Dat zal Piastri in de laatste bocht pas doen, maar hij zal het wel doen uiteindelijk.quote:Op zondag 30 november 2025 21:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zodat Piastri kansrijk blijft lijken, anders moet die zich waarschijnlijk tot achter Norris laten terugvallen.
Bewijs maar eens dat Kimi opzettelijk een foutje maakte.quote:
Kimi had deze race gelijk kunnen komen met Hamilton en met meer podiums komt die dus op P6 in het kampioenschap.quote:Op zondag 30 november 2025 23:07 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Bewijs maar eens dat Kimi opzettelijk een foutje maakte.
Ik zeg niet dat het is gebeurd hoor, was gewoon een foutje waarschijnlijk, maar stel hij kreeg zo'n opdracht voor de race ... valt niet te bewijzen.
Wil nog niet zeggen dat ze het moeten doen hoor. Ik hoop dat Norris eerder met Piastri in een gevecht raakt of gewoon zelf een dom foutje maakt. Abu Dhabi heeft historisch gezien bijna 40% kans op SC en met McLaren kan een SC al genoeg zijn om ze totaal van het padje af te laten gaan ...
Kans nog steeds te klein, vooral omdat Piastri aan de kant zal gaan voor Norris als Max voor Piastri gaat eindigen, desnoods parkeert hij hem gewoon.
Ik denk niet dat Antonelli dit expres heeft gedaan. Wel zou het nog kunnen dat Mercedes van bovenaf heeft ingegrepen. Vlak voor het incident geeft engineer aan dat er een hele andere en niet eerder gebruikte diff setting gekozen moet worden, en ook nog wat andere codetaal zoals 'strat 5'.quote:Op zondag 30 november 2025 23:07 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het is gebeurd hoor, was gewoon een foutje waarschijnlijk, maar stel hij kreeg zo'n opdracht voor de race ... valt niet te bewijzen.
Zal wel een mindgame van Marko zijn om Merc te prikkelen voor volgende week, want het is verder gewoon onzin natuurlijk.quote:Op zondag 30 november 2025 23:07 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wil nog niet zeggen dat ze het moeten doen hoor. Ik hoop dat Norris eerder met Piastri in een gevecht raakt of gewoon zelf een dom foutje maakt. Abu Dhabi heeft historisch gezien bijna 40% kans op SC en met McLaren kan een SC al genoeg zijn om ze totaal van het padje af te laten gaan ...
Kans nog steeds te klein, vooral omdat Piastri aan de kant zal gaan voor Norris als Max voor Piastri gaat eindigen, desnoods parkeert hij hem gewoon.
Ja, eerst dacht ik ook van wtf, maar toen ik de beelden terug zag was het wel duidelijk. Dom foutje, misschien te dichtbij Sainz. Is kut. Shit happens. Geluk van Norris.quote:Op zondag 30 november 2025 23:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zal wel een mindgame van Marko zijn om Merc te prikkelen voor volgende week, want het is verder gewoon onzin natuurlijk.
Auto parkeren, waarom niet.quote:Op zondag 30 november 2025 23:17 schreef SiGNe het volgende:
Stel Max rijd volgende week op P2, Norris op P8 en Piastri op 3
Dan heeft het ook weinig zin voor Piastri om zich terug te laten vallen zodat Norris nog op P7 kan komen, dan zou Piastri 4 plekken op moeten geven.
Bejaarde man kraamt onzin uitquote:Op zondag 30 november 2025 23:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wolff reageert op 'hersenloze' uitspraken Marko na GP Qatar
Toto Wolff stelt dat Helmut Marko's suggestie dat Andrea Kimi Antonelli Lando Norris aan het einde van de Grand Prix van Qatar voorbij heeft gelaten, "hersenloos" en "totale onzin" is.
😂
https://nl.motorsport.com(...)o-gp-qatar/10781343/
Toxic fanbase icm met de wokegekkielading die ze meebrengen.quote:Op zondag 30 november 2025 20:50 schreef Nizno het volgende:
Ik moet zeggen dat het rustiger is op de socials nu de 44ers in een hoekje zitten huilen
quote:Op zondag 30 november 2025 23:17 schreef SiGNe het volgende:
Stel Max rijd volgende week op P2, Norris op P8 en Piastri op 3
Dan heeft het ook weinig zin voor Piastri om zich terug te laten vallen zodat Norris nog op P7 kan komen, dan zou Piastri 4 plekken op moeten geven.
Je teamgenoot is je grootste concurrent.quote:Op zondag 30 november 2025 23:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
[ x ]
Al rijdt in de eennalaatste ronde Piastri P3 en Norris P4, dan moeten wij geloven dat Piastri geen teamopdracht krijgt… Aan de ene kant verdient McLaren voor een eerlijk spel veel lof, maar laatste race en weggooien WDC dat zou maximaal getikt zijn.
Ik ken Piastri nauwelijks, maar hij lijkt een teamplayer, die gaat uit zichzelf aan de kant
Zo'n scenario is absoluut niet ondenkbaar.quote:
Hier misschien, hier op de bank niet.quote:Op maandag 1 december 2025 01:40 schreef JB83 het volgende:
We zouden het bijna vergeten door alle Max-uforie, maar: SMOOOOOOOOOOOOOOOOOOTH OPEEEEEEEEERAAAAAAAAAAAAATOR!
[ afbeelding ]
Wel in de laatste ronde, stel dat de leider kapot gaat, dan naait Pia zichzelf.quote:Op maandag 1 december 2025 00:04 schreef PirE het volgende:
[..]
Je teamgenoot is je grootste concurrent.
Maar hij zal wel aan de kant gaan en dan bezegeld hij gelijk zijn lot als 2e rijder. Doet hij het niet dan is hij de boosdoener, lastige situatie voor hem. Hoop dat het niet zover komt..
Want Mercedes zal dan wel extra hard gaan racen tegen een team met Mercedes motoren? Denkt Marko in dat geval danquote:Op zondag 30 november 2025 23:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zal wel een mindgame van Marko zijn om Merc te prikkelen voor volgende week, want het is verder gewoon onzin natuurlijk.
RB moet dat voor zijn en een SC veroorzakenquote:Op zondag 30 november 2025 22:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
In dat geval probeert Piastri het tot de laatste bocht en dan ziet ie dat het niet lukt en parkeert ie hem alsnog
En nu krijgt Antonelli van een andere toxische fanbase de doodsbedreigingen.quote:Op zondag 30 november 2025 23:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Toxic fanbase icm met de wokegekkielading die ze meebrengen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |