abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219385614
🤦‍♂️ Judith haar rekening is leeg en ze moet nog 18 dagen... nu weet ik ook wel dat niemand Judith zielig hoeft te vinden en ze heel veel geld links en rechts heeft liggen maar bizar is het wel weer.. van mega gier naar big spender..
Je kunt ook gewoon jezelf (en daarmee je kind) een normaal en stabiel budget aanleren 🤷 en met zoveel potjes waarom geen feestdagen pot? Dan had ze zich aan dat budget kunnen houden toch?
pi_219385736
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 11:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤦‍♂️ Judith haar rekening is leeg en ze moet nog 18 dagen... nu weet ik ook wel dat niemand Judith zielig hoeft te vinden en ze heel veel geld links en rechts heeft liggen maar bizar is het wel weer.. van mega gier naar big spender..
Je kunt ook gewoon jezelf (en daarmee je kind) een normaal en stabiel budget aanleren 🤷 en met zoveel potjes waarom geen feestdagen pot? Dan had ze zich aan dat budget kunnen houden toch?
Qua financiën heb ik echt geen medelijden met haar hoor. Altijd lopen pochen over hoe ze het financieel zo goed voor elkaar heeft. Is haar briljante Excel-sheet kapot?
pi_219385806
De dochter van DBM moet korstjes van het brood opeten. DBM is het helemaal eens met de juf maar geeft vervolgens brood mee zonder korstjes...
pi_219385807
Heeft Judith nu serieus nog make up van vorige week toen ze naar die promotie is geweest?
  maandag 1 december 2025 @ 11:59:32 #80
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_219385821
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 11:27 schreef Miepje77 het volgende:
Oh en daar hebben we de samenwerking met most wanted! Judith heeft helemaal niet zo toevallig die bon gewonnen! Als ze het al echt gewonnen heeft.
Aff linkje is geen samenwerking toch?
pi_219385838
Podcast Iris en mb:
- Iris denkt echt dat zij een filosoof is ofzo. Mb: heb veel gejankt afgelopen week. Iris' antwoord: je kan niet druk maken over dingen waar je geen controle over hebt.
- De eerste sponsor is er, nou nu wordt er echt geld binnen geharkt
- Mb vraagt aan Iris: 'vind jij wat ik nu doe daten?' Mb vindt 't niet daten als je elkaar al kent. Iris zegt dat mb helemaal glundert op facetime
- Mb: stomme/nare dingen gezegd om dingen niet te voelen. Ze probeert haar gevoelens nu wel toe te laten. Iemand heel leuk vinden voelt heel kwetsbaar, ze is bang dat iemand haar hart weer in 1000 stukken trekt en daar heeft ze geen zin in. Iris: voelde je je in je vorige relatie ook zo kwetsbaar? Mb: wel anders, maar je hebt nu al zoveel meegemaakt.
- Vraag: hoe pakte je date nights aan met z'n drieën? Mb: we waren altijd met z'n drieën, nooit met z'n tweeën. Tamara, is de hulp, die paste op thuis, op zeven kinderen.
pi_219385886
Oehh reality fbi heeft foto's dat sjaak haar auto vanochtend bij koen stond.
pi_219385917
Realityfbi: bah! Jvp en koen samen
pi_219385930
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 12:10 schreef slowie het volgende:
Realityfbi: bah! Jvp en koen samen
Hoezo bah?
Mocht het waar zijn dat michelle al met tim vreemdging ten tijde van de poly, dan is het toch niet raar dat zij nog steeds samen zijn?
pi_219385941
Mocht het gaan over al dat stiekeme, schijnheilige uitmelken van dit trio. Dan eens. Bah.
pi_219385948
Hoezo bah?
Michelle bah dat ze een minnaar had tijdens de poly waar ze nu een relatie mee heeft.
Allemaal happy nu weer toch?
pi_219385972
Ik vind het bah dat Michelle alleen maar liegt en onwaarheden laat zien. In de podcast van paar weken terug had ze nog geen nieuwe partner of date. En nu blijkt er al hele tijd iets met Tim te spelen.
pi_219385986
Noem me naïef, maar ik geloof niet dat mb tijdens de poly vreemdging met Tim, dus ik denk eerder dan jvp en koen mb hebben genaaid en haar eruit hebben gezet
pi_219386001
Vreselijk, de situatie bij HVK.
De kinderen hadden een goede dag zegt ze ook nog, omdat ze onbeperkt snoep mochten vreten.
pi_219386011
Geen verrassing, KB en JvP.
pi_219386027
Wie kan er aan de foto van AM zien in welke sinterklaas fase Jet zit? Ik niet... Wat een oeverloos gezwam weer over een to do list voor Sinterklaas, zoveel doen ze er niet aan daar. De bingo is het allerbelangrijkste voor haar en de zakcadeaus moet het liefst zo min mogelijk. Ik snap daar dus echt niks van hè. Voor die paar jaar dat ze daar in huis nog geloven zou mijn aandacht juist naar de magie van Sinterklaas gaan ipv uitgestalde cadeaus waar iedereen zich verplicht 5 dagen aan moet vergapen 🙄
pi_219386029
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 12:16 schreef Annika2016 het volgende:
Ik vind het bah dat Michelle alleen maar liegt en onwaarheden laat zien. In de podcast van paar weken terug had ze nog geen nieuwe partner of date. En nu blijkt er al hele tijd iets met Tim te spelen.
Ja, zij en JvP net zo goed.
Men kan er echt niet vanuit gaan dat wat ze zeggen klopt.
Hoe meer vage bewoordingen hoe groter de kans dat er gelogen/verdraaid wordt.
pi_219386045
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 12:18 schreef slowie het volgende:
Noem me naïef, maar ik geloof niet dat mb tijdens de poly vreemdging met Tim, dus ik denk eerder dan jvp en koen mb hebben genaaid en haar eruit hebben gezet
Vandaag voor het eerst de podcast helemaal af geluisterd. Ze geeft ook aan dat er al eerder iets met Tim gespeeld heeft maar dat er nu geen houden meer aan was.
pi_219386049
Demammavan: ik snap echt helemaal niets van Annemarie. De cadeaus voor de jongste kinderen moet goedkoop, de bingocadeaus mogen over de top zijn.
Ik zou het precies andersom verwachten (het is een kinderfeest toch?). Nog afgezien van het feit dat ik waardebonnen echt geen leuk cadeau vind, geef dan gewoon geld.
En waarom koopt alleen Annemarie cadeaus? Vinden de volwassen kinderen plus aanhang het niet leuk om iets te kopen?
pi_219386053
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 12:20 schreef Missinglink24 het volgende:
Geen verrassing, KB en JvP.
Fijn voor de kinderen in ieder geval
pi_219386054
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 11:59 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Aff linkje is geen samenwerking toch?
Ik weet niet hoe dat werkt. Het is wel heel toevallig.
pi_219386105
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 12:27 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik ben niet verbaasd over JvP en KB. Of het fijn is voor de kinderen weet ik niet. Hopelijk laten ze de kinderen hier voorlopig buiten.
pi_219386116
Verrassend jvp en K.
Dat zal Michelle wel geraakt hebben…

Maar goed die MaximeKLM daar waren ze ook close mee. De relatie was voor de poly al open, kapot en show.
pi_219386127
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 12:27 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat vraag ik me af.
Want zometeen worden Sjaak´s kinderen wéér naar een ander huis/andere stiefouder gesleept?
Volgens mij is rust en aandacht voor ieder gezin apart nu veel beter.
pi_219386140
Wat is het profiel van Maxime?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')