quote:
quote:
Dit is dus wat ik nou al die jaren verkeerd doe. Ik slik geen wax melts als aphrodisiacum.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kan er ook je haren mee wassen, tanden poetsen, als deo gebruiken, vrouwen mee aantrekken, het is ook bodylotion.
Je weet wel een echt mannen product
Fleetwood Macquote:Op donderdag 27 november 2025 20:14 schreef Nattekat het volgende:
Top 100 is begonnen. Begin van het einde
Wel een gouden einde
Schandaligquote:Op donderdag 27 november 2025 20:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die is niet hoger gekomen dan 155
Nog even en je loopt ook weer hele dagen rondjesquote:Op donderdag 27 november 2025 20:10 schreef essnhills het volgende:
Hopelijk morgen geen spijt, maar het is echt zulk genot dat zulke dagen weer voorkomen.
Dat had ik een half jaar geleden niet durven dromen
Overal heenlopenquote:Op donderdag 27 november 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even en je loopt ook weer hele dagen rondjes
Moet ik dan laarzen gaan kopen?quote:Op donderdag 27 november 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Overal heenlopen![]()
![]()
*Plant wadlopen alvast in
Ohhh, daar zijn die laarsjes voor.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Overal heenlopen![]()
![]()
*Plant wadlopen alvast in
Jaquote:
Wat was er stukquote:Op donderdag 27 november 2025 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Zojuist na 20 dagen mijn slimme huis weer gefixt.
#luimormel
Jaaaquote:Op donderdag 27 november 2025 20:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ohhh, daar zijn die laarsjes voor.
Je ledlamp kan weer aan?quote:Op donderdag 27 november 2025 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Zojuist na 20 dagen mijn slimme huis weer gefixt.
#luimormel
Geen idee. Ik runde het op een sd kaartje dat al vaker de geest had gegeven. De automatische backup was schijnbaar de vorige keer kapotgegaan, dus ik moest nu even moeite doen om alles te herstellen naar een nieuwe installatie.quote:
Ik moest nu elke ochtend helemaal overeind komen om hem aan te zetten. Verschrikkelijkquote:Op donderdag 27 november 2025 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je ledlamp kan weer aan?
[ afbeelding ]
Maar laarzen lopen helemaal niet lekkerquote:Op donderdag 27 november 2025 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Met sneakers is denk ik niet zo'n goed idee
SHLLLLORP en weg is je schoen
Oeh die heeft Âmbar nodigquote:Op donderdag 27 november 2025 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je ledlamp kan weer aan?
[ afbeelding ]
Batsignal.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je ledlamp kan weer aan?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 november 2025 20:00 schreef essnhills het volgende:
Teruggaan in dosis was wel duidelijk de juiste keuze.
Ik heb merkbaar meer energie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |