abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219383075
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219383092
Cattolica: niet onaardig bedoeld, maar liever een apart topic over dit onderwerp. Ik lees graag over de meeste influencers maar ik merk dat het ook vaak een lotgenotentopic is. Heel begrijpelijk en het lijkt me heel rot om LC te hebben, maar dit is niet de plaats om mensen een inkijkje daarin te geven.
pi_219383106
Volgens mij laat Tamara de elf opeten door de Dino en is het daarna klaar.
pi_219383119
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 22:04 schreef Snaky het volgende:
Cattolica: niet onaardig bedoeld, maar liever een apart topic over dit onderwerp. Ik lees graag over de meeste influencers maar ik merk dat het ook vaak een lotgenotentopic is. Heel begrijpelijk en jet lijkt me heel rot om LC te hebben, maar dit is niet de plaats om mensen een inkijkje daarin te geven.
Ja, het is gewoon off topic en daar is het de afgelopen tijd vaker over gegaan. Doe dat lekker in de slowchat.
pi_219383121
Ik denk zeker dat een apart topic fijn kan zijn! Ik loop er soms ook tegenaan dat ik mij afvraag of de uitleg die ik geef passend is voor dit topic. Dus als er voldoende animo is (like dit bericht) zal ik een topic openen.

En weer on topic:

Ik heb mij doodgelachen toen ik Deb tegenkwam in mijn tijdlijn van TikTok met haar aura… wilde bijna reageren met zwart 😉 maar ik heb de eer aan mezelf gehouden.
pi_219383123
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 22:06 schreef Snaky het volgende:
Doet ze slim
  Moderator/colorchick zondag 30 november 2025 @ 22:09:09 #7
382129 crew  Donna
pi_219383124
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 22:04 schreef Snaky het volgende:
Cattolica: niet onaardig bedoeld, maar liever een apart topic over dit onderwerp. Ik lees graag over de meeste influencers maar ik merk dat het ook vaak een lotgenotentopic is. Heel begrijpelijk en jet lijkt me heel rot om LC te hebben, maar dit is niet de plaats om mensen een inkijkje daarin te geven.
Dit.

En als men zoveel andere dingen leest die (langdurig) off topic zijn, report het dan asjeblieft!
  Moderator/colorchick zondag 30 november 2025 @ 22:10:49 #8
382129 crew  Donna
pi_219383139
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 22:08 schreef Gooischevrouw het volgende:
Ik denk zeker dat een apart topic fijn kan zijn! Ik loop er soms ook tegenaan dat ik mij afvraag of de uitleg die ik geef passend is voor dit topic. Dus als er voldoende animo is (like dit bericht) zal ik een topic openen.

En weer on topic:

Ik heb mij doodgelachen toen ik Deb tegenkwam in mijn tijdlijn van TikTok met haar aura… wilde bijna reageren met zwart 😉 maar ik heb de eer aan mezelf gehouden.
Je mag dat altijd gewoon openen hoor. Graag juist, activiteit op een forum is altijd wenselijk. :Y

Wel graag in LIF.
Lifestyle
pi_219383151
Ik moet mezelf even corrigeren. In het vorige topic schreef ik dat ik iemand volg met LC; dit moet ME zijn. Ik heb er geen woorden voor om van verre afstand te zien, hoe verlammend deze ziektes/aandoeningen zijn. Ik kom niet aan Debbie's ziektebeeld maar er zijn meer vragen dan antwoorden.
  Moderator/colorchick zondag 30 november 2025 @ 22:14:00 #10
382129 crew  Donna
pi_219383167
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 22:08 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja, het is gewoon off topic en daar is het de afgelopen tijd vaker over gegaan. Doe dat lekker in de slowchat.
Lekker in een apart topic graag haha. Een SC is ook niet de juiste plek voor een (soort) lotgenoten gesprek.
pi_219383197
Ik ben een beetje mosterd en volgens mij de enige, maar ik vind het best lief van Debbie dat ze zo'n feestje organiseert voor Roy en aan meerdere mensen vraagt geld in te leggen voor een groot cadeau.
Roy komt niet per se over als een feestbeest en zo wordt er toch aandacht besteed aan zijn verjaardag.
Het hoeft toch geen groot feest te zijn om het gezellig te hebben?
pi_219383225
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 22:06 schreef Snaky het volgende:
Ja al vind ik het ook wel weer erg makkelijk hoor… idee van haar oudste zoon, zou het iig een paar dagen doen en dan dus die dino om er vanaf te zijn… of alleen dit jaar en daarna nooit weer. Vind het een onzinnig iets, maar wel leuk dat de oudste broer dan zoiets bedenkt voor ze en dat zou ik dan toch wel een jaartje doen… desnoods hem verplichten om met ideeen te komen 😉
pi_219383240
Hi,lees al tijdje mee - tijd voor een account. Over MB; zou de poly bedacht kunnen zijn - maar nooit werkelijk bestaan, alleen voor de views en de bedrijven marketing- dat Koen en Sjaak al jaren een setje zijn en het zakelijk en voor de kindjes slimmer was om het met elkaar in stand te houden dus met 3 te doen? Alles lijkt dan achteraf gezien echt wel eerlijk te zijn, met deze wetenschap nu.

Dus nooit MB die verliefd werd op JvP maar K wel en MB vond het prima maar zakelijke belangen. Als je op die manier foto's en YT terugkijkt valt het kwartje.
pi_219383243
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 22:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik ben een beetje mosterd en volgens mij de enige, maar ik vind het best lief van Debbie dat ze zo'n feestje organiseert voor Roy en aan meerdere mensen vraagt geld in te leggen voor een groot cadeau.
Roy komt niet per se over als een feestbeest en zo wordt er toch aandacht besteed aan zijn verjaardag.
Nee ik schreef het ook al. Er kan veel over Debbie gezegd worden, maar dit kan je ook gewoon als een lieve actie vanuit haar zien en niet alles wat ze doet hoeft belachelijk gemaakt te worden. Roy houdt van gamen en ik denk echt dat ze hem hiermee een leuke ontspannen avond bezorgd heeft

[ Bericht 0% gewijzigd door Sushirijst op 30-11-2025 22:30:50 ]
pi_219383261
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 22:24 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Hi,lees al tijdje mee - tijd voor een account. Over MB; zou de poly bedacht kunnen zijn - maar nooit werkelijk bestaan, alleen voor de views en de bedrijven marketing- dat Koen en Sjaak al jaren een setje zijn en het zakelijk en voor de kindjes slimmer was om het met elkaar in stand te houden dus met 3 te doen? Alles lijkt dan achteraf gezien echt wel eerlijk te zijn, met deze wetenschap nu.

Dus nooit MB die verliefd werd op JvP maar K wel en MB vond het prima maar zakelijke belangen. Als je op die manier foto's en YT terugkijkt valt het kwartje.
Dit vind ik eerlijk gezegd wel erg ver gezocht.

MB is in mijn ogen gewoon echt een rupsje nooit genoeg qua aandacht zonder eigen identiteit. Zodra ze van iemand net wat meer aandacht krijgt stort ze zich op diegene zowel qua liefde als vriendschap. Binnen no time is de spanning er dan weer af en vind ze iemand anders waarbij de aandachtshonger weer gestild wordt en stort ze zich op diegene en is alles weer maximaal en de allerliefste.
pi_219383262
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 22:10 schreef Donna het volgende:

[..]
Je mag dat altijd gewoon openen hoor. Graag juist, activiteit op een forum is altijd wenselijk. :Y

Wel graag in LIF.
Lifestyle

Gedaan!

Topic titel: De stille strijd van elke dag!
Tot daar voor degene die er behoefte aan hebben!

Heel ver gezocht dat de poly een marketingstunt is, daar geloof ik vrij weinig van want ik zag aan Michelle dat ze wel echt verliefd was op Jacq in het begin.
pi_219383274
quote:

En daar dan zoveel kinderen bij betrekken? Kapitalen uitgeven aan een woonboerderij en daar maar heel kort wonen?

Dat lijkt me heel sterk.

En welkom hier! 👋🏻
pi_219383291
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 22:21 schreef Hondenbaasje123 het volgende:

[..]
Ja al vind ik het ook wel weer erg makkelijk hoor… idee van haar oudste zoon, zou het iig een paar dagen doen en dan dus die dino om er vanaf te zijn… of alleen dit jaar en daarna nooit weer. Vind het een onzinnig iets, maar wel leuk dat de oudste broer dan zoiets bedenkt voor ze en dat zou ik dan toch wel een jaartje doen… desnoods hem verplichten om met ideeen te komen 😉
Dat is ook weer waar. Ik vind het wel grappige poppetjes.
pi_219383306
quote:

Nou dat lijkt me te vergezocht hoor. Het zal heus wel echt geweest zijn voor Michelle. In ieder geval spannend. Bij JvP had ik altijd het idee dat ze graag MB wilde zijn.
pi_219383309
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 22:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vond het er heel ongemakkelijk en kinderlijk uitzien. En geld inzamelen voor een cadeau vind ik persoonlijk heel raar gezien alle meuk die zij voor zichzelf aanschaft.
pi_219383329
Thanks voor de welkom!
Uit de q&a op YT na de verbouwing en ze er net woonden allemaal kreeg ik sterk de indruk dat het al de bedoeling was dat het het huis van MB zou zijn. Amper iets te zeggen door Koen en JvP. Denk dat zij 2 ook eigen woonplek hadden samen in de farm, zonder MB. Aan eind v die q&a praat MB over een hometour die ze wil filmen, vond JvP geen goed plan. Dat hele fragment was ongemakkelijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door OnderDeMaan88 op 30-11-2025 22:40:47 (Toevoeging) ]
pi_219383345
Maar debbie heeft toch ontdekt dat ze op ozempic of aanverwanten heel goed gaat wat haar longcovid en energieloosheid betreft? 😅
pi_219383349
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 22:37 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Thanks voor de welkom!
Uit de q&a op YT na de verbouwing en ze er net woonden allemaal kreeg ik sterk de indruk dat het al de bedoeling was dat het het huis van MB zou zijn. Amper iets te zeggen door Koen en JvP. Denk dat zij 2 ook eigen woonplek hadden samen, zonder MB. Aan eind v die q&a praat MB over een hometour die ze wil filmen, vond JvP geen goed plan. Dat hele fragment was ongemakkelijk.
Alle Youtube video’s van daarvoor waren ook ongemakkelijk. JvP die niets zei en alleen maar als een bakvis naar MB zat te kijken.
Ik geloof 100% dat de poly bestond. Maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat JvP het leven van MB wilde. Zij werd een kopie van MB. Een dame met een verborgen agenda.
pi_219383355
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 22:39 schreef meesterinbreekster het volgende:
Maar debbie heeft toch ontdekt dat ze op ozempic of aanverwanten heel goed gaat wat haar longcovid en energieloosheid betreft? 😅
Dat was alleen voor de reclame. Om anderen die rommel aan te smeren.
pi_219383367
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 22:41 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat was alleen voor de reclame. Om anderen die rommel aan te smeren.
Ja dat snap ik. Zij zou zich echt moeten schamen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')