SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Dan koop je de anderequote:Op donderdag 27 november 2025 15:24 schreef CherryLips het volgende: [..] Maar dan zie ik dit scherm en denk ik 'nah laat maar'. https://www.reddit.com/r/(...)onts_do_you_all_use/
jaquote:Op donderdag 27 november 2025 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat moet je daarmee stoppen.
Ik verslik me spontaan in mijn theequote:
4ebe...quote:Op donderdag 27 november 2025 15:28 schreef Nattekat het volgende:
Gaat lekker, twee keer de lapo op rij.
Oh dat ben ik mijn moeder aan het lerenquote:Op donderdag 27 november 2025 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben m'n vader aan het leren dat als hij iets googelt en een AI-antwoord krijgt, dat ie dan ook even de linkjes erachter moet checken.
Die Google AI is slecht hč ?quote:Op donderdag 27 november 2025 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben m'n vader aan het leren dat als hij iets googelt en een AI-antwoord krijgt, dat ie dan ook even de linkjes erachter moet checken.
Is het ooit niet donker geweest vandaag?quote:Op donderdag 27 november 2025 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is echt wel hondsdonker nual een uur of zo. Dit gaat echt te ver nu.
Lekker man.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
De zon gaat pas over een half uur onder. Dit kan echt niet zoquote:Op donderdag 27 november 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het ooit niet donker geweest vandaag?
https://www.amazon.nl/sto(...)93-9E61-576F01120B9Equote:Op donderdag 27 november 2025 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Welk permanent voordeel heeft baardgroei?quote:Op donderdag 27 november 2025 16:08 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel grappig hoe je transgender sneeuwvlokjes zo makkelijk op de kast kan jagen door te claimen dat mannelijke pubertijd permanente voordelen biedt.
Geen idee hoe ik in die discussie terecht ben gekomen.
Uhuhquote:Op donderdag 27 november 2025 14:32 schreef Nattekat het volgende: [..] De energie ingezet voor sporten dient weer aangevuld te worden
![]()
Is dat permanent?quote:Op donderdag 27 november 2025 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welk permanent voordeel heeft baardgroei?![]()
Als je nu aan de oestrogeen gaat, kan ik je ervan verzekeren dat je er binnen 6 maanden van af bentquote:Op donderdag 27 november 2025 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat blijft tot groeien?
Ja maar waarom zou je dat doenquote:Op donderdag 27 november 2025 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je nu aan de oestrogeen gaat, kan ik je ervan verzekeren dat je er binnen 6 maanden van af bent
Kan m'n buitenverlichting wel een uurtje eerder aan laten gaan.quote:Op donderdag 27 november 2025 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog steeds is de zon niet onder maar ik heb alle lampen al aan en de gordijnen dicht.
Ik vraag me altijd af hoe je zo'n enorme totaaldebiel kan zijn.quote:Te hoog voertuig. Twee rijstroken zijn dicht. Stilstaand verkeer.
Of spiergroeiquote:Op donderdag 27 november 2025 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je geen baardgroei meer wil.
Mogelijk iemand die vaker in verschillende hoogtes rijdt.quote:Op donderdag 27 november 2025 16:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe je zo'n enorme totaaldebiel kan zijn.
Brug ofzo geraakt. Puin op de weg.quote:Op donderdag 27 november 2025 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Rijstroken dicht voor een te hoog voertuig? Te breed snap ik
Misschien probeerde die op zijn kant er onderdoor te gaanquote:Op donderdag 27 november 2025 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Rijstroken dicht voor een te hoog voertuig? Te breed snap ik
Zie je, alleen maar voordelen.quote:
Niet zo snugger dus.quote:[..]
Mogelijk iemand die vaker in verschillende hoogtes rijdt.
Oh, dit is karma voor mijn leedvermaak, nu op mijn eigen route ookquote:afrit Rotterdam-Airport - Delft-Zuid
+ 13 min 4 km
Stilstaand verkeer. Twee rijstroken zijn dicht. Door een ongeluk.
dat wordt een half uur op de parkeerplaats stil staanquote:Op donderdag 27 november 2025 16:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, dit is karma voor mijn leedvermaak, nu op mijn eigen route ook
Ik heb nu ook al tetten. Daar heb ik geen oestrogeen voor nodig.quote:Op donderdag 27 november 2025 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zie je, alleen maar voordelen.
En je krijgt ook nog je eigen tetten.
[..]
Niet zo snugger dus.
Dat zijn manboobs, dat is anders en nep.quote:Op donderdag 27 november 2025 16:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb nu ook al tetten. Daar heb ik geen oestrogeen voor nodig.
In jouw hoofd heb ik echt overnacht in mijn auto he?quote:Op donderdag 27 november 2025 16:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat wordt een half uur op de parkeerplaats stil staan
Klinkt alsof je jaloers bent erop.quote:Op donderdag 27 november 2025 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zijn manboobs, dat is anders en nep.
Heb je dat niet danquote:Op donderdag 27 november 2025 16:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In jouw hoofd heb ik echt overnacht in mijn auto he?
nee dat was @Dr_Flashquote:Op donderdag 27 november 2025 16:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In jouw hoofd heb ik echt overnacht in mijn auto he?
Die krachtsporter? Nah, terechte DSQ.quote:Op donderdag 27 november 2025 16:08 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel grappig hoe je transgender sneeuwvlokjes zo makkelijk op de kast kan jagen door te claimen dat mannelijke pubertijd permanente voordelen biedt.
Geen idee hoe ik in die discussie terecht ben gekomen.
nee joh zn auto mag niet bij het werk blijven staan, daarom kan hij ook niet met de auto heen, trein terug. volgende dag trein heen en auto terugquote:Op donderdag 27 november 2025 16:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt alsof je jaloers bent erop.
[..]
Heb je dat niet dan
Doorgaans is het een "nah, hoe laag ken het weze, redden we wel".quote:Op donderdag 27 november 2025 16:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of spiergroei
[..]
Mogelijk iemand die vaker in verschillende hoogtes rijdt.
Welnee, zou me kapot schamen.quote:Op donderdag 27 november 2025 16:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt alsof je jaloers bent erop.
Nee, ik ben gewoon netjes binnen 10 minuten de garage uitgereden zodat ik niet opgesloten zou zijn.quote:[..]
Heb je dat niet dan
Oh daar heb ik ook twee pakjes van meegenomen uit Duitsland.quote:Op donderdag 27 november 2025 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag aardappelschijfjes met uitjes en spek erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |