Bijna niet voor te stellen, dat lang is één ding... maar ook 61 meter breed...quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
De grootste die ik gezien heb zijn 400m lang en 61m breed... daar gaan heel wat containers op ...
Volgens mij hadden we hier ooit een gast die voor MSC werkte in de R'damse haven .. @Driepink of zoquote:Op vrijdag 28 november 2025 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk dat van Rotterdam per trein naar Dld handiger is... Hamburg is best nog een stukje om vanuit China.
Maar ze zijn er.. en Rotterdam heeft tegenwoordig best wat concurrentie.
Anyway! Gave beelden
Deze is gebouwd in 2021 dus ik vermoed dat daar toch wel wat maatregelingen op zijn toegepast (alhoewel onder Panamese vlag)quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Heeeeeel veel containers.
Denk niet dat die schepen energie zuinig zijn. Maar ja, wij mogen niet met oude auto's rondrijden want dat is heel slecht. Is het ook wel alleen het contrast vind ik dan wel weer bijzonder.
Dit soort schepen gebruiken echt de meest zware stookolie... bijna teer.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Heeeeeel veel containers.
Denk niet dat die schepen energie zuinig zijn. Maar ja, wij mogen niet met oude auto's rondrijden want dat is heel slecht. Is het ook wel alleen het contrast vind ik dan wel weer bijzonder.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze is gebouwd in 2021 dus ik vermoed dat daar toch wel wat maatregelingen op zijn toegepast (alhoewel onder Panamese vlag)
quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dit soort schepen gebruiken echt de meest zware stookolie... bijna teer.
Ik ken het desbetreffende schip niet, dus Chuf zal het wel wetenquote:
Zijn vaak de jongensquote:Op vrijdag 28 november 2025 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ken het desbetreffende schip niet, dus Chuf zal het wel weten
Maar het merendeel van die containerjongens zijn viespeuken .
Maakt verder ook niet uit. Genoeg vieze schepen nog iig.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ken het desbetreffende schip niet, dus Chuf zal het wel weten
Maar het merendeel van die containerjongens zijn viespeuken .
quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zoals het hoort:
[ afbeelding ]
Maar 5PK ?quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zoals het hoort:
[ afbeelding ]
Ich spreche kein deutschquote:Op vrijdag 28 november 2025 22:23 schreef chufi het volgende:
Er varen nog een hoop roestbakken rond die uiteindelijk op een strand in Afrika gedumpt worden ... Iik weet niet hoe het met de recentere nieuwere schepen is gesteld ... Maar de YT-streamer weet wel een hoop .. dus je kunt het altijd vragen..
Onderschat die zeemeerminnetjes niet hč !quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Entonces lo puedes preguntar ahi en YT
Dat begrijp je idd wel goedquote:Op vrijdag 28 november 2025 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dit is zeker Spaans want ik snap hier helemaal niets van.
Da bennik niequote:Op vrijdag 28 november 2025 22:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Onderschat die zeemeerminnetjes niet hč !
Misoganist!~
Pfff weer een nieuwe ava..quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook alleen omdat ik jou een beetje ken en van je Spaans weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pfff weer een nieuwe ava..Laat mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |