Ja vertel mij wat. Niet alleen mij jammer genoeg, iedereen boven de 40 heeft het beste van zijn leven wel gehad, het is zo deprimerendquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan heb je je beste jaren inderdaad gehad
Idem, maar geen nootjesquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh. Zit aan de rum en pistachenootjes , weinig inspiratie voor reuring
Nog steeds joh. Heb je je vis al op?quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..], beetje onrustig en opstandig... kOM JE WAT REURING BRENGEN? :p
Hey Shiiquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Koen!![]()
En alle anderen die ik vergeten ben te groeten, maar die al aan het posten waren.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog steeds joh. Heb je je vis al op?
ach, je doet er weinig aan, ik ben zowat 20 jaar verderquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat. Niet alleen mij jammer genoeg, iedereen boven de 40 heeft het beste van zijn leven wel gehad, het is zo deprimerend
Ook flauw dan.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]De vis bakt zichzelf niet...
![]()
Snap er niets van,... het is een bakvis zij de dealer
Je hebt het feestje gevondenquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Koen!![]()
En alle anderen die ik vergeten ben te groeten, maar die al aan het posten waren.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Koen!![]()
Jijquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Koen!![]()
Uhuh, ik ben maar een dom vrouwtje natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:44 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jaaaa, ik begrijp dat het moeilijk is om te bevatten, maar het is lastiger dan je denkt
Ow man, sorry om dat te horenquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, je doet er weinig aan, ik ben zowat 20 jaar verder
Nee, het is een zeevisquote:
Dat weet ik niet? Je klinkt tot nu toe als iemand met een IQ van 90 ofzo als ik het zou mogen inschattenquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uhuh, ik ben maar een dom vrouwtje natuurlijk.
Dan is het al zout genoeg.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, het is een zeevis
IQ + 7quote:
Dat is een pleonasme.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uhuh, ik ben maar een dom vrouwtje natuurlijk.
quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dat weet ik niet? Je klinkt tot nu toe als iemand met een IQ van 90 ofzo als ik het zou mogen inschatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |