quote:Op maandag 1 december 2025 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou, dag begon al lekker.
Sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan iedereen overkomen.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Koperdievenquote:Op maandag 1 december 2025 10:43 schreef NailQueen het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Er is een storing in Zwolle waardoor ik een uur langer onderweg ben
quote:Op maandag 1 december 2025 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou, dag begon al lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 december 2025 12:11 schreef Strani het volgende:
We mogen weer stemmen op de Top2000!! (@:guanabana en anderen)
Stemlijstje:Ik ben al bezig as we speakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
Die regel hanteer ik ook.quote:Op maandag 1 december 2025 12:13 schreef Strani het volgende:
Ik heb zoals elk jaar weer m'n regel vastgehouden van één liedje per act (dus ik kan wel bijvoorbeeld Queen doen en nog een apart liedje van Freddie Mercury solo, maar niet twee keer Queen).
Dat gaat mij niet lukkenquote:Op maandag 1 december 2025 12:13 schreef Strani het volgende:
Ik heb zoals elk jaar weer m'n regel vastgehouden van één liedje per act (dus ik kan wel bijvoorbeeld Queen doen en nog een apart liedje van Freddie Mercury solo, maar niet twee keer Queen).
Je hoeft niet 35 keer op Suzan en Freek te stemmen.quote:
quote:Op maandag 1 december 2025 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hoeft niet 35 keer op Suzan en Freek te stemmen.
quote:Op maandag 1 december 2025 12:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar probeer dan in elk geval niet meer dan 20 liedjes van Suzan & Freek te selecteren
Die krijgen sowieso wel bonusstemmenquote:Op maandag 1 december 2025 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 december 2025 12:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar probeer dan in elk geval niet meer dan 20 liedjes van Suzan & Freek te selecteren
* Meke haalt haar oude stemlijst weer van stalquote:Op maandag 1 december 2025 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja 100% dat dat liedje 'lichtje branden' echt een hoge nieuwe binnenkomer wordtquote:Op maandag 1 december 2025 12:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die krijgen sowieso wel bonusstemmen
Ik zat te denken aan die nieuwe single van hun maar deze maakt ook een goede kans.quote:Op maandag 1 december 2025 13:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja 100% dat dat liedje 'lichtje branden' echt een hoge nieuwe binnenkomer wordt
Dus Queens of the Stone Age kan dan niet? Want dan zou je meer dan één Queen hebben.quote:Op maandag 1 december 2025 12:13 schreef Strani het volgende:
Oja, die vond ik ook erg mooiquote:Op maandag 1 december 2025 13:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan die nieuwe single van hun maar deze maakt ook een goede kans.
Spice Girls en Backstreet Boys worden dan ook lastigquote:Op maandag 1 december 2025 13:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dus Queens of the Stone Age kan dan niet? Want dan zou je meer dan één Queen hebben.
Rolling stones ook niet. Golden Earring heeft het wel slim aangepakt.quote:Op maandag 1 december 2025 14:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Spice Girls en Backstreet Boys worden dan ook lastig
Dat vind ik altijd het nadeel van op reis gaan.quote:Op maandag 1 december 2025 15:49 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben eindelijk in het hotel aangekomen. En ik heb weer een kamer met een bad!![]()
Zo heb ik jaren niet in bad gelegen en nu dit jaar heb ik 3x een hotelkamer gehad met een bad
Sinterklaas heeft daar ook altijd last van.quote:Op maandag 1 december 2025 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd het nadeel van op reis gaan.
Queensryche loopt zo ook weer een stem misquote:Op maandag 1 december 2025 13:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dus Queens of the Stone Age kan dan niet? Want dan zou je meer dan één Queen hebben.
Bij Queensr che kun je sowieso niet de puntjes op de zetten.quote:Op maandag 1 december 2025 17:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Queensryche loopt zo ook weer een stem mis
Ik zag het en zat er aan te denken die ook te nemenquote:Op maandag 1 december 2025 17:12 schreef Fred_B het volgende:
In ander nieuws hebben wij trouwens een Plopsa-abonnement. Er is een Black Friday aanbieding, een half jaar voor 65 euro voor alle (niet water)parken. Dus dat is een goede reden om voor het eerst naar De Panne, Coo en Zuidwest-Duitsland te gaan.
Een tip: Coevorden kan je overslaan. Die is vooral gericht op de wat jongere kinderen en het is goed prijzig.quote:Op maandag 1 december 2025 17:12 schreef Fred_B het volgende:
In ander nieuws hebben wij trouwens een Plopsa-abonnement. Er is een Black Friday aanbieding, een half jaar voor 65 euro voor alle (niet water)parken. Dus dat is een goede reden om voor het eerst naar De Panne, Coo en Zuidwest-Duitsland te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 december 2025 19:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Een tip: Coevorden kan je overslaan. Die is vooral gericht op de wat jongere kinderen en het is goed prijzig.
Bron:Fred heeft kinderen, of in elk geval één, dus wellicht voor hem relevanter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het is ook niet echt een leuk pretpark. Behalve de K3 weekenden. Die zijn superleukquote:Op maandag 1 december 2025 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Fred heeft kinderen, of in elk geval één, dus wellicht voor hem relevanter.
quote:Op maandag 1 december 2025 19:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En het is ook niet echt een leuk pretpark. Behalve de K3 weekenden. Die zijn superleuk
Helaas wordt het Zeeuwse Mossel & Badminton-weekend toch maar matig gewaardeerdquote:
En dat terwijl Belgen dol zijn op Mosselen.quote:Op maandag 1 december 2025 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaas wordt het Zeeuwse Mossel & Badminton-weekend toch maar matig gewaardeerdOndanks dat je er zo veel werk in hebt zitten.
Ja, De Panne is hier net iets te ver vandaan voor een dagtrip (verder dan de Efteling of Toverland bijvoorbeeld), dus het was er nog nooit van gekomen. Maar dit is een goede reden het park eens uit te proberen. En Coo is hier relatief dichtbij. En een tripje naar Deutschland is nooit weg.quote:Op maandag 1 december 2025 19:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zag het en zat er aan te denken die ook te nemenIk ben nog in geen van die parken geweest en de achtbanen in De Panne en Duitsland schijnen best de moeite te zijn, dus dan is dit een aantrekkelijke deal
Ja, we hebben een vergelijkbaar park in Hasselt hier. Dat is ook wel gericht op jongere kinderen, dus daar zijn we bij ons allemaal uitgegroeid (ik ook). Maar misschien gaan we nog een keer als we in de buurt zijn (van Hasselt dus).quote:Op maandag 1 december 2025 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Fred heeft kinderen, of in elk geval één, dus wellicht voor hem relevanter.
Ik ben als kind in het park in Coo geweest toen het nog Telecoo heettequote:Op maandag 1 december 2025 20:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, De Panne is hier net iets te ver vandaan voor een dagtrip (verder dan de Efteling of Toverland bijvoorbeeld), dus het was er nog nooit van gekomen. Maar dit is een goede reden het park eens uit te proberen. En Coo is hier relatief dichtbij. En een tripje naar Deutschland is nooit weg.
“Wij zien hier een jonge @Arizona reeds bij het krieken van de dag vol enthousiasme het speeldomein betreden. De kabelbaan werd meteen met één bezoek vereerd, en zoals het echte waaghalzen betaamt, was het daarna de beurt aan de sensationele rodelbaan…”quote:Op maandag 1 december 2025 21:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben als kind in het park in Coo geweest toen het nog Telecoo heette. Toen was het een wildpark met een rodelbaan en een kabelbaan. /eindePolygoonjournaal
Ik hóór dit gewoonquote:Op maandag 1 december 2025 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Wij zien hier een jonge @:arizona reeds bij het krieken van de dag vol enthousiasme het speeldomein betreden. De kabelbaan werd meteen met één bezoek vereerd, en zoals het echte waaghalzen betaamt, was het daarna de beurt aan de sensationele rodelbaan…”
Nee hè, ik vond het ook erg meevallen. En ook niet echt iets dat niet door anderen op hardere manieren is gezegd.quote:Op maandag 1 december 2025 20:57 schreef AgnesGru het volgende:
Nou @:Strani, het helpt ook niet echt voor de beeldvorming dat jouw post verwijderd is. Stond echt niks verkeerd in.
Klopt, je had het echt netjes en prima verwoord.quote:Op maandag 1 december 2025 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hè, ik vond het ook erg meevallen. En ook niet echt iets dat niet door anderen op hardere manieren is gezegd.
Ik gok dat het nog over de ads gaat? Die dingen zijn censuur op zich, ze blokkeren het gros van de postsquote:Op maandag 1 december 2025 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hè, ik vond het ook erg meevallen. En ook niet echt iets dat niet door anderen op hardere manieren is gezegd.
Geen idee of het terecht is of niet, maar ik geloof Agnes en jou wel, dus heb ik je nieuwe post daar maar een like gegeven.quote:Op maandag 1 december 2025 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik stelde wat vraagtekens bij het officiële verhaal over dat de fout volledig bij de adboer ligt. En ik zei dat mensen soms weinig motivatie hebben om een abo te nemen vanwege de houding van vooral de eigenaar (en dat niet iedereen zomaar voor elke website die ze vaak gebruiken een abo kan aanschaffen).quote:Op maandag 1 december 2025 22:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik gok dat het nog over de ads gaat? Die dingen zijn censuur op zich, ze blokkeren het gros van de posts(als ik de schermvoorbeelden in dat topic zie)
Topic even bij gelezen. I.i.g. al één user die ze weg gejaagd te hebben door wederom 'als het je niet bevalt, dan log je maar uit' te plaatsen. Niet dat de reacties van diegene per se veel toevoegden, maar het waren wel gewoon nette reacties. Uiteraard kan het zo zijn dat die gewoon weer terug komt, maar hoe langer en hoe vaker het gebeurt zonder dat er fatsoenlijke reacties komen, des te meer mensen gaan afhaken.quote:Op maandag 1 december 2025 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik stelde wat vraagtekens bij het officiële verhaal over dat de fout volledig bij de adboer ligt. En ik zei dat mensen soms weinig motivatie hebben om een abo te nemen vanwege de houding van vooral de eigenaar (en dat niet iedereen zomaar voor elke website die ze vaak gebruiken een abo kan aanschaffen).
Ja. Scheelt dat de koffie voor veel mensen dan niet meer koud is als ze wakker worden.quote:Op dinsdag 2 december 2025 06:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel fijn dat we nu eindelijk een eigen koffiemachine in de SC hebben.![]()
Goedemorgen
Ja, ik heb me er ook niet aan durven wagen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Ziet er wel uit als een ingewikkeld apparaat.
Ik heb de waterkoker maar even meegenomen, want geen thee is natuurlijk waanzin.quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hadden we geen waterkoker meer?
Oh Wellquote:Op dinsdag 2 december 2025 16:07 schreef Fred_B het volgende:
Mijn stemlijst voor de Top 2000 voor dit jaar voor de liefhebber, op volgorde van oud naar nieuw:
Jacques Brel - Ne Me Quitte Pas (1959)
Boudewijn de Groot - Verdronken Vlinder (1966)
Jefferson Airplane - White Rabbit (1967)
Procol Harum - Homburg (1967)
The Doors - Light My Fire (Albumversie) (1967)
The Kinks - Waterloo Sunset (1967)
David Bowie - Space Oddity (Albumversie) (1969)
Fleetwood Mac - Oh Well (Albumversie) (1969)
Led Zeppelin - Dazed And Confused (1969)
Deep Purple - Child In Time (Albumversie) (1970)
Michel Fugain - Une Belle Histoire (1972)
Drs. P - Dodenrit (1974)
Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky (1978)
Jeff Wayne - The Eve Of The War (Albumversie) (1978)
Madness - Night Boat To Cairo (1980)
Neil Diamond - Love On The Rocks (1980)
Orchestral Manoeuvres In The Dark - Enola Gay (1980)
Michel Sardou - Les Lacs Du Connemara (1982)
Klein Orkest - Over De Muur (1984)
Paolo Conte - Max (1988)
Céline Dion - Pour Que Tu M'Aimes Encore (1995)
DJ Paul Elstak - Luv U More (1995)
Pulp - Common People (1995)
Charly Lownoise & Mental Theo - Your Smile (1996)
Faithless - Insomnia (Albumversie) (1996)
Robert Miles - Children (1996)
Sash! - Ecuador (1997)
Darude - Sandstorm (2000)
Manu Chao - Me Gustas Tu (2001)
Franz Ferdinand - Take Me Out (2003)
Muse - Knights Of Cydonia (Albumversie) (2006)
Paul Kalkbrenner - Sky And Sand (2008)
The Common Linnets - Calm After The Storm (2014)
Barbara Pravi - Voila (2021)
Joost - Europapa (Lange Versie) (2024)
Dat ding heeft gewoon een heetwaterfunctie.quote:
quote:
woestquote:Op dinsdag 2 december 2025 17:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]![]()
PostNL heeft weer mijn pakketje bij een ander pakketpunt afgeleverd
Wat is het verschil tussen pikkedonker en pukkedonker ?quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:49 schreef Arizona het volgende:
Ik ben de mol![]()
Vanochtend in het pikkedonker van huis en vanavond in het pukkedonker weer thuis
Weinig. Eigenlijk is het allebei pokkedonkerquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen pikkedonker en pukkedonker ?
Mijn typvaardigheidquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen pikkedonker en pukkedonker ?
Ik heb er meerdere in aantochtquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:16 schreef BillDauterive het volgende:
Hier is het ook wachten op een pakketje. En eigenlijk daarna nog een, want het was black friday.
Ah gelukkig ik ben niet de enige die zich daar schuldig aan isquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:16 schreef BillDauterive het volgende:
Hier is het ook wachten op een pakketje. En eigenlijk daarna nog een, want het was black friday.
Ik heb eigenlijk nooit pakketjesellende.quote:
Veel sterkte @Strani de komende tijdquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:16 schreef BillDauterive het volgende:
quote:
Niets om je voor te schamen. Niets mis met aanbiedingen. Ik krijg een pakketje van Zalando en eentje van een bierbrouwerij die al zijn specials en barrel aged biertjes met 25% korting aanbood. Eigenlijk haal ik elk jaar wel een bierpakket, maar dit jaar nog niet, dus mocht het welquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah gelukkig ik ben niet de enige die zich daar schuldig aan is
Ik had eerder leuke schoenen gezien die eerst ¤99 waren. Vrijdag waren ze afgeprijsd naar ¤55. Gelijk besteldquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Niets om je voor te schamen. Niets mis met aanbiedingen. Ik krijg een pakketje van Zalando en eentje van een bierbrouwerij die al zijn specials en barrel aged biertjes met 25% korting aanbood. Eigenlijk haal ik elk jaar wel een bierpakket, maar dit jaar nog niet, dus mocht het welVan de 18 biertjes denk ik dat er een stuk of 12 meer dan 10% alcohol hebben, dus dat wordt genieten.
Dat is toch gewoon een redelijk normale werkdag?quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:49 schreef Arizona het volgende:
Ik ben de mol![]()
Vanochtend in het pikkedonker van huis en vanavond in het pukkedonker weer thuis
Ik ookquote:
Hier vooral spullen voor de mini gekocht. Kleding met korting. Vooral een goede deal voor het autostoeltje gescoord (scheelde meer dan ¤150.-) en die hebben we toch binnenkort nodig.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Niets om je voor te schamen. Niets mis met aanbiedingen. Ik krijg een pakketje van Zalando en eentje van een bierbrouwerij die al zijn specials en barrel aged biertjes met 25% korting aanbood. Eigenlijk haal ik elk jaar wel een bierpakket, maar dit jaar nog niet, dus mocht het welVan de 18 biertjes denk ik dat er een stuk of 12 meer dan 10% alcohol hebben, dus dat wordt genieten.
Maar daarom is het nog wel een mollenbestaanquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een redelijk normale werkdag?
Behalve misschien hartje zomer.![]()
Maar mollen zitten overdag ook nog eens ondergronds, die krijgen helemaal geen daglicht.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar daarom is het nog wel een mollenbestaan
Ook dat geldt bijna, in mijn kantoor is een lamp kapot en die gaat ook niet meer gemaakt wordenquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar mollen zitten overdag ook nog eens ondergronds, die krijgen helemaal geen daglicht.
Kun je alvast wennen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook dat geldt bijna, in mijn kantoor is een lamp kapot en die gaat ook niet meer gemaakt worden(ons kantoor gaat verhuizen) dus het was overdag ook heel donker
quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje morbide.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |