Oja, die vond ik ook erg mooiquote:Op maandag 1 december 2025 13:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan die nieuwe single van hun maar deze maakt ook een goede kans.
Spice Girls en Backstreet Boys worden dan ook lastigquote:Op maandag 1 december 2025 13:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dus Queens of the Stone Age kan dan niet? Want dan zou je meer dan één Queen hebben.
Rolling stones ook niet. Golden Earring heeft het wel slim aangepakt.quote:Op maandag 1 december 2025 14:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Spice Girls en Backstreet Boys worden dan ook lastig
Dat vind ik altijd het nadeel van op reis gaan.quote:Op maandag 1 december 2025 15:49 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben eindelijk in het hotel aangekomen. En ik heb weer een kamer met een bad!![]()
Zo heb ik jaren niet in bad gelegen en nu dit jaar heb ik 3x een hotelkamer gehad met een bad
Sinterklaas heeft daar ook altijd last van.quote:Op maandag 1 december 2025 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd het nadeel van op reis gaan.
Queensryche loopt zo ook weer een stem misquote:Op maandag 1 december 2025 13:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dus Queens of the Stone Age kan dan niet? Want dan zou je meer dan één Queen hebben.
Bij Queensr che kun je sowieso niet de puntjes op de zetten.quote:Op maandag 1 december 2025 17:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Queensryche loopt zo ook weer een stem mis
Ik zag het en zat er aan te denken die ook te nemenquote:Op maandag 1 december 2025 17:12 schreef Fred_B het volgende:
In ander nieuws hebben wij trouwens een Plopsa-abonnement. Er is een Black Friday aanbieding, een half jaar voor 65 euro voor alle (niet water)parken. Dus dat is een goede reden om voor het eerst naar De Panne, Coo en Zuidwest-Duitsland te gaan.
Een tip: Coevorden kan je overslaan. Die is vooral gericht op de wat jongere kinderen en het is goed prijzig.quote:Op maandag 1 december 2025 17:12 schreef Fred_B het volgende:
In ander nieuws hebben wij trouwens een Plopsa-abonnement. Er is een Black Friday aanbieding, een half jaar voor 65 euro voor alle (niet water)parken. Dus dat is een goede reden om voor het eerst naar De Panne, Coo en Zuidwest-Duitsland te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 december 2025 19:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Een tip: Coevorden kan je overslaan. Die is vooral gericht op de wat jongere kinderen en het is goed prijzig.
Bron:Fred heeft kinderen, of in elk geval één, dus wellicht voor hem relevanter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het is ook niet echt een leuk pretpark. Behalve de K3 weekenden. Die zijn superleukquote:Op maandag 1 december 2025 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Fred heeft kinderen, of in elk geval één, dus wellicht voor hem relevanter.
quote:Op maandag 1 december 2025 19:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En het is ook niet echt een leuk pretpark. Behalve de K3 weekenden. Die zijn superleuk
Helaas wordt het Zeeuwse Mossel & Badminton-weekend toch maar matig gewaardeerdquote:
En dat terwijl Belgen dol zijn op Mosselen.quote:Op maandag 1 december 2025 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaas wordt het Zeeuwse Mossel & Badminton-weekend toch maar matig gewaardeerdOndanks dat je er zo veel werk in hebt zitten.
Ja, De Panne is hier net iets te ver vandaan voor een dagtrip (verder dan de Efteling of Toverland bijvoorbeeld), dus het was er nog nooit van gekomen. Maar dit is een goede reden het park eens uit te proberen. En Coo is hier relatief dichtbij. En een tripje naar Deutschland is nooit weg.quote:Op maandag 1 december 2025 19:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zag het en zat er aan te denken die ook te nemenIk ben nog in geen van die parken geweest en de achtbanen in De Panne en Duitsland schijnen best de moeite te zijn, dus dan is dit een aantrekkelijke deal
Ja, we hebben een vergelijkbaar park in Hasselt hier. Dat is ook wel gericht op jongere kinderen, dus daar zijn we bij ons allemaal uitgegroeid (ik ook). Maar misschien gaan we nog een keer als we in de buurt zijn (van Hasselt dus).quote:Op maandag 1 december 2025 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Fred heeft kinderen, of in elk geval één, dus wellicht voor hem relevanter.
Ik ben als kind in het park in Coo geweest toen het nog Telecoo heettequote:Op maandag 1 december 2025 20:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, De Panne is hier net iets te ver vandaan voor een dagtrip (verder dan de Efteling of Toverland bijvoorbeeld), dus het was er nog nooit van gekomen. Maar dit is een goede reden het park eens uit te proberen. En Coo is hier relatief dichtbij. En een tripje naar Deutschland is nooit weg.
“Wij zien hier een jonge @Arizona reeds bij het krieken van de dag vol enthousiasme het speeldomein betreden. De kabelbaan werd meteen met één bezoek vereerd, en zoals het echte waaghalzen betaamt, was het daarna de beurt aan de sensationele rodelbaan…”quote:Op maandag 1 december 2025 21:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben als kind in het park in Coo geweest toen het nog Telecoo heette. Toen was het een wildpark met een rodelbaan en een kabelbaan. /eindePolygoonjournaal
Ik hóór dit gewoonquote:Op maandag 1 december 2025 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Wij zien hier een jonge @:arizona reeds bij het krieken van de dag vol enthousiasme het speeldomein betreden. De kabelbaan werd meteen met één bezoek vereerd, en zoals het echte waaghalzen betaamt, was het daarna de beurt aan de sensationele rodelbaan…”
Nee hè, ik vond het ook erg meevallen. En ook niet echt iets dat niet door anderen op hardere manieren is gezegd.quote:Op maandag 1 december 2025 20:57 schreef AgnesGru het volgende:
Nou @:Strani, het helpt ook niet echt voor de beeldvorming dat jouw post verwijderd is. Stond echt niks verkeerd in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |