Ja, het is gewoon off topic en daar is het de afgelopen tijd vaker over gegaan. Doe dat lekker in de slowchat.quote:Op zondag 30 november 2025 22:04 schreef Snaky het volgende:
Cattolica: niet onaardig bedoeld, maar liever een apart topic over dit onderwerp. Ik lees graag over de meeste influencers maar ik merk dat het ook vaak een lotgenotentopic is. Heel begrijpelijk en jet lijkt me heel rot om LC te hebben, maar dit is niet de plaats om mensen een inkijkje daarin te geven.
Doet ze slimquote:Op zondag 30 november 2025 22:06 schreef Snaky het volgende:
Volgens mij laat Tamara de elf opeten door de Dino en is het daarna klaar.
Dit.quote:Op zondag 30 november 2025 22:04 schreef Snaky het volgende:
Cattolica: niet onaardig bedoeld, maar liever een apart topic over dit onderwerp. Ik lees graag over de meeste influencers maar ik merk dat het ook vaak een lotgenotentopic is. Heel begrijpelijk en jet lijkt me heel rot om LC te hebben, maar dit is niet de plaats om mensen een inkijkje daarin te geven.
Je mag dat altijd gewoon openen hoor. Graag juist, activiteit op een forum is altijd wenselijk.quote:Op zondag 30 november 2025 22:08 schreef Gooischevrouw het volgende:
Ik denk zeker dat een apart topic fijn kan zijn! Ik loop er soms ook tegenaan dat ik mij afvraag of de uitleg die ik geef passend is voor dit topic. Dus als er voldoende animo is (like dit bericht) zal ik een topic openen.
En weer on topic:
Ik heb mij doodgelachen toen ik Deb tegenkwam in mijn tijdlijn van TikTok met haar aura… wilde bijna reageren met zwart 😉 maar ik heb de eer aan mezelf gehouden.
Lekker in een apart topic graag haha. Een SC is ook niet de juiste plek voor een (soort) lotgenoten gesprek.quote:Op zondag 30 november 2025 22:08 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon off topic en daar is het de afgelopen tijd vaker over gegaan. Doe dat lekker in de slowchat.
Ja al vind ik het ook wel weer erg makkelijk hoor… idee van haar oudste zoon, zou het iig een paar dagen doen en dan dus die dino om er vanaf te zijn… of alleen dit jaar en daarna nooit weer. Vind het een onzinnig iets, maar wel leuk dat de oudste broer dan zoiets bedenkt voor ze en dat zou ik dan toch wel een jaartje doen… desnoods hem verplichten om met ideeen te komen 😉quote:Op zondag 30 november 2025 22:06 schreef Snaky het volgende:
Volgens mij laat Tamara de elf opeten door de Dino en is het daarna klaar.
Nee ik schreef het ook al. Er kan veel over Debbie gezegd worden, maar dit kan je ook gewoon als een lieve actie vanuit haar zien en niet alles wat ze doet hoeft belachelijk gemaakt te worden. Roy houdt van gamen en ik denk echt dat ze hem hiermee een leuke ontspannen avond bezorgd heeftquote:Op zondag 30 november 2025 22:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik ben een beetje mosterd en volgens mij de enige, maar ik vind het best lief van Debbie dat ze zo'n feestje organiseert voor Roy en aan meerdere mensen vraagt geld in te leggen voor een groot cadeau.
Roy komt niet per se over als een feestbeest en zo wordt er toch aandacht besteed aan zijn verjaardag.
Het hoeft toch geen groot feest te zijn om het gezellig te hebben?
Dit vind ik eerlijk gezegd wel erg ver gezocht.quote:Op zondag 30 november 2025 22:24 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Hi,lees al tijdje mee - tijd voor een account. Over MB; zou de poly bedacht kunnen zijn - maar nooit werkelijk bestaan, alleen voor de views en de bedrijven marketing- dat Koen en Sjaak al jaren een setje zijn en het zakelijk en voor de kindjes slimmer was om het met elkaar in stand te houden dus met 3 te doen? Alles lijkt dan achteraf gezien echt wel eerlijk te zijn, met deze wetenschap nu.
Dus nooit MB die verliefd werd op JvP maar K wel en MB vond het prima maar zakelijke belangen. Als je op die manier foto's en YT terugkijkt valt het kwartje.
Gedaan!quote:Op zondag 30 november 2025 22:10 schreef Donna het volgende:
[..]
Je mag dat altijd gewoon openen hoor. Graag juist, activiteit op een forum is altijd wenselijk.![]()
Wel graag in LIF.
Lifestyle
En daar dan zoveel kinderen bij betrekken? Kapitalen uitgeven aan een woonboerderij en daar maar heel kort wonen?quote:Op zondag 30 november 2025 22:24 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Hi,lees al tijdje mee - tijd voor een account. Over MB; zou de poly bedacht kunnen zijn - maar nooit werkelijk bestaan, alleen voor de views en de bedrijven marketing- dat Koen en Sjaak al jaren een setje zijn en het zakelijk en voor de kindjes slimmer was om het met elkaar in stand te houden dus met 3 te doen? Alles lijkt dan achteraf gezien echt wel eerlijk te zijn, met deze wetenschap nu.
Dus nooit MB die verliefd werd op JvP maar K wel en MB vond het prima maar zakelijke belangen. Als je op die manier foto's en YT terugkijkt valt het kwartje.
Dat is ook weer waar. Ik vind het wel grappige poppetjes.quote:Op zondag 30 november 2025 22:21 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
[..]
Ja al vind ik het ook wel weer erg makkelijk hoor… idee van haar oudste zoon, zou het iig een paar dagen doen en dan dus die dino om er vanaf te zijn… of alleen dit jaar en daarna nooit weer. Vind het een onzinnig iets, maar wel leuk dat de oudste broer dan zoiets bedenkt voor ze en dat zou ik dan toch wel een jaartje doen… desnoods hem verplichten om met ideeen te komen 😉
Nou dat lijkt me te vergezocht hoor. Het zal heus wel echt geweest zijn voor Michelle. In ieder geval spannend. Bij JvP had ik altijd het idee dat ze graag MB wilde zijn.quote:Op zondag 30 november 2025 22:24 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Ik vond het er heel ongemakkelijk en kinderlijk uitzien. En geld inzamelen voor een cadeau vind ik persoonlijk heel raar gezien alle meuk die zij voor zichzelf aanschaft.quote:Op zondag 30 november 2025 22:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik ben een beetje mosterd en volgens mij de enige, maar ik vind het best lief van Debbie dat ze zo'n feestje organiseert voor Roy en aan meerdere mensen vraagt geld in te leggen voor een groot cadeau.
Roy komt niet per se over als een feestbeest en zo wordt er toch aandacht besteed aan zijn verjaardag.
Het hoeft toch geen groot feest te zijn om het gezellig te hebben?
Alle Youtube video’s van daarvoor waren ook ongemakkelijk. JvP die niets zei en alleen maar als een bakvis naar MB zat te kijken.quote:Op zondag 30 november 2025 22:37 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Thanks voor de welkom!
Uit de q&a op YT na de verbouwing en ze er net woonden allemaal kreeg ik sterk de indruk dat het al de bedoeling was dat het het huis van MB zou zijn. Amper iets te zeggen door Koen en JvP. Denk dat zij 2 ook eigen woonplek hadden samen, zonder MB. Aan eind v die q&a praat MB over een hometour die ze wil filmen, vond JvP geen goed plan. Dat hele fragment was ongemakkelijk.
Dat was alleen voor de reclame. Om anderen die rommel aan te smeren.quote:Op zondag 30 november 2025 22:39 schreef meesterinbreekster het volgende:
Maar debbie heeft toch ontdekt dat ze op ozempic of aanverwanten heel goed gaat wat haar longcovid en energieloosheid betreft? 😅
Ja dat snap ik. Zij zou zich echt moeten schamen.quote:Op zondag 30 november 2025 22:41 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat was alleen voor de reclame. Om anderen die rommel aan te smeren.
Als een bakvis 😂😂😂quote:Op zondag 30 november 2025 22:40 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Alle Youtube video’s van daarvoor waren ook ongemakkelijk. JvP die niets zei en alleen maar als een bakvis naar MB zat te kijken.
Ik geloof 100% dat de poly bestond. Maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat JvP het leven van MB wilde. Zij werd een kopie van MB. Een dame met een verborgen agenda.
Eens met elk woord!quote:Op zondag 30 november 2025 22:40 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Alle Youtube video’s van daarvoor waren ook ongemakkelijk. JvP die niets zei en alleen maar als een bakvis naar MB zat te kijken.
Ik geloof 100% dat de poly bestond. Maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat JvP het leven van MB wilde. Zij werd een kopie van MB. Een dame met een verborgen agenda.
En daarmee werd haar eigen leven ook schijn. Daar veranderen een BMW en een YSL tas niks aan. Pure armoe.quote:Op zondag 30 november 2025 22:44 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Als een bakvis 😂😂😂
Ja naar mijn idee adoreerde ze het leven van MB ontzettend, maar ik denk dat ze van een koude kermis thuis kwam en al snel ervaarde dat het allemaal maar schijn is dat leven van MB.
Ik vind dit nog niet zo'n gekke gedachte. Nogmaals, ik ken dit hele stel niet en hoorde er voor de eerste keer van, toen Reality FBI erover berichtte. Ik dacht toen begrepen te hebben dat het met K en J was begonnen, want ik dacht nog "nou, dat moet je als echtgenote ook maar leuk vinden". Ik ben ze toen gaan volgen. Er was toen ook een "blauwe maandag" account, die ik volgde, dat voor kinderen opkwam die door momfluencers worden gebruikt voor content. Ik heb nooit bij MB gereageerd maar ik werd binnen no-time geblokkeerd. Ik denk dat ze de volgerslijst van dat account is afgegaan en iedereen heeft geblokkeerd.quote:Op zondag 30 november 2025 22:24 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Die groene slinger had ik achterwege gelaten haha en zo'n verrassing is ook echt intens ongemakkelijk. Voor mij werd ooit een verrassingsfeest georganiseerd, ik wist van ellende niet waar ik kijken moest of wat ik moest doen 😂.quote:Op zondag 30 november 2025 22:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vond het er heel ongemakkelijk en kinderlijk uitzien. En geld inzamelen voor een cadeau vind ik persoonlijk heel raar gezien alle meuk die zij voor zichzelf aanschaft.
Ik ooo al zo lang en vond haar zo leuk zag haar zelfs beetje als voorbeeld van leuke moeder leuke vrouw en vriendin enzo. En achteraf vraag ik me toch af wat er klopte van der online plaatje wat ze heeft willen neerzettenquote:Op zondag 30 november 2025 23:35 schreef slowie het volgende:
Ik volg mb wel al een langere tijd. Zij begon al online toen B nog maar een baby was. Filmde ze haar dagen thuis met twee kleintjes in een appartement. Volgens mij werkte Koen toen alleen of vooral. Heel anders dan haar leven nu, maar vind het niet meer dan logisch dat mensen ontwikkelen.
Eens dat haar liefdesleven nu wel snel gaat, maar ik geloof wel dat ze die 10(?) jaar gewoon trouw was aan Koen. Vond ze echt een leuk stel samen, voordat jvp erbij kwam
Volgens mij maximaal 1 maand. Werd ook geen aandacht aan besteed dat ze ging afrijden zoals ze dat bij de eerdere keren wel uitgebreid deden. Misschien toch onzeker of ze het deze ronde wel zou halen?quote:Op zondag 30 november 2025 23:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
De nagelkerkjes lenen hun Porsche uit aan hun dochter die nog niet zo heel lang haar rijbewijs heeft? (Paar maanden volgens mij)
Aan je eigen kind iets ‘lenen’? Ik vind het niet zo gek dat je een auto met elkaar gebruikt. Daar is het een auto voor, ook een dure.quote:Op zondag 30 november 2025 23:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
De nagelkerkjes lenen hun Porsche uit aan hun dochter die nog niet zo heel lang haar rijbewijs heeft? (Paar maanden volgens mij)
Het rijden met welke auto dan ook met veel power is toch wel iets wat ik niet geschikt vind voor een beginnend bestuurder.quote:Op maandag 1 december 2025 08:22 schreef Xmuis het volgende:
[..]
Aan je eigen kind iets ‘lenen’? Ik vind het niet zo gek dat je een auto met elkaar gebruikt. Daar is het een auto voor, ook een dure.
Iemand in mijn kennissenkring deed laatst hetzelfde met zijn station. Misschien kan hij de bakkertjes even videobellen om te laten zien wat er mis kan gaan 🤣 Al was dat ook pech hebben hoor… En heel eerlijk, toen ik net m’n rijbewijs had reed ik ook meteen overal in. Maar zo’n dure auto, nee, daar zou ik ook terughoudend mee zijn geloof ik.quote:Op zondag 30 november 2025 23:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik zou mijn kind echt mijn dure porsche niet laten rijden, zeker niet als ze pas net hun rijbewijs hebben 🫣quote:Op maandag 1 december 2025 08:22 schreef Xmuis het volgende:
[..]
Aan je eigen kind iets ‘lenen’? Ik vind het niet zo gek dat je een auto met elkaar gebruikt. Daar is het een auto voor, ook een dure.
Is toch logische 🤪 weet je hoe vochtig de ruimte met natte was. Ze kan wel dms krijgen maar niet reageren. Had AM ook.quote:Op maandag 1 december 2025 08:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm heeft heel veel tips gekregen om een ontvochtiger bij de was te zetten dan is het sneller droog 🤔 ik heb hier werkelijk nog nooit van gehoord (wel om hem in vochtiger ruimtes te zetten ter voorkoming van schimmel enzo)
Dus waarom krijgt zij ineens heel veel deze tip? Of heeft ze het gewoon ergens gelezen of heeft 1 iemand haar deze tip gestuurd?
En ik dacht dat ze geen dm's kon krijgen of sturen
Dat de ruimte vochtiger word is wel logisch maar was droogt volgens mij niet perse snellerquote:Op maandag 1 december 2025 08:43 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Is toch logische 🤪 weet je hoe vochtig de ruimte met natte was. Ze kan wel dms krijgen maar niet reageren.
Op tiktok blijft ze ook bij zichzelf reageren. Ik vind dat echt een mentaal probleem hoor, als je zo bent. 😅quote:Op maandag 1 december 2025 08:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dat de ruimte vochtiger word is wel logisch maar was droogt volgens mij niet perse sneller
Mijn punt is meer dat zij ineens heel veel deze tip krijgt.. ze doet altijd net of ze mega voor reacties krijgt (maar ze moet vooral veel accounts aanmaken om haar eigen berichten te liken.. dus iets zegt mij dat het allemaal wel mee valt 😂)
Voor hun is de Porsche wat voor ons een Citroën oid is. En als hij in elkaar gereden wordt, komt er gewoon een nieuwe.quote:Op maandag 1 december 2025 08:34 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Iemand in mijn kennissenkring deed laatst hetzelfde met zijn station. Misschien kan hij de bakkertjes even videobellen om te laten zien wat er mis kan gaan 🤣 Al was dat ook pech hebben hoor… En heel eerlijk, toen ik net m’n rijbewijs had reed ik ook meteen overal in. Maar zo’n dure auto, nee, daar zou ik ook terughoudend mee zijn geloof ik.
Ze hadden voor de meiden een kleine, oudere mercedes gekocht een tijd geledenquote:Op maandag 1 december 2025 09:14 schreef Harper het volgende:
[..]
Voor hun is de Porsche wat voor ons een Citroën oid is. En als hij in elkaar gereden wordt, komt er gewoon een nieuwe.
Op zich snap ik wel dat je volwassen kind af en toe je auto wil gebruiken. En ze hebben nu eenmaal niks goedkopers staan.
Oh maar dat heeft ‘ie al vaker succesvol gedaan dus daar zit geen gevaar meer voor ‘m hoor! 😂quote:Op maandag 1 december 2025 09:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith laat Bob midden op straat rennen, met losse veters terwijl zij er al filmend achteraan fietst 🤦♀
Dit heeft echt niets meer te maken met "het leven en risico's". Ze is gewoon onverantwoord bezig! Maar goed, zij geniet denk ik van de reacties die ze hierop krijgt. Negatieve aandacht is ook aandacht he.quote:Op maandag 1 december 2025 09:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith laat Bob midden op straat rennen, met losse veters terwijl zij er al filmend achteraan fietst 🤦♀
Misschien gaat ze een vragensticker maken: rent jouw kind ook altijd zo naar school?quote:Op maandag 1 december 2025 09:25 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Dit heeft echt niets meer te maken met "het leven en risico's". Ze is gewoon onverantwoord bezig! Maar goed, zij geniet denk ik van de reacties die ze hierop krijgt. Negatieve aandacht is ook aandacht he.
"Niet bij te houden zelfs met losse veters" tja als het mis gaat ligt hij hard op zijn plaats en met beetje pech sjees je er zo overheen 👌 maar stoer hoorquote:Op maandag 1 december 2025 09:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dat wist ik niet. Dan had ik die inderdaad meegegeven.quote:Op maandag 1 december 2025 09:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze hadden voor de meiden een kleine, oudere mercedes gekocht een tijd geleden
En als vervolg ‘valt jouw kind vaak met losse veters?’ 😂quote:Op maandag 1 december 2025 09:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien gaat ze een vragensticker maken: rent jouw kind ook altijd zo naar school?
#meerbereik 😂
Waarschijnlijk was het dan de schuld van de stoeptegels. 😃quote:Op maandag 1 december 2025 09:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
"Niet bij te houden zelfs met losse veters" tja als het mis gaat ligt hij hard op zijn plaats en met beetje pech sjees je er zo overheen 👌 maar stoer hoor
Ervaringen ook. Mijn lieve hemel, hoe groots en gewichtig kun je iets maken..quote:Op maandag 1 december 2025 09:59 schreef Harper het volgende:
AM doet weer heel gewichtig over dat in hun gezin er voor elk kind een lijstje met Sint-ervaringen is. Het zien van de Sint, op schoot bij de Sint etc.
Dingen die in vrijwel elke gezin gebruikelijk zijn dus. Alleen maken de meeste ouders er geen to do lijst van.
Oei. Hopelijk is het niet te ernstig en herstel je snel.quote:Op maandag 1 december 2025 10:00 schreef Tarantelle het volgende:
En help, ik heb een ongelukje gehad, waardoor ik minstens nog 6 weken niet kan werken. Nu moet ik maar meer influencers gaan volgen denk ik, een instagram-account aanmaken, mijn administratie eindelijk gaan doen. Ik zie er enigszins tegenop, de afgelopen week duurde eindeloos.
Dat wel ja. Helaas waren we ook bezig een huis leeg te halen... Nou ja, ik stort mij nu maar op dingen die ik wel kan (lezen, lezen, administratief werk).quote:Op maandag 1 december 2025 10:05 schreef Harper het volgende:
[..]
Oei. Hopelijk is het niet te ernstig en herstel je snel.
En voor de komende weken even omdenken: lekker vrij met de feestdagen!
😆quote:Op maandag 1 december 2025 09:23 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Oh maar dat heeft ‘ie al vaker succesvol gedaan dus daar zit geen gevaar meer voor ‘m hoor! 😂
En daarna ‘herbruik jij je badwater’ en ‘hoevaak was jij je truien’quote:Op maandag 1 december 2025 09:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien gaat ze een vragensticker maken: rent jouw kind ook altijd zo naar school?
#meerbereik 😂
En als de stoomboot stuk is/niet meer mag vanwege CO2 regels, dan heeft het kind dat niet kunnen afvinken? Trauma voor het leven, intensieve therapie? Later een boek schrijven?quote:Op maandag 1 december 2025 09:59 schreef Harper het volgende:
AM doet weer heel gewichtig over dat in hun gezin er voor elk kind een lijstje met Sint-ervaringen is. Het zien van de Sint, op schoot bij de Sint etc.
Dingen die in vrijwel elke gezin gebruikelijk zijn dus. Alleen maken de meeste ouders er geen to do lijst van.
Die kinderen worden van die luxepaardjes, net als moeders. Enige verschil is dat Eline wel hard werktquote:Op maandag 1 december 2025 09:39 schreef Harper het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Dan had ik die inderdaad meegegeven.
Maar iets zegt me dat Eline daar misschien geen genoegen mee neemt.
Misschien kun je de elven gaan doen, daar kun je bij Debbie tips voor krijgen!quote:Op maandag 1 december 2025 10:00 schreef Tarantelle het volgende:
En help, ik heb een ongelukje gehad, waardoor ik minstens nog 6 weken niet kan werken. Nu moet ik maar meer influencers gaan volgen denk ik, een instagram-account aanmaken, mijn administratie eindelijk gaan doen. Ik zie er enigszins tegenop, de afgelopen week duurde eindeloos.
Misschien zoekt ze naar een manier om sneller de melktandjes eruit te krijgen.quote:Op maandag 1 december 2025 09:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat ze niet even kon helpen een boterham te smeren of iets drinken inschenkenquote:Op maandag 1 december 2025 10:33 schreef WinnieWana het volgende:
Hvk: kinderen moesten zelf voor eten zorgen gisteren dus aten snoep en dronken cola.
De tweeling en meisje daarboven kunnen hun eigen brood wel smeren toch en fruit pakken en ranja maken en/of melk inschenken.
Toch niet zo handig telkens een nieuwe baby zonder netwerk.
Een boterham smeren is zo gebeurd, ook als je je beroerd voelt. Maar goed nu kan ze weer zielige content delen om te laten zien hoe zwaar ze het wel niet heeft. Hoop dat zij echt niet nog meer kinderen krijgt. Ze heeft het zware leven echt over zichzelf afgeroepen.quote:Op maandag 1 december 2025 10:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat ze niet even kon helpen een boterham te smeren of iets drinken inschenken
Ik mag toch echt niet hopen dat ze nog een baby krijgt...quote:Op maandag 1 december 2025 10:33 schreef WinnieWana het volgende:
Hvk: kinderen moesten zelf voor eten zorgen gisteren dus aten snoep en dronken cola.
De tweeling en meisje daarboven kunnen hun eigen brood wel smeren toch en fruit pakken en ranja maken en/of melk inschenken.
Toch niet zo handig telkens een nieuwe baby zonder netwerk.
Qua financiën heb ik echt geen medelijden met haar hoor. Altijd lopen pochen over hoe ze het financieel zo goed voor elkaar heeft. Is haar briljante Excel-sheet kapot?quote:Op maandag 1 december 2025 11:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤦♂️ Judith haar rekening is leeg en ze moet nog 18 dagen... nu weet ik ook wel dat niemand Judith zielig hoeft te vinden en ze heel veel geld links en rechts heeft liggen maar bizar is het wel weer.. van mega gier naar big spender..
Je kunt ook gewoon jezelf (en daarmee je kind) een normaal en stabiel budget aanleren 🤷 en met zoveel potjes waarom geen feestdagen pot? Dan had ze zich aan dat budget kunnen houden toch?
Aff linkje is geen samenwerking toch?quote:Op maandag 1 december 2025 11:27 schreef Miepje77 het volgende:
Oh en daar hebben we de samenwerking met most wanted! Judith heeft helemaal niet zo toevallig die bon gewonnen! Als ze het al echt gewonnen heeft.
Hoezo bah?quote:
Ja, zij en JvP net zo goed.quote:Op maandag 1 december 2025 12:16 schreef Annika2016 het volgende:
Ik vind het bah dat Michelle alleen maar liegt en onwaarheden laat zien. In de podcast van paar weken terug had ze nog geen nieuwe partner of date. En nu blijkt er al hele tijd iets met Tim te spelen.
Vandaag voor het eerst de podcast helemaal af geluisterd. Ze geeft ook aan dat er al eerder iets met Tim gespeeld heeft maar dat er nu geen houden meer aan was.quote:Op maandag 1 december 2025 12:18 schreef slowie het volgende:
Noem me naïef, maar ik geloof niet dat mb tijdens de poly vreemdging met Tim, dus ik denk eerder dan jvp en koen mb hebben genaaid en haar eruit hebben gezet
Ik weet niet hoe dat werkt. Het is wel heel toevallig.quote:Op maandag 1 december 2025 11:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Aff linkje is geen samenwerking toch?
Ik ben niet verbaasd over JvP en KB. Of het fijn is voor de kinderen weet ik niet. Hopelijk laten ze de kinderen hier voorlopig buiten.quote:Op maandag 1 december 2025 12:27 schreef Earring het volgende:
[..]
Fijn voor de kinderen in ieder geval
Dat vraag ik me af.quote:Op maandag 1 december 2025 12:27 schreef Earring het volgende:
[..]
Fijn voor de kinderen in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |