Het ruikt of heel lekker of heel vies bij jou thuis.quote:
Week of 6. Brand er eigenlijk elke dag wel eentje.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2025 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Week of 6. Brand er eigenlijk elke dag wel eentje.
Nee dit zijn wax melts. Met etherische oliën die fijne geurtjes afgeven op een brandertje.quote:
Hij is een Transformers fan, dat is genoeg voor mij.quote:
Merkwaardig.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dit zijn wax melts. Met etherische oliën die fijne geurtjes afgeven op een brandertje.
teringquote:Op donderdag 27 november 2025 19:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat weet ik niet! Mijn hersenen zeggen merkwaardig zonder uitleg erbij.
Uhm mensen bij het IND. Zij vinden dat er situaties zijn waarin vrouwen geen moeite hebben zich te schikken naar de regels van de Taliban.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Muis! Wie wil je vandaag omleggen?
ik 1 en een kwart denk ikquote:Op donderdag 27 november 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar heb ik maar twee seizoenen van Stranger Things gezien
Nee, dat is juist weer heel logisch. Er staat pure soap op die bakjes.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh eentje ervan blijkt een proefmonster body scrub te zijn. Dat vind ik dan weer merkwaardig.
eerste seizoen vond ik wel leuk, maar vanaf begin seizoen 2 was mijn interesse wegquote:Op donderdag 27 november 2025 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De rest is allemaal hetzelfde.
Misschien zijn er vrouwen die dat graag willen?quote:Op donderdag 27 november 2025 19:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm mensen bij het IND. Zij vinden dat er situaties zijn waarin vrouwen geen moeite hebben zich te schikken naar de regels van de Taliban.
ja dat is ook merkwaardig.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat is juist weer heel logisch. Er staat pure soap op die bakjes.
Volgens mij zijn het alleen mannen die het willenquote:Op donderdag 27 november 2025 19:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien zijn er vrouwen die dat graag willen?
Ik denk dat dat het is inderdaad. Je kunt je ermee wassen en daardoor niet stinken of je kunt het spul verdampen en daarmee de stank maskeren.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien is het wel een echt mannen product: voor meerdere doelen inzetbaar. Mss is het zeep en wax.
Haha ja nee. Nee dat kan niet.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kan er ook je haren mee wassen, tanden poetsen, als deo gebruiken, vrouwen mee aantrekken, het is ook bodylotion.
Je weet wel een echt mannen product
Eerst een pakje naaien van vrouwenhuiden en dat dan aantrekken.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha ja nee. Nee dat kan niet.
quote:Op donderdag 27 november 2025 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst een pakje naaien van vrouwenhuiden en dat dan aantrekken.
quote:Op donderdag 27 november 2025 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, ik laat het wel zo.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 27 november 2025 20:00 schreef essnhills het volgende:
Teruggaan in dosis was wel duidelijk de juiste keuze.
Ik heb merkbaar meer energie.Je hebt meer gedaan dan ik doe op een gemiddelde dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op donderdag 27 november 2025 19:52 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Die Berliner bol viel tegen, vulling moest je zoeken. Heb het niet eens opgegeten.
Had vandaag ook wel echt een goede dagquote:Op donderdag 27 november 2025 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt meer gedaan dan ik doe op een gemiddelde dag
Ik wilde net zeggenquote:Op donderdag 27 november 2025 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt meer gedaan dan ik doe op een gemiddelde dag
quote:Op donderdag 27 november 2025 20:00 schreef essnhills het volgende:
Teruggaan in dosis was wel duidelijk de juiste keuze.
Ik heb merkbaar meer energie.De actiefste vrouw in FoquevilleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Schrijvers die geen rekening hadden gehouden met meer dan 1 seizoen, en dus geen verhaal hebben, een cast die steeds groter wordt omdat ze niemand willen vermoorden, dus niemand krijgt de aandacht die hij/zij verdient. Cast raakt ook op elkaar uitgekeken.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerste seizoen vond ik wel leuk, maar vanaf begin seizoen 2 was mijn interesse weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |