quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< GoA heeft iedereen weggejaagd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< GoA heeft iedereen weggejaagd...Die middelste man heeft een lange broek aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is Marcquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:44 schreef maily het volgende:
[..]
Die middelste man heeft een lange broek aan
Das een best bootje !quote:
daar zijn er 3 of 4 van in die stream ....quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das een best bootje !
Is er een reden dat die nu allemaal aankomen daar?quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
daar zijn er 3 of 4 van in die stream ....
Snel, voordat hij weglooptquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb nog niet gegeten... het was kiezen tussen een scholfiletje... of een pantosti.. eerst maar ff de pantosti, maar dat scholletje moet nog wel op, hij komt uit de graaibak
quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb nog niet gegeten... het was kiezen tussen een scholfiletje... of een pantosti.. eerst maar ff de pantosti, maar dat scholletje moet nog wel op, hij komt uit de graaibak
Goed verwarmenquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]dat klinkt ranzig, uit de graaibak. En met vis moet je meer oppassen dan met een pantosti.
Dat plaatje, lol. En ik heb dat al als kleine choco geleerd van mijn moeder. Dus doe dat al heel lang.quote:
Chocolade eitjequote:Op vrijdag 28 november 2025 21:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat plaatje, lol. En ik heb dat al als kleine choco geleerd van mijn moeder. Dus doe dat al heel lang.
Volgens mij was het grootste containerschip een tijd terug al in NL, kweet het niet zeker maar staat me iets van bij.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die dingen moeten eigenlijk naar Rotterdam
Reden ? Kerst bestellingen ?quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is er een reden dat die nu allemaal aankomen daar?
Het heet zelfs de nacht der giganten.
daar komen ze vandaan of gaan ze weer naar terug of een andere havenquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die dingen moeten eigenlijk naar Rotterdam
De grootste die ik gezien heb zijn 400m lang en 61m breed... daar gaan heel wat containers op ...quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij was het grootste containerschip een tijd terug al in NL, kweet het niet zeker maar staat me iets van bij.
Ik denk dat van Rotterdam per trein naar Dld handiger is... Hamburg is best nog een stukje om vanuit China.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
daar komen ze vandaan of gaan ze weer naar terug of een andere haven
quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
De grootste die ik gezien heb zijn 400m lang en 61m breed... daar gaan heel wat containers op ...
Bijna niet voor te stellen, dat lang is één ding... maar ook 61 meter breed...quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
De grootste die ik gezien heb zijn 400m lang en 61m breed... daar gaan heel wat containers op ...
Volgens mij hadden we hier ooit een gast die voor MSC werkte in de R'damse haven .. @Driepink of zoquote:Op vrijdag 28 november 2025 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk dat van Rotterdam per trein naar Dld handiger is... Hamburg is best nog een stukje om vanuit China.
Maar ze zijn er.. en Rotterdam heeft tegenwoordig best wat concurrentie.
Anyway! Gave beelden
Deze is gebouwd in 2021 dus ik vermoed dat daar toch wel wat maatregelingen op zijn toegepast (alhoewel onder Panamese vlag)quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Heeeeeel veel containers.
Denk niet dat die schepen energie zuinig zijn. Maar ja, wij mogen niet met oude auto's rondrijden want dat is heel slecht. Is het ook wel alleen het contrast vind ik dan wel weer bijzonder.
Dit soort schepen gebruiken echt de meest zware stookolie... bijna teer.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Heeeeeel veel containers.
Denk niet dat die schepen energie zuinig zijn. Maar ja, wij mogen niet met oude auto's rondrijden want dat is heel slecht. Is het ook wel alleen het contrast vind ik dan wel weer bijzonder.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze is gebouwd in 2021 dus ik vermoed dat daar toch wel wat maatregelingen op zijn toegepast (alhoewel onder Panamese vlag)
quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dit soort schepen gebruiken echt de meest zware stookolie... bijna teer.
Ik ken het desbetreffende schip niet, dus Chuf zal het wel wetenquote:
Zijn vaak de jongensquote:Op vrijdag 28 november 2025 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ken het desbetreffende schip niet, dus Chuf zal het wel weten
Maar het merendeel van die containerjongens zijn viespeuken .
Maakt verder ook niet uit. Genoeg vieze schepen nog iig.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ken het desbetreffende schip niet, dus Chuf zal het wel weten
Maar het merendeel van die containerjongens zijn viespeuken .
quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zoals het hoort:
[ afbeelding ]
Maar 5PK ?quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zoals het hoort:
[ afbeelding ]
Ich spreche kein deutschquote:Op vrijdag 28 november 2025 22:23 schreef chufi het volgende:
Er varen nog een hoop roestbakken rond die uiteindelijk op een strand in Afrika gedumpt worden ... Iik weet niet hoe het met de recentere nieuwere schepen is gesteld ... Maar de YT-streamer weet wel een hoop .. dus je kunt het altijd vragen..
Onderschat die zeemeerminnetjes niet hè !quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Entonces lo puedes preguntar ahi en YT
Dat begrijp je idd wel goedquote:Op vrijdag 28 november 2025 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dit is zeker Spaans want ik snap hier helemaal niets van.
Da bennik niequote:Op vrijdag 28 november 2025 22:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Onderschat die zeemeerminnetjes niet hè !
Misoganist!~
Pfff weer een nieuwe ava..quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook alleen omdat ik jou een beetje ken en van je Spaans weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pfff weer een nieuwe ava..Laat mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje tijd doden tot half 4quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
Waar zijn jullie nou helemaal mee bezig
Slaap is een optiequote:
En dan?quote:
Jawel alleen niet in een bed maar kan best een dutje doen op kantoor of in de auto.quote:
Daar waar je het best ligtquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:08 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel alleen niet in een bed maar kan best een dutje doen op kantoor of in de auto.
Terug rijden, paar bier drinken met collega's, douchen en bedquote:
Jouw UI, die herken ik van heel lang geleden.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
Goed bier daar?quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:09 schreef engine het volgende:
[..]
Terug rijden, paar bier drinken met collega's, douchen en bed
Is een gele uiquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jouw UI, die herken ik van heel lang geleden.
Kierewietquote:
quote:
Allemaal NL en Duitse roots daar.. al hebben de engelsen een hoop verpestquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:13 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Al komt het uit Namibië zie ik nu. Windhoek heet het naar de hoofdstad van Namibië maar dat wist ik niet.
Ze rijden ook aan de verkeerde kantquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Allemaal NL en Duitse roots daar.. al hebben de engelsen een hoop verpest
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:14 schreef engine het volgende:
Er is ook een festival van een week gaande bij het hotel![]()
![]()
![]()
Leeftijd: 18 - 22 jaar![]()
Vervelend hequote:Op vrijdag 28 november 2025 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
Hey woke hè.. je identificeerd je gewoon als een 21 jarige zoeloequote:Op vrijdag 28 november 2025 23:14 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
quote:
Dat had ik er nog niet bij gezegd maar is ook alleen voor blanken. Staat ook niet zo op de poster maar ik heb vanmiddag een tijdje zitten kijken (van achter een krantquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hey woke hè.. je identificeerd je gewoon als een 21 jarige zoeloe
Chickies hosselenquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:14 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Dat had ik er nog niet bij gezegd maar is ook alleen voor blanken. Staat ook niet zo op de poster maar ik heb vanmiddag een tijdje zitten kijken (van achter een krant) en er was geen een gekleurd persoon bij. Ook wel vreemd nu ik er zo over nadenk.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Dat had ik er nog niet bij gezegd maar is ook alleen voor blanken. Staat ook niet zo op de poster maar ik heb vanmiddag een tijdje zitten kijken (van achter een krant) en er was geen een gekleurd persoon bij. Ook wel vreemd nu ik er zo over nadenk.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Stond dat niet in 1 of ander blad vroeger, panorama of zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |