Ja, je hebt hem nog nodig in de laatste racequote:Op zondag 30 november 2025 21:07 schreef Nizno het volgende:
Max is in elk geval nog vriendjes
[ afbeelding ]
Nouja dan was ie vandaag geen kampioenquote:Op zondag 30 november 2025 21:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja dat was voor vandaag ook voldoende, en toch niet gelukt
Hadjar wil wellicht zijn moment pakken #RacingBullsquote:Op zondag 30 november 2025 21:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik gooi hem er vast in voor volgende week:
RedBull mist een type Perez.
Ik vond het in de tijd van Mika en David wel leuk, maar dat was eigenlijk de enige leuke periodequote:Op zondag 30 november 2025 20:31 schreef DjVero het volgende:
McLaren
Norris zal 'm ongetwijfeld pakken volgend weekend, maar m.i. doet 'ie dat alleen door by far de snelste auto. Niet vanwege zijn racecraft (vandaag ook weer ondermaats) en al helemaal niet vanwege de 'briljante' beslissingen van zijn team. Het hele veld pit, behalve....
Nooit een fan geweest van dat team
Met Kimi en Montoya was ook leuk.quote:Op zondag 30 november 2025 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het in de tijd van Mika en David wel leuk, maar dat was eigenlijk de enige leuke periode
Sainz reed strak, absoluut. Maar had ook veel geluk.quote:Op zondag 30 november 2025 21:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
De Formule 1 zei het nog zo hè begin van het weekend op hun website. 26 seconden voor een pitstop. En dan de kans voor een gratis pitstop niet benutten. lol. Zo stupide.
[ afbeelding ]
Max goede pace en management.
Oscar goede pace en klote strat.
Sainz meesterlijk.
Wel een gelukje meegepakt qua trackpositie inderdaad. Maar wel het laten werken.quote:Op zondag 30 november 2025 21:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sainz reed strak, absoluut. Maar had ook veel geluk.
Je moet eerst wel in een positie komen om van dingen te kunnen profiterenquote:Op zondag 30 november 2025 21:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sainz reed strak, absoluut. Maar had ook veel geluk.
quote:Op zondag 30 november 2025 21:52 schreef -XOR- het volgende:
Mocht Verstappen in AD 1e liggen met nog een paar ronden te gaan en 10 sec voorsprong, PIA 2e, RUS 3e en NOR 4e, dan moet hij zich eigenlijk iets terug laten zakken en doen of hij problemen heeft.
Piastri heeft nu niet genoeg aan winst en P4 voor Norrisquote:Op zondag 30 november 2025 21:52 schreef -XOR- het volgende:
Mocht Verstappen in AD 1e liggen met nog een paar ronden te gaan en 10 sec voorsprong, PIA 2e, RUS 3e en NOR 4e, dan moet hij zich eigenlijk iets terug laten zakken en doen of hij problemen heeft.
Zodat Piastri kansrijk blijft lijken, anders moet die zich waarschijnlijk tot achter Norris laten terugvallen.quote:
Als dat vanaf die positie gebeurd, kan f1 iig de deur dicht doen.quote:Op zondag 30 november 2025 21:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zodat Piastri kansrijk blijft lijken, anders moet die zich waarschijnlijk tot achter Norris laten terugvallen.
Dat zou toch bizar zijn hequote:Op zondag 30 november 2025 21:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zodat Piastri kansrijk blijft lijken, anders moet die zich waarschijnlijk tot achter Norris laten terugvallen.
In dat geval probeert Piastri het tot de laatste bocht en dan ziet ie dat het niet lukt en parkeert ie hem alsnogquote:Op zondag 30 november 2025 21:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Echt what de fak.quote:
Dit dus. Hannah krijgt te veel aandacht. Die wist wat ze moest doen. Net als alle andere team-strategen. De focus moet op de falende strateeg van mclaren liggen.quote:Op zondag 30 november 2025 21:24 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Deed Hannah zeker goed, maar het was vooral een blunder van McLaren.
Ben benieuwd naar de bodemplaat van Norris
Heeft hij Max ooit een keer geholpen?quote:Op zondag 30 november 2025 22:11 schreef ZaZoe het volgende:
Hopelijk heeft Yuki het volgende week een keer op zijn heupen en kan ie van belang zijn voor Max
Terecht dat ze ook op het podium stond, deze race heft zíj gewonnen.quote:Op zondag 30 november 2025 21:22 schreef wdn het volgende:
Hannah FTW
Red Bull-strateeg Hannah Schmitz legt uit hoe die beslissing bij Red Bull tot stand kwam. "Dat (ronde zeven, red.) was precies wanneer onze safety car en virtual safety car windows opengingen, en dat was het plan. We zouden beide auto's naar binnen halen als de safety car in ronde zeven zou verschijnen. Het is zo voordelig om tijdens een safety car-fase te pitten, als je twee pitstops moet maken", legt Schmitz uit bij Viaplay.
"Voor ons was dat een duidelijke keuze. En ik denk dat veel anderen in de pitstraat er ook zo over dachten. Maar in die ronde hoorden we natuurlijk: 'Oh, McLaren blijft op de baan'. En iedereen zei: 'Weet je het zeker? Weet je zeker dat je wilt pitten?' En ik zei: 'Ja, echt'."
Twijfelde Schmitz dan nog even aan haar beslissing, of was ze zo overtuigd van haar zaak? "Ik dacht: 'Dit is absoluut het juiste om te doen'. En toen ik zag dat iedereen ook binnenkwam, dacht ik: 'Oké, dat is prima'. Hoewel het betekende dat je helemaal geen flexibiliteit had bij de tweede pitstop, was er het voordeel dat je zoveel tijd met de pitstop won", aldus de Red Bull-strateeg.
1 goede kamikaze is er nodig.quote:Op zondag 30 november 2025 22:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Heeft hij Max ooit een keer geholpen?
Ik zou mijn adem niet inhouden. yuki is f1 exit denk ik.quote:Op zondag 30 november 2025 22:11 schreef ZaZoe het volgende:
Hopelijk heeft Yuki het volgende week een keer op zijn heupen en kan ie van belang zijn voor Max
Sterker nog: Piastri wil dat zelf ook. Althans, dat zou ik verwachten.quote:Op zondag 30 november 2025 22:14 schreef Black-Death het volgende:
Denk dat Webber liever wil dat Max kampioen wordt dan Norris
Zeker omdat Honda 'm ook niet meer aan een zitje kan helpen nu RBR z'n eigen motoren heeft.quote:Op zondag 30 november 2025 22:16 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik zou mijn adem niet inhouden. yuki is f1 exit denk ik.
Na deze grand prix zou er een beslissing worden gemaakt.quote:Op zondag 30 november 2025 22:16 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Yuki.quote:
Klopt. De vraag is alleen of Piastri dan een teamorder durft te negeren.quote:Op zondag 30 november 2025 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sterker nog: Piastri wil dat zelf ook. Althans, dat zou ik verwachten.
Perez was ook maar 1 keer nuttig in 2021quote:Op zondag 30 november 2025 22:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Heeft hij Max ooit een keer geholpen?
Dan maar een Ocon doen uit gelapte positiequote:Op zondag 30 november 2025 22:16 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Kan ik elk geval zeggen dat hij voor Max geklassificeerd was.quote:Op zondag 30 november 2025 22:34 schreef Black-Death het volgende:
En ja, Yuki is F1 exit. Dat moge duidelijk zijn.
1 keer is genoegquote:Op zondag 30 november 2025 22:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Perez was ook maar 1 keer nuttig in 2021
Ik hoop (voor hun) dat ze al die scenario's gewoon van tevoren doorspreken. En dat je dus tijdens die race geen gezeik krijgt. Als dat überhaupt te voorkomen valt.quote:Op zondag 30 november 2025 22:34 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klopt. De vraag is alleen of Piastri dan een teamorder durft te negeren.
Maargoed, desnoods slopen ze zijn auto vanaf de pitmuur.
Als Yuki toch al weet dat zijn F1 tijd erop zit dan kan hij het beste even Norris eraf rijden.quote:Op zondag 30 november 2025 22:37 schreef byah het volgende:
Beter gaat Yuki nog een keer zijn best doen
Dan wordt Red Bull gedisqualificeerdquote:Op zondag 30 november 2025 22:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als Yuki toch al weet dat zijn F1 tijd erop zit dan kan hij het beste even Norris eraf rijden.
Take one for the team
Alleen al om de reactie van die Britten, moet dit gebeurenquote:Op zondag 30 november 2025 22:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als Yuki toch al weet dat zijn F1 tijd erop zit dan kan hij het beste even Norris eraf rijden.
Take one for the team
Bewijs maar dat dit bevel is gegeven.quote:Op zondag 30 november 2025 22:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan wordt Red Bull gedisqualificeerd
Ik zou het risico niet nemenquote:Op zondag 30 november 2025 22:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Bewijs maar dat dit bevel is gegeven.
Bowlen met autos zoals Bottas ooit (Hongarije 2021 was het?)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |