Waarom deed jij het niet, zag de tijd van je laatste bericht en dacht, waarom maak je hem niet vol dan?quote:
Ik heb al zoveel vol gemaakt...quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom deed jij het niet, zag de tijd van je laatste bericht en dacht, waarom maak je hem niet vol dan?
quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel vol gemaakt...
quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel vol gemaakt...
quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:47 schreef maily het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Kun je mijn UI ook laten lachen?
Dat zei mijn parkiet ook al over jou.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En nu we toch bezig zijn... hoe lang ben je al bezig om die fokking chocolade reep op te eten?
quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je er ondertussen zo uit ziet:
[ afbeelding ]
Kijk zeikerd, andere ui voor jou.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En nu we toch bezig zijn... hoe lang ben je al bezig om die fokking chocolade reep op te eten?
quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
This geen chocolade meer iig![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
OOps...
Ik mikte eigenlijk lager....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is fokking vrijdag avond, ik wil een beetje reuring!quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog iets leuks te vertellen?
Waarom?quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is fokking vrijdag avond, ik wil een beetje reuring!
De picnic komt zo, niet leuk voor jullie, wel voor mij.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
Hmpf maar toch niet goed genoeg, terug naar die andere maar weer.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind hem zelfs beter!
De aspect ratio was off.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hmpf maar toch niet goed genoeg, terug naar die andere maar weer.
Jouw probleem, maak het niet ons probleem.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Omdat ik me verveel...
Ja en je zag die smiley niet goed dus weer veranderd.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De aspect ratio was off.
Dan regel je datquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is fokking vrijdag avond, ik wil een beetje reuring!
En vertel jij iets leuks dan.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Goa toen hij nog 40- was:Mocht je willen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
T is veels te koud om te picnicenquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De picnic komt zo, niet leuk voor jullie, wel voor mij.
Nee, is er nietquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is veels te koud om te picnicen
En hoeveel ton chocolade heb je besteld?
quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Goa toen hij nog 40- was:Hoax, in het jaar 10.000 BC werden er nog geen foto's gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Wel hoor... en jij staat er er ook op!quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoax, in het jaar 10.000 BC werden er nog geen foto's gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |