Er zijn meerdere soorten laarzen dan rubberen regenlaarzenquote:Op donderdag 27 november 2025 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar laarzen lopen helemaal niet lekker
klik je op update: geen update beschikbaar..quote:You sent a message from your phone, but your version of WhatsApp Web doesn't support it. Click here to update.
Ja van die boswachterlaarzen, of legerlaarzenquote:Op donderdag 27 november 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zijn meerdere soorten laarzen dan rubberen regenlaarzen
Ik heb...quote:Op donderdag 27 november 2025 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb enkellaarsjes, cowboylaarzen, regenlaarzen
Het wachtwoord is "Louvre"quote:Op donderdag 27 november 2025 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoor dat je vrij makkelijk in kan breken bij het Louvre. Kan je hem stiekem ruilen.
Goede tipquote:Op donderdag 27 november 2025 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoor dat je vrij makkelijk in kan breken bij het Louvre. Kan je hem stiekem ruilen.
quote:
Tenen afhakkenquote:
Nou oke. Technisch gezien twee. Maar ik heb één paar dat aan vervanging toe is. En één paar dat ik eigenlijk eens zou moeten inlopen voor ik ze de hele dag draag.quote:
Ik ben met de Gameboy bezigquote:
Verkeerde account balquote:
Is dat het broertje van Âmbar?quote:Op donderdag 27 november 2025 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wil de Barad-dûr. Maar die is barad-duur.En ik heb er geen plek voor.
Die lijkt me ook best leuk. Maar dat geldt voor zo veel sets en zo veel geld heb ik nietquote:
Oh ik heb maar acht paar wat ik draag hoor.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:52 schreef Karzai het volgende:
ik heb16 paar schoenen, lijk wel een wijf
ik ook zoietsquote:Op donderdag 27 november 2025 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik heb maar acht paar wat ik draag hoor.
Denk niet dat dat helpt met te kleine laarsjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |