abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219384837
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 09:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith laat Bob midden op straat rennen, met losse veters terwijl zij er al filmend achteraan fietst 🤦♀
Dit heeft echt niets meer te maken met "het leven en risico's". Ze is gewoon onverantwoord bezig! Maar goed, zij geniet denk ik van de reacties die ze hierop krijgt. Negatieve aandacht is ook aandacht he.
pi_219384869
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 09:25 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Dit heeft echt niets meer te maken met "het leven en risico's". Ze is gewoon onverantwoord bezig! Maar goed, zij geniet denk ik van de reacties die ze hierop krijgt. Negatieve aandacht is ook aandacht he.
Misschien gaat ze een vragensticker maken: rent jouw kind ook altijd zo naar school?

#meerbereik 😂
pi_219384884
quote:
Judith laat Bob midden op straat rennen, met losse veters terwijl zij er al filmend achteraan fietst 🤦♀
"Niet bij te houden zelfs met losse veters" tja als het mis gaat ligt hij hard op zijn plaats en met beetje pech sjees je er zo overheen 👌 maar stoer hoor
pi_219384905
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 09:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze hadden voor de meiden een kleine, oudere mercedes gekocht een tijd geleden
Dat wist ik niet. Dan had ik die inderdaad meegegeven.
Maar iets zegt me dat Eline daar misschien geen genoegen mee neemt.
pi_219384920
Onbegrijpelijk die Juud. Dacht dat B inmiddels veters kon strikken. Snap die losse veters dan echt niet. Blijkbaar moet daar eerst iets gebeuren voordat ze beiden snappen dat dit niet slim is.
pi_219384978
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 09:31 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Misschien gaat ze een vragensticker maken: rent jouw kind ook altijd zo naar school?

#meerbereik 😂
En als vervolg ‘valt jouw kind vaak met losse veters?’ 😂
pi_219384982
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 09:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
"Niet bij te houden zelfs met losse veters" tja als het mis gaat ligt hij hard op zijn plaats en met beetje pech sjees je er zo overheen 👌 maar stoer hoor
Waarschijnlijk was het dan de schuld van de stoeptegels. 😃
pi_219384997
Dus je bent op de fiets aan het filmen (vind ik al raar) en dan ga je ook nog inzoomen op de losse veters van je rennende kind (dat vind ik nog vreemder).
pi_219385005
AM doet weer heel gewichtig over dat in hun gezin er voor elk kind een lijstje met Sint-ervaringen is. Het zien van de Sint, op schoot bij de Sint etc.
Dingen die in vrijwel elke gezin gebruikelijk zijn dus. Alleen maken de meeste ouders er geen to do lijst van.
pi_219385011
En help, ik heb een ongelukje gehad, waardoor ik minstens nog 6 weken niet kan werken. Nu moet ik maar meer influencers gaan volgen denk ik, een instagram-account aanmaken, mijn administratie eindelijk gaan doen. Ik zie er enigszins tegenop, de afgelopen week duurde eindeloos.
pi_219385012
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 09:59 schreef Harper het volgende:
AM doet weer heel gewichtig over dat in hun gezin er voor elk kind een lijstje met Sint-ervaringen is. Het zien van de Sint, op schoot bij de Sint etc.
Dingen die in vrijwel elke gezin gebruikelijk zijn dus. Alleen maken de meeste ouders er geen to do lijst van.
Ervaringen ook. Mijn lieve hemel, hoe groots en gewichtig kun je iets maken..
pi_219385028
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 10:00 schreef Tarantelle het volgende:
En help, ik heb een ongelukje gehad, waardoor ik minstens nog 6 weken niet kan werken. Nu moet ik maar meer influencers gaan volgen denk ik, een instagram-account aanmaken, mijn administratie eindelijk gaan doen. Ik zie er enigszins tegenop, de afgelopen week duurde eindeloos.
Oei. Hopelijk is het niet te ernstig en herstel je snel.
En voor de komende weken even omdenken: lekker vrij met de feestdagen!
pi_219385070
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 10:05 schreef Harper het volgende:

[..]
Oei. Hopelijk is het niet te ernstig en herstel je snel.
En voor de komende weken even omdenken: lekker vrij met de feestdagen!
Dat wel ja. Helaas waren we ook bezig een huis leeg te halen... Nou ja, ik stort mij nu maar op dingen die ik wel kan (lezen, lezen, administratief werk).
pi_219385107
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 09:23 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Oh maar dat heeft ‘ie al vaker succesvol gedaan dus daar zit geen gevaar meer voor ‘m hoor! 😂
😆
pi_219385120
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 09:31 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

#meerbereik 😂
En daarna ‘herbruik jij je badwater’ en ‘hoevaak was jij je truien’
pi_219385129
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 09:59 schreef Harper het volgende:
En als de stoomboot stuk is/niet meer mag vanwege CO2 regels, dan heeft het kind dat niet kunnen afvinken? Trauma voor het leven, intensieve therapie? Later een boek schrijven?

Wat een onzin.
pi_219385134
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 09:39 schreef Harper het volgende:

[..]
Dat wist ik niet. Dan had ik die inderdaad meegegeven.
Maar iets zegt me dat Eline daar misschien geen genoegen mee neemt.
Die kinderen worden van die luxepaardjes, net als moeders. Enige verschil is dat Eline wel hard werkt
pi_219385147
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 10:00 schreef Tarantelle het volgende:
Misschien kun je de elven gaan doen, daar kun je bij Debbie tips voor krijgen!

Beterschap gewenst!
pi_219385225
quote:
Misschien zoekt ze naar een manier om sneller de melktandjes eruit te krijgen.

Onverantwoord, maar dat is ze wel vaker met de veiligheid van haar kind. Wat ze zelf doet moet ze zelf weten.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219385242
Hvk: kinderen moesten zelf voor eten zorgen gisteren dus aten snoep en dronken cola.

De tweeling en meisje daarboven kunnen hun eigen brood wel smeren toch en fruit pakken en ranja maken en/of melk inschenken.

Toch niet zo handig telkens een nieuwe baby zonder netwerk.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219385328
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2025 10:33 schreef WinnieWana het volgende:
Hvk: kinderen moesten zelf voor eten zorgen gisteren dus aten snoep en dronken cola.

De tweeling en meisje daarboven kunnen hun eigen brood wel smeren toch en fruit pakken en ranja maken en/of melk inschenken.

Ik kan me dus echt niet voorstellen dat ze niet even kon helpen een boterham te smeren of iets drinken inschenken
pi_219385389
Schrijnend zoals bij HVK. Dan bestel je desnoods toch patat/pizza of wat dan ook. Cola en kruidnoten? Dat is echt geen avondeten voor opgroeiende kinderen…..
pi_219385439
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 10:49 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat ze niet even kon helpen een boterham te smeren of iets drinken inschenken
Een boterham smeren is zo gebeurd, ook als je je beroerd voelt. Maar goed nu kan ze weer zielige content delen om te laten zien hoe zwaar ze het wel niet heeft. Hoop dat zij echt niet nog meer kinderen krijgt. Ze heeft het zware leven echt over zichzelf afgeroepen.
  maandag 1 december 2025 @ 11:26:31 #74
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219385586
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2025 10:33 schreef WinnieWana het volgende:

Ik mag toch echt niet hopen dat ze nog een baby krijgt...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219385597
Oh en daar hebben we de samenwerking met most wanted! Judith heeft helemaal niet zo toevallig die bon gewonnen! Als ze het al echt gewonnen heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')