Foei.quote:
Haha Ama komt op TikTokquote:Op donderdag 27 november 2025 18:30 schreef Ama het volgende:
Echt dood aan alle mensen die binnen een dag al spoilers over Stranger Things op TikTok enz zetten. Tering geef mensen even de tijd ofzo.
quote:
Boeiend. Ik ga toch ook niet janken over F1 enz.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:33 schreef Nattekat het volgende:
Tiktok
Dan vraag je er ook gewoon om.
Maar dan heb je ingebouwde stressballen. Is vet handig.quote:
quote:
quote:
Ja ga maar eens een Goede club kijken vanavondquote:Op donderdag 27 november 2025 18:42 schreef Karzai het volgende:
zo dat was een lekker bakkie snert van mijn moedertje, ook een bakje meegekregen.
tevens was het veluws wild bezorgd vandaag, reebout, herten stoofvlees en hazerug filet
weer op tijd terug voor het voetballen
Dat heb ik met Derry ook. Ik heb het in m'n algoritme zitten en kijk het dan maar zsm mogelijk omdat mensen hun bek niet twee dagen kunnen houden.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:30 schreef Ama het volgende:
Echt dood aan alle mensen die binnen een dag al spoilers over Stranger Things op TikTok enz zetten. Tering geef mensen even de tijd ofzo.
quote:Op donderdag 27 november 2025 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ga maar eens een Goede club kijken vanavond
Ik las het begin van je bericht en dacht dat hij dood was.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Rod Stewart (80 jaar) gewoon aanwezig in De Kuip om zijn favoriete club Celtic te zien spelen
quote:Op donderdag 27 november 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar heb ik maar twee seizoenen van Stranger Things gezien
Beide kan waar zijn. Hij weet het zelf nog niet helemaal geloof ik.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las het begin van je bericht en dacht dat hij dood was.
F1 is echt geen reet aan.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:34 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Boeiend. Ik ga toch ook niet janken over F1 enz.
Ja ik wou eigenlijk ook eventjes wachten alleen dan kan ik gewoon net zo goed niet meer kijken volgens mij.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik met Derry ook. Ik heb het in m'n algoritme zitten en kijk het dan maar zsm mogelijk omdat mensen hun bek niet twee dagen kunnen houden.
oh sorryquote:Op donderdag 27 november 2025 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las het begin van je bericht en dacht dat hij dood was.
Keith Richards is ook nog onder ons, dus er gebeuren gekkere dingen.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beide kan waar zijn. Hij weet het zelf nog niet helemaal geloof ik.
Ja ben ik het mee eens maar goed als andere mensen dat wel leuk vinden helemaal prima.quote:
Zonde want het is echt een goede serie.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik nog geen aflevering
Zolang wij maar niet hoeven te kijken.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ben ik het mee eens maar goed als andere mensen dat wel leuk vinden helemaal prima.
Een paar maanden geleden had je ook Ozzy bij dat rijtje kunnen noemenquote:Op donderdag 27 november 2025 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Keith Richards is ook nog onder ons, dus er gebeuren gekkere dingen.
Same here.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik nog geen aflevering
Oké dat is leuk voor je.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:51 schreef Nattekat het volgende:
Verwarming staat trouwens aan @:Ama
mwah die was wel stuk hoor.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden had je ook Ozzy bij dat rijtje kunnen noemen
Maar, TikTok draait op hype en clout. Dus balen dat mensen acuut op het nieuwe populaire ding springen als hongerige hyena's is een beetje als F1 kijken en klagen dat zo weinig mensen de fiets nemen.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ben ik het mee eens maar goed als andere mensen dat wel leuk vinden helemaal prima.
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2025 18:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja, maar hoe hij het zo lang nog heeft volgehouden....quote:
Ja sorry Stigs!quote:
Gaat hem ook niet lukken.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat Stigs jou nog niet geconverteerd heeft.
Het ruikt of heel lekker of heel vies bij jou thuis.quote:
Week of 6. Brand er eigenlijk elke dag wel eentje.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2025 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Week of 6. Brand er eigenlijk elke dag wel eentje.
Nee dit zijn wax melts. Met etherische oliën die fijne geurtjes afgeven op een brandertje.quote:
Hij is een Transformers fan, dat is genoeg voor mij.quote:
Merkwaardig.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dit zijn wax melts. Met etherische oliën die fijne geurtjes afgeven op een brandertje.
teringquote:Op donderdag 27 november 2025 19:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat weet ik niet! Mijn hersenen zeggen merkwaardig zonder uitleg erbij.
Uhm mensen bij het IND. Zij vinden dat er situaties zijn waarin vrouwen geen moeite hebben zich te schikken naar de regels van de Taliban.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Muis! Wie wil je vandaag omleggen?
ik 1 en een kwart denk ikquote:Op donderdag 27 november 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar heb ik maar twee seizoenen van Stranger Things gezien
Nee, dat is juist weer heel logisch. Er staat pure soap op die bakjes.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh eentje ervan blijkt een proefmonster body scrub te zijn. Dat vind ik dan weer merkwaardig.
eerste seizoen vond ik wel leuk, maar vanaf begin seizoen 2 was mijn interesse wegquote:Op donderdag 27 november 2025 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De rest is allemaal hetzelfde.
Misschien zijn er vrouwen die dat graag willen?quote:Op donderdag 27 november 2025 19:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm mensen bij het IND. Zij vinden dat er situaties zijn waarin vrouwen geen moeite hebben zich te schikken naar de regels van de Taliban.
ja dat is ook merkwaardig.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat is juist weer heel logisch. Er staat pure soap op die bakjes.
Volgens mij zijn het alleen mannen die het willenquote:Op donderdag 27 november 2025 19:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien zijn er vrouwen die dat graag willen?
Ik denk dat dat het is inderdaad. Je kunt je ermee wassen en daardoor niet stinken of je kunt het spul verdampen en daarmee de stank maskeren.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien is het wel een echt mannen product: voor meerdere doelen inzetbaar. Mss is het zeep en wax.
Haha ja nee. Nee dat kan niet.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kan er ook je haren mee wassen, tanden poetsen, als deo gebruiken, vrouwen mee aantrekken, het is ook bodylotion.
Je weet wel een echt mannen product
Eerst een pakje naaien van vrouwenhuiden en dat dan aantrekken.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha ja nee. Nee dat kan niet.
quote:Op donderdag 27 november 2025 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst een pakje naaien van vrouwenhuiden en dat dan aantrekken.
quote:Op donderdag 27 november 2025 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, ik laat het wel zo.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 27 november 2025 20:00 schreef essnhills het volgende:
Teruggaan in dosis was wel duidelijk de juiste keuze.
Ik heb merkbaar meer energie.Je hebt meer gedaan dan ik doe op een gemiddelde dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op donderdag 27 november 2025 19:52 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Die Berliner bol viel tegen, vulling moest je zoeken. Heb het niet eens opgegeten.
Had vandaag ook wel echt een goede dagquote:Op donderdag 27 november 2025 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt meer gedaan dan ik doe op een gemiddelde dag
Ik wilde net zeggenquote:Op donderdag 27 november 2025 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt meer gedaan dan ik doe op een gemiddelde dag
quote:Op donderdag 27 november 2025 20:00 schreef essnhills het volgende:
Teruggaan in dosis was wel duidelijk de juiste keuze.
Ik heb merkbaar meer energie.De actiefste vrouw in FoquevilleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Schrijvers die geen rekening hadden gehouden met meer dan 1 seizoen, en dus geen verhaal hebben, een cast die steeds groter wordt omdat ze niemand willen vermoorden, dus niemand krijgt de aandacht die hij/zij verdient. Cast raakt ook op elkaar uitgekeken.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerste seizoen vond ik wel leuk, maar vanaf begin seizoen 2 was mijn interesse weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |