Slowie gelooft nog in een goede afloop tussen mb en k denk ik 🤪quote:Op maandag 1 december 2025 13:48 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Waarom bah? Alleen maar mooi toch?
Waarom bah? Alleen maar mooi toch?quote:
Lijkt me fijn dat gelukkig 2/3 van de poly heel is gebleven. Dat was van de zomer al wel duidelijk. Als Mies vreemdging in de poly, dan hoeven zij toch niet uit elkaar? Alleen maar mooi voor de kinderen.quote:
Ik denk dat J en K hun verstand meer gebruiken dan Mies. Mooi dat de kinderen weer samen zijn.quote:Op maandag 1 december 2025 12:45 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Een samengesteld gezin kan best werken. Maar voor deze kinderen heeft er zoveel gespeeld en er speelt nog steeds heel veel. Ik hoop echt voor de kinderen dat JvP en KB hun verstand gebruiken en elkaar zien wanneer ze beiden geen kinderen hebben.
Dit dus. Snap niet waarom mensen willen dat K en J ook uit elkaar zijn. Die hebben gewoon even rust ingebouwd.quote:Op maandag 1 december 2025 12:12 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Hoezo bah?
Mocht het waar zijn dat michelle al met tim vreemdging ten tijde van de poly, dan is het toch niet raar dat zij nog steeds samen zijn?
Ja, dit zat ik ook te denken vandaag. Ik heb ook meermaals tijdens de podcast gedacht; dit zei je destijds ook allemaal over JvP. Hoe de wind waait..quote:Op maandag 1 december 2025 13:02 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Er zijn veel mensen die na hun scheiding door een zelfde soort fase gaan als MB. Daarmee bedoel ik een wilde fase. Alleen MB lijkt nooit tevreden te zijn met wat ze heeft. Hoelang zou dat blijven? Ik zie nog gebeuren dat ze over de x aantal jaren spijt heeft van de scheiding.
Fijn dat ik niet de enige ben. Ik heb ook het gevoel dat er veel meer speelt dan wij denken. Ik denk zeker wel dat er een klik was maar mijn gevoel zegt mij meer dat ze pas samen zijn gekomen nádat JVP ervandoor is gegaan met K én Tim en zijn ex ook uit elkaar zijn gegaan wegens problemen in hun eigen huwelijk waar Michelle niets mee te maken heeft. Ik kan mij echt niet voorstellen dat je een post maakt zoals vorige week + een vriendin hebt die je openlijk verdedigd wanneer er niks is gebeurt en het allemaal je eigen schuld is geweest. Want als dat zo was had JVP al lang haar mond open getrokken, die laat zich echt niet zo wegzetten, het is geen zielig meisje die niet voor zichzelf kan opkomen hè. Time will tell, en ik denk al heel snel. Die JVP is een wolf in schaapskleren en heeft straks alles waar ze op uit was. Ontzettend sneu voor de kinderen, nee helemaal niet leuk of goed, ik kan mij niet voorstellen hoe dit voor ze moet wezen. Wat een puinhoop, al die kinderen zitten later bij een therapeut for sure!quote:Op maandag 1 december 2025 12:18 schreef slowie het volgende:
Noem me naïef, maar ik geloof niet dat mb tijdens de poly vreemdging met Tim, dus ik denk eerder dan jvp en koen mb hebben genaaid en haar eruit hebben gezet
😇quote:Op maandag 1 december 2025 13:53 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Slowie gelooft nog in een goede afloop tussen mb en k denk ik 🤪
De begroeting van zoontje met ex was wat geforceerd handen geven.quote:Op maandag 1 december 2025 14:37 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het er achter de schermen bij Terugnaarliefde aan toegaat. 🤭
“Ex: ik film even dat we elkaar 3 kussen geven”.
“Ex: ik film even dat ik een heel sexy kort jurkje aan hebt en jij mijn rits dichttrekt”.
😬
Oh maar echt, wat een bijzonder cadeau. Ik snap dat een kind interesse erin kan houden hoor, maar dit ding met adviesleeftijd 2-5 is ook gewoon heel laag!quote:Op maandag 1 december 2025 14:47 schreef Earring het volgende:
[..]
De begroeting van zoontje met ex was wat geforceerd handen geven.
Daarnaast kon zij de drukte niet aan met alle prikkels maar het was helemaal niet druk zo te zien.
En dat ijskarretje voor een jochie van 5 🥴
Wat ik al eerder zei: die jurk voor een kinderverjaardag, echt waarom?
Ik vertrouw JvP voor geen meter. De poly heeft er gezamenlijk een potje van gemaakt maar JvP heeft haar kinderen keer op keer in haar grillen meegetrokken. Geen idee waar haar verstand zat, niet in haar hoofd.quote:Op maandag 1 december 2025 13:57 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ik denk dat J en K hun verstand meer gebruiken dan Mies. Mooi dat de kinderen weer samen zijn.
Ja 🤣🤣🤣 vóór jvp vond ik mb en kb echt een leuk stelletje. Zij draaide ook 100% het huishouden + kinderen + werken, dus vind het beeld wat mensen nu van haar hebben (ze kan niet zelf voor de kinderen zorgen, heeft hulp in huis nodig etc.) wat oneerlijk. Maar dan is misschien 't gevaar als je iemand al zo lang volgt. Van mij part mag zij inderdaad de kinderen onherkenbaar in beeld brengen, maar ik vind haar 1 van de weinig hardwerkende influencer, die ook daadwerkelijk werkt 🤣quote:Op maandag 1 december 2025 13:53 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Slowie gelooft nog in een goede afloop tussen mb en k denk ik 🤪
Terwijl ze zelf al gezegd heeft voordat de poly uit elkaar ging dat, dat niet zo was.quote:Op maandag 1 december 2025 15:17 schreef slowie het volgende:
Jammer dat zij en kb elkaar zij kwijt geraakt tijdens de poly, want ik vond juist wel dat zij nog heel erg verliefd waren
Jij vond?quote:Op maandag 1 december 2025 15:17 schreef slowie het volgende:
[..]
Jammer dat zij en kb elkaar zij kwijt geraakt tijdens de poly, want ik vond juist wel dat zij nog heel erg verliefd waren
Ja prachtig, hoeven ze nu alleen maar 1 extra ouder te bezoeken en allerlei gif wat er bij een scheiding komt kijken.quote:Op maandag 1 december 2025 14:00 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Dit dus. Snap niet waarom mensen willen dat K en J ook uit elkaar zijn. Die hebben gewoon even rust ingebouwd.
Nee zeker niet. Mb en kb waren zeker nog niet over. Mb werd óók verliefd op jvp, maar het was niet dat hun huwelijk al slecht was.quote:Op maandag 1 december 2025 15:23 schreef Harper het volgende:
[..]
Jij vond?
Ik volg ze niet maar heb altijd begrepen dat het tussen Michelle en Koen eigenlijk al over was voor Jacqueline in de picture kwam.
Zij is heel erg verandertquote:Op maandag 1 december 2025 15:17 schreef slowie het volgende:
[..]
Ja 🤣🤣🤣 vóór jvp vond ik mb en kb echt een leuk stelletje. Zij draaide ook 100% het huishouden + kinderen + werken, dus vind het beeld wat mensen nu van haar hebben (ze kan niet zelf voor de kinderen zorgen, heeft hulp in huis nodig etc.) wat oneerlijk. Maar dan is misschien 't gevaar als je iemand al zo lang volgt. Van mij part mag zij inderdaad de kinderen onherkenbaar in beeld brengen, maar ik vind haar 1 van de weinig hardwerkende influencer, die ook daadwerkelijk werkt 🤣
Heel weird idd... Het lijkt me dan straks ook erg ingewikkeld icm co-ouderschap voor de Bollens. Je hebr dan als "nieuweoude" vriendin ook liggen wippen met de ex 🤣 Echt hier kunnen de scriptschrijvers van Gtst nog een puntje aan zuigen 😋quote:Op maandag 1 december 2025 12:40 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Zat me dat net af te vragen, is dat nou wel of niet fijn voor de kinderen. Mama Mies niet meer zien, papa Koen wel. Straks weer verhuizen, samenwonen? Waar dan, weer ver weg van hun eigen vader en school (kinderen JvP)? Of dichterbij ex JVP en voor de kinderen Bollen weer elke keer ver rijden etc.
Het is een puinhoop!
Ik kan ook geen reden bedenken waarom daar aan getwijfeld zou moeten worden, zou zelfs een beetje naïef zijn. Waar rook is, is vuur en de krant mag gebeld worden als de juicekanalen het een keertje mis hebben. Daarnaast lijkt het me een doodvermoeiende en moeilijke vrouw om mee samen te zijn / tevreden te houden.quote:Op maandag 1 december 2025 13:31 schreef lila01 het volgende:
[..]
MB zei in de podcast in haar enthousiasme dat Tim al eerder in beeld was, maar ze heeft er hard tegen gevochten.
Dus ja, ik geloof het wel.
Jawel, dat hebben ze eens verteld..quote:Op maandag 1 december 2025 15:38 schreef slowie het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Mb en kb waren zeker nog niet over. Mb werd óók verliefd op jvp, maar het was niet dat hun huwelijk al slecht was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |