Yuki mag al blij zijn als hij volgend jaar FE zou kunnen rijden. Die snerpende kutautootjes lijken me ook wel wat voor hem.quote:Op maandag 1 december 2025 13:04 schreef vosss het volgende:
Bovendien kan Yuki z'n stoeltje voor volgend jaar niet meer verzekeren want dat is reeds vergeven.
Erik van Haren heeft de beste insider kennis van Red Bull van het volledige journaille.quote:
Het gaat om de tekst.quote:Op maandag 1 december 2025 13:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Erik van Haren heeft de beste insider kennis van Red Bull van het volledige journaille.
Ik gok op reserverijder en testrijder bij AM ivm de Honda connectie.quote:Op maandag 1 december 2025 13:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Yuki mag al blij zijn als hij volgend jaar FE zou kunnen rijden. Die snerpende kutautootjes lijken me ook wel wat voor hem.
Het kan vreemd klinken, maar allebei is waar. Het is definitief en bevestiging wordt verwacht.quote:Op maandag 1 december 2025 13:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het gaat om de tekst.
Definitief, bevestiging wordt verwacht.
Dat is de T
Kun je van alles over vinden maar dat is gewoon de T
jij kunt Perez weer aanmoedigen volgend jaarquote:
Ga ik wel doen, en Bottas ook.quote:Op maandag 1 december 2025 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij kunt Perez weer aanmoedigen volgend jaar
ik was er al bang voorquote:Op maandag 1 december 2025 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga ik wel doen, en Bottas ook.
dat wordt wel een gevaarlijke. Hoe weet je nu of het echt Bottas is die achter je rijdt of zijn geest die dit seizoen al twee keer op de baan is verschenenquote:Op maandag 1 december 2025 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga ik wel doen, en Bottas ook.
Pijnlijk ditquote:
Bottas Ghost Car.quote:Op maandag 1 december 2025 13:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat wordt wel een gevaarlijke. Hoe weet je nu of het echt Bottas is die achter je rijdt of zijn geest die dit seizoen al twee keer op de baan is verschenen
Wim is af en een staatsmongool.quote:Op maandag 1 december 2025 13:40 schreef Nizno het volgende:
Die mensen die zorgen dat Kimi zijn accounts maar op zwart zet mogen van mij van internet af blijven.
Dit soort types zie ik liever ook niet meer. Kost me te veel tijd om te ontcijferen
[ afbeelding ]
Dit is nog een van de minder ernstige voorbeelden ben ik bang.quote:Op maandag 1 december 2025 13:40 schreef Nizno het volgende:
Die mensen die zorgen dat Kimi zijn accounts maar op zwart zet mogen van mij van internet af blijven.
Dit soort types zie ik liever ook niet meer. Kost me te veel tijd om te ontcijferen
[ afbeelding ]
Wim was al zijn hele leef ‘af’ gok ikquote:Op maandag 1 december 2025 13:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wim is af en een staatsmongool.
Valse spelersquote:Op maandag 1 december 2025 13:40 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Laat die gek vooral verdwijnen in een taalklas. Mijn ogen doen zeer van zijn 'schrijfkust'.quote:Op maandag 1 december 2025 13:40 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Interpunctie zou wel fijn zijn inderdaad.quote:Op maandag 1 december 2025 13:40 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Of gewoon een internetban.quote:Op maandag 1 december 2025 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Interpunctie zou wel fijn zijn inderdaad.
Natuurlijk niet intentioneel eraf tikken, maar hij heeft een teamgenoot nodig die volle bak risico verdedigt en aanvalt met eventueel de (prettige) gevolgen van dien. Maar aangezien Yuki er geen enkel belang meer bij heeft dit te doen en überhaupt moeite heeft om q2 door te komen zal dat wel niet gebeuren.quote:Op maandag 1 december 2025 13:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wil je dat Max alle goodwill die hij dit jaar krijgt in één klap kwijtraakt?
Eens. Een harde maar eerlijke strijd is veel leuker.quote:Op maandag 1 december 2025 16:07 schreef Perox het volgende:
Ik snap de fascinatie met eraf tetsen hier niet hoor. Alsof dat een leuke ontknoping zou zijn.![]()
Als ze zouden uitvallen of de banden waren gaan grainen zou de schade onmetelijk veel groter zijn geweest. Nu hebben ze het nog in eigen hand.quote:Op zondag 30 november 2025 21:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja. Zonder die safetycar was dat nooit gebeurd.
Vond McLaren wel laf dat ze geen softs deden.
Het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 1 december 2025 15:11 schreef vosss het volgende:
Zie nu pas dat Red Bull exact 33 punten achter Mercedes staat in de contructeurs
Laat dat nou net Max z'n nummer zijn.
En daar woonde hij! OMG!quote:Op maandag 1 december 2025 16:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden.
Hij rijd met 33 of met 1. 33-1=32 en dat is weer het landnummer van België
Vond het ook een raar, zeldzaam momentje van frustratie bij Lambiase.quote:
Volgens mij gaat het over Marko.quote:Op maandag 1 december 2025 16:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vond het ook een raar, zeldzaam momentje van frustratie bij Lambiase.
Beide. "Comments made before the end of and immediately after the Qatar GP"quote:
Beide inderdaad, maar van Marko vind ik het dan weer niet raar.quote:
Jawel.quote:Op maandag 1 december 2025 16:55 schreef Nizno het volgende:
de uitspraak van GP was niets bijzonders.
Marko zegt gewoon wat die wil. Die laat zich niks meer wijsmaken op die leeftijd.quote:Niveautje Zak met Hulk die de schuldige zou zijn geweest...
en eigenlijk nog minder erg.
Maar inderdaad van Marko was minder handig. Sowieso kunnen ze die als RBR beter verder van de camera's vandaan houden
Niets ergs aan deze woorden.quote:Not sure what happend to Antonelli, looks like he pulled over and let Norris trough
Dat hij vertelt dat Norris P4 pakt oké. Dat is nog redelijk normaal.quote:Op maandag 1 december 2025 17:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Niets ergs aan deze woorden.
Wie weet wat voor afspraak GP en Max hebben over de inhaalacties van Lando die besproken worden op de radio.
Max weet nu voor hij de streep over komt dat Lando helaas niet P5 is maar P4.
De beelden die ze lieten zien hielpen ook niet mee, waarbij ze alleen dat van de baan schuiven lieten zien en niet dat Antonelli de bocht ervoor al moest corrigeren.quote:Op maandag 1 december 2025 17:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Niets ergs aan deze woorden.
Wie weet wat voor afspraak GP en Max hebben over de inhaalacties van Lando die besproken worden op de radio.
Max weet nu voor hij de streep over komt dat Lando helaas niet P5 is maar P4.
Max zijn gedachten hoeft niemand zich op een forum zorgen om te maken.quote:Op maandag 1 december 2025 17:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat hij vertelt dat Norris P4 pakt oké. Dat is nog redelijk normaal.
Maar dat hij de suggestie wekt dat dat opzettelijk is gedaan door Antonelli zonder het echt te weten veroorzaakt alleen maar potentieel onrust. Want wat gaat Verstappen denken als die dat hoort?
ja de regie van F1TV is dit seizoen dramatisch te noemen.quote:Op maandag 1 december 2025 17:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De beelden die ze lieten zien hielpen ook niet mee, waarbij ze alleen dat van de baan schuiven lieten zien en niet dat Antonelli de bocht ervoor al moest corrigeren.
Zo kan ik er nog wel 10 verzinnen. Op een forum hoeven we ons ook niet druk te maken om een f1 kampioen.quote:Op maandag 1 december 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Max zijn gedachten hoeft niemand zich op een forum zorgen om te maken.
Dus als GP een mening heeft dan is dat gewoon een mening, en als Zak Brown een mening heeft is dat erg?quote:De uitspraak van GP is niet schokkend, gewoon de mening van GP
Zoals ik al zei, minder erg dan de uitspraak van Zak in een interview bij Sky tijdens de race waarin hij zegt dat het de schuld is van Hulkenberg.
Dat was ook in the heat of the moment, het leek er in eerste instantie ook op, maar Marko kan dit niet na de race zeggen want toen hadden ze het al moeten weten.quote:Op maandag 1 december 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Max zijn gedachten hoeft niemand zich op een forum zorgen om te maken.
De uitspraak van GP is niet schokkend, gewoon de mening van GP
Zoals ik al zei, minder erg dan de uitspraak van Zak in een interview bij Sky tijdens de race waarin hij zegt dat het de schuld is van Hulkenberg.
Een coureur van een ander team de schuld geven omdat je zelf faalt met je strategie is gewoon gestoord natuurlijk.quote:Op maandag 1 december 2025 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus als GP een mening heeft dan is dat gewoon een mening, en als Zak Brown een mening heeft is dat erg?
Dat is niet eens gebeurd.quote:Op maandag 1 december 2025 17:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een coureur van een ander team de schuld geven omdat je zelf faalt met je strategie is gewoon gestoord natuurlijk.
precies. RBR doet er goed aan om Marko bij Sky vandaan te houdenquote:Op maandag 1 december 2025 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was ook in the heat of the moment, het leek er in eerste instantie ook op, maar Marko kan dit niet na de race zeggen want toen hadden ze het al moeten weten.
Maar die journalisten weten ook wel waar ze een leuke quote vandaan kunnen halen.quote:Op maandag 1 december 2025 17:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies. RBR doet er goed aan om Marko bij Sky vandaan te houden
ja. dus moet RBR er wat aan doenquote:Op maandag 1 december 2025 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar die journalisten weten ook wel waar ze een leuke quote vandaan kunnen halen.
Maar hij werkt niet RBR meen ik.quote:Op maandag 1 december 2025 17:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja. dus moet RBR er wat aan doen
Sky zal Marko niet tegen zichzelf in bescherming nemen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |