Moet je naar hier komen, blijft nog de hele week zo, zo te zien.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zulke eindvandemiddag willen wij dus ook.
Met warme chocolademelk?quote:Op donderdag 27 november 2025 17:03 schreef kwiwi het volgende:
Wat hou ik toch van deze tijd van het jaarLekker in dikke trui van het uitzicht genieten
![]()
[ afbeelding ]
Ik zat te kijken voor de zomervakantie. Ik heb 3 weken in juni. Alleen al 12 nachten in dat hotel in Friedrichshafen ¤ 2656quote:Op donderdag 27 november 2025 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je naar hier komen, blijft nog de hele week zo, zo te zien.
Hmm, vind ik wel duur voor Friedrichshafen. Maar ja, hotelprijzen zijn sowieso bizar inmiddels. Ook in Nederland 200+ euro voor een nachtje van der valk zag ik laatst.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zat te kijken voor de zomervakantie. Ik heb 3 weken in juni. Alleen al 12 nachten in dat hotel in Friedrichshafen ¤ 2656Dat gaat wat ver. Zal wel 3 weken Rundumhausen worden
ga je nog matten in de stad vanavond fles?quote:Op donderdag 27 november 2025 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zulke eindvandemiddag willen wij dus ook.
ik hoorde dat de fans van stuttgart de confrontatie zoeken in deventerquote:Op donderdag 27 november 2025 17:20 schreef Nattekat het volgende:
Er is zeker een wedstrijd in Rotterdam deze avond? Mijn god
Dan weten ze nog niet wat ze te wachten staat. Als Fles even van het balkon schreeuwt, rennen ze zo terug de trein in.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik hoorde dat de fans van stuttgart de confrontatie zoeken in deventer
Feyenoord moet voetballen inderdaad.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit in een trein vol Feyenoord-supporters.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:20 schreef Nattekat het volgende:
Ben blij dat ik nooit op die partij heb gestemdquote:Op donderdag 27 november 2025 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom stem VVD voor meer asfalt.
Gelukkig wordt de benzine duurder.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom stem VVD voor meer asfalt.
Terwijl de olieprijs daalt.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig wordt de benzine duurder.
Ik ook. Heb net 5 minuten voor een stoplicht gestaan die weigerde op groen te gaan.quote:
Oh ja, sorry.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook. Heb net 5 minuten voor een stoplicht gestaan die weigerde op groen te gaan.
Oh, dus het is jouw schuld dat ik hier gezellig ingeblikt stilsta.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:46 schreef Nattekat het volgende:
Ok, die sluiproute dwars door delft was een achterlijk idee
quote:Op donderdag 27 november 2025 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, dus het is jouw schuld dat ik hier gezellig ingeblikt stilsta.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |