quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< GoA heeft iedereen weggejaagd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< GoA heeft iedereen weggejaagd...Die middelste man heeft een lange broek aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is Marcquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:44 schreef maily het volgende:
[..]
Die middelste man heeft een lange broek aan
Das een best bootje !quote:
daar zijn er 3 of 4 van in die stream ....quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das een best bootje !
Is er een reden dat die nu allemaal aankomen daar?quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
daar zijn er 3 of 4 van in die stream ....
Snel, voordat hij weglooptquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb nog niet gegeten... het was kiezen tussen een scholfiletje... of een pantosti.. eerst maar ff de pantosti, maar dat scholletje moet nog wel op, hij komt uit de graaibak
quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb nog niet gegeten... het was kiezen tussen een scholfiletje... of een pantosti.. eerst maar ff de pantosti, maar dat scholletje moet nog wel op, hij komt uit de graaibak
Goed verwarmenquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]dat klinkt ranzig, uit de graaibak. En met vis moet je meer oppassen dan met een pantosti.
Dat plaatje, lol. En ik heb dat al als kleine choco geleerd van mijn moeder. Dus doe dat al heel lang.quote:
Chocolade eitjequote:Op vrijdag 28 november 2025 21:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat plaatje, lol. En ik heb dat al als kleine choco geleerd van mijn moeder. Dus doe dat al heel lang.
Volgens mij was het grootste containerschip een tijd terug al in NL, kweet het niet zeker maar staat me iets van bij.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die dingen moeten eigenlijk naar Rotterdam
Reden ? Kerst bestellingen ?quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is er een reden dat die nu allemaal aankomen daar?
Het heet zelfs de nacht der giganten.
daar komen ze vandaan of gaan ze weer naar terug of een andere havenquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die dingen moeten eigenlijk naar Rotterdam
De grootste die ik gezien heb zijn 400m lang en 61m breed... daar gaan heel wat containers op ...quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij was het grootste containerschip een tijd terug al in NL, kweet het niet zeker maar staat me iets van bij.
Ik denk dat van Rotterdam per trein naar Dld handiger is... Hamburg is best nog een stukje om vanuit China.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
daar komen ze vandaan of gaan ze weer naar terug of een andere haven
quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
De grootste die ik gezien heb zijn 400m lang en 61m breed... daar gaan heel wat containers op ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |