Waarom deed jij het niet, zag de tijd van je laatste bericht en dacht, waarom maak je hem niet vol dan?quote:
Ik heb al zoveel vol gemaakt...quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom deed jij het niet, zag de tijd van je laatste bericht en dacht, waarom maak je hem niet vol dan?
quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel vol gemaakt...
quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel vol gemaakt...
quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:47 schreef maily het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Kun je mijn UI ook laten lachen?
Dat zei mijn parkiet ook al over jou.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En nu we toch bezig zijn... hoe lang ben je al bezig om die fokking chocolade reep op te eten?
quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je er ondertussen zo uit ziet:
[ afbeelding ]
Kijk zeikerd, andere ui voor jou.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En nu we toch bezig zijn... hoe lang ben je al bezig om die fokking chocolade reep op te eten?
quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
This geen chocolade meer iig![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
OOps...
Ik mikte eigenlijk lager....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is fokking vrijdag avond, ik wil een beetje reuring!quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog iets leuks te vertellen?
Waarom?quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is fokking vrijdag avond, ik wil een beetje reuring!
De picnic komt zo, niet leuk voor jullie, wel voor mij.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
Hmpf maar toch niet goed genoeg, terug naar die andere maar weer.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind hem zelfs beter!
De aspect ratio was off.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hmpf maar toch niet goed genoeg, terug naar die andere maar weer.
Jouw probleem, maak het niet ons probleem.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Omdat ik me verveel...
Ja en je zag die smiley niet goed dus weer veranderd.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De aspect ratio was off.
Dan regel je datquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is fokking vrijdag avond, ik wil een beetje reuring!
En vertel jij iets leuks dan.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Goa toen hij nog 40- was:Mocht je willen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
T is veels te koud om te picnicenquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De picnic komt zo, niet leuk voor jullie, wel voor mij.
Nee, is er nietquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is veels te koud om te picnicen
En hoeveel ton chocolade heb je besteld?
quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Goa toen hij nog 40- was:Hoax, in het jaar 10.000 BC werden er nog geen foto's gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Wel hoor... en jij staat er er ook op!quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoax, in het jaar 10.000 BC werden er nog geen foto's gemaakt
The picnic bezorger stalken op vrijdag avond...quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
Nog 5 minuten, zo geinig, in de app van picnic ken je het karretje volgen vanaf een bepaalde tijd.
Omdat jij je verveelt moeten wij iets leuks verzinnen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Omdat ik me verveel...
quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
The picnic bezorger stalken op vrijdag avond...
Ik ben geen topscorer. Maar ik doe meequote:Op vrijdag 28 november 2025 21:24 schreef ChocoFan het volgende:
Bijna december, dan begint de competitie echt en gaat marc het bijhouden.
#Whentakenmovies
Trek je wel wat aan !quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
nog 3 minuten, bijna bij de bel gaan staan.
En marc wilde iets leuks horen, Goa wil klieren.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:27 schreef maily het volgende:
[..]
Omdat jij je verveelt moeten wij iets leuks verzinnen.
Tuurlijk.
Ho ho ! Dat was Marc !quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:27 schreef maily het volgende:
[..]
Omdat jij je verveelt moeten wij iets leuks verzinnen.
Tuurlijk.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Trek je wel wat aan !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik kijk scheelquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ho ho ! Dat was Marc !
quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wel hoor... en jij staat er er ook op!Jij weet ook niets ook heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ben ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:29 schreef maily het volgende:
Weet je waarom ze in België geen noodpakketten hoeven in te slaan?Long pig !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Wie zegt dat ik me verveel?quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ho ho ! Dat was Marc !
quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:29 schreef maily het volgende:
Weet je waarom ze in België geen noodpakketten hoeven in te slaan?Belgie is toch al 1 groot noodpakket?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij weet ook niets ook he
Dit ben ikNu niet overdrijven hè... op die foto doen de motoren het gewoon nog !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Daarom WEL overdrijvenquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu niet overdrijven hè... op die foto doen de motoren het gewoon nog !
Ik ben een vliegtuig ja,quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu niet overdrijven hè... op die foto doen de motoren het gewoon nog !
quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< GoA heeft iedereen weggejaagd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< GoA heeft iedereen weggejaagd...Die middelste man heeft een lange broek aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is Marcquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:44 schreef maily het volgende:
[..]
Die middelste man heeft een lange broek aan
daar zijn er 3 of 4 van in die stream ....quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das een best bootje !
Is er een reden dat die nu allemaal aankomen daar?quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
daar zijn er 3 of 4 van in die stream ....
Snel, voordat hij weglooptquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb nog niet gegeten... het was kiezen tussen een scholfiletje... of een pantosti.. eerst maar ff de pantosti, maar dat scholletje moet nog wel op, hij komt uit de graaibak
quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb nog niet gegeten... het was kiezen tussen een scholfiletje... of een pantosti.. eerst maar ff de pantosti, maar dat scholletje moet nog wel op, hij komt uit de graaibak
Goed verwarmenquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]dat klinkt ranzig, uit de graaibak. En met vis moet je meer oppassen dan met een pantosti.
Dat plaatje, lol. En ik heb dat al als kleine choco geleerd van mijn moeder. Dus doe dat al heel lang.quote:
Chocolade eitjequote:Op vrijdag 28 november 2025 21:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat plaatje, lol. En ik heb dat al als kleine choco geleerd van mijn moeder. Dus doe dat al heel lang.
Volgens mij was het grootste containerschip een tijd terug al in NL, kweet het niet zeker maar staat me iets van bij.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die dingen moeten eigenlijk naar Rotterdam
Reden ? Kerst bestellingen ?quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is er een reden dat die nu allemaal aankomen daar?
Het heet zelfs de nacht der giganten.
daar komen ze vandaan of gaan ze weer naar terug of een andere havenquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die dingen moeten eigenlijk naar Rotterdam
De grootste die ik gezien heb zijn 400m lang en 61m breed... daar gaan heel wat containers op ...quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij was het grootste containerschip een tijd terug al in NL, kweet het niet zeker maar staat me iets van bij.
Ik denk dat van Rotterdam per trein naar Dld handiger is... Hamburg is best nog een stukje om vanuit China.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
daar komen ze vandaan of gaan ze weer naar terug of een andere haven
quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
De grootste die ik gezien heb zijn 400m lang en 61m breed... daar gaan heel wat containers op ...
Bijna niet voor te stellen, dat lang is één ding... maar ook 61 meter breed...quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
De grootste die ik gezien heb zijn 400m lang en 61m breed... daar gaan heel wat containers op ...
Volgens mij hadden we hier ooit een gast die voor MSC werkte in de R'damse haven .. @Driepink of zoquote:Op vrijdag 28 november 2025 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk dat van Rotterdam per trein naar Dld handiger is... Hamburg is best nog een stukje om vanuit China.
Maar ze zijn er.. en Rotterdam heeft tegenwoordig best wat concurrentie.
Anyway! Gave beelden
Deze is gebouwd in 2021 dus ik vermoed dat daar toch wel wat maatregelingen op zijn toegepast (alhoewel onder Panamese vlag)quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Heeeeeel veel containers.
Denk niet dat die schepen energie zuinig zijn. Maar ja, wij mogen niet met oude auto's rondrijden want dat is heel slecht. Is het ook wel alleen het contrast vind ik dan wel weer bijzonder.
Dit soort schepen gebruiken echt de meest zware stookolie... bijna teer.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Heeeeeel veel containers.
Denk niet dat die schepen energie zuinig zijn. Maar ja, wij mogen niet met oude auto's rondrijden want dat is heel slecht. Is het ook wel alleen het contrast vind ik dan wel weer bijzonder.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze is gebouwd in 2021 dus ik vermoed dat daar toch wel wat maatregelingen op zijn toegepast (alhoewel onder Panamese vlag)
quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dit soort schepen gebruiken echt de meest zware stookolie... bijna teer.
Ik ken het desbetreffende schip niet, dus Chuf zal het wel wetenquote:
Zijn vaak de jongensquote:Op vrijdag 28 november 2025 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ken het desbetreffende schip niet, dus Chuf zal het wel weten
Maar het merendeel van die containerjongens zijn viespeuken .
Maakt verder ook niet uit. Genoeg vieze schepen nog iig.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ken het desbetreffende schip niet, dus Chuf zal het wel weten
Maar het merendeel van die containerjongens zijn viespeuken .
quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zoals het hoort:
[ afbeelding ]
Maar 5PK ?quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zoals het hoort:
[ afbeelding ]
Ich spreche kein deutschquote:Op vrijdag 28 november 2025 22:23 schreef chufi het volgende:
Er varen nog een hoop roestbakken rond die uiteindelijk op een strand in Afrika gedumpt worden ... Iik weet niet hoe het met de recentere nieuwere schepen is gesteld ... Maar de YT-streamer weet wel een hoop .. dus je kunt het altijd vragen..
quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Entonces lo puedes preguntar ahi en YT
Dat begrijp je idd wel goedquote:Op vrijdag 28 november 2025 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dit is zeker Spaans want ik snap hier helemaal niets van.
Da bennik niequote:Op vrijdag 28 november 2025 22:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Onderschat die zeemeerminnetjes niet hè !
Misoganist!~
Pfff weer een nieuwe ava..quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook alleen omdat ik jou een beetje ken en van je Spaans weet.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pfff weer een nieuwe ava..Laat mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje tijd doden tot half 4quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
Waar zijn jullie nou helemaal mee bezig
Slaap is een optiequote:
Jawel alleen niet in een bed maar kan best een dutje doen op kantoor of in de auto.quote:
Daar waar je het best ligtquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:08 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel alleen niet in een bed maar kan best een dutje doen op kantoor of in de auto.
Terug rijden, paar bier drinken met collega's, douchen en bedquote:
Jouw UI, die herken ik van heel lang geleden.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
Goed bier daar?quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:09 schreef engine het volgende:
[..]
Terug rijden, paar bier drinken met collega's, douchen en bed
Is een gele uiquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jouw UI, die herken ik van heel lang geleden.
Kierewietquote:
quote:
Allemaal NL en Duitse roots daar.. al hebben de engelsen een hoop verpestquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:13 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Al komt het uit Namibië zie ik nu. Windhoek heet het naar de hoofdstad van Namibië maar dat wist ik niet.
Ze rijden ook aan de verkeerde kantquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Allemaal NL en Duitse roots daar.. al hebben de engelsen een hoop verpest
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:14 schreef engine het volgende:
Er is ook een festival van een week gaande bij het hotel![]()
![]()
![]()
Leeftijd: 18 - 22 jaar![]()
Vervelend hequote:Op vrijdag 28 november 2025 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
Hey woke hè.. je identificeerd je gewoon als een 21 jarige zoeloequote:Op vrijdag 28 november 2025 23:14 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
quote:
Dat had ik er nog niet bij gezegd maar is ook alleen voor blanken. Staat ook niet zo op de poster maar ik heb vanmiddag een tijdje zitten kijken (van achter een krantquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hey woke hè.. je identificeerd je gewoon als een 21 jarige zoeloe
Chickies hosselenquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:14 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Dat had ik er nog niet bij gezegd maar is ook alleen voor blanken. Staat ook niet zo op de poster maar ik heb vanmiddag een tijdje zitten kijken (van achter een krant) en er was geen een gekleurd persoon bij. Ook wel vreemd nu ik er zo over nadenk.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Dat had ik er nog niet bij gezegd maar is ook alleen voor blanken. Staat ook niet zo op de poster maar ik heb vanmiddag een tijdje zitten kijken (van achter een krant) en er was geen een gekleurd persoon bij. Ook wel vreemd nu ik er zo over nadenk.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Stond dat niet in 1 of ander blad vroeger, panorama of zoiets?
Wat voor muziek ? Misschien ligt het niet zo in de gekleurde smaakquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Ff doorgespoeld naar het stukje als die in het water komt. Splashhhhhhquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:23 schreef chufi het volgende:
Toch ook wel apart dat die scheepswerven niet vlak bij zee zitten ... die boten moeten dan met passen en meten nog langs allerlei obstakels ...
Winschoterdaip ......
Zekerquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
En had je ook 2 gaatjes gemaakt in je krant voor je ogen?
Zie dit nu in mijn hoofd namelijk.
Beetje house/dance muziek. Vrij algemeen eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat voor muziek ? Misschien ligt het niet zo in de gekleurde smaak
De interesses zullen vaak ook wel uit elkaar liggen... al weet ik niet of je dat tegenwoordig hardop mag zeggen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat voor muziek ? Misschien ligt het niet zo in de gekleurde smaak
Elke keer weer een feestquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ff doorgespoeld naar het stukje als die in het water komt. Splashhhhhh
quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De interesses zullen vaak ook wel uit elkaar liggen... al weet ik niet of je dat tegenwoordig hardop mag zeggen.
Ja dat matched niet echtquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:29 schreef engine het volgende:
[..]
Zeker![]()
Nee is niet nodig. Het hotel is overspoeld met jeugd dus je ziet ze overal.
[..]
Beetje house/dance muziek. Vrij algemeen eigenlijk.
Geen idee.quote:
Ja dat zou prima kunnen. maar mogelijk dat het ook te maken heeft met waar en hoe etc ... beetje de windhoek gedachte ....quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik denk denk dat mixen ook prima kan en mag, maar niet zo snel gebeurt... op de positieve uitzonderingen na.
Je grafiek in je UI klopt nu welquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:40 schreef Masberum het volgende:
40+ hier ook nu. Over de helft van mijn leven zeer waarschijnlijk. Geen tweede jeugd in zicht, gewoon nog maximaal 40 jaar die ik ook versneld aanvoel omdat al de nieuwigheid van het leven er wel af is
dan heb je je beste jaren inderdaad gehadquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:40 schreef Masberum het volgende:
40+ hier ook nu. Over de helft van mijn leven zeer waarschijnlijk. Geen tweede jeugd in zicht, gewoon nog maximaal 40 jaar die ik ook versneld aanvoel omdat al de nieuwigheid van het leven er wel af is
Ja, jammer genoeg wel. Het is niet gemakkelijk om extreem intelligent te zijnquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je grafiek in je UI klopt nu wel
meh. Zit aan de rum en pistachenootjes , weinig inspiratie voor reuringquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..], beetje onrustig en opstandig... kOM JE WAT REURING BRENGEN? :p
Klopt, als je er meer over wil weten, vraag gerustquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:41 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja, jammer genoeg wel. Het is niet gemakkelijk om extreem intelligent te zijn
Kon je het wel zien in de file?quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger wel eens in de file gestaan daar ivm met een tewaterlating
Ja vertel mij wat. Niet alleen mij jammer genoeg, iedereen boven de 40 heeft het beste van zijn leven wel gehad, het is zo deprimerendquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan heb je je beste jaren inderdaad gehad
Idem, maar geen nootjesquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh. Zit aan de rum en pistachenootjes , weinig inspiratie voor reuring
Nog steeds joh. Heb je je vis al op?quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..], beetje onrustig en opstandig... kOM JE WAT REURING BRENGEN? :p
Hey Shiiquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Koen!![]()
En alle anderen die ik vergeten ben te groeten, maar die al aan het posten waren.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog steeds joh. Heb je je vis al op?
ach, je doet er weinig aan, ik ben zowat 20 jaar verderquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat. Niet alleen mij jammer genoeg, iedereen boven de 40 heeft het beste van zijn leven wel gehad, het is zo deprimerend
Ook flauw dan.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]De vis bakt zichzelf niet...
![]()
Snap er niets van,... het is een bakvis zij de dealer
Je hebt het feestje gevondenquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Koen!![]()
En alle anderen die ik vergeten ben te groeten, maar die al aan het posten waren.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Koen!![]()
Jijquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Koen!![]()
Uhuh, ik ben maar een dom vrouwtje natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:44 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jaaaa, ik begrijp dat het moeilijk is om te bevatten, maar het is lastiger dan je denkt
Ow man, sorry om dat te horenquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, je doet er weinig aan, ik ben zowat 20 jaar verder
Dat weet ik niet? Je klinkt tot nu toe als iemand met een IQ van 90 ofzo als ik het zou mogen inschattenquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uhuh, ik ben maar een dom vrouwtje natuurlijk.
Dan is het al zout genoeg.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, het is een zeevis
Dat is een pleonasme.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uhuh, ik ben maar een dom vrouwtje natuurlijk.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dat weet ik niet? Je klinkt tot nu toe als iemand met een IQ van 90 ofzo als ik het zou mogen inschatten
Ow, uitdelen geen moeite mee maar ontvangen..quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
* ChocoFan gaat op vingers zitten en negeert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik ontvang prima maar te veel gelezen van jou en heb hier geen zin in.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ow, uitdelen geen moeite mee maar ontvangen..
quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ome Henk zong het al Waarom zeg me Waarom zijn vrouwen toch zo dom? . Ze zijn niet nodig en overbodigEr zijn ook domme mannen, laten we het niet iets van gender makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ome Henk zong het al Waarom zeg me Waarom zijn vrouwen toch zo dom? . Ze zijn niet nodig en overbodigBos!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank je wel.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
> GoA schenkt iedereen bij
Ow je ontvangt prima, okequote:Op vrijdag 28 november 2025 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ontvang prima maar te veel gelezen van jou en heb hier geen zin in.
Ome Henk zong het al Waarom zeg me Waarom zijn vrouwen toch zo dom? . Ze zijn niet nodig en overbodigOlaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keyboard Knight
*pakt rumquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
> GoA schenkt iedereen bij
Ik denk zelfs dat er meer domme mannen dan domme vrouwen zijnquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Er zijn ook domme mannen, laten we het niet iets van gender maken
Hmm afsluiting... IQ -7quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ow je ontvangt prima, okeIk weet genoeg
Oke, dat klinkt wel dom inderdaadquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat er meer domme mannen dan domme vrouwen zijn
Die is bijna voorbij, want over een minuut of 9 is het zaterdagquote:
gezellige vrijdag op zaterdag nachtquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die is bijna voorbij, want over een minuut of 9 is het zaterdag
*huilt in een hoekjequote:Op vrijdag 28 november 2025 23:52 schreef Masberum het volgende:
Ja, dan zijn we weer een dag dichter bij de dood
Partypooper.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die is bijna voorbij, want over een minuut of 9 is het zaterdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met rum gaat dat primaquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:52 schreef Masberum het volgende:
Ja als iedereen een beetje cool blijft
Nou, het probleem met alcoholgebruik is dat je jezelf overschat en dat je soms feller bent dan je normaal gesproken zou zijn..quote:
sommigen zeggen eerlijkerquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:53 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou, het probleem met alcoholgebruik is dat je jezelf overschat en dat je soms feller bent dan je normaal gesproken zou zijn..
Geef die foto maar.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:01 schreef ChocoFan het volgende:
Gelukt, wilde eigenlijk iets anders doen maar weet niet meer hoe ik een usericoon moet maken van een foto.
ach als je in hetzelfde tempo meedrinkt valt dat nauwelijks op ;-)quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Eerlijker sowieso, maar soms wat te ongeremd.
Nog altijd beter dan liegenquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Eerlijker sowieso, maar soms wat te ongeremd.
Koen.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan liegen
Ieuw nee.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:53 schreef Koen66 het volgende:
rum-proef-avond, dat zou de ultieme FOk meet zijn
Ik lieg nooit, ik verdraai de waarheid alleen een beetje.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan liegen
Ik verstop de waarheid in mijn grapjes, maar wel de waarheidquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lieg nooit, ik verdraai de waarheid alleen een beetje.
Hebbe, hebbe, hebbe...quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou je wel willen hèen het was al gelukt maar heb toch weer een andere gedaan.
hoed planquote:Op zaterdag 29 november 2025 00:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bier en tieten![]()
Tis na twaalfen hè
Mag dat?quote:
Wijn dan als het moet. Ben meer van gemeentepils. Oh en witte wijn, rode vind ik niet lekker. Witte ken ik inmiddels wel drinken.quote:
spa rood?quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wijn dan als het moet. Ben meer van gemeentepils. Oh en witte wijn, rode vind ik niet lekker. Witte ken ik inmiddels wel drinken.
Grote bellen witte wijn ......quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wijn dan als het moet. Ben meer van gemeentepils. Oh en witte wijn, rode vind ik niet lekker. Witte ken ik inmiddels wel drinken.
Ja, de rest van de foto werd gecensureerd!quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee.
En was alleen mijn oog. Goa had er nog een aifoto van gemaakt.
Hier was het al een uurtje zaterdagquote:Op zaterdag 29 november 2025 00:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook bij engine? Die gozer zit altijd op zulke ingewikkelde tijden
Gadverdamme.quote:
daar denken we hetzelfde over, niet te hachelen datquote:Op zaterdag 29 november 2025 00:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gadverdamme.blauw dan uiteraard, kan niet meer zo goed tegen bubbels en spa rood heb ik altijd goor gevonden.
jullie lopen voor of achter ... tis maar hoe je het bekijktquote:Op zaterdag 29 november 2025 00:04 schreef engine het volgende:
[..]
Hier was het al een uurtje zaterdag
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, de rest van de foto werd gecensureerd!
quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar denken we hetzelfde over, niet te hachelen dat
Nee Choco still looking 18quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Shiiii ?
Edit: Ah, daar ben je!
"oude vrouw met groot wijnglas" geeft geen zinnige hitsquote:
Lopen is ook niet mijn dingquote:Op zaterdag 29 november 2025 00:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was wel leuk hoor.![]()
Van mij mag er wel weer een meet komen. Geen wandelmeet overigens.
Weer het tegenovergestelde van heel jong.quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
"oude vrouw met groot wijnglas" geeft geen zinnige hits
quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
"oude vrouw met groot wijnglas" geeft geen zinnige hits
zelfs dat nietquote:Op zaterdag 29 november 2025 00:10 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Nee dan krijg je een foto van mij.
Nou zeg, jij bent ook nog niet oud hoor.quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:10 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Nee dan krijg je een foto van mij.
< Houd zich inquote:Op zaterdag 29 november 2025 00:11 schreef Koen66 het volgende:
"oude man met teveel rode wijn" op dan krijg je een foto van mij op de cafe meet een paar jaar terug
quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:11 schreef Koen66 het volgende:
"oude man met teveel rode wijn" op dan krijg je een foto van mij op de cafe meet een paar jaar terug
quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:11 schreef Koen66 het volgende:
van die hele meet heb ik uberhaupt geen foto'squote:Op zaterdag 29 november 2025 00:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van jouw zijn er ook foto's
Van die meet zijn volgens mij ook geen foto's.quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
van die hele meet heb ik uberhaupt geen foto's
Patti Smith ????quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die hippe user uit 70+
Volgens mij hebben wij elkaar gemist op de meets... maar Shii nietquote:Op zaterdag 29 november 2025 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
van die hele meet heb ik uberhaupt geen foto's
Geen idee wie dat is... maar ze is de tweelingbroer van die gitaristquote:Op zaterdag 29 november 2025 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Patti Smith ????
Bekijk deze YouTube-video
Jij hebt Koen toch ook wel gezien?quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij elkaar gemist op de meets... maar Shii niet
volgens mij was jij erbij op de 1e 40+ meet waar ik bij wasquote:Op zaterdag 29 november 2025 00:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij elkaar gemist op de meets... maar Shii niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |