abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219387497
quote:
10s.gif Op maandag 1 december 2025 15:23 schreef Noek het volgende:

[..]
Ja prachtig, hoeven ze nu alleen maar 1 extra ouder te bezoeken en allerlei gif wat er bij een scheiding komt kijken.
Een samengesteld gezin uit een samengesteld gezin. Dat kent enkel winnaars
Ik denk dat het beter is dan weer een nieuw gezin. Zoals het nu lijkt komen er van de kant van Mies weer twee nieuwe bonussen bij.
pi_219387551
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 14:00 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Fijn dat ik niet de enige ben. Ik heb ook het gevoel dat er veel meer speelt dan wij denken. Ik denk zeker wel dat er een klik was maar mijn gevoel zegt mij meer dat ze pas samen zijn gekomen nádat JVP ervandoor is gegaan met K én Tim en zijn ex ook uit elkaar zijn gegaan wegens problemen in hun eigen huwelijk waar Michelle niets mee te maken heeft. Ik kan mij echt niet voorstellen dat je een post maakt zoals vorige week + een vriendin hebt die je openlijk verdedigd wanneer er niks is gebeurt en het allemaal je eigen schuld is geweest. Want als dat zo was had JVP al lang haar mond open getrokken, die laat zich echt niet zo wegzetten, het is geen zielig meisje die niet voor zichzelf kan opkomen hè. Time will tell, en ik denk al heel snel. Die JVP is een wolf in schaapskleren en heeft straks alles waar ze op uit was. Ontzettend sneu voor de kinderen, nee helemaal niet leuk of goed, ik kan mij niet voorstellen hoe dit voor ze moet wezen. Wat een puinhoop, al die kinderen zitten later bij een therapeut for sure!
Als je het afgelopen zomer een beetje volgde, waren K en J echt een team. Mies was toen volgens de juice druk met haar lover(s). Ik snap die haat naar J niet. Mies is verliefd op haar geworden, daarna K ook. De laatste tijd van de poly was het duidelijk dat J en K echt gek op elkaar zijn. Ze waren beide klaar met de escapades van Mies. J en K hebben gelijk dat ze hun relatie in stand houden. Koen houdt van haar kinderen en J van die van hem. Mooi zou ik zeggen. Ze hebben hun boerderie droom al op moeten geven. Misschien dat Tim daar binnenkort woont. 🤷🏼‍♀️
pi_219387582
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 12:26 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: ik snap echt helemaal niets van Annemarie. De cadeaus voor de jongste kinderen moet goedkoop, de bingocadeaus mogen over de top zijn.
Ik zou het precies andersom verwachten (het is een kinderfeest toch?). Nog afgezien van het feit dat ik waardebonnen echt geen leuk cadeau vind, geef dan gewoon geld.
En waarom koopt alleen Annemarie cadeaus? Vinden de volwassen kinderen plus aanhang het niet leuk om iets te kopen?
Only Mrs controlfreak’s way aka her way or the highway.
pi_219387600
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 15:38 schreef slowie het volgende:

[..]
Nee zeker niet. Mb en kb waren zeker nog niet over. Mb werd óók verliefd op jvp, maar het was niet dat hun huwelijk al slecht was.
Het ging slecht met de relatie. Daar heeft ze meerdere verhalen aan besteed. Ze zei steeds dat het hard werken was ik de relatie staande te houden. Ze ging destijds ook naar de psycholoog. En elke keer weer kwamen berichten dat ze hard moeten werken en dat het ze niet komt aanwaaien. Ik denk dat JvP echt eenplakband was, maar dat het niet stand heeft gehouden. Michelle wilde ook heel graag 4 kinderen. Ze hadden een relatie met of waren al aan het flikflooien met Sjaak toen ze zwanger probeerde te raken van de jongste.

En iedereen die zegt dat dat met Tim net is: heb je het filmpje in het stadion wel gezien? Dat kwam uit rond de tijd dat hun huis verkocht werd.

Echt stop met het beeld dat Michelle de zuivere maagd is die geen fout kan doen. En stop met steeds te zeggen dat het een doordachte plan van Jacqueline is. Ze hebben beide fouten gemaakt, maar Michelle heeft ook niet heel slim gedacht. Koste wat het kost 4 kinderen willen hebben terwijl al bij de derde duidelijk was dat je meer wilde uit de relatie. Toen ze ook eerlijk deelde dat ze wel eens een meisje zoende.

Leuk dat je haar nu volgt, maar sommigen van ons volgen haar sinds ze zwanger was van B. Leuke, vlotte jonge moeder was ze. Die steeds meer veranderde en nu haar jeugd lijkt in te halen. Die graag het goedkeuren van haar vader wil hebben. Ze heeft al die tijd gewoon zelf al gedeeld hoe ze in de relatie zat. Het is niet alleen van de juicekanalen hoor.

En nu is ze goed om de schijn op te houden. Nog steeds een knappe vrouw, heeft slimme stappen gezet in social media en daar haar bedrijf van gemaakt. Destijds wilde ze ook kinderkleding maken met haar broertje. En probeerde ze een Instagram pagina te maken over het sporten en fit worden. Ze ziet mogelijkheden en pakt die met beide handen aan. Ze laat zien wat ze wil laten zien. Soms een traan, soms een epistel zonder echt duidelijk verhaal en een story waarin het lijkt dat ze je vriendin is. Ze is gewiekst
pi_219387608
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 14:00 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Fijn dat ik niet de enige ben. Ik heb ook het gevoel dat er veel meer speelt dan wij denken. Ik denk zeker wel dat er een klik was maar mijn gevoel zegt mij meer dat ze pas samen zijn gekomen nádat JVP ervandoor is gegaan met K én Tim en zijn ex ook uit elkaar zijn gegaan wegens problemen in hun eigen huwelijk waar Michelle niets mee te maken heeft. Ik kan mij echt niet voorstellen dat je een post maakt zoals vorige week + een vriendin hebt die je openlijk verdedigd wanneer er niks is gebeurt en het allemaal je eigen schuld is geweest. Want als dat zo was had JVP al lang haar mond open getrokken, die laat zich echt niet zo wegzetten, het is geen zielig meisje die niet voor zichzelf kan opkomen hè. Time will tell, en ik denk al heel snel. Die JVP is een wolf in schaapskleren en heeft straks alles waar ze op uit was. Ontzettend sneu voor de kinderen, nee helemaal niet leuk of goed, ik kan mij niet voorstellen hoe dit voor ze moet wezen. Wat een puinhoop, al die kinderen zitten later bij een therapeut for sure!
Nu je het zegt... weten jullie npg de consternatie laatst. Toen Iris reageerde op een foto van Sjaak, dat MB heeeel respectvol was? 🤔 En Sjaak ook een soort van aardig daar op reageerde. Miss makes it sense nu... Kijk ik vind niks aan mn naamgenoot maar als het zo is dat Sjaak en Koen er met elkaar van door zijn gegaan worden ze nu idd respectvol door MB behandeld. Ik had ze dan al 3x online voor de bus gegooid.. Maar goed het blijft speculeren
pi_219387614
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 15:55 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Als je het afgelopen zomer een beetje volgde, waren K en J echt een team. Mies was toen volgens de juice druk met haar lover(s). Ik snap die haat naar J niet. Mies is verliefd op haar geworden, daarna K ook. De laatste tijd van de poly was het duidelijk dat J en K echt gek op elkaar zijn. Ze waren beide klaar met de escapades van Mies. J en K hebben gelijk dat ze hun relatie in stand houden. Koen houdt van haar kinderen en J van die van hem. Mooi zou ik zeggen. Ze hebben hun boerderie droom al op moeten geven. Misschien dat Tim daar binnenkort woont. 🤷🏼‍♀️
Dit inderdaad! Hoe vaak J al niet op pad ging met de bollen kinderen. Helemaal hotel de botel op bonusdochtet. Zij deden nog leuke dingen met de kinderen, terwijl Mies weer te diep in het glaasje keek. Zelfs op het strand aan de drank. Dan heb je gewoon issues. Je kan veel zeggen van J en ja ze heeft er een puinhoop gemaakt en heeft haar kinderen geen veilige plek gegeven (woonplaats), maar ZIJ gaat wel op pad met ze en knutselt met ze en laat dat niet over aan de hulp of aan vriendinnen.
pi_219387643
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 16:02 schreef Bubbeltjeswater het volgende:

[..]
Het ging slecht met de relatie. Daar heeft ze meerdere verhalen aan besteed. Ze zei steeds dat het hard werken was ik de relatie staande te houden. Ze ging destijds ook naar de psycholoog. En elke keer weer kwamen berichten dat ze hard moeten werken en dat het ze niet komt aanwaaien. Ik denk dat JvP echt eenplakband was, maar dat het niet stand heeft gehouden. Michelle wilde ook heel graag 4 kinderen. Ze hadden een relatie met of waren al aan het flikflooien met Sjaak toen ze zwanger probeerde te raken van de jongste.

En iedereen die zegt dat dat met Tim net is: heb je het filmpje in het stadion wel gezien? Dat kwam uit rond de tijd dat hun huis verkocht werd.

Echt stop met het beeld dat Michelle de zuivere maagd is die geen fout kan doen. En stop met steeds te zeggen dat het een doordachte plan van Jacqueline is. Ze hebben beide fouten gemaakt, maar Michelle heeft ook niet heel slim gedacht. Koste wat het kost 4 kinderen willen hebben terwijl al bij de derde duidelijk was dat je meer wilde uit de relatie. Toen ze ook eerlijk deelde dat ze wel eens een meisje zoende.

Leuk dat je haar nu volgt, maar sommigen van ons volgen haar sinds ze zwanger was van B. Leuke, vlotte jonge moeder was ze. Die steeds meer veranderde en nu haar jeugd lijkt in te halen. Die graag het goedkeuren van haar vader wil hebben. Ze heeft al die tijd gewoon zelf al gedeeld hoe ze in de relatie zat. Het is niet alleen van de juicekanalen hoor.

En nu is ze goed om de schijn op te houden. Nog steeds een knappe vrouw, heeft slimme stappen gezet in social media en daar haar bedrijf van gemaakt. Destijds wilde ze ook kinderkleding maken met haar broertje. En probeerde ze een Instagram pagina te maken over het sporten en fit worden. Ze ziet mogelijkheden en pakt die met beide handen aan. Ze laat zien wat ze wil laten zien. Soms een traan, soms een epistel zonder echt duidelijk verhaal en een story waarin het lijkt dat ze je vriendin is. Ze is gewiekst
Ik volg haar juist al sinds die tijd en ook de vlogs gekeken, blog gelezen. Alle verhalen over dat het slecht ging met kb komen niet van haar, maar via juice. Dat het slecht gaat en ze naar de psycholoog gaat is vanwege haar trauma, dat ging niet over haar relatie. Ik heb mb nooit horen zeggen dat het slecht ging met haar en koen.
pi_219387678
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 16:09 schreef slowie het volgende:

[..]
Ik volg haar juist al sinds die tijd en ook de vlogs gekeken, blog gelezen. Alle verhalen over dat het slecht ging met kb komen niet van haar, maar via juice. Dat het slecht gaat en ze naar de psycholoog gaat is vanwege haar trauma, dat ging niet over haar relatie. Ik heb mb nooit horen zeggen dat het slecht ging met haar en koen.
Jawel ze heeft eerder al eens een hele insta post eraan gewijd dat het hard vechten en maximaal werken was in haar relatie met Koen.
pi_219387904
Ik denk dat jvp en k liefste het burgelijke leventje hebben lekker knus op de bank. En niet elke avond of weekend in de lampen hangen en voltanken..
pi_219387912
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 12:39 schreef Miepje77 het volgende:
Wat is het profiel van Maxime?
Instagram is maxinerouwendal.
pi_219387939
Wie is de eigenaar van de webshop en van het huis waar MB nu woont?
pi_219388015
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 12:40 schreef Harper het volgende:
Ik vind de sinterklaas bingo bij de Geertsen ontzettend stom.
AM heeft duidelijk geen zin meer in sinterklaas met de jongsten. Het "verplichte ervaringen-lijstje" is afgewerkt en daarmee is het klaar. Dat Jet en Lot de hele week in de stress zitten of ze de door hen zo gewenste knuffels wel krijgen bij de bingo maakt niet uit. En dat terwijl ze altijd heel hard roept dat Wij Geertsen niet tegen spanning kunnen.
Heel sneu.
Precies mijn gedachte. En dat de tweeling héél graag die bak met snoep zouden willen winnen, terwijl die 2 kleintjes er naar "loeren" 🙄. Geef de jongste twee (of vier) gewoon hun cadeautjes en laat het "bingo winnen" voor de oudste kinderen en aanhang Ik heb de bingo nooit aanschouwd, maar als ik denk aan de hysterische taferelen op de dag van haar boeklancering, dan zet ik me alvast schrap 😉. Ik hoop dat Rens moet werken die dag/avond.
pi_219388043
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 16:46 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik denk dat jvp en k liefste het burgelijke leventje hebben lekker knus op de bank. En niet elke avond of weekend in de lampen hangen en voltanken..
Ik denk niet dat ze perse een burgerlijk leventje willen op de een of andere manier....
Ik heb nog steeds het idee dat JVP vooral het glamourleventje van MB wilde. Niet perse qua in de lampen hangen, maar wel de aandacht etc.
En ik denk dat het JVP nooit om Michelle is gegaan. Ik heb steeds het gevoel dat het allemaal om Koen ging.
Maar goed, het is allemaal speculeren.
Ik denk dat we de waarheid nooit zullen weten.
pi_219388071
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 17:02 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Precies mijn gedachte. En dat de tweeling héél graag die bak met snoep zouden willen winnen, terwijl die 2 kleintjes er naar "loeren" 🙄. Geef de jongste twee (of vier) gewoon hun cadeautjes en laat het "bingo winnen" voor de oudste kinderen en aanhang Ik heb de bingo nooit aanschouwd, maar als ik denk aan de hysterische taferelen op de dag van haar boeklancering, dan zet ik me alvast schrap 😉. Ik hoop dat Rens moet werken die dag/avond.
Ze postte vanochtend een aantal terugblikken op vorig jaar. Dan heb je wel een idee, denk ik!
pi_219388132
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 16:51 schreef Cattolica het volgende:
Wie is de eigenaar van de webshop en van het huis waar MB nu woont?
Huis met z’n 3-en, webshop MB en JvP. Of de verdelingen gelijkwaardig zijn weet ik niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door JaNeeDan op 01-12-2025 17:27:59 ]
pi_219388197
Ik vind die Tim ergens ook wel een sulletje hoor. Meteen mee als insta boyfriend, overal filmpjes van ons Mies maken. Haar overal achterna vliegen. Naar bestie in moraira en naar de perstrip van laatst ( er van uitgaande dat hij dat ook was, van het zoenen in de lift verhaal). Hij heeft zichzelf zo aangepast dat ie precies past in hoe madam het graag ziet. Waar is zijn eigen karakter? Hij is, volgens de podcast, ook gaan zuipen omdat zij dat zo gezellig vind. Nou wat een mannelijk type! 😂
pi_219388213
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 16:46 schreef Loveischocolala het volgende:
Dat klopt. MB noemt dat ook in de podcast.
Met de poly bestond een date- avondje uit uit eten gaan en daarna nog een drankje. MB vond dat saai, want zij wilde de hele nacht doorgaan. In Tim heeft ze iemand gevonden die dat ook wil, zegt ze.
pi_219388227
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 17:35 schreef Tweetheelepels het volgende:
Ik vind die Tim ergens ook wel een sulletje hoor. Meteen mee als insta boyfriend, overal filmpjes van ons Mies maken. Haar overal achterna vliegen. Naar bestie in moraira en naar de perstrip van laatst ( er van uitgaande dat hij dat ook was, van het zoenen in de lift verhaal). Hij heeft zichzelf zo aangepast dat ie precies past in hoe madam het graag ziet. Waar is zijn eigen karakter? Hij is, volgens de podcast, ook gaan zuipen omdat zij dat zo gezellig vind. Nou wat een mannelijk type! 😂
Het Michelle- effect blijkbaar. De mannen naast haar veranderen in gewillige sulletjes.
Ik zie hem in de stories ook al lopen met een dochtertje van Iris op zijn rug.
pi_219388273
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 17:40 schreef lila01 het volgende:

[..]
Dat klopt. MB noemt dat ook in de podcast.
Met de poly bestond een date- avondje uit uit eten gaan en daarna nog een drankje. MB vond dat saai, want zij wilde de hele nacht doorgaan. In Tim heeft ze iemand gevonden die dat ook wil, zegt ze.
Of Tim wil haar zo graag dat hij dat voor haar doet, net als alcohol drinken. Als je gaat drinken omdat iemand anders dat graag wil ben je in mijn ogen een slappe hap.
pi_219388281
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 17:35 schreef Tweetheelepels het volgende:
Dat is het mooie nu voor Mies. Ze kan hem kneden zoals ze wil. Dat heeft ze bij Koen ook heel lang gedaan.
pi_219388289
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 16:03 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Nu je het zegt... weten jullie npg de consternatie laatst. Toen Iris reageerde op een foto van Sjaak, dat MB heeeel respectvol was? 🤔 En Sjaak ook een soort van aardig daar op reageerde. Miss makes it sense nu... Kijk ik vind niks aan mn naamgenoot maar als het zo is dat Sjaak en Koen er met elkaar van door zijn gegaan worden ze nu idd respectvol door MB behandeld. Ik had ze dan al 3x online voor de bus gegooid.. Maar goed het blijft speculeren
Behalve als Mies zelf ook wat te verbergen had (Tim). Dus respectvol, of zichzelf gedeisd houden? In mijn ogen zijn er 3 mensen die een potje van hebben gemaakt. En Sjaak een wolf in schaapskleren? Ik denk eerder een flinke roze bril, gecharmeerd door Mies en haar leven, en haar man. Maar nu hopelijk bij zinnen gekomen.
Dat Mies het niet zo nauw neemt met trouw zijn blijkt toch al jaren? Zoenen met vrouwen, verliefd op Sjaak en het niet tegen kunnen houden, betrapt met Tim, en ook dat niet tegen kunnen houden.
pi_219388290
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 16:48 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Instagram is maxinerouwendal.
Ook zo overdreven happy met haar man. Komt enorm gemaakt over, ondertussen lekker swingen 🤣. Is hij geen leerkracht? toch vreemd als je zoiets over iemand weet en een tien minuten gesprek mee hebt
pi_219388300
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2025 17:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Huis met z’n 3-en, webshop MB en JvP. Of de verdelingen gelijkwaardig zijn weet ik niet.
Tuurlijk is dat nooit echt gelijkwaardig geweest… daar is M echt te slim voor
  Moderator maandag 1 december 2025 @ 18:11:51 #174
184769 crew  Deisyy
pi_219388388
Ik vind het zo bijzonder dat jullie allemaal denken te weten hoe het bij de Bollens enz aan toe ging en wiens schuld het is dat de poly niet werkte :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219388396
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 17:55 schreef Blossemtje_twente het volgende:

[..]
Tuurlijk is dat nooit echt gelijkwaardig geweest… daar is M echt te slim voor
Dat weet ik niet. Ik vind veel van ze maar ik zou JvP en KB niet dommer dan MB willen noemen. JvP stond natuurlijk sowieso al 10-0 achter omdat MB en KB getrouwd waren dus ik kan me voorstellen dat zij hierin een gelijkwaardige verdeling heeft gewild.
pi_219388407
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 18:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het zo bijzonder dat jullie allemaal denken te weten hoe het bij de Bollens enz aan toe ging en wiens schuld het is dat de poly niet werkte :D
Ja best knap van ons he 🤣
pi_219388410
Waarom de bingo niet met Kerst?
Dat overdreven gedoe om nu iedereen naar die kast te lokken. AM vind het zelf vooral geweldig. Vier gewoon lekker vrijdag Sint met de jongste, die tijd is al zo kort dat ze er in ‘geloven’
pi_219388415
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 18:11 schreef Deisyy het volgende:
Haha weet je ik ben het nog met je eens ook! (En ik doe er zelf aan mee hoor) 😆 maar je hebt helemaal gelijk!
  Moderator maandag 1 december 2025 @ 18:22:33 #179
184769 crew  Deisyy
pi_219388447
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 18:16 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Haha weet je ik ben het nog met je eens ook! (En ik doe er zelf aan mee hoor) 😆 maar je hebt helemaal gelijk!
Ik lees het natuurlijk wat meer als een buitenstaander, maar verbaas me echt dat users posten alsof ze MB, JvP en K persoonlijk kennen of erbij zijn geweest in die boerderie ;)

We/jullie weten eigenlijk precies....niets :D
pi_219388460
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 18:22 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik lees het natuurlijk wat meer als een buitenstaander, maar verbaas me echt dat users posten alsof ze MB, JvP en K persoonlijk kennen of erbij zijn geweest in die boerderie ;)

We/jullie weten eigenlijk precies....niets :D
Hahaha alsof we allemaal vliegen aan de muur zijn 😂 (zou ik best willen zijn hoor)
  Moderator maandag 1 december 2025 @ 18:26:37 #181
184769 crew  Deisyy
pi_219388472
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 18:25 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Hahaha alsof we allemaal vliegen aan de muur zijn 😂 (zou ik best willen zijn hoor)
:D
pi_219388504
Hoezo is het weer op een dag dat ik opgeslokt wordt door mn werk zo'n spektakel.. Wel met de trein vandaag, dus alles tijd om alle analyses van jullie weer even door te nemen. 8-) 8-)

Ik ben ergens toch blij (bleek mn gevoel toch goed) Dat als JvP en KB nog bij elkaar zijn, dat die kinderen elkaar toch nog in deze setting zien en dat er nog steeds een basis is maar dan met 1 ouder minder. En ja, alle drie volwassenen hebben er een puinhoop van gemaakt en het hoe of wat, en wie met wie, wanneer en waarom (pfff als ik het zo type is het al niet vol te houden) zullen we nooit weten

Verschil vind ik wel heel duidelijk in hoe men er naar de buitenwereld mee omging. En dan prijs ik Koen en Jvp. Ik blijf er bij dat Michelle het maximaal uitgebuit heeft voor haar verhaallijn.
pi_219388540
Ohja, wat me trouwens ook opviel bij de podcast; het ging erover hoe daten met zn 3en in de praktijk werkt en Iris merkte op dat ze (MB, KB en JvP) natuurlijk ook nog met zn 3en samen werkten. Waarop Michelle haar onderbrak en heel stellig zei: "ja, destijds inderdaad."

Benieuwd hoe het daar op kantoor gaat. Wellicht toch iets minder harmonieus dan men wil laten over komen?
pi_219388555
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 17:54 schreef Blossemtje_twente het volgende:

[..]
Ook zo overdreven happy met haar man. Komt enorm gemaakt over, ondertussen lekker swingen 🤣. Is hij geen leerkracht? toch vreemd als je zoiets over iemand weet en een tien minuten gesprek mee hebt
Ik dacht ook dat hij leerkracht was (op een lagere school) maar ik las hier van de week dat ie schooldirecteur is. Zij is zó vol van zichzelf met die constante intense blik selfies.
pi_219388595
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 18:16 schreef Earring het volgende:
Waarom de bingo niet met Kerst?
Dat overdreven gedoe om nu iedereen naar die kast te lokken. AM vind het zelf vooral geweldig. Vier gewoon lekker vrijdag Sint met de jongste, die tijd is al zo kort dat ze er in ‘geloven’
En dan ook nog zeggen dat de "opnaai-week" is begonnen 🙄. Raar mens is het toch ook, er zit altijd iets van een nare ondertoon bij haar.
pi_219388612
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 18:37 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik dacht ook dat hij leerkracht was (op een lagere school) maar ik las hier van de week dat ie schooldirecteur is. Zij is zó vol van zichzelf met die constante intense blik selfies.
Ja vreselijk die blik… Zo overdreven happy!
pi_219388620
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 18:43 schreef Cattolica het volgende:

[..]
En dan ook nog zeggen dat de "opnaai-week" is begonnen 🙄. Raar mens is het toch ook, er zit altijd iets van een nare ondertoon bij haar.
Ik vind het ontzettend kinderachtig!

De kinderen laten kwijlen en hunkeren naar de cadeaus. Volgens mij kickt ze gewoon op de aandacht…

Met 30.000 euro per maand verwend ze de kinderen niet absurd 😉
pi_219388630
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2025 18:35 schreef Jannetje91 het volgende:
Ohja, wat me trouwens ook opviel bij de podcast; het ging erover hoe daten met zn 3en in de praktijk werkt en Iris merkte op dat ze (MB, KB en JvP) natuurlijk ook nog met zn 3en samen werkten. Waarop Michelle haar onderbrak en heel stellig zei: "ja, destijds inderdaad."

Benieuwd hoe het daar op kantoor gaat. Wellicht toch iets minder harmonieus dan men wil laten over komen?
Ik scrolde door de comments van haar laatste post (?) en iemand maakte een opmerking over haar achternaam (Bollen) en toen reageerde ze "dat het wijzigen daarvan niet zo snel gaat, maar dat het bij Instagram al in gang was gezet".
pi_219388636
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 18:45 schreef Blossemtje_twente het volgende:

[..]
Ja vreselijk die blik… Zo overdreven happy!
En dan klinkt ze ook nog eens als een vent met die stem.

✌️
pi_219388645
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 18:49 schreef Cattolica het volgende:

[..]

✌️
Oh ik kan het niet, ik kan die podcast niet afluisteren. Het is zo nep. (Misschien als ik morgen de badkamer schoonmaak en de stofzuiger op zn allerhardst zet, dat het dan wel te behappen is? Dus dank aan allen die het wel hebben afgreluisterd en de samenvatting hebben gegeven.
pi_219388666
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 18:25 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
In deze hoeveelheden zitten we eerder bij Debbie op dat vliegenplakding dan bij Michelle op de muur 😂
pi_219388683
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 18:47 schreef Blossemtje_twente het volgende:

[..]
Ik vind het ontzettend kinderachtig!

De kinderen laten kwijlen en hunkeren naar de cadeaus. Volgens mij kickt ze gewoon op de aandacht…

Met 30.000 euro per maand verwend ze de kinderen niet absurd 😉
Precies! Het zal me niets verbazen als Maarten de vaste lasten betaalt en zij de (deels gesponsorde) uitjes/vakanties en cadeautjes; dan kan zij aan de teugels trekken of laten vieren (...), zoals zij dat wil. We moeten tenslotte regelmatig horen dat ze maandelijks meer binnenbrengt dan Maarten (die op zich al niet slecht verdient).
pi_219388685
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 18:49 schreef Cattolica het volgende:

[..]

✌️
Daar kan ze toch ook niks aan doen? Ik heb een zware stem van mezelf, regelmatig dat mensen met aan de telefoon 'meneer' noemen en da's echt niet per se leuk 😅.
pi_219388698
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 18:52 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Oh ik kan het niet, ik kan die podcast niet afluisteren. Het is zo nep. (Misschien als ik morgen de badkamer schoonmaak en de stofzuiger op zn allerhardst zet, dat het dan wel te behappen is? Dus dank aan allen die het wel hebben afgreluisterd en de samenvatting hebben gegeven.
De mannenstem opmerking was over Maxime, de "swinger bestie" van MB.
pi_219388823
Sanneke zoekt horeca met een kindermenu zonder patat met frikadel. Wel met poffertjes, pannenkoek of pasta.
Bijna elk restaurant heeft het menu online staan.
En pannenkoek en poffertjes zijn niet heel moeilijk te vinden.

Ik vind zelf het aanbod ook magertjes wat betreft fijne kindermenu s. Dus wij bestelden op die leeftijd tussen de 1 en 2.5 jaar allebei een menu en dan voor de kleine een leeg bord. Dan scheppen we iets van ons menu daarop.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219388926
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 18:47 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik scrolde door de comments van haar laatste post (?) en iemand maakte een opmerking over haar achternaam (Bollen) en toen reageerde ze "dat het wijzigen daarvan niet zo snel gaat, maar dat het bij Instagram al in gang was gezet".
Dus dan krijgen we jb en kb en Michelle terug naar walk.
Denk toch wel raar voor de kinderen van mb? 'Mama mag opeens niet meer meedoen'? Denk dat je als kind liever je eigen ouders bij elkaar ziet ipv altijd een ouder moeten missen
pi_219388934
Vast een tegenvaller voor Sjaak dat ze geeneens ontbeten heeft bij Koen. 😂
pi_219388969
Maarten is er niet, dus Sam kookt. Maar AM staat er wel bij om te filmen. De logica ontgaat me
pi_219388978
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2025 19:19 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke zoekt horeca met een kindermenu zonder patat met frikadel. Wel met poffertjes, pannenkoek of pasta.
Bijna elk restaurant heeft het menu online staan.
En pannenkoek en poffertjes zijn niet heel moeilijk te vinden.

Ik vind zelf het aanbod ook magertjes wat betreft fijne kindermenu s. Dus wij bestelden op die leeftijd tussen de 1 en 2.5 jaar allebei een menu en dan voor de kleine een leeg bord. Dan scheppen we iets van ons menu daarop.
Ja maar google is moeilijk. Ze wil gewoon een uitnodiging voor een gratis etentje krijgen.
Het is ook echt moeilijk door die praatsessies van haar heen te komen, is ze nou wel of niet ziek? Of is ze ook ziek als ze er geen zin in heeft, gister was het kennelijk geen probleem een huis vol visite en uit eten moet kennelijk ook gewoon.
pi_219389023
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 19:38 schreef Moedervan4kids het volgende:
Vast een tegenvaller voor Sjaak dat ze geeneens ontbeten heeft bij Koen. 😂
🤣🤣
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')