Ow, uitdelen geen moeite mee maar ontvangen..quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
* ChocoFan gaat op vingers zitten en negeert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik ontvang prima maar te veel gelezen van jou en heb hier geen zin in.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ow, uitdelen geen moeite mee maar ontvangen..
quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ome Henk zong het al Waarom zeg me Waarom zijn vrouwen toch zo dom? . Ze zijn niet nodig en overbodigEr zijn ook domme mannen, laten we het niet iets van gender makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ome Henk zong het al Waarom zeg me Waarom zijn vrouwen toch zo dom? . Ze zijn niet nodig en overbodigBos!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank je wel.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
> GoA schenkt iedereen bij
Ow je ontvangt prima, okequote:Op vrijdag 28 november 2025 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ontvang prima maar te veel gelezen van jou en heb hier geen zin in.
Ome Henk zong het al Waarom zeg me Waarom zijn vrouwen toch zo dom? . Ze zijn niet nodig en overbodigOlaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keyboard Knight
*pakt rumquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
> GoA schenkt iedereen bij
Ik denk zelfs dat er meer domme mannen dan domme vrouwen zijnquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Er zijn ook domme mannen, laten we het niet iets van gender maken
Hmm afsluiting... IQ -7quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ow je ontvangt prima, okeIk weet genoeg
Oke, dat klinkt wel dom inderdaadquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat er meer domme mannen dan domme vrouwen zijn
Die is bijna voorbij, want over een minuut of 9 is het zaterdagquote:
gezellige vrijdag op zaterdag nachtquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die is bijna voorbij, want over een minuut of 9 is het zaterdag
*huilt in een hoekjequote:Op vrijdag 28 november 2025 23:52 schreef Masberum het volgende:
Ja, dan zijn we weer een dag dichter bij de dood
Partypooper.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die is bijna voorbij, want over een minuut of 9 is het zaterdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met rum gaat dat primaquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:52 schreef Masberum het volgende:
Ja als iedereen een beetje cool blijft
Nou, het probleem met alcoholgebruik is dat je jezelf overschat en dat je soms feller bent dan je normaal gesproken zou zijn..quote:
sommigen zeggen eerlijkerquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:53 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou, het probleem met alcoholgebruik is dat je jezelf overschat en dat je soms feller bent dan je normaal gesproken zou zijn..
Geef die foto maar.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:01 schreef ChocoFan het volgende:
Gelukt, wilde eigenlijk iets anders doen maar weet niet meer hoe ik een usericoon moet maken van een foto.
ach als je in hetzelfde tempo meedrinkt valt dat nauwelijks op ;-)quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Eerlijker sowieso, maar soms wat te ongeremd.
Nog altijd beter dan liegenquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Eerlijker sowieso, maar soms wat te ongeremd.
Koen.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan liegen
Ieuw nee.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:53 schreef Koen66 het volgende:
rum-proef-avond, dat zou de ultieme FOk meet zijn
Ik lieg nooit, ik verdraai de waarheid alleen een beetje.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan liegen
Ik verstop de waarheid in mijn grapjes, maar wel de waarheidquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lieg nooit, ik verdraai de waarheid alleen een beetje.
Hebbe, hebbe, hebbe...quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou je wel willen hèen het was al gelukt maar heb toch weer een andere gedaan.
hoed planquote:Op zaterdag 29 november 2025 00:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bier en tieten![]()
Tis na twaalfen hè
Mag dat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |