nou waarom nietquote:Op dinsdag 25 november 2025 09:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, aan de poolcirkel moet het lekker vriezen! We kunnen niet van de hele wereld een soort tropisch pretpark maken, Bal.
heb je je ledlampjes al getest?quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tot nu toe alleen nog maar slecht nieuws meetings gehad. Goede ochtend wel zo.
Meld je het ons als het einde van de wereld ter sprake komt?quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Omdat de zeespiegel dan een aantal meter zou stijgen.quote:
Daar zijn heel veel redenen voor, maar het lijkt me alleen al heel slecht voor je vakantiepark daar.quote:
Wie wordt er ontslagen?quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
hmmquote:Op dinsdag 25 november 2025 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat de zeespiegel dan een aantal meter zou stijgen.
Als al het ijs op aarde zou smelten, zou de zeespiegel wereldwijd met ongeveer 70 meter stijgenquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je je ledlampjes al getest?
Bij het bedrijf waarvoor ik nu werk zou dat flink wat vertraging oplopen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Meld je het ons als het einde van de wereld ter sprake komt?
Helft van mijn huidige team en ik ga wat anders doen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wie wordt er ontslagen?
quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij het bedrijf waarvoor ik nu werk zou dat flink wat vertraging oplopen.
[..]
Helft van mijn huidige team en ik ga wat anders doen.
Scheelt dat ik er al redelijk op voorbereid was, maar voor die mensen is het wat minder leuk om te horen. Dan zijn de kerstdagen ineens wat minder leuk ineens.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die moeten maar snel een STAP-cursus gaan doen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scheelt dat ik er al redelijk op voorbereid was, maar voor die mensen is het wat minder leuk om te horen. Dan zijn de kerstdagen ineens wat minder leuk ineens.
Had je al gehoord dat ik gisteren ben aangedragen voor niet één, maar twee projecten?quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oh Jezusquote:Op dinsdag 25 november 2025 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Read the roomquote:Op dinsdag 25 november 2025 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had je al gehoord dat ik gisteren ben aangedragen voor niet één, maar twee projecten?
oh das best veelquote:Op dinsdag 25 november 2025 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als al het ijs op aarde zou smelten, zou de zeespiegel wereldwijd met ongeveer 70 meter stijgen
Damn son.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij het bedrijf waarvoor ik nu werk zou dat flink wat vertraging oplopen.
[..]
ben je ontslagen of ga je zelf weg?quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scheelt dat ik er al redelijk op voorbereid was, maar voor die mensen is het wat minder leuk om te horen. Dan zijn de kerstdagen ineens wat minder leuk ineens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |