Wijn dan als het moet. Ben meer van gemeentepils. Oh en witte wijn, rode vind ik niet lekker. Witte ken ik inmiddels wel drinken.quote:
spa rood?quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wijn dan als het moet. Ben meer van gemeentepils. Oh en witte wijn, rode vind ik niet lekker. Witte ken ik inmiddels wel drinken.
Grote bellen witte wijn ......quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wijn dan als het moet. Ben meer van gemeentepils. Oh en witte wijn, rode vind ik niet lekker. Witte ken ik inmiddels wel drinken.
Ja, de rest van de foto werd gecensureerd!quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee.
En was alleen mijn oog. Goa had er nog een aifoto van gemaakt.
Hier was het al een uurtje zaterdagquote:Op zaterdag 29 november 2025 00:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook bij engine? Die gozer zit altijd op zulke ingewikkelde tijden
Gadverdamme.quote:
daar denken we hetzelfde over, niet te hachelen datquote:Op zaterdag 29 november 2025 00:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gadverdamme.blauw dan uiteraard, kan niet meer zo goed tegen bubbels en spa rood heb ik altijd goor gevonden.
jullie lopen voor of achter ... tis maar hoe je het bekijktquote:Op zaterdag 29 november 2025 00:04 schreef engine het volgende:
[..]
Hier was het al een uurtje zaterdag
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, de rest van de foto werd gecensureerd!
quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar denken we hetzelfde over, niet te hachelen dat
Nee Choco still looking 18quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Shiiii ?
Edit: Ah, daar ben je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |