Ja ik wou eigenlijk ook eventjes wachten alleen dan kan ik gewoon net zo goed niet meer kijken volgens mij.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik met Derry ook. Ik heb het in m'n algoritme zitten en kijk het dan maar zsm mogelijk omdat mensen hun bek niet twee dagen kunnen houden.
oh sorryquote:Op donderdag 27 november 2025 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las het begin van je bericht en dacht dat hij dood was.
Keith Richards is ook nog onder ons, dus er gebeuren gekkere dingen.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beide kan waar zijn. Hij weet het zelf nog niet helemaal geloof ik.
Ja ben ik het mee eens maar goed als andere mensen dat wel leuk vinden helemaal prima.quote:
Zonde want het is echt een goede serie.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik nog geen aflevering
Zolang wij maar niet hoeven te kijken.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ben ik het mee eens maar goed als andere mensen dat wel leuk vinden helemaal prima.
Een paar maanden geleden had je ook Ozzy bij dat rijtje kunnen noemenquote:Op donderdag 27 november 2025 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Keith Richards is ook nog onder ons, dus er gebeuren gekkere dingen.
Same here.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik nog geen aflevering
Oké dat is leuk voor je.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:51 schreef Nattekat het volgende:
Verwarming staat trouwens aan @:Ama
mwah die was wel stuk hoor.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden had je ook Ozzy bij dat rijtje kunnen noemen
Maar, TikTok draait op hype en clout. Dus balen dat mensen acuut op het nieuwe populaire ding springen als hongerige hyena's is een beetje als F1 kijken en klagen dat zo weinig mensen de fiets nemen.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ben ik het mee eens maar goed als andere mensen dat wel leuk vinden helemaal prima.
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2025 18:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja, maar hoe hij het zo lang nog heeft volgehouden....quote:
Ja sorry Stigs!quote:
Gaat hem ook niet lukken.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat Stigs jou nog niet geconverteerd heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |