Ben blij dat ik nooit op die partij heb gestemdquote:Op donderdag 27 november 2025 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom stem VVD voor meer asfalt.
Gelukkig wordt de benzine duurder.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom stem VVD voor meer asfalt.
Terwijl de olieprijs daalt.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig wordt de benzine duurder.
Ik ook. Heb net 5 minuten voor een stoplicht gestaan die weigerde op groen te gaan.quote:
Oh ja, sorry.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook. Heb net 5 minuten voor een stoplicht gestaan die weigerde op groen te gaan.
Oh, dus het is jouw schuld dat ik hier gezellig ingeblikt stilsta.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:46 schreef Nattekat het volgende:
Ok, die sluiproute dwars door delft was een achterlijk idee
quote:Op donderdag 27 november 2025 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, dus het is jouw schuld dat ik hier gezellig ingeblikt stilsta.
quote:
Mag ik met je meedoen?quote:Op donderdag 27 november 2025 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was ik maar dictator, kon ik zoveel problemen binnen 4 jaar oplossen.
Helaas!
Ik ook. Bord eten voor me en voetbalvoorbeschouwing op tvquote:
Neequote:Op donderdag 27 november 2025 17:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
ga je nog matten in de stad vanavond fles?
Daarom heet het ook een STOPlicht.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook. Heb net 5 minuten voor een stoplicht gestaan die weigerde op groen te gaan.
Dictator is een ALLEENheerser :kuzuquote:Op donderdag 27 november 2025 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mag ik met je meedoen?
Een ouderwets Romeins triumviraat dan?quote:Op donderdag 27 november 2025 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mag ik met je meedoen?
Eigenlijk heet het een verkeerslichtquote:Op donderdag 27 november 2025 18:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Daarom heet het ook een STOPlicht.
HAHAHAHAHA
EIgenlijk heet het een VerkeersRegelInstallatie (VRI)quote:Op donderdag 27 november 2025 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eigenlijk heet het een verkeerslicht
Geef mij het leger!quote:Op donderdag 27 november 2025 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een ouderwets Romeins triumviraat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |