Foei.quote:
Haha Ama komt op TikTokquote:Op donderdag 27 november 2025 18:30 schreef Ama het volgende:
Echt dood aan alle mensen die binnen een dag al spoilers over Stranger Things op TikTok enz zetten. Tering geef mensen even de tijd ofzo.
quote:
Boeiend. Ik ga toch ook niet janken over F1 enz.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:33 schreef Nattekat het volgende:
Tiktok
Dan vraag je er ook gewoon om.
Maar dan heb je ingebouwde stressballen. Is vet handig.quote:
quote:
quote:
Ja ga maar eens een Goede club kijken vanavondquote:Op donderdag 27 november 2025 18:42 schreef Karzai het volgende:
zo dat was een lekker bakkie snert van mijn moedertje, ook een bakje meegekregen.
tevens was het veluws wild bezorgd vandaag, reebout, herten stoofvlees en hazerug filet
weer op tijd terug voor het voetballen
Dat heb ik met Derry ook. Ik heb het in m'n algoritme zitten en kijk het dan maar zsm mogelijk omdat mensen hun bek niet twee dagen kunnen houden.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:30 schreef Ama het volgende:
Echt dood aan alle mensen die binnen een dag al spoilers over Stranger Things op TikTok enz zetten. Tering geef mensen even de tijd ofzo.
quote:Op donderdag 27 november 2025 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ga maar eens een Goede club kijken vanavond
Ik las het begin van je bericht en dacht dat hij dood was.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Rod Stewart (80 jaar) gewoon aanwezig in De Kuip om zijn favoriete club Celtic te zien spelen
quote:Op donderdag 27 november 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar heb ik maar twee seizoenen van Stranger Things gezien
Beide kan waar zijn. Hij weet het zelf nog niet helemaal geloof ik.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las het begin van je bericht en dacht dat hij dood was.
F1 is echt geen reet aan.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:34 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Boeiend. Ik ga toch ook niet janken over F1 enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |