zal wel een dtsF1fan zijnquote:Op zondag 30 november 2025 20:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt op F1TV toch gewoon meekijken en -luisteren met elke coureur? Als wij dat thuis kunnen, dan kunnen de teams dat zeker.
Dus alle teams hebben 19 mensen in dienst die stuk voor stuk de hele race de boordradio van een andere coureur aan het beluisteren zijn?quote:Op zondag 30 november 2025 20:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt op F1TV toch gewoon meekijken en -luisteren met elke coureur? Als wij dat thuis kunnen, dan kunnen de teams dat zeker.
quote:Op zondag 30 november 2025 20:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Dus alle teams hebben 19 mensen in dienst die stuk voor stuk de hele race de boordradio van een andere coureur aan het beluisteren zijn?
Dat zijn 190 mensen?!
19 mensen die de boordradio's moeten luisteren en dan ineens zijn er 10 keer zoveel?quote:Op zondag 30 november 2025 20:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Dus alle teams hebben 19 mensen in dienst die stuk voor stuk de hele race de boordradio van een andere coureur aan het beluisteren zijn?
Dat zijn 190 mensen?!
x10 teams...quote:Op zondag 30 november 2025 20:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
19 mensen die de boordradio's moeten luisteren en dan ineens zijn er 10 keer zoveel?
alles goed? Misschien moet je de atjes maar laten staan
Alsof je luistert naar de kneuzenteamsquote:Op zondag 30 november 2025 20:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zijn 190 mensen?!
Weet ik veel hoe ze dat verder doen. Kan natuurlijk ook geautomatiseerd, he. Maar het zou me eerlijk gezegd niks verbazen als ze daar iemand voor hebben. Zeker de belangrijkste concurrenten, ik kan me voorstellen dat het wat minder uitmaakt wat ze bij Haas of Alpine aan het bespreken zijnquote:Op zondag 30 november 2025 20:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zijn 190 mensen?!
Of die motor vandaag gebruikt is, weet ik niet. Misschien bedoel je dat de motor die in België is toegevoegd wel aan de pool is toegevoegd, maar toen niet is gebruikt. Dat kan.quote:Op zondag 30 november 2025 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze die motor uit België gebruikt hebben?
Nouja Red Bull klaarblijkelijk wel want die wisten wat McLaren ging doen.quote:Op zondag 30 november 2025 20:30 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Alsof je luistert naar de kneuzenteams
McL is dan ook niet 1 van de kneuzenteams te noemenquote:Op zondag 30 november 2025 20:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja Red Bull klaarblijkelijk wel want die wisten wat McLaren ging doen.
quote:Op zondag 30 november 2025 20:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja Red Bull klaarblijkelijk wel want die wisten wat McLaren ging doen.
Weet je hoeveel man er op de fabriek werken? Daar kunnen tijdens de race echt wel 18 man naar alle boordradios luisterenquote:Op zondag 30 november 2025 20:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zijn 190 mensen?!
T.K.Aquote:Op zondag 30 november 2025 20:31 schreef DjVero het volgende:
McLaren
Norris zal 'm ongetwijfeld pakken volgend weekend, maar m.i. doet 'ie dat alleen door by far de snelste auto. Niet vanwege zijn racecraft (vandaag ook weer ondermaats) en al helemaal niet vanwege de 'briljante' beslissingen van zijn team. Het hele veld pit, behalve....
Nooit een fan geweest van dat team
Wat deed hij verkeerd dan? Vandaag weinig volgens mij, gisteren had hij wel op P1 moeten staan.quote:Op zondag 30 november 2025 20:31 schreef DjVero het volgende:
McLaren
Norris zal 'm ongetwijfeld pakken volgend weekend, maar m.i. doet 'ie dat alleen door by far de snelste auto. Niet vanwege zijn racecraft (vandaag ook weer ondermaats) en al helemaal niet vanwege de 'briljante' beslissingen van zijn team. Het hele veld pit, behalve....
Hij deed ook niks verkeerd, hoewel zijn start.... Maar vergelijk hem en Piastri; laatstgenoemde raasde in no time voorbij Antonelli.quote:Op zondag 30 november 2025 20:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat deed hij verkeerd dan? Vandaag weinig volgens mij, gisteren had hij wel op P1 moeten staan.
Nee ze hebben 2,3,4 personen per team die dat doen en die volgen alle boordradio's.quote:Op zondag 30 november 2025 20:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zijn 190 mensen?!
start was niet verkeerd. Lando dient 2x 3de te worden en mikt daarop: #1/#2 Max/Oscar is niet belangrijk voor hem. DUS neem hij geen risicoquote:Op zondag 30 november 2025 20:37 schreef DjVero het volgende:
[..]
Hij deed ook niks verkeerd, hoewel zijn start.... Maar vergelijk hem en Piastri; laatstgenoemde raasde in no time voorbij Antonelli.
Dat was vandaag toch ook zo? Alleen de strategie …quote:Op zondag 30 november 2025 20:43 schreef Black-Death het volgende:
Tsja Norris hoeft volgende week dus maar achter Piastri en Verstappen aan te tuffen en dan is ie kampioen :/
Iemand zal hem eraf moeten tikken wil Max of Oscar kampioen worden.quote:Op zondag 30 november 2025 20:43 schreef Black-Death het volgende:
Tsja Norris hoeft volgende week dus maar achter Piastri en Verstappen aan te tuffen en dan is ie kampioen :/
Deze race niet.quote:Op zondag 30 november 2025 20:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Iemand zal hem eraf moeten tikken wil Max of Oscar kampioen worden.
Anders wordt hij minimaal 3de; zelfs als hij van een plek 10 moet komen. Dat doet hij al elke race namelijk.
Die 4de plek van Antonelli kan wel eens fataal worden.
Precies. Foutje van Antonelli kan wel eens heel beslissend blijkenquote:Op zondag 30 november 2025 20:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Iemand zal hem eraf moeten tikken wil Max of Oscar kampioen worden.
Anders wordt hij minimaal 3de; zelfs als hij van een plek 10 moet komen. Dat doet hij al elke race namelijk.
Die 4de plek van Antonelli kan wel eens fataal worden.
Dat dacht Alonso ook met Vettel in 2010.quote:Op zondag 30 november 2025 20:43 schreef Black-Death het volgende:
och, als het daar op aan zou kunnen komen. Je wint en verliest het over een heel jaarquote:Op zondag 30 november 2025 20:55 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Precies. Foutje van Antonelli kan wel eens heel beslissend blijken
Die in Oostenrijk was pijnlijkerquote:Op zondag 30 november 2025 20:55 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Precies. Foutje van Antonelli kan wel eens heel beslissend blijken
Stiekem zijn we we nog best verwend dit seizoen.quote:Op zondag 30 november 2025 20:58 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Dat dacht Alonso ook met Vettel in 2010.En toen kwam-ie vast te zitten achter een of andere Rus.
Maar oke, als Lando 'm pakt, fine. Dat Max het met dit hok tot de laatste race spannend houdt vind ik op zijn minst even knap.
Vertel dat die Britten maar eens over het seizoen '21.quote:Op zondag 30 november 2025 21:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
och, als het daar op aan zou kunnen komen. Je wint en verliest het over een heel jaar
Als je nu nog met 2021 bezig bent spoor je nietquote:Op zondag 30 november 2025 21:09 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vertel dat die Britten maar eens over het seizoen '21.
Max was ook tijdens het interview na de race heel relaxed. “I dont worry about it too much” ofzoiets zei hij. Heel chillquote:Op zondag 30 november 2025 21:07 schreef Nizno het volgende:
Max is in elk geval nog vriendjes
[ afbeelding ]
Die was allang blij dat hij voor de beide McLarens finishte.quote:Op zondag 30 november 2025 21:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Max was ook tijdens het interview na de race heel relaxed. “I dont worry about it too much” ofzoiets zei hij. Heel chill
Dit dus. Norris wordt gewoon kampioen volgende week.quote:Op zondag 30 november 2025 20:43 schreef Black-Death het volgende:
Ja. Zonder die safetycar was dat nooit gebeurd.quote:Op zondag 30 november 2025 21:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die was allang blij dat hij voor de beide McLarens finishte.
Deed Hannah zeker goed, maar het was vooral een blunder van McLaren.quote:Op zondag 30 november 2025 21:22 schreef wdn het volgende:
Hannah FTW
Red Bull-strateeg Hannah Schmitz legt uit hoe die beslissing bij Red Bull tot stand kwam. "Dat (ronde zeven, red.) was precies wanneer onze safety car en virtual safety car windows opengingen, en dat was het plan. We zouden beide auto's naar binnen halen als de safety car in ronde zeven zou verschijnen. Het is zo voordelig om tijdens een safety car-fase te pitten, als je twee pitstops moet maken", legt Schmitz uit bij Viaplay.
"Voor ons was dat een duidelijke keuze. En ik denk dat veel anderen in de pitstraat er ook zo over dachten. Maar in die ronde hoorden we natuurlijk: 'Oh, McLaren blijft op de baan'. En iedereen zei: 'Weet je het zeker? Weet je zeker dat je wilt pitten?' En ik zei: 'Ja, echt'."
Twijfelde Schmitz dan nog even aan haar beslissing, of was ze zo overtuigd van haar zaak? "Ik dacht: 'Dit is absoluut het juiste om te doen'. En toen ik zag dat iedereen ook binnenkwam, dacht ik: 'Oké, dat is prima'. Hoewel het betekende dat je helemaal geen flexibiliteit had bij de tweede pitstop, was er het voordeel dat je zoveel tijd met de pitstop won", aldus de Red Bull-strateeg.
Ja dat was voor vandaag ook voldoende, en toch niet geluktquote:Op zondag 30 november 2025 20:43 schreef Black-Death het volgende:
Ja, je hebt hem nog nodig in de laatste racequote:Op zondag 30 november 2025 21:07 schreef Nizno het volgende:
Max is in elk geval nog vriendjes
[ afbeelding ]
Nouja dan was ie vandaag geen kampioenquote:Op zondag 30 november 2025 21:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja dat was voor vandaag ook voldoende, en toch niet gelukt
Hadjar wil wellicht zijn moment pakken #RacingBullsquote:Op zondag 30 november 2025 21:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik gooi hem er vast in voor volgende week:
RedBull mist een type Perez.
Ik vond het in de tijd van Mika en David wel leuk, maar dat was eigenlijk de enige leuke periodequote:Op zondag 30 november 2025 20:31 schreef DjVero het volgende:
McLaren
Met Kimi en Montoya was ook leuk.quote:Op zondag 30 november 2025 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het in de tijd van Mika en David wel leuk, maar dat was eigenlijk de enige leuke periode
Sainz reed strak, absoluut. Maar had ook veel geluk.quote:Op zondag 30 november 2025 21:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
De Formule 1 zei het nog zo hè begin van het weekend op hun website. 26 seconden voor een pitstop. En dan de kans voor een gratis pitstop niet benutten. lol. Zo stupide.
[ afbeelding ]
Max goede pace en management.
Oscar goede pace en klote strat.
Sainz meesterlijk.
Wel een gelukje meegepakt qua trackpositie inderdaad. Maar wel het laten werken.quote:Op zondag 30 november 2025 21:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sainz reed strak, absoluut. Maar had ook veel geluk.
Je moet eerst wel in een positie komen om van dingen te kunnen profiterenquote:Op zondag 30 november 2025 21:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sainz reed strak, absoluut. Maar had ook veel geluk.
quote:Op zondag 30 november 2025 21:52 schreef -XOR- het volgende:
Mocht Verstappen in AD 1e liggen met nog een paar ronden te gaan en 10 sec voorsprong, PIA 2e, RUS 3e en NOR 4e, dan moet hij zich eigenlijk iets terug laten zakken en doen of hij problemen heeft.
Piastri heeft nu niet genoeg aan winst en P4 voor Norrisquote:Op zondag 30 november 2025 21:52 schreef -XOR- het volgende:
Mocht Verstappen in AD 1e liggen met nog een paar ronden te gaan en 10 sec voorsprong, PIA 2e, RUS 3e en NOR 4e, dan moet hij zich eigenlijk iets terug laten zakken en doen of hij problemen heeft.
Zodat Piastri kansrijk blijft lijken, anders moet die zich waarschijnlijk tot achter Norris laten terugvallen.quote:
Als dat vanaf die positie gebeurd, kan f1 iig de deur dicht doen.quote:Op zondag 30 november 2025 21:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zodat Piastri kansrijk blijft lijken, anders moet die zich waarschijnlijk tot achter Norris laten terugvallen.
Dat zou toch bizar zijn hequote:Op zondag 30 november 2025 21:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zodat Piastri kansrijk blijft lijken, anders moet die zich waarschijnlijk tot achter Norris laten terugvallen.
In dat geval probeert Piastri het tot de laatste bocht en dan ziet ie dat het niet lukt en parkeert ie hem alsnogquote:Op zondag 30 november 2025 21:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Echt what de fak.quote:
Dit dus. Hannah krijgt te veel aandacht. Die wist wat ze moest doen. Net als alle andere team-strategen. De focus moet op de falende strateeg van mclaren liggen.quote:Op zondag 30 november 2025 21:24 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Deed Hannah zeker goed, maar het was vooral een blunder van McLaren.
Ben benieuwd naar de bodemplaat van Norris
Heeft hij Max ooit een keer geholpen?quote:Op zondag 30 november 2025 22:11 schreef ZaZoe het volgende:
Hopelijk heeft Yuki het volgende week een keer op zijn heupen en kan ie van belang zijn voor Max
Terecht dat ze ook op het podium stond, deze race heft zíj gewonnen.quote:Op zondag 30 november 2025 21:22 schreef wdn het volgende:
Hannah FTW
Red Bull-strateeg Hannah Schmitz legt uit hoe die beslissing bij Red Bull tot stand kwam. "Dat (ronde zeven, red.) was precies wanneer onze safety car en virtual safety car windows opengingen, en dat was het plan. We zouden beide auto's naar binnen halen als de safety car in ronde zeven zou verschijnen. Het is zo voordelig om tijdens een safety car-fase te pitten, als je twee pitstops moet maken", legt Schmitz uit bij Viaplay.
"Voor ons was dat een duidelijke keuze. En ik denk dat veel anderen in de pitstraat er ook zo over dachten. Maar in die ronde hoorden we natuurlijk: 'Oh, McLaren blijft op de baan'. En iedereen zei: 'Weet je het zeker? Weet je zeker dat je wilt pitten?' En ik zei: 'Ja, echt'."
Twijfelde Schmitz dan nog even aan haar beslissing, of was ze zo overtuigd van haar zaak? "Ik dacht: 'Dit is absoluut het juiste om te doen'. En toen ik zag dat iedereen ook binnenkwam, dacht ik: 'Oké, dat is prima'. Hoewel het betekende dat je helemaal geen flexibiliteit had bij de tweede pitstop, was er het voordeel dat je zoveel tijd met de pitstop won", aldus de Red Bull-strateeg.
1 goede kamikaze is er nodig.quote:Op zondag 30 november 2025 22:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Heeft hij Max ooit een keer geholpen?
Ik zou mijn adem niet inhouden. yuki is f1 exit denk ik.quote:Op zondag 30 november 2025 22:11 schreef ZaZoe het volgende:
Hopelijk heeft Yuki het volgende week een keer op zijn heupen en kan ie van belang zijn voor Max
Sterker nog: Piastri wil dat zelf ook. Althans, dat zou ik verwachten.quote:Op zondag 30 november 2025 22:14 schreef Black-Death het volgende:
Denk dat Webber liever wil dat Max kampioen wordt dan Norris
Zeker omdat Honda 'm ook niet meer aan een zitje kan helpen nu RBR z'n eigen motoren heeft.quote:Op zondag 30 november 2025 22:16 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik zou mijn adem niet inhouden. yuki is f1 exit denk ik.
Na deze grand prix zou er een beslissing worden gemaakt.quote:Op zondag 30 november 2025 22:16 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Yuki.quote:
Klopt. De vraag is alleen of Piastri dan een teamorder durft te negeren.quote:Op zondag 30 november 2025 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sterker nog: Piastri wil dat zelf ook. Althans, dat zou ik verwachten.
Perez was ook maar 1 keer nuttig in 2021quote:Op zondag 30 november 2025 22:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Heeft hij Max ooit een keer geholpen?
Dan maar een Ocon doen uit gelapte positiequote:Op zondag 30 november 2025 22:16 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Kan ik elk geval zeggen dat hij voor Max geklassificeerd was.quote:Op zondag 30 november 2025 22:34 schreef Black-Death het volgende:
En ja, Yuki is F1 exit. Dat moge duidelijk zijn.
1 keer is genoegquote:Op zondag 30 november 2025 22:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Perez was ook maar 1 keer nuttig in 2021
Ik hoop (voor hun) dat ze al die scenario's gewoon van tevoren doorspreken. En dat je dus tijdens die race geen gezeik krijgt. Als dat überhaupt te voorkomen valt.quote:Op zondag 30 november 2025 22:34 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klopt. De vraag is alleen of Piastri dan een teamorder durft te negeren.
Maargoed, desnoods slopen ze zijn auto vanaf de pitmuur.
Als Yuki toch al weet dat zijn F1 tijd erop zit dan kan hij het beste even Norris eraf rijden.quote:Op zondag 30 november 2025 22:37 schreef byah het volgende:
Beter gaat Yuki nog een keer zijn best doen
Dan wordt Red Bull gedisqualificeerdquote:Op zondag 30 november 2025 22:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als Yuki toch al weet dat zijn F1 tijd erop zit dan kan hij het beste even Norris eraf rijden.
Take one for the team
Alleen al om de reactie van die Britten, moet dit gebeurenquote:Op zondag 30 november 2025 22:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als Yuki toch al weet dat zijn F1 tijd erop zit dan kan hij het beste even Norris eraf rijden.
Take one for the team
Bewijs maar dat dit bevel is gegeven.quote:Op zondag 30 november 2025 22:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan wordt Red Bull gedisqualificeerd
Ik zou het risico niet nemenquote:Op zondag 30 november 2025 22:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Bewijs maar dat dit bevel is gegeven.
Bowlen met autos zoals Bottas ooit (Hongarije 2021 was het?)
Dat zal Piastri in de laatste bocht pas doen, maar hij zal het wel doen uiteindelijk.quote:Op zondag 30 november 2025 21:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bewijs maar eens dat Kimi opzettelijk een foutje maakte.quote:
Kimi had deze race gelijk kunnen komen met Hamilton en met meer podiums komt die dus op P6 in het kampioenschap.quote:Op zondag 30 november 2025 23:07 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Bewijs maar eens dat Kimi opzettelijk een foutje maakte.
Ik zeg niet dat het is gebeurd hoor, was gewoon een foutje waarschijnlijk, maar stel hij kreeg zo'n opdracht voor de race ... valt niet te bewijzen.
Wil nog niet zeggen dat ze het moeten doen hoor. Ik hoop dat Norris eerder met Piastri in een gevecht raakt of gewoon zelf een dom foutje maakt. Abu Dhabi heeft historisch gezien bijna 40% kans op SC en met McLaren kan een SC al genoeg zijn om ze totaal van het padje af te laten gaan ...
Kans nog steeds te klein, vooral omdat Piastri aan de kant zal gaan voor Norris als Max voor Piastri gaat eindigen, desnoods parkeert hij hem gewoon.
Ik denk niet dat Antonelli dit expres heeft gedaan. Wel zou het nog kunnen dat Mercedes van bovenaf heeft ingegrepen. Vlak voor het incident geeft engineer aan dat er een hele andere en niet eerder gebruikte diff setting gekozen moet worden, en ook nog wat andere codetaal zoals 'strat 5'.quote:Op zondag 30 november 2025 23:07 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het is gebeurd hoor, was gewoon een foutje waarschijnlijk, maar stel hij kreeg zo'n opdracht voor de race ... valt niet te bewijzen.
Zal wel een mindgame van Marko zijn om Merc te prikkelen voor volgende week, want het is verder gewoon onzin natuurlijk.quote:Op zondag 30 november 2025 23:07 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wil nog niet zeggen dat ze het moeten doen hoor. Ik hoop dat Norris eerder met Piastri in een gevecht raakt of gewoon zelf een dom foutje maakt. Abu Dhabi heeft historisch gezien bijna 40% kans op SC en met McLaren kan een SC al genoeg zijn om ze totaal van het padje af te laten gaan ...
Kans nog steeds te klein, vooral omdat Piastri aan de kant zal gaan voor Norris als Max voor Piastri gaat eindigen, desnoods parkeert hij hem gewoon.
Ja, eerst dacht ik ook van wtf, maar toen ik de beelden terug zag was het wel duidelijk. Dom foutje, misschien te dichtbij Sainz. Is kut. Shit happens. Geluk van Norris.quote:Op zondag 30 november 2025 23:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zal wel een mindgame van Marko zijn om Merc te prikkelen voor volgende week, want het is verder gewoon onzin natuurlijk.
Auto parkeren, waarom niet.quote:Op zondag 30 november 2025 23:17 schreef SiGNe het volgende:
Stel Max rijd volgende week op P2, Norris op P8 en Piastri op 3
Dan heeft het ook weinig zin voor Piastri om zich terug te laten vallen zodat Norris nog op P7 kan komen, dan zou Piastri 4 plekken op moeten geven.
Bejaarde man kraamt onzin uitquote:Op zondag 30 november 2025 23:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wolff reageert op 'hersenloze' uitspraken Marko na GP Qatar
Toto Wolff stelt dat Helmut Marko's suggestie dat Andrea Kimi Antonelli Lando Norris aan het einde van de Grand Prix van Qatar voorbij heeft gelaten, "hersenloos" en "totale onzin" is.
😂
https://nl.motorsport.com(...)o-gp-qatar/10781343/
Toxic fanbase icm met de wokegekkielading die ze meebrengen.quote:Op zondag 30 november 2025 20:50 schreef Nizno het volgende:
Ik moet zeggen dat het rustiger is op de socials nu de 44ers in een hoekje zitten huilen
quote:Op zondag 30 november 2025 23:17 schreef SiGNe het volgende:
Stel Max rijd volgende week op P2, Norris op P8 en Piastri op 3
Dan heeft het ook weinig zin voor Piastri om zich terug te laten vallen zodat Norris nog op P7 kan komen, dan zou Piastri 4 plekken op moeten geven.
Je teamgenoot is je grootste concurrent.quote:Op zondag 30 november 2025 23:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
[ x ]
Al rijdt in de eennalaatste ronde Piastri P3 en Norris P4, dan moeten wij geloven dat Piastri geen teamopdracht krijgt… Aan de ene kant verdient McLaren voor een eerlijk spel veel lof, maar laatste race en weggooien WDC dat zou maximaal getikt zijn.
Ik ken Piastri nauwelijks, maar hij lijkt een teamplayer, die gaat uit zichzelf aan de kant
Zo'n scenario is absoluut niet ondenkbaar.quote:
Hier misschien, hier op de bank niet.quote:Op maandag 1 december 2025 01:40 schreef JB83 het volgende:
We zouden het bijna vergeten door alle Max-uforie, maar: SMOOOOOOOOOOOOOOOOOOTH OPEEEEEEEEERAAAAAAAAAAAAATOR!
[ afbeelding ]
Wel in de laatste ronde, stel dat de leider kapot gaat, dan naait Pia zichzelf.quote:Op maandag 1 december 2025 00:04 schreef PirE het volgende:
[..]
Je teamgenoot is je grootste concurrent.
Maar hij zal wel aan de kant gaan en dan bezegeld hij gelijk zijn lot als 2e rijder. Doet hij het niet dan is hij de boosdoener, lastige situatie voor hem. Hoop dat het niet zover komt..
Want Mercedes zal dan wel extra hard gaan racen tegen een team met Mercedes motoren? Denkt Marko in dat geval danquote:Op zondag 30 november 2025 23:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zal wel een mindgame van Marko zijn om Merc te prikkelen voor volgende week, want het is verder gewoon onzin natuurlijk.
RB moet dat voor zijn en een SC veroorzakenquote:Op zondag 30 november 2025 22:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
In dat geval probeert Piastri het tot de laatste bocht en dan ziet ie dat het niet lukt en parkeert ie hem alsnog
En nu krijgt Antonelli van een andere toxische fanbase de doodsbedreigingen.quote:Op zondag 30 november 2025 23:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Toxic fanbase icm met de wokegekkielading die ze meebrengen.
Ja zoiets denk ik, maar het is natuurlijk een belachelijke uitspraak en doet de integriteit van ANT ernstig tekort.quote:Op maandag 1 december 2025 07:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Want Mercedes zal dan wel extra hard gaan racen tegen een team met Mercedes motoren? Denkt Marko in dat geval dan
Laat zien.quote:Op maandag 1 december 2025 08:50 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
En nu krijgt Antonelli van een andere toxische fanbase de doodsbedreigingen.
Sturen een complete vloot naar Australie.quote:Op maandag 1 december 2025 08:45 schreef Evenstar het volgende:
Stel Piastri gaat niet aan de kant en Max wordt wereldkampioen .... de Britten eten Piastri levend op joh
Dan krijgen we een tweede Falkland vermoed ik.quote:Op maandag 1 december 2025 08:45 schreef Evenstar het volgende:
Stel Piastri gaat niet aan de kant en Max wordt wereldkampioen .... de Britten eten Piastri levend op joh
Sneller dan RBR.quote:Op maandag 1 december 2025 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vooral benieuwd hoe de McLaren gaat op het circuit van Abu Dhabi.
Als ie wel aan de kant gaat en Norris wordt kampioen dan is het de beroerdste kampioen allertijden.quote:Op maandag 1 december 2025 08:45 schreef Evenstar het volgende:
Hopelijk herinnert Webber hem daar aan.quote:Op maandag 1 december 2025 09:50 schreef vosss het volgende:
En Piastri gooit daarmee zijn eigen ruiten finaal in. Beter rijdt hij voor zichzelf.
Ben toch wel bang dat het net zo'n deceptie wordt als het grootste deel van Abu Dhabi 2021 toen Hamilton al snel aan de horizon verdween.quote:
Maar 1 goatifi moment is er nodig.quote:Op maandag 1 december 2025 09:55 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ben toch wel bang dat het net zo'n deceptie wordt als het grootste deel van Abu Dhabi 2021 toen Hamilton al snel aan de horizon verdween.
Vorig jaar won Norris. En werd Max slechts 6e (op bijna 50 seconden).quote:Op maandag 1 december 2025 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vooral benieuwd hoe de McLaren gaat op het circuit van Abu Dhabi.
O ja, de abu dabhi curse. Wie abu dabhi wint wordt volgend seizoen kampioen.quote:Op maandag 1 december 2025 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vorig jaar won Norris. En werd Max slechts 6e (op bijna 50 seconden).
quote:Op maandag 1 december 2025 10:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
O ja, de abu dabhi curse. Wie abu dabhi wint wordt volgend seizoen kampioen.
Perez heeft in 2021 Verstappen zelfs nog een mooie tow gegeven.quote:Op maandag 1 december 2025 09:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ie wel aan de kant gaat en Norris wordt kampioen dan is het de beroerdste kampioen allertijden.
Die gaat dan nog heel lang uitgefloten worden.
Remember Schumacher in Oostenrijk?
Dat werd hem ook jaren nagedragen en dat ging slechts om een overwinning. Dit gaat om een kampioenschap.
hebben ze gisteren ook gewoon gedaan, net als die van Maxquote:Op maandag 1 december 2025 10:03 schreef vosss het volgende:
Norris kan zomaar een duur foutje maken. Max moet zorgen dat hij in de buurt kan blijven zodat hij toe kan slaan als het moment daar is.
En ik zou als FIA zijnde beide McLarens controleren op die plank.
Hij is er inderdaad al bij meerdere interviews behoorlijk stellig in geweest.quote:Op maandag 1 december 2025 11:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max gaf al aan dat ze het op snelheid niet zullen winnen in Abu Dhabi. Dus het zal aankomen op strategie en geluk.
Nee.quote:Op maandag 1 december 2025 11:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zal Norris al extra sessies bij de therapeut hebben geboekt?
Bron?quote:Op maandag 1 december 2025 11:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben ze gisteren ook gewoon gedaan, net als die van Max
Of hij kruipt bewust in de underdogrolquote:Op maandag 1 december 2025 11:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hij is er inderdaad al bij meerdere interviews behoorlijk stellig in geweest.
Die heeft ongetwijfeld al simulatie data gezien die er niet voordelig uitziet voor RBR.
Het is hopen op (opnieuw) een knotsgek scenario.
Hebben ze eigenlijk iets losgelaten waarom ze niet naar binnen zijn gegaan?quote:Op zondag 30 november 2025 22:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit dus. Hannah krijgt te veel aandacht. Die wist wat ze moest doen. Net als alle andere team-strategen. De focus moet op de falende strateeg van mclaren liggen.
Zeg nooit nooit.quote:Op maandag 1 december 2025 11:55 schreef OmniRocket het volgende:
Verstappen wint alleen bij malheur bij de McLaren's. Die moeten dan in de eerste bocht elkaar eraf kegelen.
Gaat niet gebeuren.
Omdat ze bij een doublestack norris zouden benadelen en omdat ze dachten daarmee in verkeer terecht te komen, want ze dachten niet dat iedereen binnen zou komen.quote:Op maandag 1 december 2025 11:57 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Hebben ze eigenlijk iets losgelaten waarom ze niet naar binnen zijn gegaan?
Eén reden was omdat ze niet wisten wat men achter hen zou doen.quote:Op maandag 1 december 2025 11:57 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Hebben ze eigenlijk iets losgelaten waarom ze niet naar binnen zijn gegaan?
https://www.fia.com/docum(...)son/season-2025-2071quote:
Dat was wel humor.quote:Op maandag 1 december 2025 12:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit is net zo'n zeperd als toen Lewis in zijn eentje op de startlijn stond.
Skid wear checks were carried out on car numbers 81, 04, 16, 01, 22, 63, 12, 14, 30 and 55.quote:
Nice! Dankje!quote:Op maandag 1 december 2025 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Skid wear checks were carried out on car numbers 81, 04, 16, 01, 22, 63, 12, 14, 30 and 55.
https://www.fia.com/syste(...)ce_scrutineering.pdf
Bij favorieten gezet. Ik raak die link steeds kwijt.quote:Op maandag 1 december 2025 12:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.fia.com/docum(...)son/season-2025-2071
hier zijn alle documenten over de races. waar ook het document tussen zit met alle controles
Graag gedaan vriend. Kleine moeite.quote:
Of moeten nieuwe motoronderdelen gebruiken en een flinke gridpenalty pakken. Al hun onderdelen zijn nu 5 races of ouder, dat is vrij oud.quote:Op maandag 1 december 2025 11:55 schreef OmniRocket het volgende:
Verstappen wint alleen bij malheur bij de McLaren's. Die moeten dan in de eerste bocht elkaar eraf kegelen.
Gaat niet gebeuren.
Ik ben je vriend niet, maat.quote:Op maandag 1 december 2025 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Graag gedaan vriend. Kleine moeite.
Als ze wisselen hebben ze wel meer kans. Het kan zomaar zijn dat ze dat doen.quote:Op maandag 1 december 2025 12:12 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Of moeten nieuwe motoronderdelen gebruiken en een flinke gridpenalty pakken. Al hun onderdelen zijn nu 5 races of ouder, dat is vrij oud.
Netjes. Kimi kon hier ook niks aan doen.quote:
the F1 community en vooral het DTS gedeelte is werkelijk ziekelijkquote:Op maandag 1 december 2025 12:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Netjes. Kimi kon hier ook niks aan doen.
Snap ook sowieso niet wat Max in de laatste ronde lag had aan die informatie. Heel vreemd moment.quote:
er zijn redelijk wat teamboardradio's die ze niet uit zouden moeten zendenquote:Op maandag 1 december 2025 12:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Snap ook sowieso niet wat Max in de laatste ronde lag had aan die informatie. Heel vreemd moment.
En dan is de FOM ook nog zo “slim” om het uit te zenden.
3e worden met gloednieuwe onderdelen startend vanuit de pits zou voor Norris te doen moeten zijn, en inderdaad misschien wel kansrijker dan vechten vooraan met Verstappen.quote:Op maandag 1 december 2025 12:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ze wisselen hebben ze wel meer kans. Het kan zomaar zijn dat ze dat doen.
Goed punt, we gaan het zien.quote:Op maandag 1 december 2025 12:31 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
3e worden met gloednieuwe onderdelen startend vanuit de pits zou voor Norris te doen moeten zijn, en inderdaad misschien wel kansrijker dan vechten vooraan met Verstappen.
Ik vraag me af trouwens of de motor die ze er voor Verstappen in Brazilie hebben ingehangen en dit weekend weer uitgehaald, er nog weer terug in gaat, of dat die echt afgeschreven is al.
niet mee eens.quote:Op maandag 1 december 2025 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn redelijk wat teamboardradio's die ze niet uit zouden moeten zenden
die van Mclaren tijdens de sprintquali was er ook zo 1
Haat wordt in stand gehouden door FIA en FOM
als ze optijd wisselen hoeft hij niet eens vanuit de pits dan kan ie "gewoon" vanaf positie laatst.quote:Op maandag 1 december 2025 12:31 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
3e worden met gloednieuwe onderdelen startend vanuit de pits zou voor Norris te doen moeten zijn, en inderdaad misschien wel kansrijker dan vechten vooraan met Verstappen.
Ik vraag me af trouwens of de motor die ze er voor Verstappen in Brazilie hebben ingehangen en dit weekend weer uitgehaald, er nog weer terug in gaat, of dat die echt afgeschreven is al.
Is ook al weer recht gezet.quote:Op maandag 1 december 2025 12:36 schreef koemleit het volgende:
[..]
niet mee eens.
de comment wordt gegeven, dus wordt ie uitgezonden. We willen zoveel mogelijk zien, en deze comment en de (eventuele) reactie van Verstappen is heel belangrijk voor het totaal plaatje.
Dan zou er nooit meer een comment uitgezonedne kunnen worden als een coureur klaagt over een andere coureur ivm eventuele online haat.
De comment was misplaatst, GP had niet de info om hem te maken, op dat moment.
Foutje, emotie. rechtzetten en door.
De grootste daders zijn nog altijd de “abusers” zelf.quote:Op maandag 1 december 2025 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Teamradios zijn sowieso openbaar. Als je F1tv hebt en je kijkt onboard met iemand mee dan hoor je alle communicatie onderling.quote:Op maandag 1 december 2025 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zelf sla de kroketjes over want er heeft iemand bedacht dat we die avond uit eten gaan...quote:Op maandag 1 december 2025 12:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat er ook gebeurt zondag, @:Nizno maakt kroketten voor iedereen.
![]()
![]()
Dat is om de 5e van Max te vieren natuurlijk.quote:Op maandag 1 december 2025 12:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zelf sla de kroketjes over want er heeft iemand bedacht dat we die avond uit eten gaan...
rare mensen
Dat soort mensen moet je ontvrienden en/of uit de familie zettenquote:Op maandag 1 december 2025 12:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zelf sla de kroketjes over want er heeft iemand bedacht dat we die avond uit eten gaan...
rare mensen
vanaf 17uquote:Op maandag 1 december 2025 12:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is om de 5e van Max te vieren natuurlijk.
Dat kan net met de race om 14:00quote:
Nou niks aan de hand, wordt maar weer vriendenquote:
quote:Op maandag 1 december 2025 12:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
rare mensen
als Max WDC wordt dan had ik graag meer tijd gehad om alles te kijken. F1TV, Sky DE, Sky UK.quote:
Dat dan weer wel....quote:Op maandag 1 december 2025 12:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
als Max WDC wordt dan had ik graag meer tijd gehad om alles te kijken. F1TV, Sky DE, Sky UK.
Viaplay boeit me niet zoveel...
Dat zou wmb een dsq voor het hele team mogen zijn.quote:Op maandag 1 december 2025 12:58 schreef THEFXR het volgende:
Gaat yuki zijn seat veilig stellen door eens tegen Lando aan te crashen?
De eerste 2 jaar kon hij nl veel crashen.
Wil je dat Max alle goodwill die hij dit jaar krijgt in één klap kwijtraakt?quote:Op maandag 1 december 2025 12:58 schreef THEFXR het volgende:
quote:Op maandag 1 december 2025 12:58 schreef THEFXR het volgende:
quote:
Als Yuki crasht is dat toch niet Max zijn schuld?quote:Op maandag 1 december 2025 13:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wil je dat Max alle goodwill die hij dit jaar krijgt in één klap kwijtraakt?
Alonso is en was een 3e rangs courreur. Dit plan gaat volledig op Max backfieren. Maar het is geen plan. Het is weer totale onzin van idioten op FOKquote:Op maandag 1 december 2025 13:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Als Yuki crasht is dat toch niet Max zijn schuld?
Idem destijds met Renault die Piquét lieten crashen, dat was ook niet Alonso zijn schuld en hij werd daar verder.ook niet op aangekeken.
Ik denk niet dat je op die manier kampioen wil worden.quote:Op maandag 1 december 2025 13:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Als Yuki crasht is dat toch niet Max zijn schuld?
Idem destijds met Renault die Piquét lieten crashen, dat was ook niet Alonso zijn schuld en hij werd daar verder.ook niet op aangekeken.
het blijft natuurlijk de Tquote:Op maandag 1 december 2025 13:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Is het nou definitief of wordt een bevestiging verwacht?
Het is niet officieel maar ga er maar vanuit dat het klopt.quote:Op maandag 1 december 2025 13:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Is het nou definitief of wordt een bevestiging verwacht?
Yuki mag al blij zijn als hij volgend jaar FE zou kunnen rijden. Die snerpende kutautootjes lijken me ook wel wat voor hem.quote:Op maandag 1 december 2025 13:04 schreef vosss het volgende:
Bovendien kan Yuki z'n stoeltje voor volgend jaar niet meer verzekeren want dat is reeds vergeven.
Erik van Haren heeft de beste insider kennis van Red Bull van het volledige journaille.quote:
Het gaat om de tekst.quote:Op maandag 1 december 2025 13:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Erik van Haren heeft de beste insider kennis van Red Bull van het volledige journaille.
Ik gok op reserverijder en testrijder bij AM ivm de Honda connectie.quote:Op maandag 1 december 2025 13:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Yuki mag al blij zijn als hij volgend jaar FE zou kunnen rijden. Die snerpende kutautootjes lijken me ook wel wat voor hem.
Het kan vreemd klinken, maar allebei is waar. Het is definitief en bevestiging wordt verwacht.quote:Op maandag 1 december 2025 13:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het gaat om de tekst.
Definitief, bevestiging wordt verwacht.
Dat is de T
Kun je van alles over vinden maar dat is gewoon de T
jij kunt Perez weer aanmoedigen volgend jaarquote:
Ga ik wel doen, en Bottas ook.quote:Op maandag 1 december 2025 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij kunt Perez weer aanmoedigen volgend jaar
ik was er al bang voorquote:Op maandag 1 december 2025 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga ik wel doen, en Bottas ook.
dat wordt wel een gevaarlijke. Hoe weet je nu of het echt Bottas is die achter je rijdt of zijn geest die dit seizoen al twee keer op de baan is verschenenquote:Op maandag 1 december 2025 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga ik wel doen, en Bottas ook.
Pijnlijk ditquote:
Bottas Ghost Car.quote:Op maandag 1 december 2025 13:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat wordt wel een gevaarlijke. Hoe weet je nu of het echt Bottas is die achter je rijdt of zijn geest die dit seizoen al twee keer op de baan is verschenen
Wim is af en een staatsmongool.quote:Op maandag 1 december 2025 13:40 schreef Nizno het volgende:
Die mensen die zorgen dat Kimi zijn accounts maar op zwart zet mogen van mij van internet af blijven.
Dit soort types zie ik liever ook niet meer. Kost me te veel tijd om te ontcijferen
[ afbeelding ]
Dit is nog een van de minder ernstige voorbeelden ben ik bang.quote:Op maandag 1 december 2025 13:40 schreef Nizno het volgende:
Die mensen die zorgen dat Kimi zijn accounts maar op zwart zet mogen van mij van internet af blijven.
Dit soort types zie ik liever ook niet meer. Kost me te veel tijd om te ontcijferen
[ afbeelding ]
Wim was al zijn hele leef ‘af’ gok ikquote:Op maandag 1 december 2025 13:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wim is af en een staatsmongool.
Valse spelersquote:Op maandag 1 december 2025 13:40 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Laat die gek vooral verdwijnen in een taalklas. Mijn ogen doen zeer van zijn 'schrijfkust'.quote:Op maandag 1 december 2025 13:40 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Interpunctie zou wel fijn zijn inderdaad.quote:Op maandag 1 december 2025 13:40 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Of gewoon een internetban.quote:Op maandag 1 december 2025 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Interpunctie zou wel fijn zijn inderdaad.
Natuurlijk niet intentioneel eraf tikken, maar hij heeft een teamgenoot nodig die volle bak risico verdedigt en aanvalt met eventueel de (prettige) gevolgen van dien. Maar aangezien Yuki er geen enkel belang meer bij heeft dit te doen en überhaupt moeite heeft om q2 door te komen zal dat wel niet gebeuren.quote:Op maandag 1 december 2025 13:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wil je dat Max alle goodwill die hij dit jaar krijgt in één klap kwijtraakt?
Eens. Een harde maar eerlijke strijd is veel leuker.quote:Op maandag 1 december 2025 16:07 schreef Perox het volgende:
Ik snap de fascinatie met eraf tetsen hier niet hoor. Alsof dat een leuke ontknoping zou zijn.![]()
Als ze zouden uitvallen of de banden waren gaan grainen zou de schade onmetelijk veel groter zijn geweest. Nu hebben ze het nog in eigen hand.quote:Op zondag 30 november 2025 21:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja. Zonder die safetycar was dat nooit gebeurd.
Vond McLaren wel laf dat ze geen softs deden.
Het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 1 december 2025 15:11 schreef vosss het volgende:
Zie nu pas dat Red Bull exact 33 punten achter Mercedes staat in de contructeurs
Laat dat nou net Max z'n nummer zijn.
En daar woonde hij! OMG!quote:Op maandag 1 december 2025 16:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden.
Hij rijd met 33 of met 1. 33-1=32 en dat is weer het landnummer van België
Vond het ook een raar, zeldzaam momentje van frustratie bij Lambiase.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |