SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
Your beauty never ever scared me.
Ja dus dan kan het niet de ziekte van plots zijn!!__]{%quote:Op maandag 24 november 2025 19:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Viola Holt was ook een wappie toch?
Ik vind het altijd vooral bijzonder dat die mensen praten alsof het voor die tijd niet gebeurde.quote:Op maandag 24 november 2025 19:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dus dan kan het niet de ziekte van plots zijn!!__]{%
Dagdagelijks je groentjes en je fruithapje nemen en een boswandeling maken en kanker gaat een deurtje verder.quote:Op maandag 24 november 2025 19:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg zoveel van die onzinnige gezondheidsclaims op Instagram ineens. Allemaal van die "draadjes" met berichten die uit meerdere slides bestaan over suiker en kanker en weet ik veel wat. Geschreven door een of andere goeroe die een boek heeft geschreven. Met reacties van mensen die nu allemaal gaan vasten ipv chemo nemen.
Mensen denken echt dat natuurlijk per se goed is en dat alles maakbaar is.
Oké Joep Rovers.quote:Op maandag 24 november 2025 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dagdagelijks je groentjes en je fruithapje nemen en een boswandeling maken en kanker gaat een deurtje verder.
Nee, voor de kronahoax en de chip van Bill Gates leefde iedereen in goede gezondheid en werden we in harmonie allemaal 97quote:Op maandag 24 november 2025 19:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het altijd vooral bijzonder dat die mensen praten alsof het voor die tijd niet gebeurde.
Babyformule ontleden en verbaast zijn dat er allemaal vetten in zitten.quote:Op maandag 24 november 2025 19:47 schreef CherryLips het volgende:
Gaan die idioten een plant besmeuren met zonnebrandcrčme, blad gaat dood. KIJK ZONNEBRAND IS KANKERVERWEKKEND.
Nooit geweten dat ik een begonia was.
Kregen de begonia's kanker? Kunnen planten kanker krijgen?quote:Op maandag 24 november 2025 19:47 schreef CherryLips het volgende:
Gaan die idioten een plant besmeuren met zonnebrandcrčme, blad gaat dood. KIJK ZONNEBRAND IS KANKERVERWEKKEND.
Nooit geweten dat ik een begonia was.
Jij weet het beter dan ik. Jouw wereldje?quote:Op maandag 24 november 2025 19:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit kwam toch van de Maanlichtzusjes?
Nee maar KANKER is erger dan gewoon dood gaan. Want hey, dood gaat iedereen aan het eind wel. Dat telt niet. Maar KANKER oeh jeetje.quote:Op maandag 24 november 2025 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kregen de begonia's kanker? Kunnen planten kanker krijgen?
Wat als je nachtdagelijks je fruithapje neemt? Werkt het dan niet?quote:Op maandag 24 november 2025 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dagdagelijks je groentjes en je fruithapje nemen en een boswandeling maken en kanker gaat een deurtje verder.
Of je baby vegan eten geven. Kind gaat dood.quote:Op maandag 24 november 2025 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Babyformule ontleden en verbaast zijn dat er allemaal vetten in zitten.
EUh ja muts wat denk je dat er bij borstvoeding in het kind gaat. Extra skinny latte??
Hoho.quote:Op maandag 24 november 2025 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar KANKER is erger dan gewoon dood gaan. Want hey, dood gaat iedereen aan het eind wel. Dat telt niet. Maar KANKER oeh jeetje.
Die van mij krijgen vooral trips. Ik zal eens zonnebrandcrčme proberen.quote:Op maandag 24 november 2025 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kregen de begonia's kanker? Kunnen planten kanker krijgen?
Oh bestaat dat ook al? Oh ja dat is dan nog NOG ergerderder!quote:Op maandag 24 november 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoho.
Vergeet de TURBOkanker niet he
Heb je straks witte trips ipv zwartequote:Op maandag 24 november 2025 19:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij krijgen vooral trips. Ik zal eens zonnebrandcrčme proberen.
Ik ben zo nuchter als een kikker wat dat betreft.quote:Op maandag 24 november 2025 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij weet het beter dan ik. Jouw wereldje?
raw milk rechtstreeks van de koe...quote:Op maandag 24 november 2025 19:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of je baby vegan eten geven. Kind gaat dood.
Surprised Pikachu.
Jajaquote:Op maandag 24 november 2025 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh bestaat dat ook al? Oh ja dat is dan nog NOG ergerderder!
Ja maar niet van zonnebrandcrčme of van suiker.quote:Op maandag 24 november 2025 19:54 schreef UitStraling het volgende:
Kanker krijg je wel van al die bende die men hier doorgaans eet.
That's just science.
Nou ik weet nietquote:Op maandag 24 november 2025 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar niet van zonnebrandcrčme of van suiker.
En dan zijn wij de schaapjesquote:Op maandag 24 november 2025 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaja
Daar gaan alle schaapjes die de gifspuit allemaal aan dood.
Allemaal binnen 2 weken 2 maanden 2 jaar uhm euhm ieder moment nu
ja of als je bladgroensuiker op je gezwel smeert.quote:Op maandag 24 november 2025 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou ik weet niet
Misschien krijg je wel kanker als je zonnebrandcrčme eet
Net als mensen die zeggen dat je alzheimer krijgt van je tandpasta.quote:Op maandag 24 november 2025 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou ik weet niet
Echt hequote:Op maandag 24 november 2025 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan zijn wij de schaapjes
NeEm NoG eEn bOoStErTjE
Je krijgt uiteindelijk kanker van diepvriespizza's, harde worsten, tomatenketchup, supermarktbrood, zwartgeblakerd BBQ vlees en kant-en-klaar maaltijden, zo simpel zit het.quote:Op maandag 24 november 2025 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou ik weet niet
Gewoon in een hele grote doosquote:Op maandag 24 november 2025 19:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat heel aankomtm'n vader was ook al aan het sparen dus kan ook dat afwachten. Hij wilde een Mickey maar had van de week twee Simba's.
ik bewaar altijd die brievenbuspakket doosjes.quote:
Gelukkig had ik nog een zak groentjes bij mijn restje kipkerrie van de afhaalchineesquote:Op maandag 24 november 2025 19:54 schreef UitStraling het volgende:
Kanker krijg je wel van al die bende die men hier doorgaans eet.
That's just science.
Nee hoor, daar ga ik niet aan beginnenquote:Op maandag 24 november 2025 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Want hey, dood gaat iedereen aan het eind wel.
E621quote:Op maandag 24 november 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig had ik nog een zak groentjes bij mijn restje kipkerrie van de afhaalchinees
Nee want ik ga het geld gebruiken om het hier op te knappen en kasten kopen.quote:Op maandag 24 november 2025 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben jullie al vakantieplannen? Ik heb 3 weken in juni maar iets betaalbaars?Misschien een stacaravan in Ootmarsum of zo
Lekkere smaakversterkersquote:
Nou dat zag niemand aankomen.quote:Op maandag 24 november 2025 20:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga in juni naar Londen. Verrassend!
Zo nog even een bakje met o.a. e300 naar binnen werkenquote:
Heb je appel-kaneel muffins gemaakt?quote:Op maandag 24 november 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo nog even een bakje met o.a. e300 naar binnen werken
Doe je dan ook elke keer nieuwe dingen?quote:Op maandag 24 november 2025 20:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga in juni naar Londen. Verrassend!
Backpacken in Azië/Zuid-Amerika. Of gewoon naar oost europa.quote:Op maandag 24 november 2025 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben jullie al vakantieplannen? Ik heb 3 weken in juni maar iets betaalbaars?Misschien een stacaravan in Ootmarsum of zo
Nee had vanmorgen bosvruchten coulis gemaakt voor door de cheesecake.quote:Op maandag 24 november 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je appel-kaneel muffins gemaakt?
Trek in cheesecake nuquote:Op maandag 24 november 2025 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee had vanmorgen bosvruchten coulis gemaakt voor door de cheesecake.
Maar heb ik nog voldoende van over om morgen door de slagroom te doen.
Dus de 2e portie die ik uit de vriezer had gehaald daarvoor maar gewoon oppeuzelen
ow ik dacht je gaat rijmen....quote:Op maandag 24 november 2025 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik lig te rillen, maar heb een wollen trui aan en fleecedeken.
Witte chocolade cheesecake met bosvruchtenswirlsquote:
*Zet kopje T neerquote:Op maandag 24 november 2025 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik lig te rillen, maar heb een wollen trui aan en fleecedeken.
Ja die is er ook, maar nog steeds doet mijn rug alsof het koud isquote:Op maandag 24 november 2025 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ik dacht je gaat rijmen....
je ligt te rillen maar er komt zo een warme hond tegen je billen
Ja houd maar opquote:Op maandag 24 november 2025 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Witte chocolade cheesecake met bosvruchtenswirls
quote:Op maandag 24 november 2025 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Witte chocolade cheesecake met bosvruchtenswirls
Is voor morgen, dan is broertje jarigquote:
quote:Op maandag 24 november 2025 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij willen nu allemaal cheesecake
Zo'n lekkere basic vanille cheesecake zonder andere frutseltjes er opquote:
quote:Op maandag 24 november 2025 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, vanaf vandaag werken vrouwen de rest van het jaar gratis
Jullie hebben aparte loonschalen voor mannen en vrouwen, ja?quote:Op maandag 24 november 2025 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zal het morgen even op werk mededelen dat ik weinig meer doe tov mijn mannelijke collega's
Gewoon helemaal niets meer doen tot eind van het jaar.quote:Op maandag 24 november 2025 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zal het morgen even op werk mededelen dat ik weinig meer doe tov mijn mannelijke collega's
monchou taart kan ik nog net van genieten, andere soorten... sla mij maar overquote:Op maandag 24 november 2025 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n lekkere basic vanille cheesecake zonder andere frutseltjes er op
Kan ik ze inhuren? De rest van het jaar niet meer poetsen, wassen en kokenquote:Op maandag 24 november 2025 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, vanaf vandaag werken vrouwen de rest van het jaar gratis
Dat is in principe toch ook gewoon een cheesecake?quote:Op maandag 24 november 2025 20:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
monchou taart kan ik nog net van genieten, andere soorten... sla mij maar over
ja maar vind ik dus ook al niet juichtaartquote:Op maandag 24 november 2025 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is in principe toch ook gewoon een cheesecake?
Gewoon een wat simpeler meisje zoeken om mee samen te hokken.quote:Op maandag 24 november 2025 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik ze inhuren? De rest van het jaar niet meer poetsen, wassen en koken
Nee dat nietquote:Op maandag 24 november 2025 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jullie hebben aparte loonschalen voor mannen en vrouwen, ja?
Lekker in een hutje op de hei en dan samen koken en smoezelenquote:Op maandag 24 november 2025 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een wat simpeler meisje zoeken om mee samen te hokken.
Ik ben in een beoordeling wel een cynisch met een positieve insteek genoemdquote:Op maandag 24 november 2025 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel het idee dat mannen sneller een promotie gegund wordt, minder bijtaken hoeven te doen, oh en de bare minimum hoeven te doen op gebied van communicatie en niet aangesproken op hun toon
Waar kan ik mij aanmelden? Maar dan zonder dat samenquote:Op maandag 24 november 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker in een hutje op de hei en dan samen koken en smoezelen
Oh dat ik vind ook een typische mannelijke beoordeling.quote:Op maandag 24 november 2025 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben in een beoordeling wel een cynisch met een positieve insteek genoemd
Hier worden vrouwen keihard voorgetrokken tegenwoordig. Als je nog een kleurtje hebt extra bonuspunten.quote:Op maandag 24 november 2025 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel het idee dat mannen sneller een promotie gegund wordt, minder bijtaken hoeven te doen, oh en de bare minimum hoeven te doen op gebied van communicatie en niet aangesproken worden op hun toon
De beoordeling was wel door een Belg die Hollandse communicatie niet helemaal snaptquote:Op maandag 24 november 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh dat ik vind ook een typische mannelijke beoordeling.
Ik moet aardiger en minder direct doen.
Meestal wel.quote:Op maandag 24 november 2025 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe je dan ook elke keer nieuwe dingen?
Niet bij mij, want dan neem je die babi pambar meequote:Op maandag 24 november 2025 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar kan ik mij aanmelden? Maar dan zonder dat samen
"Ja, dat vind JIJquote:Op maandag 24 november 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh dat ik vind ook een typische mannelijke beoordeling.
Ik moet aardiger en minder direct doen.
Dat wordt transseksueel onder de zonnebank of spraytanquote:Op maandag 24 november 2025 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier worden vrouwen keihard voorgetrokken tegenwoordig. Als je nog een kleurtje hebt extra bonuspunten.
Identificeer jij je al als gehandicapte lesbische negerin?quote:Op maandag 24 november 2025 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier worden vrouwen keihard voorgetrokken tegenwoordig. Als je nog een kleurtje hebt extra bonuspunten.
Ik ben ook al niet welkom met de kat.quote:Op maandag 24 november 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet bij mij, want dan neem je die babi pambar mee
ja ik ook. Dus ik ga NU.quote:Op maandag 24 november 2025 20:44 schreef Ama het volgende:
Ik had de hele dag het gevoel van ik ga vroeg slapen maar dat is nu wel weer eigenlijk weg.
Ja die van mij heeft ook een timer echt vet relaxed.quote:Op maandag 24 november 2025 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Kerstlampjes hangen weer op het balkon
Ben benieuwd of de timer het ook doet.
Katten zijn wel welkomquote:Op maandag 24 november 2025 20:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben ook al niet welkom met de kat.
Ik doe wel rustig mijn eigen ding. Alleen het is af en toe beetje sneu dat mensen gewoon niet op de goede plek terecht komen.quote:Op maandag 24 november 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat wordt transseksueel onder de zonnebank of spraytan
Kloptquote:Op maandag 24 november 2025 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik doe wel rustig mijn eigen ding. Alleen het is af en toe beetje sneu dat mensen gewoon niet op de goede plek terecht komen.
Ik heb er zelf zo'n apparaat aan hangen Huehue maar loop daar altijd mee te klooienquote:Op maandag 24 november 2025 20:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die van mij heeft ook een timer echt vet relaxed.
Ligt 'ie in de marinade?quote:Op maandag 24 november 2025 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn babi pambar is diep aan het snurken
quote:Op maandag 24 november 2025 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er zelf zo'n apparaat aan hangen Huehue maar loop daar altijd mee te klooien
Gaat ook vervelen zodra de balletjes leeg zijn.quote:Op maandag 24 november 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker in een hutje op de hei en dan samen koken en smoezelen
Oh dan hoop ik voor je dat het werkt.quote:Op maandag 24 november 2025 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er zelf zo'n apparaat aan hangen Huehue maar loop daar altijd mee te klooien
* kwiwi legt broodballetjes weer aan de kantquote:Op maandag 24 november 2025 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat ook vervelen zodra de balletjes leeg zijn.
Wel eerst even het haar verwijderen aub want anders knarst het zo tussen de tanden.quote:
Brandt er allemaal wel af op de grillquote:Op maandag 24 november 2025 20:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel eerst even het haar verwijderen aub want anders knarst het zo tussen de tanden.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat ik mij bij hond of kat moet voorstellen. 🤷🏼♀️ Ik weet wel dat je aan mijn kat niet heel veel hebt en een chihuahua lijkt me ook niet perse heel voedzaam.quote:Op maandag 24 november 2025 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar eerlijk gezegd lijkt het mij niet lekker
quote:Op maandag 24 november 2025 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar eerlijk gezegd lijkt het mij niet lekker
Is het vroegslaapdag ofzoquote:
Dus tegen een uurtje of 11 lig je te slapenquote:
Ja, waarschijnlijk wel. Want eerst nog even gamen op de telefoon.quote:Op maandag 24 november 2025 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus tegen een uurtje of 11 lig je te slapen
Ja zie je, altijd hetzelfdequote:Op maandag 24 november 2025 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wel. Want eerst nog even gamen op de telefoon.
Omdat het regent?quote:
Omdat hij in teddy beer modus is. Lekker knuffelen, knuffelen en knuffelenquote:
Geef hem eens ongelijk?quote:Op maandag 24 november 2025 21:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat hij in teddy beer modus is. Lekker knuffelen, knuffelen en knuffelen
Kan je nog iets aanpassen in TV?quote:Op maandag 24 november 2025 21:49 schreef Nizno het volgende:
ik sluit de laptop af..
Gute Nacht Freunde
donequote:Op maandag 24 november 2025 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je nog iets aanpassen in TV?
Daarom kan je beter geboren worden als kat.quote:Op maandag 24 november 2025 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kiezen tussen knuffelen of gaan wandelen in de kou en donkerte.
In een volgend leven word ik katquote:Op maandag 24 november 2025 21:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom kan je beter geboren worden als kat.
Heel de dag op je luie reet liggen en gratis eten dat naar je wordt gebrachtquote:Op maandag 24 november 2025 21:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom kan je beter geboren worden als kat.
Dit klinkt echt als het leven.quote:Op maandag 24 november 2025 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel de dag op je luie reet liggen en gratis eten dat naar je wordt gebracht
Klinkt goedquote:Op maandag 24 november 2025 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel de dag op je luie reet liggen en gratis eten dat naar je wordt gebracht
Dan konden we niet typenquote:
En eten, vergeet het eten nietquote:
Daar hoef je geen kat voor te zijnquote:
Goede vraag. Is wel beter leven.quote:
Nee doeiquote:
Goed plan.quote:
*bonk*quote:Op maandag 24 november 2025 23:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed plan.
Tot morgen.
* dud0r doet licht uit in de KSC
quote:Op maandag 24 november 2025 23:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed plan.
Tot morgen.
* dud0r doet licht uit in de KSC
Helloquote:
Ik kom daar nog zeldenquote:Op maandag 24 november 2025 20:58 schreef Ama het volgende:
@:karzai ze kunnen jou voor seizoen 3 bij ons op de wallen ook wel interviewen.
Dat zou handig zijnquote:
Hmmm niet echt. Bewolkt en wind maar wel droog. Op het vaste land hebben ze hele erge overstromingen dus we hebben veel geluk hier.quote:
O dan heb je nog geluk dat je niet op het vaste land zitquote:Op dinsdag 25 november 2025 06:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmmm niet echt. Bewolkt en wind maar wel droog. Op het vaste land hebben ze hele erge overstromingen dus we hebben veel geluk hier.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 06:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh![]()
Dat krijg je ervan als je op tijd gaat slapen he
Morguh herenquote:
ZIjn zwaardere dingen om je dag mee te startenquote:Op dinsdag 25 november 2025 06:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, maar eens even buiten kijken. Je moet toch wat hea.
brrrrquote:Op dinsdag 25 november 2025 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je nog geluk dat je niet op het vaste land zit
Hier is het ook niet al te warm hoor, 3 graden geeft het nu aan.
.5quote:
nou das ook een sobere verhogingquote:Op dinsdag 25 november 2025 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
.5
Ja het was 15.1 graden hier in de kamer, ik heb de verwarming op 16.5 gezet
Net genoeg, Ik heb het niet snel koud, maar voor het vocht in huis en de muren en meubels niet al te koud te laten worden even iets aan. Vanavond gaat hij naar 17quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou das ook een sobere verhoging
O ik zelf zou dat niet doen. Je moet hem wel aflaten koelen voor hij de koeling ingaat.quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een gegrild kippetje gescoord in de supermarkt. Hij is nog warm. In de supermarkt staat die de hele dag buiten de koeling. Kan dat kwaad als ik dat ook doe?
oke dan zet ik hem straks in de koelkast. eerste keer dt ik dit kippetje heb gekochtquote:Op dinsdag 25 november 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik zelf zou dat niet doen. Je moet hem wel aflaten koelen voor hij de koeling ingaat.
Ik ben, zeker met warm weer, daar altijd heel voorzichtig mee
Hopelijk smaakt hij lekker.quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke dan zet ik hem straks in de koelkast. eerste keer dt ik dit kippetje heb gekocht
Morguh Gianniquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoop het ook![]()
heb sweet chili saus gekocht en ga vanaaf een salade halen voor er bij
Nou dit viel anders niet mee. Echt last van mijn rechtervoet. Zal wel overbelast zijn. Maar ja komt even niet goed uit want we moeten wel aan de stapjes komen natuurlijk. Glad is het niet. Als die voet pijnvrij geweest was had ik makkelijk een uur weg kunnen blijven. Nou bleef het met pijn en moeite bij een kwartiertje. 2800 stapjes nu.quote:Op dinsdag 25 november 2025 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn zwaardere dingen om je dag mee te starten
O lekker dat is altij wel lekker bij kip chilisausquote:Op dinsdag 25 november 2025 07:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoop het ook![]()
heb sweet chili saus gekocht en ga vanaaf een salade halen voor er bij
O dat is minder, wat heb je dan met je voet. Je moet het ook niet overbelasten dan natuurlijkquote:Op dinsdag 25 november 2025 07:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dit viel anders niet mee. Echt last van mijn rechtervoet. Zal wel overbelast zijn. Maar ja komt even niet goed uit want we moeten wel aan de stapjes komen natuurlijk. Glad is het niet. Als die voet pijnvrij geweest was had ik makkelijk een uur weg kunnen blijven. Nou bleef het met pijn en moeite bij een kwartiertje. 2800 stapjes nu.
Hey mention je net, maar kan je niet verleiden he om daar dag te zeggenquote:
Nee daar ga ik niet meer posten, verleden tijd.quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey mention je net, maar kan je niet verleiden he om daar dag te zeggen![]()
GG plaatste zijn eerste post en ik zat eens door te lezen wie daar allemaal posten toen.
En heb jij dan uitlegt hoe het wel zit? Of heb je hem in de waan gelaten?quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:36 schreef bitterbal het volgende:
vandaag bij het ontbijt was een zwitser, marcus heet hij en hij vertelde ons dat de nederlanders dutch worden genoemd omdat er ergens in nederland een deel is wat dutch heet. Dus ik vroeg waar is dat dan? zei die ja ergens aan de kust...
Dus ik zo van dat is niet waar.
Zei die jawel. je kan het gewoon opzoeken dat het waar is en ik weet het beter dan jij .
Ja wat hadden wij elkaar toch lief in die tijd he de vonken sprongen er vanafquote:Op dinsdag 25 november 2025 08:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee daar ga ik niet meer posten, verleden tijd.
Ja tijd om wakker te worden nattequote:
Het is nog steeds donker.quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja tijd om wakker te worden natte
Nee gechat gpt en hem verteld :pquote:Op dinsdag 25 november 2025 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En heb jij dan uitlegt hoe het wel zit? Of heb je hem in de waan gelaten?
Dat mag ook.quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee gechat gpt en hem verteld :p
Dat zeg ik bij meer mensen joh, sterker nog, op werk zeg ik ook vaak bij mensen die binnenkomen; nou we treffen het. niet of; ik ben alvast begonnen hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wat hadden wij elkaar toch lief in die tijd he de vonken sprongen er vanaf![]()
En wat was je altijd blij als ik binnen kwam![]()
Dat zei je ook altijd zo lief![]()
We hebben geen geluk vandaag, of woorden van die strekking
Denk dat hij noord en zuid Holland bedoelde. Maar hij zei het echt zo alsof het een feit was. En de rest aan tafel zat van ja bal is Nederlandsequote:
hehequote:Op dinsdag 25 november 2025 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat hij noord en zuid Holland bedoelde. Maar hij zei het echt zo alsof het een feit was. En de rest aan tafel zat van ja bal is Nederlandse
Echt hoorquote:Op dinsdag 25 november 2025 08:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is nog steeds donker.
Wat leuk. Komen ze je met een ander busje ophalen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:36 schreef Haags het volgende:
Morgen is de grote dag jongens, ontzettend lang naar uitgekeken maar het is eindelijk zo ver
Mijn wagenpark wordt uitgebreid/vervangen met EV bedrijfswagens.
Dank je vriendje. Taart is altijd welkom.quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:38 schreef Haags het volgende:
Als ik kon trakteren op taart hier had ik het gedaan. Dus dan doe ik dat maar even virtueel. Geniet ervan, vooral @:dud0r
Tof Haagsquote:Op dinsdag 25 november 2025 08:36 schreef Haags het volgende:
Morgen is de grote dag jongens, ontzettend lang naar uitgekeken maar het is eindelijk zo ver
Mijn wagenpark wordt uitgebreid/vervangen met EV bedrijfswagens.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat leuk. Komen ze je met een ander busje ophalen.
Heb je aanwezigheidsplicht op kantoor of ben je echt aan het werk?quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:56 schreef Nattekat het volgende:
Waarom is het nu drukker dan vroeger in de ochtend? Ik dacht slim te zijn. 0-1
Het is verdomd handig dat ik naar kantoor ga vandaag, maar normaal werk ik thuis op dinsdag.quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je aanwezigheidsplicht op kantoor of ben je echt aan het werk?
ALs het goed is komt er zo een langs om er een te brengenquote:Op dinsdag 25 november 2025 09:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zin in koffie.
Ik sta op de A4, kan iemand even bezorgen?
Ok, misschien maar beter dat ik laat ben weggegaanquote:Op dinsdag 25 november 2025 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-1000-kilometer-file
Morguh Stigquote:
Dotje mopjequote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:17 schreef Nattekat het volgende:
Oh, dit is precies waar ik donderdag bijna bovenop iemand ben geknald
Ik zeg niets meer.
Film het!quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hopelijk rijdt het nog even door ik wil het zien
Nimmer!quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Film het!
Kunnen wij weer genieten van een klaagzang over de boete
Ramptoerist.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja zeg!quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoeveel vertraging heb je vandaag dan weer opgelopen ?quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het werd me niet gegund. Weg werd vrijgegeven vlak voor ik er was
Genoeg om te Fokken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeveel vertraging heb je vandaag dan weer opgelopen ?
20 minutenquote:Op dinsdag 25 november 2025 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeveel vertraging heb je vandaag dan weer opgelopen ?
Nee, aan de poolcirkel moet het lekker vriezen! We kunnen niet van de hele wereld een soort tropisch pretpark maken, Bal.quote:
nou waarom nietquote:Op dinsdag 25 november 2025 09:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, aan de poolcirkel moet het lekker vriezen! We kunnen niet van de hele wereld een soort tropisch pretpark maken, Bal.
heb je je ledlampjes al getest?quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tot nu toe alleen nog maar slecht nieuws meetings gehad. Goede ochtend wel zo.
Meld je het ons als het einde van de wereld ter sprake komt?quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Omdat de zeespiegel dan een aantal meter zou stijgen.quote:
Daar zijn heel veel redenen voor, maar het lijkt me alleen al heel slecht voor je vakantiepark daar.quote:
Wie wordt er ontslagen?quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
hmmquote:Op dinsdag 25 november 2025 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat de zeespiegel dan een aantal meter zou stijgen.
Als al het ijs op aarde zou smelten, zou de zeespiegel wereldwijd met ongeveer 70 meter stijgenquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je je ledlampjes al getest?
Bij het bedrijf waarvoor ik nu werk zou dat flink wat vertraging oplopen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Meld je het ons als het einde van de wereld ter sprake komt?
Helft van mijn huidige team en ik ga wat anders doen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wie wordt er ontslagen?
quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij het bedrijf waarvoor ik nu werk zou dat flink wat vertraging oplopen.
[..]
Helft van mijn huidige team en ik ga wat anders doen.
Scheelt dat ik er al redelijk op voorbereid was, maar voor die mensen is het wat minder leuk om te horen. Dan zijn de kerstdagen ineens wat minder leuk ineens.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die moeten maar snel een STAP-cursus gaan doen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scheelt dat ik er al redelijk op voorbereid was, maar voor die mensen is het wat minder leuk om te horen. Dan zijn de kerstdagen ineens wat minder leuk ineens.
Had je al gehoord dat ik gisteren ben aangedragen voor niet één, maar twee projecten?quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oh Jezusquote:Op dinsdag 25 november 2025 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Read the roomquote:Op dinsdag 25 november 2025 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had je al gehoord dat ik gisteren ben aangedragen voor niet één, maar twee projecten?
oh das best veelquote:Op dinsdag 25 november 2025 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als al het ijs op aarde zou smelten, zou de zeespiegel wereldwijd met ongeveer 70 meter stijgen
Damn son.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij het bedrijf waarvoor ik nu werk zou dat flink wat vertraging oplopen.
[..]
ben je ontslagen of ga je zelf weg?quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scheelt dat ik er al redelijk op voorbereid was, maar voor die mensen is het wat minder leuk om te horen. Dan zijn de kerstdagen ineens wat minder leuk ineens.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had je al gehoord dat ik gisteren ben aangedragen voor niet één, maar twee projecten?
Ik ben mezelf uit aan het faserenquote:
Maken we gewoon een onderwaterstad.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niets wat Nederland niet aan kan.
Ik (nog) niet.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben je ontslagen of ga je zelf weg?
quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maken we gewoon een onderwaterstad.
Eerst maar beide processen goed doorlopen en kijken of er überhaupt wat te kiezen is. Maar als ik mag kiezen is het wel een verdomd lastige. De leukere klus versus werken met collega's en dichterbij huis.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Mag je nu kiezen of ga je er 2 tegelijk doen
Jezelf gewoon onvervangbaar makenquote:[..]
Ik ben mezelf uit aan het faseren
Alleen partij die ons overneemt kan niet zo snel. Volgend jaar ook nog een speciaal jaar met Olympische Spelen en WK voetbal dus dan zijn er wat grote dingen links en rechts die ook nog een dwars liggen.
Niemand is onvervangbaar.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst maar beide processen goed doorlopen en kijken of er überhaupt wat te kiezen is. Maar als ik mag kiezen is het wel een verdomd lastige. De leukere klus versus werken met collega's en dichterbij huis.
[..]
Jezelf gewoon onvervangbaar maken
De vacature bij mijn oude werkgever om mij te vervangen staat anders nog steeds openquote:
Kan je weer terug. Heb je minder reistijd.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vacature bij mijn oude werkgever om mij te vervangen staat anders nog steeds open
Dan hebben ze gewoon niet zoveel haast nog, of het werk wordt bij ex-collega's gedumpt.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vacature bij mijn oude werkgever om mij te vervangen staat anders nog steeds open
- rode pandaquote:Op dinsdag 25 november 2025 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Bij écht onvervangbaar komt er wel een "wat kunnen we bieden dat je blijft".
- Thuiswerkenquote:Op dinsdag 25 november 2025 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
- rode panda
-onbeperkt sushi
-verwarming altijd op 25 graden
Dat is bij een collega van me gebeurd. Die werkte eerst ergens anders maar wou terug naar ons (RWS). Ze boden haar van alles maar ze zei nee. En nu is ze weer terug bij ons.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Bij écht onvervangbaar komt er wel een "wat kunnen we bieden dat je blijft".
een salade van gefrituurde aardappel en gesnipperde ui met een mayonaise en curry dressingquote:Op dinsdag 25 november 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
ga denk ik maar alvast de salade halen voor bij de kip
Geef.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een salade van gefrituurde aardappel en gesnipperde ui met een mayonaise en curry dressing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |