quote:Op maandag 1 december 2025 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou, dag begon al lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan iedereen overkomen.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Koperdievenquote:Op maandag 1 december 2025 10:43 schreef NailQueen het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Er is een storing in Zwolle waardoor ik een uur langer onderweg ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 december 2025 12:11 schreef Strani het volgende:
We mogen weer stemmen op de Top2000!! (@:guanabana en anderen)
Stemlijstje:Ik ben al bezig as we speakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
Die regel hanteer ik ook.quote:Op maandag 1 december 2025 12:13 schreef Strani het volgende:
Ik heb zoals elk jaar weer m'n regel vastgehouden van één liedje per act (dus ik kan wel bijvoorbeeld Queen doen en nog een apart liedje van Freddie Mercury solo, maar niet twee keer Queen).
Dat gaat mij niet lukkenquote:Op maandag 1 december 2025 12:13 schreef Strani het volgende:
Ik heb zoals elk jaar weer m'n regel vastgehouden van één liedje per act (dus ik kan wel bijvoorbeeld Queen doen en nog een apart liedje van Freddie Mercury solo, maar niet twee keer Queen).
Je hoeft niet 35 keer op Suzan en Freek te stemmen.quote:
quote:Op maandag 1 december 2025 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hoeft niet 35 keer op Suzan en Freek te stemmen.
quote:Op maandag 1 december 2025 12:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar probeer dan in elk geval niet meer dan 20 liedjes van Suzan & Freek te selecteren
Die krijgen sowieso wel bonusstemmenquote:Op maandag 1 december 2025 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 december 2025 12:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar probeer dan in elk geval niet meer dan 20 liedjes van Suzan & Freek te selecteren
* Meke haalt haar oude stemlijst weer van stalquote:Op maandag 1 december 2025 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja 100% dat dat liedje 'lichtje branden' echt een hoge nieuwe binnenkomer wordtquote:Op maandag 1 december 2025 12:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die krijgen sowieso wel bonusstemmen
Ik zat te denken aan die nieuwe single van hun maar deze maakt ook een goede kans.quote:Op maandag 1 december 2025 13:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja 100% dat dat liedje 'lichtje branden' echt een hoge nieuwe binnenkomer wordt
Dus Queens of the Stone Age kan dan niet? Want dan zou je meer dan één Queen hebben.quote:Op maandag 1 december 2025 12:13 schreef Strani het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |