sommigen zeggen eerlijkerquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:53 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou, het probleem met alcoholgebruik is dat je jezelf overschat en dat je soms feller bent dan je normaal gesproken zou zijn..
Geef die foto maar.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:01 schreef ChocoFan het volgende:
Gelukt, wilde eigenlijk iets anders doen maar weet niet meer hoe ik een usericoon moet maken van een foto.
ach als je in hetzelfde tempo meedrinkt valt dat nauwelijks op ;-)quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Eerlijker sowieso, maar soms wat te ongeremd.
Nog altijd beter dan liegenquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Eerlijker sowieso, maar soms wat te ongeremd.
Koen.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan liegen
Ieuw nee.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:53 schreef Koen66 het volgende:
rum-proef-avond, dat zou de ultieme FOk meet zijn
Ik lieg nooit, ik verdraai de waarheid alleen een beetje.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan liegen
Ik verstop de waarheid in mijn grapjes, maar wel de waarheidquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lieg nooit, ik verdraai de waarheid alleen een beetje.
Hebbe, hebbe, hebbe...quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou je wel willen hèen het was al gelukt maar heb toch weer een andere gedaan.
hoed planquote:Op zaterdag 29 november 2025 00:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bier en tieten![]()
Tis na twaalfen hè
Mag dat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |