Trek in cheesecake nuquote:Op maandag 24 november 2025 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee had vanmorgen bosvruchten coulis gemaakt voor door de cheesecake.
Maar heb ik nog voldoende van over om morgen door de slagroom te doen.
Dus de 2e portie die ik uit de vriezer had gehaald daarvoor maar gewoon oppeuzelen
ow ik dacht je gaat rijmen....quote:Op maandag 24 november 2025 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik lig te rillen, maar heb een wollen trui aan en fleecedeken.
Witte chocolade cheesecake met bosvruchtenswirlsquote:
*Zet kopje T neerquote:Op maandag 24 november 2025 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik lig te rillen, maar heb een wollen trui aan en fleecedeken.
Ja die is er ook, maar nog steeds doet mijn rug alsof het koud isquote:Op maandag 24 november 2025 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ik dacht je gaat rijmen....
je ligt te rillen maar er komt zo een warme hond tegen je billen
Ja houd maar opquote:Op maandag 24 november 2025 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Witte chocolade cheesecake met bosvruchtenswirls
quote:Op maandag 24 november 2025 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Witte chocolade cheesecake met bosvruchtenswirls
Is voor morgen, dan is broertje jarigquote:
quote:Op maandag 24 november 2025 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij willen nu allemaal cheesecake
Zo'n lekkere basic vanille cheesecake zonder andere frutseltjes er opquote:
quote:Op maandag 24 november 2025 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, vanaf vandaag werken vrouwen de rest van het jaar gratis
Jullie hebben aparte loonschalen voor mannen en vrouwen, ja?quote:Op maandag 24 november 2025 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zal het morgen even op werk mededelen dat ik weinig meer doe tov mijn mannelijke collega's
Gewoon helemaal niets meer doen tot eind van het jaar.quote:Op maandag 24 november 2025 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zal het morgen even op werk mededelen dat ik weinig meer doe tov mijn mannelijke collega's
monchou taart kan ik nog net van genieten, andere soorten... sla mij maar overquote:Op maandag 24 november 2025 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n lekkere basic vanille cheesecake zonder andere frutseltjes er op
Kan ik ze inhuren? De rest van het jaar niet meer poetsen, wassen en kokenquote:Op maandag 24 november 2025 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, vanaf vandaag werken vrouwen de rest van het jaar gratis
Dat is in principe toch ook gewoon een cheesecake?quote:Op maandag 24 november 2025 20:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
monchou taart kan ik nog net van genieten, andere soorten... sla mij maar over
ja maar vind ik dus ook al niet juichtaartquote:Op maandag 24 november 2025 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is in principe toch ook gewoon een cheesecake?
Gewoon een wat simpeler meisje zoeken om mee samen te hokken.quote:Op maandag 24 november 2025 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik ze inhuren? De rest van het jaar niet meer poetsen, wassen en koken
Nee dat nietquote:Op maandag 24 november 2025 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jullie hebben aparte loonschalen voor mannen en vrouwen, ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |