The picnic bezorger stalken op vrijdag avond...quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
Nog 5 minuten, zo geinig, in de app van picnic ken je het karretje volgen vanaf een bepaalde tijd.
Omdat jij je verveelt moeten wij iets leuks verzinnen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Omdat ik me verveel...
quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
The picnic bezorger stalken op vrijdag avond...
Ik ben geen topscorer. Maar ik doe meequote:Op vrijdag 28 november 2025 21:24 schreef ChocoFan het volgende:
Bijna december, dan begint de competitie echt en gaat marc het bijhouden.
#Whentakenmovies
Trek je wel wat aan !quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
nog 3 minuten, bijna bij de bel gaan staan.
En marc wilde iets leuks horen, Goa wil klieren.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:27 schreef maily het volgende:
[..]
Omdat jij je verveelt moeten wij iets leuks verzinnen.
Tuurlijk.
Ho ho ! Dat was Marc !quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:27 schreef maily het volgende:
[..]
Omdat jij je verveelt moeten wij iets leuks verzinnen.
Tuurlijk.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Trek je wel wat aan !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik kijk scheelquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ho ho ! Dat was Marc !
quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wel hoor... en jij staat er er ook op!Jij weet ook niets ook heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ben ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:29 schreef maily het volgende:
Weet je waarom ze in België geen noodpakketten hoeven in te slaan?Long pig !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Wie zegt dat ik me verveel?quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ho ho ! Dat was Marc !
quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:29 schreef maily het volgende:
Weet je waarom ze in België geen noodpakketten hoeven in te slaan?Belgie is toch al 1 groot noodpakket?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij weet ook niets ook he
Dit ben ikNu niet overdrijven hè... op die foto doen de motoren het gewoon nog !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Daarom WEL overdrijvenquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu niet overdrijven hè... op die foto doen de motoren het gewoon nog !
Ik ben een vliegtuig ja,quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu niet overdrijven hè... op die foto doen de motoren het gewoon nog !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Zodra jij iets leuks post dan stop ikquote:
Nog steeds verveeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |