Qua financiën heb ik echt geen medelijden met haar hoor. Altijd lopen pochen over hoe ze het financieel zo goed voor elkaar heeft. Is haar briljante Excel-sheet kapot?quote:Op maandag 1 december 2025 11:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤦♂️ Judith haar rekening is leeg en ze moet nog 18 dagen... nu weet ik ook wel dat niemand Judith zielig hoeft te vinden en ze heel veel geld links en rechts heeft liggen maar bizar is het wel weer.. van mega gier naar big spender..
Je kunt ook gewoon jezelf (en daarmee je kind) een normaal en stabiel budget aanleren 🤷 en met zoveel potjes waarom geen feestdagen pot? Dan had ze zich aan dat budget kunnen houden toch?
Aff linkje is geen samenwerking toch?quote:Op maandag 1 december 2025 11:27 schreef Miepje77 het volgende:
Oh en daar hebben we de samenwerking met most wanted! Judith heeft helemaal niet zo toevallig die bon gewonnen! Als ze het al echt gewonnen heeft.
Hoezo bah?quote:
Ja, zij en JvP net zo goed.quote:Op maandag 1 december 2025 12:16 schreef Annika2016 het volgende:
Ik vind het bah dat Michelle alleen maar liegt en onwaarheden laat zien. In de podcast van paar weken terug had ze nog geen nieuwe partner of date. En nu blijkt er al hele tijd iets met Tim te spelen.
Vandaag voor het eerst de podcast helemaal af geluisterd. Ze geeft ook aan dat er al eerder iets met Tim gespeeld heeft maar dat er nu geen houden meer aan was.quote:Op maandag 1 december 2025 12:18 schreef slowie het volgende:
Noem me naïef, maar ik geloof niet dat mb tijdens de poly vreemdging met Tim, dus ik denk eerder dan jvp en koen mb hebben genaaid en haar eruit hebben gezet
Ik weet niet hoe dat werkt. Het is wel heel toevallig.quote:Op maandag 1 december 2025 11:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Aff linkje is geen samenwerking toch?
Ik ben niet verbaasd over JvP en KB. Of het fijn is voor de kinderen weet ik niet. Hopelijk laten ze de kinderen hier voorlopig buiten.quote:Op maandag 1 december 2025 12:27 schreef Earring het volgende:
[..]
Fijn voor de kinderen in ieder geval
Dat vraag ik me af.quote:Op maandag 1 december 2025 12:27 schreef Earring het volgende:
[..]
Fijn voor de kinderen in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |