Dat ding heeft gewoon een heetwaterfunctie.quote:
quote:
woestquote:Op dinsdag 2 december 2025 17:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]![]()
PostNL heeft weer mijn pakketje bij een ander pakketpunt afgeleverd
Wat is het verschil tussen pikkedonker en pukkedonker ?quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:49 schreef Arizona het volgende:
Ik ben de mol![]()
Vanochtend in het pikkedonker van huis en vanavond in het pukkedonker weer thuis
Weinig. Eigenlijk is het allebei pokkedonkerquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen pikkedonker en pukkedonker ?
Mijn typvaardigheidquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen pikkedonker en pukkedonker ?
Ik heb er meerdere in aantochtquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:16 schreef BillDauterive het volgende:
Hier is het ook wachten op een pakketje. En eigenlijk daarna nog een, want het was black friday.
Ah gelukkig ik ben niet de enige die zich daar schuldig aan isquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:16 schreef BillDauterive het volgende:
Hier is het ook wachten op een pakketje. En eigenlijk daarna nog een, want het was black friday.
Ik heb eigenlijk nooit pakketjesellende.quote:
Veel sterkte @Strani de komende tijdquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:16 schreef BillDauterive het volgende:
quote:
Niets om je voor te schamen. Niets mis met aanbiedingen. Ik krijg een pakketje van Zalando en eentje van een bierbrouwerij die al zijn specials en barrel aged biertjes met 25% korting aanbood. Eigenlijk haal ik elk jaar wel een bierpakket, maar dit jaar nog niet, dus mocht het welquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah gelukkig ik ben niet de enige die zich daar schuldig aan is
Ik had eerder leuke schoenen gezien die eerst ¤99 waren. Vrijdag waren ze afgeprijsd naar ¤55. Gelijk besteldquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Niets om je voor te schamen. Niets mis met aanbiedingen. Ik krijg een pakketje van Zalando en eentje van een bierbrouwerij die al zijn specials en barrel aged biertjes met 25% korting aanbood. Eigenlijk haal ik elk jaar wel een bierpakket, maar dit jaar nog niet, dus mocht het welVan de 18 biertjes denk ik dat er een stuk of 12 meer dan 10% alcohol hebben, dus dat wordt genieten.
Dat is toch gewoon een redelijk normale werkdag?quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:49 schreef Arizona het volgende:
Ik ben de mol![]()
Vanochtend in het pikkedonker van huis en vanavond in het pukkedonker weer thuis
Ik ookquote:
Hier vooral spullen voor de mini gekocht. Kleding met korting. Vooral een goede deal voor het autostoeltje gescoord (scheelde meer dan ¤150.-) en die hebben we toch binnenkort nodig.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Niets om je voor te schamen. Niets mis met aanbiedingen. Ik krijg een pakketje van Zalando en eentje van een bierbrouwerij die al zijn specials en barrel aged biertjes met 25% korting aanbood. Eigenlijk haal ik elk jaar wel een bierpakket, maar dit jaar nog niet, dus mocht het welVan de 18 biertjes denk ik dat er een stuk of 12 meer dan 10% alcohol hebben, dus dat wordt genieten.
Maar daarom is het nog wel een mollenbestaanquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een redelijk normale werkdag?
Behalve misschien hartje zomer.![]()
Maar mollen zitten overdag ook nog eens ondergronds, die krijgen helemaal geen daglicht.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar daarom is het nog wel een mollenbestaan
Ook dat geldt bijna, in mijn kantoor is een lamp kapot en die gaat ook niet meer gemaakt wordenquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar mollen zitten overdag ook nog eens ondergronds, die krijgen helemaal geen daglicht.
Kun je alvast wennen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook dat geldt bijna, in mijn kantoor is een lamp kapot en die gaat ook niet meer gemaakt worden(ons kantoor gaat verhuizen) dus het was overdag ook heel donker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |