SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Dan koop je de anderequote:Op donderdag 27 november 2025 15:24 schreef CherryLips het volgende: [..] Maar dan zie ik dit scherm en denk ik 'nah laat maar'. https://www.reddit.com/r/(...)onts_do_you_all_use/
jaquote:Op donderdag 27 november 2025 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat moet je daarmee stoppen.
Ik verslik me spontaan in mijn theequote:
4ebe...quote:Op donderdag 27 november 2025 15:28 schreef Nattekat het volgende:
Gaat lekker, twee keer de lapo op rij.
Oh dat ben ik mijn moeder aan het lerenquote:Op donderdag 27 november 2025 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben m'n vader aan het leren dat als hij iets googelt en een AI-antwoord krijgt, dat ie dan ook even de linkjes erachter moet checken.
Die Google AI is slecht hè ?quote:Op donderdag 27 november 2025 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben m'n vader aan het leren dat als hij iets googelt en een AI-antwoord krijgt, dat ie dan ook even de linkjes erachter moet checken.
Is het ooit niet donker geweest vandaag?quote:Op donderdag 27 november 2025 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is echt wel hondsdonker nual een uur of zo. Dit gaat echt te ver nu.
Lekker man.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
De zon gaat pas over een half uur onder. Dit kan echt niet zoquote:Op donderdag 27 november 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het ooit niet donker geweest vandaag?
https://www.amazon.nl/sto(...)93-9E61-576F01120B9Equote:Op donderdag 27 november 2025 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Welk permanent voordeel heeft baardgroei?quote:Op donderdag 27 november 2025 16:08 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel grappig hoe je transgender sneeuwvlokjes zo makkelijk op de kast kan jagen door te claimen dat mannelijke pubertijd permanente voordelen biedt.
Geen idee hoe ik in die discussie terecht ben gekomen.
Uhuhquote:Op donderdag 27 november 2025 14:32 schreef Nattekat het volgende: [..] De energie ingezet voor sporten dient weer aangevuld te worden
![]()
Is dat permanent?quote:Op donderdag 27 november 2025 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welk permanent voordeel heeft baardgroei?![]()
Als je nu aan de oestrogeen gaat, kan ik je ervan verzekeren dat je er binnen 6 maanden van af bentquote:Op donderdag 27 november 2025 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat blijft tot groeien?
Ja maar waarom zou je dat doenquote:Op donderdag 27 november 2025 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je nu aan de oestrogeen gaat, kan ik je ervan verzekeren dat je er binnen 6 maanden van af bent
Kan m'n buitenverlichting wel een uurtje eerder aan laten gaan.quote:Op donderdag 27 november 2025 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog steeds is de zon niet onder maar ik heb alle lampen al aan en de gordijnen dicht.
Ik vraag me altijd af hoe je zo'n enorme totaaldebiel kan zijn.quote:Te hoog voertuig. Twee rijstroken zijn dicht. Stilstaand verkeer.
Of spiergroeiquote:Op donderdag 27 november 2025 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je geen baardgroei meer wil.
Mogelijk iemand die vaker in verschillende hoogtes rijdt.quote:Op donderdag 27 november 2025 16:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe je zo'n enorme totaaldebiel kan zijn.
Brug ofzo geraakt. Puin op de weg.quote:Op donderdag 27 november 2025 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Rijstroken dicht voor een te hoog voertuig? Te breed snap ik
Misschien probeerde die op zijn kant er onderdoor te gaanquote:Op donderdag 27 november 2025 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Rijstroken dicht voor een te hoog voertuig? Te breed snap ik
Zie je, alleen maar voordelen.quote:
Niet zo snugger dus.quote:[..]
Mogelijk iemand die vaker in verschillende hoogtes rijdt.
Oh, dit is karma voor mijn leedvermaak, nu op mijn eigen route ookquote:afrit Rotterdam-Airport - Delft-Zuid
+ 13 min 4 km
Stilstaand verkeer. Twee rijstroken zijn dicht. Door een ongeluk.
dat wordt een half uur op de parkeerplaats stil staanquote:Op donderdag 27 november 2025 16:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, dit is karma voor mijn leedvermaak, nu op mijn eigen route ook
Ik heb nu ook al tetten. Daar heb ik geen oestrogeen voor nodig.quote:Op donderdag 27 november 2025 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zie je, alleen maar voordelen.
En je krijgt ook nog je eigen tetten.
[..]
Niet zo snugger dus.
Dat zijn manboobs, dat is anders en nep.quote:Op donderdag 27 november 2025 16:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb nu ook al tetten. Daar heb ik geen oestrogeen voor nodig.
In jouw hoofd heb ik echt overnacht in mijn auto he?quote:Op donderdag 27 november 2025 16:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat wordt een half uur op de parkeerplaats stil staan
Klinkt alsof je jaloers bent erop.quote:Op donderdag 27 november 2025 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zijn manboobs, dat is anders en nep.
Heb je dat niet danquote:Op donderdag 27 november 2025 16:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In jouw hoofd heb ik echt overnacht in mijn auto he?
nee dat was @Dr_Flashquote:Op donderdag 27 november 2025 16:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In jouw hoofd heb ik echt overnacht in mijn auto he?
Die krachtsporter? Nah, terechte DSQ.quote:Op donderdag 27 november 2025 16:08 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel grappig hoe je transgender sneeuwvlokjes zo makkelijk op de kast kan jagen door te claimen dat mannelijke pubertijd permanente voordelen biedt.
Geen idee hoe ik in die discussie terecht ben gekomen.
nee joh zn auto mag niet bij het werk blijven staan, daarom kan hij ook niet met de auto heen, trein terug. volgende dag trein heen en auto terugquote:Op donderdag 27 november 2025 16:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt alsof je jaloers bent erop.
[..]
Heb je dat niet dan
Doorgaans is het een "nah, hoe laag ken het weze, redden we wel".quote:Op donderdag 27 november 2025 16:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of spiergroei
[..]
Mogelijk iemand die vaker in verschillende hoogtes rijdt.
Welnee, zou me kapot schamen.quote:Op donderdag 27 november 2025 16:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt alsof je jaloers bent erop.
Nee, ik ben gewoon netjes binnen 10 minuten de garage uitgereden zodat ik niet opgesloten zou zijn.quote:[..]
Heb je dat niet dan
Oh daar heb ik ook twee pakjes van meegenomen uit Duitsland.quote:Op donderdag 27 november 2025 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag aardappelschijfjes met uitjes en spek erbij.
quote:Op donderdag 27 november 2025 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet verplicht Microsoft Teams gaan gebruiken in plaats van wat beter werkende alternatieven. Slecht voor mijn autisme
Strektequote:Op donderdag 27 november 2025 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet verplicht Microsoft Teams gaan gebruiken in plaats van wat beter werkende alternatieven. Slecht voor mijn autisme
Foto's maken is wel duur tegenwoordig. Met een beetje pech staan de boetes uit te delen.quote:Op donderdag 27 november 2025 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga gewoon slim doen en recht naar dat ongeluk.
Iedereen mijdt die weg nu natuurlijk
Of ze zijn extreem sloom met bergen en ik kan ramptoerist spelen. Ook leuk. Met foto's voor @:Dr_Flash
Zat er aan te komen.quote:
Zulke eindvandemiddag willen wij dus ook.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:03 schreef kwiwi het volgende:
Wat hou ik toch van deze tijd van het jaarLekker in dikke trui van het uitzicht genieten
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 november 2025 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga gewoon slim doen en recht naar dat ongeluk.
Iedereen mijdt die weg nu natuurlijk
Of ze zijn extreem sloom met bergen en ik kan ramptoerist spelen. Ook leuk. Met foto's voor @:Dr_Flash
En terecht.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Foto's maken is wel duur tegenwoordig. Met een beetje pech staan de boetes uit te delen.
Mijn telefoon zit netjes in een houder.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Foto's maken is wel duur tegenwoordig. Met een beetje pech staan de boetes uit te delen.
Moet je naar hier komen, blijft nog de hele week zo, zo te zien.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zulke eindvandemiddag willen wij dus ook.
Met warme chocolademelk?quote:Op donderdag 27 november 2025 17:03 schreef kwiwi het volgende:
Wat hou ik toch van deze tijd van het jaarLekker in dikke trui van het uitzicht genieten
![]()
[ afbeelding ]
Ik zat te kijken voor de zomervakantie. Ik heb 3 weken in juni. Alleen al 12 nachten in dat hotel in Friedrichshafen ¤ 2656quote:Op donderdag 27 november 2025 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je naar hier komen, blijft nog de hele week zo, zo te zien.
Hmm, vind ik wel duur voor Friedrichshafen. Maar ja, hotelprijzen zijn sowieso bizar inmiddels. Ook in Nederland 200+ euro voor een nachtje van der valk zag ik laatst.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zat te kijken voor de zomervakantie. Ik heb 3 weken in juni. Alleen al 12 nachten in dat hotel in Friedrichshafen ¤ 2656Dat gaat wat ver. Zal wel 3 weken Rundumhausen worden
ga je nog matten in de stad vanavond fles?quote:Op donderdag 27 november 2025 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zulke eindvandemiddag willen wij dus ook.
ik hoorde dat de fans van stuttgart de confrontatie zoeken in deventerquote:Op donderdag 27 november 2025 17:20 schreef Nattekat het volgende:
Er is zeker een wedstrijd in Rotterdam deze avond? Mijn god
Dan weten ze nog niet wat ze te wachten staat. Als Fles even van het balkon schreeuwt, rennen ze zo terug de trein in.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik hoorde dat de fans van stuttgart de confrontatie zoeken in deventer
Feyenoord moet voetballen inderdaad.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit in een trein vol Feyenoord-supporters.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:20 schreef Nattekat het volgende:
Ben blij dat ik nooit op die partij heb gestemdquote:Op donderdag 27 november 2025 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom stem VVD voor meer asfalt.
Gelukkig wordt de benzine duurder.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom stem VVD voor meer asfalt.
Terwijl de olieprijs daalt.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig wordt de benzine duurder.
Ik ook. Heb net 5 minuten voor een stoplicht gestaan die weigerde op groen te gaan.quote:
Oh ja, sorry.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook. Heb net 5 minuten voor een stoplicht gestaan die weigerde op groen te gaan.
Oh, dus het is jouw schuld dat ik hier gezellig ingeblikt stilsta.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:46 schreef Nattekat het volgende:
Ok, die sluiproute dwars door delft was een achterlijk idee
quote:Op donderdag 27 november 2025 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, dus het is jouw schuld dat ik hier gezellig ingeblikt stilsta.
quote:
Mag ik met je meedoen?quote:Op donderdag 27 november 2025 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was ik maar dictator, kon ik zoveel problemen binnen 4 jaar oplossen.
Helaas!
Ik ook. Bord eten voor me en voetbalvoorbeschouwing op tvquote:
Neequote:Op donderdag 27 november 2025 17:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
ga je nog matten in de stad vanavond fles?
Daarom heet het ook een STOPlicht.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook. Heb net 5 minuten voor een stoplicht gestaan die weigerde op groen te gaan.
Dictator is een ALLEENheerser :kuzuquote:Op donderdag 27 november 2025 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mag ik met je meedoen?
Een ouderwets Romeins triumviraat dan?quote:Op donderdag 27 november 2025 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mag ik met je meedoen?
Eigenlijk heet het een verkeerslichtquote:Op donderdag 27 november 2025 18:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Daarom heet het ook een STOPlicht.
HAHAHAHAHA
EIgenlijk heet het een VerkeersRegelInstallatie (VRI)quote:Op donderdag 27 november 2025 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eigenlijk heet het een verkeerslicht
Geef mij het leger!quote:Op donderdag 27 november 2025 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een ouderwets Romeins triumviraat dan?
Foei.quote:
Haha Ama komt op TikTokquote:Op donderdag 27 november 2025 18:30 schreef Ama het volgende:
Echt dood aan alle mensen die binnen een dag al spoilers over Stranger Things op TikTok enz zetten. Tering geef mensen even de tijd ofzo.
quote:
Boeiend. Ik ga toch ook niet janken over F1 enz.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:33 schreef Nattekat het volgende:
Tiktok
Dan vraag je er ook gewoon om.
Maar dan heb je ingebouwde stressballen. Is vet handig.quote:
quote:
quote:
Ja ga maar eens een Goede club kijken vanavondquote:Op donderdag 27 november 2025 18:42 schreef Karzai het volgende:
zo dat was een lekker bakkie snert van mijn moedertje, ook een bakje meegekregen.
tevens was het veluws wild bezorgd vandaag, reebout, herten stoofvlees en hazerug filet
weer op tijd terug voor het voetballen
Dat heb ik met Derry ook. Ik heb het in m'n algoritme zitten en kijk het dan maar zsm mogelijk omdat mensen hun bek niet twee dagen kunnen houden.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:30 schreef Ama het volgende:
Echt dood aan alle mensen die binnen een dag al spoilers over Stranger Things op TikTok enz zetten. Tering geef mensen even de tijd ofzo.
quote:Op donderdag 27 november 2025 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ga maar eens een Goede club kijken vanavond
Ik las het begin van je bericht en dacht dat hij dood was.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Rod Stewart (80 jaar) gewoon aanwezig in De Kuip om zijn favoriete club Celtic te zien spelen
quote:Op donderdag 27 november 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar heb ik maar twee seizoenen van Stranger Things gezien
Beide kan waar zijn. Hij weet het zelf nog niet helemaal geloof ik.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las het begin van je bericht en dacht dat hij dood was.
F1 is echt geen reet aan.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:34 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Boeiend. Ik ga toch ook niet janken over F1 enz.
Ja ik wou eigenlijk ook eventjes wachten alleen dan kan ik gewoon net zo goed niet meer kijken volgens mij.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik met Derry ook. Ik heb het in m'n algoritme zitten en kijk het dan maar zsm mogelijk omdat mensen hun bek niet twee dagen kunnen houden.
oh sorryquote:Op donderdag 27 november 2025 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las het begin van je bericht en dacht dat hij dood was.
Keith Richards is ook nog onder ons, dus er gebeuren gekkere dingen.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beide kan waar zijn. Hij weet het zelf nog niet helemaal geloof ik.
Ja ben ik het mee eens maar goed als andere mensen dat wel leuk vinden helemaal prima.quote:
Zonde want het is echt een goede serie.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik nog geen aflevering
Zolang wij maar niet hoeven te kijken.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ben ik het mee eens maar goed als andere mensen dat wel leuk vinden helemaal prima.
Een paar maanden geleden had je ook Ozzy bij dat rijtje kunnen noemenquote:Op donderdag 27 november 2025 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Keith Richards is ook nog onder ons, dus er gebeuren gekkere dingen.
Same here.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik nog geen aflevering
Oké dat is leuk voor je.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:51 schreef Nattekat het volgende:
Verwarming staat trouwens aan @:Ama
mwah die was wel stuk hoor.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden had je ook Ozzy bij dat rijtje kunnen noemen
Maar, TikTok draait op hype en clout. Dus balen dat mensen acuut op het nieuwe populaire ding springen als hongerige hyena's is een beetje als F1 kijken en klagen dat zo weinig mensen de fiets nemen.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ben ik het mee eens maar goed als andere mensen dat wel leuk vinden helemaal prima.
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2025 18:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja, maar hoe hij het zo lang nog heeft volgehouden....quote:
Ja sorry Stigs!quote:
Gaat hem ook niet lukken.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat Stigs jou nog niet geconverteerd heeft.
Het ruikt of heel lekker of heel vies bij jou thuis.quote:
Week of 6. Brand er eigenlijk elke dag wel eentje.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2025 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Week of 6. Brand er eigenlijk elke dag wel eentje.
Nee dit zijn wax melts. Met etherische oliën die fijne geurtjes afgeven op een brandertje.quote:
Hij is een Transformers fan, dat is genoeg voor mij.quote:
Merkwaardig.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dit zijn wax melts. Met etherische oliën die fijne geurtjes afgeven op een brandertje.
teringquote:Op donderdag 27 november 2025 19:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat weet ik niet! Mijn hersenen zeggen merkwaardig zonder uitleg erbij.
Uhm mensen bij het IND. Zij vinden dat er situaties zijn waarin vrouwen geen moeite hebben zich te schikken naar de regels van de Taliban.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Muis! Wie wil je vandaag omleggen?
ik 1 en een kwart denk ikquote:Op donderdag 27 november 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar heb ik maar twee seizoenen van Stranger Things gezien
Nee, dat is juist weer heel logisch. Er staat pure soap op die bakjes.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh eentje ervan blijkt een proefmonster body scrub te zijn. Dat vind ik dan weer merkwaardig.
eerste seizoen vond ik wel leuk, maar vanaf begin seizoen 2 was mijn interesse wegquote:Op donderdag 27 november 2025 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De rest is allemaal hetzelfde.
Misschien zijn er vrouwen die dat graag willen?quote:Op donderdag 27 november 2025 19:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm mensen bij het IND. Zij vinden dat er situaties zijn waarin vrouwen geen moeite hebben zich te schikken naar de regels van de Taliban.
ja dat is ook merkwaardig.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat is juist weer heel logisch. Er staat pure soap op die bakjes.
Volgens mij zijn het alleen mannen die het willenquote:Op donderdag 27 november 2025 19:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien zijn er vrouwen die dat graag willen?
Ik denk dat dat het is inderdaad. Je kunt je ermee wassen en daardoor niet stinken of je kunt het spul verdampen en daarmee de stank maskeren.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien is het wel een echt mannen product: voor meerdere doelen inzetbaar. Mss is het zeep en wax.
Haha ja nee. Nee dat kan niet.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kan er ook je haren mee wassen, tanden poetsen, als deo gebruiken, vrouwen mee aantrekken, het is ook bodylotion.
Je weet wel een echt mannen product
Eerst een pakje naaien van vrouwenhuiden en dat dan aantrekken.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha ja nee. Nee dat kan niet.
quote:Op donderdag 27 november 2025 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst een pakje naaien van vrouwenhuiden en dat dan aantrekken.
quote:Op donderdag 27 november 2025 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, ik laat het wel zo.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 27 november 2025 20:00 schreef essnhills het volgende:
Teruggaan in dosis was wel duidelijk de juiste keuze.
Ik heb merkbaar meer energie.Je hebt meer gedaan dan ik doe op een gemiddelde dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op donderdag 27 november 2025 19:52 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Die Berliner bol viel tegen, vulling moest je zoeken. Heb het niet eens opgegeten.
Had vandaag ook wel echt een goede dagquote:Op donderdag 27 november 2025 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt meer gedaan dan ik doe op een gemiddelde dag
Ik wilde net zeggenquote:Op donderdag 27 november 2025 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt meer gedaan dan ik doe op een gemiddelde dag
Ik heb merkbaar meer energie.De actiefste vrouw in FoquevilleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Schrijvers die geen rekening hadden gehouden met meer dan 1 seizoen, en dus geen verhaal hebben, een cast die steeds groter wordt omdat ze niemand willen vermoorden, dus niemand krijgt de aandacht die hij/zij verdient. Cast raakt ook op elkaar uitgekeken.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerste seizoen vond ik wel leuk, maar vanaf begin seizoen 2 was mijn interesse weg
Do all the thingsquote:
quote:
quote:
Dit is dus wat ik nou al die jaren verkeerd doe. Ik slik geen wax melts als aphrodisiacum.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kan er ook je haren mee wassen, tanden poetsen, als deo gebruiken, vrouwen mee aantrekken, het is ook bodylotion.
Je weet wel een echt mannen product
Fleetwood Macquote:Op donderdag 27 november 2025 20:14 schreef Nattekat het volgende:
Top 100 is begonnen. Begin van het einde
Wel een gouden einde
Schandaligquote:Op donderdag 27 november 2025 20:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die is niet hoger gekomen dan 155
Nog even en je loopt ook weer hele dagen rondjesquote:Op donderdag 27 november 2025 20:10 schreef essnhills het volgende:
Hopelijk morgen geen spijt, maar het is echt zulk genot dat zulke dagen weer voorkomen.
Dat had ik een half jaar geleden niet durven dromen
Overal heenlopenquote:Op donderdag 27 november 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even en je loopt ook weer hele dagen rondjes
Moet ik dan laarzen gaan kopen?quote:Op donderdag 27 november 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Overal heenlopen![]()
![]()
*Plant wadlopen alvast in
Ohhh, daar zijn die laarsjes voor.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Overal heenlopen![]()
![]()
*Plant wadlopen alvast in
Jaquote:
Wat was er stukquote:Op donderdag 27 november 2025 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Zojuist na 20 dagen mijn slimme huis weer gefixt.
#luimormel
Jaaaquote:Op donderdag 27 november 2025 20:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ohhh, daar zijn die laarsjes voor.
Je ledlamp kan weer aan?quote:Op donderdag 27 november 2025 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Zojuist na 20 dagen mijn slimme huis weer gefixt.
#luimormel
Geen idee. Ik runde het op een sd kaartje dat al vaker de geest had gegeven. De automatische backup was schijnbaar de vorige keer kapotgegaan, dus ik moest nu even moeite doen om alles te herstellen naar een nieuwe installatie.quote:
Ik moest nu elke ochtend helemaal overeind komen om hem aan te zetten. Verschrikkelijkquote:Op donderdag 27 november 2025 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je ledlamp kan weer aan?
[ afbeelding ]
Maar laarzen lopen helemaal niet lekkerquote:Op donderdag 27 november 2025 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Met sneakers is denk ik niet zo'n goed idee
SHLLLLORP en weg is je schoen
Oeh die heeft Âmbar nodigquote:Op donderdag 27 november 2025 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je ledlamp kan weer aan?
[ afbeelding ]
Batsignal.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je ledlamp kan weer aan?
[ afbeelding ]
Ik heb merkbaar meer energie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn meerdere soorten laarzen dan rubberen regenlaarzenquote:Op donderdag 27 november 2025 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar laarzen lopen helemaal niet lekker
klik je op update: geen update beschikbaar..quote:You sent a message from your phone, but your version of WhatsApp Web doesn't support it. Click here to update.
Ja van die boswachterlaarzen, of legerlaarzenquote:Op donderdag 27 november 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zijn meerdere soorten laarzen dan rubberen regenlaarzen
Ik heb...quote:Op donderdag 27 november 2025 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb enkellaarsjes, cowboylaarzen, regenlaarzen
Het wachtwoord is "Louvre"quote:Op donderdag 27 november 2025 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoor dat je vrij makkelijk in kan breken bij het Louvre. Kan je hem stiekem ruilen.
Goede tipquote:Op donderdag 27 november 2025 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoor dat je vrij makkelijk in kan breken bij het Louvre. Kan je hem stiekem ruilen.
quote:
Tenen afhakkenquote:
Nou oke. Technisch gezien twee. Maar ik heb één paar dat aan vervanging toe is. En één paar dat ik eigenlijk eens zou moeten inlopen voor ik ze de hele dag draag.quote:
Ik ben met de Gameboy bezigquote:
Verkeerde account balquote:
Is dat het broertje van Âmbar?quote:Op donderdag 27 november 2025 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wil de Barad-dûr. Maar die is barad-duur.En ik heb er geen plek voor.
Die lijkt me ook best leuk. Maar dat geldt voor zo veel sets en zo veel geld heb ik nietquote:
Oh ik heb maar acht paar wat ik draag hoor.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:52 schreef Karzai het volgende:
ik heb16 paar schoenen, lijk wel een wijf
ik ook zoietsquote:Op donderdag 27 november 2025 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik heb maar acht paar wat ik draag hoor.
Denk niet dat dat helpt met te kleine laarsjesquote:
Ohquote:
quote:Op donderdag 27 november 2025 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb twee paar schoenen en dat was al een vergissing. Normaal heb ik 1 paar.
quote:Op donderdag 27 november 2025 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb twee paar schoenen en dat was al een vergissing. Normaal heb ik 1 paar.
Dat is vaak wel een beetje het probleem ja met die setsquote:Op donderdag 27 november 2025 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die lijkt me ook best leuk. Maar dat geldt voor zo veel sets en zo veel geld heb ik niet
Âmbar-dur. Het oog van Sauron op een stokje. Met wat ledjes.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is dat het broertje van Âmbar?
Pantoffelhoarderquote:Op donderdag 27 november 2025 20:57 schreef essnhills het volgende:
Ik heb meer paar pantoffels dan Zwab en Fles samen schoenen hebben
Woman.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:58 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb 8 paar die ik actief draag, nog een hele berg in de kast en nog een stapel nieuw in de doos
Dat je ze in zo'n kleiduivenyeeter lanceert en neerschiet?quote:Op donderdag 27 november 2025 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb vier paar, waarvan twee paar voor de sport.
Die moet ik toch verkopen om de slotenmaker te betalen.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk niet dat dat helpt met te kleine laarsjes
Gelukkig is hij nog wel een tijdje te koop denk ik.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die lijkt me ook best leuk. Maar dat geldt voor zo veel sets en zo veel geld heb ik niet
quote:Op donderdag 27 november 2025 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat je ze in zo'n kleiduivenyeeter lanceert en neerschiet?
Maar, ik draag ze wel heel veelquote:
Ohja dat js ook zoquote:Op donderdag 27 november 2025 21:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die moet ik toch verkopen om de slotenmaker te betalen.
Doe je ze ook wel eens aan?quote:Op donderdag 27 november 2025 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar, ik draag ze wel heel veel
Maar.. dan raken ze beschadigd enzoquote:
Zijn ze niet zo veelzijdig als wax melts dus.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar.. dan raken ze beschadigd enzo
Het is nog geen lexeem. Had ook nog gekund.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een volstrekt cromulent woord.
Ik denk dat niets zo veelzijdig is als waxmeltsquote:Op donderdag 27 november 2025 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zijn ze niet zo veelzijdig als wax melts dus.
Daar is wel een zalfje voor te krijgen.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is nog geen lexeem. Had ook nog gekund.
Gewoon nodig voor de stapjesquote:
Crocs van gieten.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat niets zo veelzijdig is als waxmelts
ik heb zojuist na 755 dagen een speciaal Waxmelt topic gereanimeerdquote:Op donderdag 27 november 2025 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat niets zo veelzijdig is als waxmelts
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 27 november 2025 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar trek je vast en zeker vrouwen mee aanIk trek geen van beide aan, dus om het even really.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
je zou alleen dat middelste laarsje nemen wat ik gezegd had.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Keuzes. Ik heb nu voor 400 euro aan schoenen in het mandje
Heb je van die tenenschoenen of zijn het die van boven normaal lijken?quote:Op donderdag 27 november 2025 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
De barefoot schoenenwinkel heeft ook black Friday sale en er is 50% korting op het 2e paar van mijn favoriete merk.
Keuzes. Ik heb nu voor 400 euro aan schoenen in het mandje![]()
2 paar is iets minder maarja ik heb nu voor 100 euro extra een paar wandelschoenen er bij. En ik draag tegenwoordig toch alleen maar schoenen om met Ambar weg te gaan.
En mijn andere wandelschoenen zijn lek
Klinkt alsof je de keuze al gemaakt hebt.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
De barefoot schoenenwinkel heeft ook black Friday sale en er is 50% korting op het 2e paar van mijn favoriete merk.
Keuzes. Ik heb nu voor 400 euro aan schoenen in het mandje![]()
2 paar is iets minder maarja ik heb nu voor 100 euro extra een paar wandelschoenen er bij. En ik draag tegenwoordig toch alleen maar schoenen om met Ambar weg te gaan.
En mijn andere wandelschoenen zijn lek
Van boven zitten er hele normale benen in, dus ik denk het wel.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je van die tenenschoenen of zijn het die van boven normaal lijken?
Normaal lijkende. Ben geen weirdoquote:Op donderdag 27 november 2025 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je van die tenenschoenen of zijn het die van boven normaal lijken?
Ja maar ik heb nog meer onkosten... En niet zo heelveel geldquote:Op donderdag 27 november 2025 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Klinkt alsof je de keuze al gemaakt hebt.
Ik denk dat de meningen over het laatste statement verdeeld zijn.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Normaal lijkende. Ben geen weirdo
Nou nee. Niemand is het ermee eens.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat de meningen over het laatste statement verdeeld zijn.
quote:Op donderdag 27 november 2025 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Normaal lijkende. Ben geen weirdo
quote:Hoeveel dit artikel op dit moment kost:
¤63,61
incl. btw
De prijs waarvoor het artikel voor het eerst door ons werd aangeboden:
¤79,95
De laagste prijs in de afgelopen 30 dagen:
¤55,71
Dit is die supercalifragilipidocus toch? Juvenile?quote:
Dat is betere prijs dan mijn schoenenquote:
https://www.sacabambaspis.eu/quote:Op donderdag 27 november 2025 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is die supercalifragilipidocus toch? Juvenile?
Er staat alleen DEAL bij.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat me raden; 20% black friday korting?
Ik wist hetquote:Op donderdag 27 november 2025 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.sacabambaspis.eu/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |