ook kunnen, tsja ze doen allemaal maar .quote:Op maandag 1 december 2025 20:49 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Of ze flasht de boel en stapt pas om 11:30 het bed uit met Koen; kan ook. Misschien hadden ze wat in te halen.
ARM kind!quote:Op maandag 1 december 2025 20:24 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ff vermelden dat Zayn wormen heeft.
Maar ze heeft geen tijd om te kijken naar het nieuwe dansje van S. Want ze heeft het “ontzettend” druk. 🥴quote:Op maandag 1 december 2025 19:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
Duidelijk, ik wilde geen snitch zijn maar als dat de weg is, so be it.quote:Op maandag 1 december 2025 21:11 schreef Deisyy het volgende:
Als een post je niet aan staat moet je een topic report zetten, geen onderlinge fitties hier.
Mogen ze eigenlijk wel naar de opvang als ze wormen hebben en nog niet behandeld zijn?quote:Op maandag 1 december 2025 20:23 schreef Blossemtje_twente het volgende:
HVK leuk als je moeder openbaar verteld dat je wormen hebt.
Ook wel bijzonder al die wormen bij flu flu.
Mb heeft er destijds een hele post aan gewijd dat hun huwelijk juist slecht ging voor de poly.quote:Op maandag 1 december 2025 15:38 schreef slowie het volgende:
[..]
Tr heeft niets met snitchen te maken, het helpt de moderators.quote:Op maandag 1 december 2025 21:17 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Duidelijk, ik wilde geen snitch zijn maar als dat de weg is, so be it.
Die van Amsterdam? Moet nog aan het nieuwe seizoen beginnen; ik zou weleens willen weten waarom Maria en Tamara er uit zijn gezet.quote:Op maandag 1 december 2025 20:35 schreef Barbamamaatje het volgende:
Ik heb veel gemist de afgelopen dagen, is het al over de housewives gegaan?
Ziet er inderdaad mooi uit!quote:Op maandag 1 december 2025 20:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind de buik van LotteB wel echt heel mooi geworden.
Stiekem een beetje jaloers op, aangezien ik weet dat mijn buik er na deze zwangerschap meer zo uitkomt te zien als haar '3jaar geleden' foto 😅. En ik vind t wel echt heel veel geld voor zo'n operatie.
Maar het resultaat mag er (al) wezen vind ik.
Triestquote:Op maandag 1 december 2025 21:14 schreef MissBaksel het volgende:
[..]
Maar ze heeft geen tijd om te kijken naar het nieuwe dansje van S. Want ze heeft het “ontzettend” druk. 🥴
Ter verduidelijking mijnerzijds; had toen jouw reactie nog niet gezien, heeft elkaar gekruist en dus niet geplaatst als nabrander op jou maar op mijn eigen post.quote:Op maandag 1 december 2025 21:15 schreef Cattolica het volgende:
- Dit gaan we ook niet doen.
Deisyy -
Koen en Jacq zijn nooit geëindigd denk ik.quote:Op maandag 1 december 2025 20:53 schreef Henrike het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, tsja ze doen allemaal maar .
Ik vind wel dat ze allemaal heel snel weer opnieuw verliefd zijn. De ene relatie is nog niet achter de rug of ze gaan verder, dat ze daar zin in hebben.
Ik ben misschien te oud voor dit soort dingen, maar het zou mij de ellende en de kosten niet waard zijn. Ik krijg het al benauwd bij het zien van zo'n drukpak, dat je dan maanden moet dragen. Ik geloof dat ik echt te weinig om uiterlijk geef (en heel eerlijk, ik heb makkelijk praten, want tot 2 jaar geleden de overgang fullblown toesloeg, had ik een gewoon een strakke buik). Dat zou mijn angst dus zijn: heb je al die ellende doorstaan en dan komt de overgang.quote:Op maandag 1 december 2025 20:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Stiekem een beetje jaloers op, aangezien ik weet dat mijn buik er na deze zwangerschap meer zo uitkomt te zien als haar '3jaar geleden' foto 😅. En ik vind t wel echt heel veel geld voor zo'n operatie.
Ik denk dat Hanneke allemaal schijn was om mensen even af te leiden.quote:Op maandag 1 december 2025 21:38 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Koen en Jacq zijn nooit geëindigd denk ik.
Waarom zou je daar jaloers op zijn?quote:Op maandag 1 december 2025 20:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
En ik ben nu weer heeel benieuwd wat the Godfather (papa Mies) hiervan vindt. Zie 'm nog zitten bij het mooiste meisje...quote:Op maandag 1 december 2025 21:38 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Alles is daar schijn.quote:Op maandag 1 december 2025 21:45 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ik denk dat Hanneke allemaal schijn was om mensen even af te leiden.
Ik blijf het ergens het gevoel hebben dat MB grootaandeelhouder is van "de boerderie", de webshop én ontwerper van de poly. Zij bedenkt de poly, begint de poly, gooit vervolgens een bom op de poly, woont nog steeds in het huis van de poly en K en J werken in de webshop, terwijl zij hier en daar de zon opzoekt. Komt MB uit een familie "die goed in de slappe was zit" en wellicht in hun dochter hebben geïnvesteerd?quote:Op maandag 1 december 2025 21:38 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Het mooiste meisje van de klas? Dat wil ik zien; ben wel benieuwd naar de dynamiek in haar familie.quote:Op maandag 1 december 2025 21:47 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
En ik ben nu weer heeel benieuwd wat the Godfather (papa Mies) hiervan vindt. Zie 'm nog zitten bij het mooiste meisje...
Ben benieuwd wat je van de dynamiek vindt.quote:Op maandag 1 december 2025 21:53 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Het mooiste meisje van de klas? Dat wil ik zien; ben wel benieuwd naar de dynamiek in haar familie.
Vrij toxisch als je het mij vraagtquote:Op maandag 1 december 2025 21:53 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Het mooiste meisje van de klas? Dat wil ik zien; ben wel benieuwd naar de dynamiek in haar familie.
Misschien ook geen ontbijt gehad en ook pas rond lunchtijd gaan ontbijten. 😉quote:Op maandag 1 december 2025 21:52 schreef brilduiker1973 het volgende:
Huh Mies zelfs ah ontbijt met een glas wijn?
Dit is toch geen nieuwe relatie? Koen en Sjaak zijn nog niet op elkaar uitgekeken. En dat ze dat de afgelopen weken stil hebben gehouden, tja, ze zullen er hun redenen voor hebben gehad. Of afspraken over gemaakt met Mies.quote:Op maandag 1 december 2025 20:53 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ze allemaal heel snel weer opnieuw verliefd zijn. De ene relatie is nog niet achter de rug of ze gaan verder, dat ze daar zin in hebben.
|Huh? Zij zetten hun liefde voort....Michelle is degene die heel snel opnieuw verliefd wordt. Kijk even de vlogs terug waarin Mies tot in den treuren zegt dat er geen houden meer aan was betreft de poly....Hoe kan het dat je dit verschil niet ziet?quote:Op maandag 1 december 2025 20:53 schreef Henrike het volgende:
[..]
[quote]quote:Op maandag 1 december 2025 22:22 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Dit is toch geen nieuwe relatie? Koen en Sjaak zijn nog niet op elkaar uitgekeken. En dat ze dat de afgelopen weken stil hebben gehouden, tja, ze zullen er hun redenen voor hebben gehad. Of afspraken over gemaakt met Mies.
Maar bijzonder dat je dit over deze twee zegt, maar niets over Mies die tijdens een relatie alweer verder hopt naar de volgende.
Op maandag 1 december 2025 22:22 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ik vind die vader een vreemde vibe afgevenquote:Op maandag 1 december 2025 22:03 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Vrij toxisch als je het mij vraagt
quote:Op maandag 1 december 2025 22:22 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Dit is toch geen nieuwe relatie? Koen en Sjaak zijn nog niet op elkaar uitgekeken. En dat ze dat de afgelopen weken stil hebben gehouden, tja, ze zullen er hun redenen voor hebben gehad. Of afspraken over gemaakt met Mies.
Maar bijzonder dat je dit over deze twee zegt, maar niets over Mies die tijdens een relatie alweer verder hopt naar de volgende.
Op wat voor manier?quote:Op maandag 1 december 2025 22:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind die vader een vreemde vibe afgeven
Ik vind er meerdere vreemde vibes hangen, in dat gezin, van wat we ook bij vakantie stories geregeld zien. MB op schoot bij vader of broer. Op de mond zoenen van hen. Het benauwd me altijd zo terwijl ik alleen maar meekijk en er niet eens onderdeel van ben.quote:
Ik kan het niet goed beschrijven, ik vind hem wat dominant overkomen, en ik vind hem wat creepyquote:
Zou me niks verbazenquote:Op maandag 1 december 2025 21:52 schreef brilduiker1973 het volgende:
Het viel mij ook op, ontbijt. Tim aan de jus d'orange en Mies (uiteraard) aan de wijn. Echt niet normaal hoor!quote:Op maandag 1 december 2025 22:03 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Misschien ook geen ontbijt gehad en ook pas rond lunchtijd gaan ontbijten. 😉
Gewoon vriendschap iddquote:Op maandag 1 december 2025 21:45 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ik denk dat Hanneke allemaal schijn was om mensen even af te leiden.
Ik vind het echt geen normaal drinkgedrag. Maar daar hebben we het al vaker over gehad. Bij het ontbijt drinken is een nieuw dieptepunt voor Mies.quote:Op maandag 1 december 2025 21:52 schreef brilduiker1973 het volgende:
Nee maar we zijn allemaal mensen. Mensen verzinnen altijd een verhaal in hun hoofd bij een situatie. Ook in het echt overigens over mensen waarover je niet veel weet. Kunnen ook positieve/onschuldige dingen zijn zoals buurvrouw op nummer 2 houd ontzettend van koken, want heeft een kookeiland.quote:Op maandag 1 december 2025 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof hun kind al een heel kindermenu eet. Die eet misschien 2 poffertjes of een stukje pannenkoek?quote:Op maandag 1 december 2025 20:35 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Precies. En ze moet ook altijd iets bijzonders in allerdaagse dingen. Nu weer bordjes met een spikkeltjes patroon en een restaurant dat "geen patat heeft maar wel pasta voor kinderen". Om dan vervolgens te gaan lopen klagen "dat ze altijd ongevraagd advies krijgt". Als je met dit soort geneuzel vragen komt, dan loopt je inbox snel vol; ook met dingen waarom je niet gevraagd hebt.
Officieel is dat de regel maar bij Debbie is het steeds ineens verdwenen 🤷 vorig jaar hadden ze de woonkamer deur dicht getaped ofzo en waren er 3 gaatjes waardoor je de woonkamer in kon.. dat was ook heel snel weg... en vorig jaar speelde 95% zich in de hal onder de trap af.. was allemaal weg ruim voor de middagquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:16 schreef Lalaland79 het volgende:
Dus nu heeft die elf bij Debbie een hoop meel op het aanrecht gegooid en mag je er de hele dag niet aanzitten?
Hopen dan dat Liam er niet in gaat zitten graaien en door de kamer gaat verspreiden 😅
Dit topic staat inderdaad weer vol van hoe mensen denken dat het zou kunnen zijn. Ik kom hier graag om me samen te verbazen over dingen die ik zie. Invullen doe ik liever niet aan. Ik kan me ook voorstellen voor een fluflu dat die juist hierom gekwetst kunnen worden/zijn: de dingen die niet gezegd of gedaan zijn worden hier als feiten gepresenteerd. Maar ik ben een roepende in de woestijn, geloof ik.quote:Op dinsdag 2 december 2025 00:19 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Nee maar we zijn allemaal mensen. Mensen verzinnen altijd een verhaal in hun hoofd bij een situatie. Ook in het echt overigens over mensen waarover je niet veel weet. Kunnen ook positieve/onschuldige dingen zijn zoals buurvrouw op nummer 2 houd ontzettend van koken, want heeft een kookeiland.
In werkelijkheid vind ze misschien koken wel helemaal niet interessant maar vind ze het gewoon mooi staan, zo'n kookeiland. Je weet het nooit zeker.
En zo vullen wij het ook in hier met zijn alle gok ik. Al zitten mensen er soms hier niet eens zo naast, blijkt dan achteraf.
Dit wordt helaas ook irritainment. Dat geklaag en moe moe moe. Slaapcoach voor baby en dwangmatige schemas. En omstebeurt gewoon door kunnen slapen maar toch klagen. Eindelijk eens een fotootje achter je bureautje maar ' Moe aan het werk'.quote:Op maandag 1 december 2025 23:58 schreef slowie het volgende:
@:lterveld heeft haarzelf morgenochtend uitgeroosterd, als moeder??? Dat zou hvk ook graag willen denk ik
Maar even serieus he? Wat heeft dit nou voor zin?quote:Op dinsdag 2 december 2025 00:14 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Denk dat ze ook niet vies is van wat wit danspoeder,gezien het gejaagde/zelden rust/nachten doorhalen/ afvallen/slaapproblemen.
Waarom staat het woord "gossip" in de titel?quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar even serieus he? Wat heeft dit nou voor zin?
Even dit droppen zodat 'we' de komende dagen weer gaan zitten speculeren en discussieren of ze wel of geen drugs gebruikt?
Krijg echt het heen en weer van jullie eigenlijk.
Moet je degene vragen die het SHO subforum bedacht heeft.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:46 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Waarom staat het woord "gossip" in de titel?
Niet om dit soort idiote verzinsels in de wereld te helpen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:46 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik ga het niet hebben over de bloedirritante reclame dat her en der over het scherm schiet en waardoor je niet kan zien wat je typt of waar je op klikt. Daardoor is het bij mij ook een paar keer misgegaan. Ik heb de tip van een mod opgevolgd en een abonnement genomen; een wereld van verschil (!).quote:Op maandag 1 december 2025 23:17 schreef Donna het volgende:
Het zou wel fijn zijn als geplaatste reacties nog eens nagelezen worden en iedereen even kijkt of de quotes misschien ook vernaggelt zijn en de tekst er een beetje fatsoenlijk staat enzo. Ik kom regelmatig reacties tegen waar echt helemaal niks van te maken is en dat komt de leesbaarheid van het topic echt niet ten goede. Maak de reactie desnoods leeg als je er soep van gemaakt hebt.
Danku
Wie is jullie?quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar even serieus he? Wat heeft dit nou voor zin?
Even dit droppen zodat 'we' de komende dagen weer gaan zitten speculeren en discussieren of ze wel of geen drugs gebruikt?
Jullie? Er zijn er zoveel van ons die gewoon lekker normaal doen... 😑😓quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:36 schreef Donna het volgende:
[..]
"Gossip" betekent toch niet automatisch alle onzin die je kan bedenken maar de wereld inslingeren?quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:46 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb de regels nogmaals gelezen en ik vind "wit danspoeder gebaseerd op het gedrag wat MB laat zien *wijn bij het ontbijt - blij dat haar nieuwe fling alcohol voor haar gaat drinken*", geen opmerking die buiten deze regels van gossip valt. Maar ik weet beter dan in discussie te gaan met een mod, dus ik heb niets gezegd ✌️.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Moet je degene vragen die het SHO subforum bedacht heeft.
De regels van dit topic staan in de openingspost.
Beste en meest hilarische bijnaam 👌quote:Op maandag 1 december 2025 21:47 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
En ik ben nu weer heeel benieuwd wat the Godfather (papa Mies) hiervan vindt. Zie 'm nog zitten bij het mooiste meisje...
Gossip betekent geroddel. Ik bepaal de regels niet maar als je geen geroddel wilt, dan moet je ook het woord gossip niet in de forum titel gebruiken.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
"Gossip" betekent toch niet automatisch alle onzin die je kan bedenken maar de wereld inslingeren?
Ik ga vandaag de aflevering kijken. Ik had geen idee dat het nog van eerder dit jaar is, dus de poly was toen al een feit. Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:08 schreef meesterinbreekster het volgende:
[..]
Beste en meest hilarische bijnaam 👌
Ik kan het niet terugvinden dus misschien ben ik spuit 11, die Floor is met de ex van Maike, de papa van Pippa... mama van het zusje dusquote:Op maandag 1 december 2025 20:35 schreef Barbamamaatje het volgende:
Ik heb veel gemist de afgelopen dagen, is het al over de housewives gegaan?
Gossip betekent niet dat je mensen zomaar ergens van kan beschuldigen, zo simpel is het.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:10 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Gossip betekent geroddel. Ik bepaal de regels niet maar als je geen geroddel wilt, dan moet je ook het woord gossip niet in de forum titel gebruiken.
Alsof 'struggelen' met het moederschap zo'n taboe is.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:27 schreef opwegnaar het volgende:
DBM in dr nieuwste post: 'niemand praat over de struggles van het moederschap'..
Jawel, blije mama, dat doen het soort types als jij continu..de hele dag op je gat op de bank en liggen klagen..
Pfff word jij niet moe van jezelf zo op de vroege morgen? 😜quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:08 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb de regels nogmaals gelezen en ik vind "wit danspoeder gebaseerd op het gedrag wat MB laat zien *wijn bij het ontbijt - blij dat haar nieuwe fling alcohol voor haar gaat drinken*", geen opmerking die buiten deze regels van gossip valt. Maar ik weet beter dan in discussie te gaan met een mod, dus ik heb niets gezegd ✌️.
Ik laat het hierbij, ik zeg wat ik heb gezegd. Jij bent de baas hier en dat respecteer ik.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gossip betekent niet dat je mensen zomaar ergens van kan beschuldigen, zo simpel is het.
Niemand vertelD over de struggels....quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:27 schreef opwegnaar het volgende:
DBM in dr nieuwste post: 'niemand praat over de struggles van het moederschap'..
Jawel, blije mama, dat doen het soort types als jij continu..de hele dag op je gat op de bank en liggen klagen..
Komt door mijn post over josinewille 🤣🙈.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:33 schreef MissBaksel het volgende:
[..]
Pfff word jij niet moe van jezelf zo op de vroege morgen? 😜
Waarom zijn jullie zo gefixeerd op dit topic? Zijn vele topics hier waar ook van alles wordt geschreven waar ik nooit een moderator zie.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet om dit soort idiote verzinsels in de wereld te helpen.
Vraag dit even in het SHO feedbacktopic aub.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:40 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie zo gefixeerd op dit topic? Zijn vele topics hier waar ook van alles wordt geschreven waar ik nooit een moderator zie.
Trouwens zo slecht is het hier helemaal niet. We schrijven wat we zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |