quote:Op donderdag 27 november 2025 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb twee paar schoenen en dat was al een vergissing. Normaal heb ik 1 paar.
quote:Op donderdag 27 november 2025 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb twee paar schoenen en dat was al een vergissing. Normaal heb ik 1 paar.
Dat is vaak wel een beetje het probleem ja met die setsquote:Op donderdag 27 november 2025 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die lijkt me ook best leuk. Maar dat geldt voor zo veel sets en zo veel geld heb ik niet
Âmbar-dur. Het oog van Sauron op een stokje. Met wat ledjes.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is dat het broertje van Âmbar?
Pantoffelhoarderquote:Op donderdag 27 november 2025 20:57 schreef essnhills het volgende:
Ik heb meer paar pantoffels dan Zwab en Fles samen schoenen hebben
Woman.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:58 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb 8 paar die ik actief draag, nog een hele berg in de kast en nog een stapel nieuw in de doos
Dat je ze in zo'n kleiduivenyeeter lanceert en neerschiet?quote:Op donderdag 27 november 2025 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb vier paar, waarvan twee paar voor de sport.
Die moet ik toch verkopen om de slotenmaker te betalen.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk niet dat dat helpt met te kleine laarsjes
Gelukkig is hij nog wel een tijdje te koop denk ik.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die lijkt me ook best leuk. Maar dat geldt voor zo veel sets en zo veel geld heb ik niet
quote:Op donderdag 27 november 2025 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat je ze in zo'n kleiduivenyeeter lanceert en neerschiet?
Maar, ik draag ze wel heel veelquote:
Ohja dat js ook zoquote:Op donderdag 27 november 2025 21:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die moet ik toch verkopen om de slotenmaker te betalen.
Doe je ze ook wel eens aan?quote:Op donderdag 27 november 2025 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar, ik draag ze wel heel veel
Maar.. dan raken ze beschadigd enzoquote:
Zijn ze niet zo veelzijdig als wax melts dus.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar.. dan raken ze beschadigd enzo
Het is nog geen lexeem. Had ook nog gekund.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een volstrekt cromulent woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |