Beetje tijd doden tot half 4quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
Waar zijn jullie nou helemaal mee bezig
Slaap is een optiequote:
En dan?quote:
Jawel alleen niet in een bed maar kan best een dutje doen op kantoor of in de auto.quote:
Daar waar je het best ligtquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:08 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel alleen niet in een bed maar kan best een dutje doen op kantoor of in de auto.
Terug rijden, paar bier drinken met collega's, douchen en bedquote:
Jouw UI, die herken ik van heel lang geleden.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
Goed bier daar?quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:09 schreef engine het volgende:
[..]
Terug rijden, paar bier drinken met collega's, douchen en bed
Is een gele uiquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jouw UI, die herken ik van heel lang geleden.
Kierewietquote:
quote:
Allemaal NL en Duitse roots daar.. al hebben de engelsen een hoop verpestquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:13 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Al komt het uit Namibië zie ik nu. Windhoek heet het naar de hoofdstad van Namibië maar dat wist ik niet.
Ze rijden ook aan de verkeerde kantquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Allemaal NL en Duitse roots daar.. al hebben de engelsen een hoop verpest
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:14 schreef engine het volgende:
Er is ook een festival van een week gaande bij het hotel![]()
![]()
![]()
Leeftijd: 18 - 22 jaar![]()
Vervelend hequote:Op vrijdag 28 november 2025 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
Hey woke hè.. je identificeerd je gewoon als een 21 jarige zoeloequote:Op vrijdag 28 november 2025 23:14 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
quote:
Dat had ik er nog niet bij gezegd maar is ook alleen voor blanken. Staat ook niet zo op de poster maar ik heb vanmiddag een tijdje zitten kijken (van achter een krantquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hey woke hè.. je identificeerd je gewoon als een 21 jarige zoeloe
Chickies hosselenquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:14 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Dat had ik er nog niet bij gezegd maar is ook alleen voor blanken. Staat ook niet zo op de poster maar ik heb vanmiddag een tijdje zitten kijken (van achter een krant) en er was geen een gekleurd persoon bij. Ook wel vreemd nu ik er zo over nadenk.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Dat had ik er nog niet bij gezegd maar is ook alleen voor blanken. Staat ook niet zo op de poster maar ik heb vanmiddag een tijdje zitten kijken (van achter een krant) en er was geen een gekleurd persoon bij. Ook wel vreemd nu ik er zo over nadenk.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Stond dat niet in 1 of ander blad vroeger, panorama of zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |