Is ook al weer recht gezet.quote:Op maandag 1 december 2025 12:36 schreef koemleit het volgende:
[..]
niet mee eens.
de comment wordt gegeven, dus wordt ie uitgezonden. We willen zoveel mogelijk zien, en deze comment en de (eventuele) reactie van Verstappen is heel belangrijk voor het totaal plaatje.
Dan zou er nooit meer een comment uitgezonedne kunnen worden als een coureur klaagt over een andere coureur ivm eventuele online haat.
De comment was misplaatst, GP had niet de info om hem te maken, op dat moment.
Foutje, emotie. rechtzetten en door.
De grootste daders zijn nog altijd de “abusers” zelf.quote:Op maandag 1 december 2025 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn redelijk wat teamboardradio's die ze niet uit zouden moeten zenden
die van Mclaren tijdens de sprintquali was er ook zo 1
Haat wordt in stand gehouden door FIA en FOM
Teamradios zijn sowieso openbaar. Als je F1tv hebt en je kijkt onboard met iemand mee dan hoor je alle communicatie onderling.quote:Op maandag 1 december 2025 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn redelijk wat teamboardradio's die ze niet uit zouden moeten zenden
die van Mclaren tijdens de sprintquali was er ook zo 1
Haat wordt in stand gehouden door FIA en FOM
ik zelf sla de kroketjes over want er heeft iemand bedacht dat we die avond uit eten gaan...quote:Op maandag 1 december 2025 12:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat er ook gebeurt zondag, @:Nizno maakt kroketten voor iedereen.
![]()
![]()
Dat is om de 5e van Max te vieren natuurlijk.quote:Op maandag 1 december 2025 12:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zelf sla de kroketjes over want er heeft iemand bedacht dat we die avond uit eten gaan...
rare mensen
Dat soort mensen moet je ontvrienden en/of uit de familie zettenquote:Op maandag 1 december 2025 12:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zelf sla de kroketjes over want er heeft iemand bedacht dat we die avond uit eten gaan...
rare mensen
vanaf 17uquote:Op maandag 1 december 2025 12:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is om de 5e van Max te vieren natuurlijk.
Dat kan net met de race om 14:00quote:
Nou niks aan de hand, wordt maar weer vriendenquote:
quote:Op maandag 1 december 2025 12:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
rare mensen
als Max WDC wordt dan had ik graag meer tijd gehad om alles te kijken. F1TV, Sky DE, Sky UK.quote:
Dat dan weer wel....quote:Op maandag 1 december 2025 12:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
als Max WDC wordt dan had ik graag meer tijd gehad om alles te kijken. F1TV, Sky DE, Sky UK.
Viaplay boeit me niet zoveel...
Dat zou wmb een dsq voor het hele team mogen zijn.quote:Op maandag 1 december 2025 12:58 schreef THEFXR het volgende:
Gaat yuki zijn seat veilig stellen door eens tegen Lando aan te crashen?
De eerste 2 jaar kon hij nl veel crashen.
Wil je dat Max alle goodwill die hij dit jaar krijgt in één klap kwijtraakt?quote:Op maandag 1 december 2025 12:58 schreef THEFXR het volgende:
quote:Op maandag 1 december 2025 12:58 schreef THEFXR het volgende:
quote:
Als Yuki crasht is dat toch niet Max zijn schuld?quote:Op maandag 1 december 2025 13:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wil je dat Max alle goodwill die hij dit jaar krijgt in één klap kwijtraakt?
Alonso is en was een 3e rangs courreur. Dit plan gaat volledig op Max backfieren. Maar het is geen plan. Het is weer totale onzin van idioten op FOKquote:Op maandag 1 december 2025 13:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Als Yuki crasht is dat toch niet Max zijn schuld?
Idem destijds met Renault die Piquét lieten crashen, dat was ook niet Alonso zijn schuld en hij werd daar verder.ook niet op aangekeken.
Ik denk niet dat je op die manier kampioen wil worden.quote:Op maandag 1 december 2025 13:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Als Yuki crasht is dat toch niet Max zijn schuld?
Idem destijds met Renault die Piquét lieten crashen, dat was ook niet Alonso zijn schuld en hij werd daar verder.ook niet op aangekeken.
het blijft natuurlijk de Tquote:Op maandag 1 december 2025 13:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Is het nou definitief of wordt een bevestiging verwacht?
Het is niet officieel maar ga er maar vanuit dat het klopt.quote:Op maandag 1 december 2025 13:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Is het nou definitief of wordt een bevestiging verwacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |