https://www.instagram.com/reel/DRQYTL8DlM4/quote:
En dat zou dan de wereld gaan veroveren. Kan niet eens een beetje fotoshoppen. Loser.quote:
13 punten minder binnen harken dus idd als Max eerste wordt mag hij 4e of lager komenquote:Op zondag 30 november 2025 20:04 schreef Elan het volgende:
Man wat een overdreven gedoe op Viaplay. Alsof het kampioenschap nu ineens weer volop realistisch is.
Hoeveelste moet Norris worden om Max wereldkampioen te laten worden, 4e of lager?
Reed hij daar vandaag niet mee dan?quote:Op zondag 30 november 2025 19:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Brazilie motor erin, eerste worden en zien of het genoeg is.
Bullshit. Max reed er nog vlak achter. Die hadden geen tijd om te concluderen dat mcl buiten bleef en verv9lgens rustig overleggen of ze wel zeker binnen wilde komen.quote:
Dan is AI ook nog grote belasting op het milieu.quote:Op zondag 30 november 2025 20:05 schreef vosss het volgende:
[..]
En dat zou dan de wereld gaan veroveren. Kan niet eens een beetje fotoshoppen. Loser.
Het zij wel sorry toen ik kwaad werd
ze zegt dat ze door kregen dat McL niet binnen kwam en toen snel de vraag kreeg of ze het zeker wistquote:Op zondag 30 november 2025 20:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Bullshit. Max reed er nog vlak achter. Die hadden geen tijd om te concluderen dat mcl buiten bleef en of ze wel zeker binnen wilde komen.
Leuk verhaal voor de bühne, maar die tijd was er niet.
Akkoord.quote:Op zondag 30 november 2025 20:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/reel/DRQYTL8DlM4/
Oke nee niet helemaal. Het ging om excuus aanbieden voor liegen dat hij niet op het podium zou komen.
Max gezicht mist nog.quote:
Ik wil kinderen met haar.quote:
Want McLaren had ff gebeld of wat?quote:Op zondag 30 november 2025 20:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze zegt dat ze door kregen dat McL niet binnen kwam en toen snel de vraag kreeg of ze het zeker wist
Even met een goede strategie komen.quote:
Nee, oude zat weer erin.quote:Op zondag 30 november 2025 20:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Reed hij daar vandaag niet mee dan?
boordradio's schat... die kunnen zij net als ons gewoon ontvangenquote:Op zondag 30 november 2025 20:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Want McLaren had ff gebeld of wat?
Die monteurs staan binnen 3 tellen buiten als moet zijn.
Die konden dit niet weten.
Nee, ze waren teruggewisseld naar de oude motor vandaag.quote:Op zondag 30 november 2025 20:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Reed hij daar vandaag niet mee dan?
Één plofmotor, één moment van door de ondergrens zakken door Norris. Het spel is echt volop op de wagen.quote:Op zondag 30 november 2025 20:04 schreef Elan het volgende:
Man wat een overdreven gedoe op Viaplay. Alsof het kampioenschap nu ineens weer volop realistisch is.
Hoeveelste moet Norris worden om Max wereldkampioen te laten worden, 4e of lager?
Vraag me af waarom niet gewoon de laatste twee races nog even alles uit dat nieuwe blok halen?quote:Op zondag 30 november 2025 20:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, ze waren teruggewisseld naar de oude motor vandaag.
iets met onbalans in het nieuwe blokquote:Op zondag 30 november 2025 20:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vraag me af waarom niet gewoon de laatste twee races nog even alles uit dat nieuwe blok halen?
Misschien niet nodig, voordeel is dat ze nu een versere motor hebben.quote:Op zondag 30 november 2025 20:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vraag me af waarom niet gewoon de laatste twee races nog even alles uit dat nieuwe blok halen?
Blijkbaar waren er zorgen om de betrouwbaarheid.quote:Op zondag 30 november 2025 20:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Trillingenquote:Op zondag 30 november 2025 20:14 schreef pmponer het volgende:
[..]
iets met onbalans in het nieuwe blok
Versere? Dit was een oude motor he?quote:Op zondag 30 november 2025 20:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien niet nodig, voordeel is dat ze nu een versere motor hebben.
Nou ja twee seizoenen in een oppermachtige auto vs Ferrari dat zo nu en dan een keer uitblinkt op bepaalde circuits..quote:Op zondag 30 november 2025 20:14 schreef -XOR- het volgende:
Piastri heeft in zijn carriere tot dusverre meer overwinningen geboekt dan Leclerc, dat is ook wel vrij bizar.
Wacht even. De boordradios van iedereen zijn openbaar voor iedereen?quote:Op zondag 30 november 2025 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
boordradio's schat... die kunnen zij net als ons gewoon ontvangen
Ok jammer maar bijzonder wel.quote:Op zondag 30 november 2025 20:14 schreef pmponer het volgende:
[..]
iets met onbalans in het nieuwe blok
Die motor die ze in Brasil gebruikten bedoel ik.quote:Op zondag 30 november 2025 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Versere? Dit was een oude motor he?
ja de boordradio's zijn realtime voor de andere teams en ook voor jou te horen.quote:Op zondag 30 november 2025 20:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Wacht even. De boordradios van iedereen zijn openbaar voor iedereen?
Ik was in de veronderstelling dat de teams alleen de radio's horen van wat op de worldfeed uitgezonden wordt?!
Dat is dus niet zo? Heb je daar een bron van?
Een tv-zender zal nooit zeggen, het is kansloos, kijk volgende week maar niet meer.quote:Op zondag 30 november 2025 20:04 schreef Elan het volgende:
Tuurlijk, is gewoon radio. Elke zendamateur kan dat zo uit de lucht plukken.quote:Op zondag 30 november 2025 20:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat de teams alleen de radio's horen van wat op de worldfeed uitgezonden wordt?!
Dat is dus niet zo? Heb je daar een bron van?
Ik sprak je niet tegen, ik viel je bijquote:Op zondag 30 november 2025 20:16 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja, dat komt vaak voort uit onbalans
Nou dan is dat dus het probleem. En zonder dat probleem, wat ze overigens zelf gecreëerd hebben, had ik gewoon gelijk en niet zo'n beetje ook. Dus ik doe net of ik alsnog gelijk heb.quote:Op zondag 30 november 2025 20:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja de boordradio's zijn realtime voor de andere teams en ook voor jou te horen.
Althans als je kijkt via F1TV of een officieel abo van SkySport met de rode knop hebt.
Het is voor de komende race spannender dan voorafgaand aan deze race gedacht in ieder geval.quote:Op zondag 30 november 2025 20:04 schreef Elan het volgende:
Je kunt op F1TV toch gewoon meekijken en -luisteren met elke coureur? Als wij dat thuis kunnen, dan kunnen de teams dat zeker.quote:Op zondag 30 november 2025 20:16 schreef vosss het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |