Ja maar niet van zonnebrandcrème of van suiker.quote:Op maandag 24 november 2025 19:54 schreef UitStraling het volgende:
Kanker krijg je wel van al die bende die men hier doorgaans eet.
That's just science.
Nou ik weet nietquote:Op maandag 24 november 2025 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar niet van zonnebrandcrème of van suiker.
En dan zijn wij de schaapjesquote:Op maandag 24 november 2025 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaja
Daar gaan alle schaapjes die de gifspuit allemaal aan dood.
Allemaal binnen 2 weken 2 maanden 2 jaar uhm euhm ieder moment nu
ja of als je bladgroensuiker op je gezwel smeert.quote:Op maandag 24 november 2025 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou ik weet niet
Misschien krijg je wel kanker als je zonnebrandcrème eet
Net als mensen die zeggen dat je alzheimer krijgt van je tandpasta.quote:Op maandag 24 november 2025 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou ik weet niet
Echt hequote:Op maandag 24 november 2025 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan zijn wij de schaapjes
NeEm NoG eEn bOoStErTjE
Je krijgt uiteindelijk kanker van diepvriespizza's, harde worsten, tomatenketchup, supermarktbrood, zwartgeblakerd BBQ vlees en kant-en-klaar maaltijden, zo simpel zit het.quote:Op maandag 24 november 2025 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou ik weet niet
Gewoon in een hele grote doosquote:Op maandag 24 november 2025 19:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat heel aankomtm'n vader was ook al aan het sparen dus kan ook dat afwachten. Hij wilde een Mickey maar had van de week twee Simba's.
ik bewaar altijd die brievenbuspakket doosjes.quote:
Gelukkig had ik nog een zak groentjes bij mijn restje kipkerrie van de afhaalchineesquote:Op maandag 24 november 2025 19:54 schreef UitStraling het volgende:
Kanker krijg je wel van al die bende die men hier doorgaans eet.
That's just science.
Nee hoor, daar ga ik niet aan beginnenquote:Op maandag 24 november 2025 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Want hey, dood gaat iedereen aan het eind wel.
E621quote:Op maandag 24 november 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig had ik nog een zak groentjes bij mijn restje kipkerrie van de afhaalchinees
Nee want ik ga het geld gebruiken om het hier op te knappen en kasten kopen.quote:Op maandag 24 november 2025 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben jullie al vakantieplannen? Ik heb 3 weken in juni maar iets betaalbaars?Misschien een stacaravan in Ootmarsum of zo
Lekkere smaakversterkersquote:
Nou dat zag niemand aankomen.quote:Op maandag 24 november 2025 20:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga in juni naar Londen. Verrassend!
Zo nog even een bakje met o.a. e300 naar binnen werkenquote:
Heb je appel-kaneel muffins gemaakt?quote:Op maandag 24 november 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo nog even een bakje met o.a. e300 naar binnen werken
Doe je dan ook elke keer nieuwe dingen?quote:Op maandag 24 november 2025 20:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga in juni naar Londen. Verrassend!
Backpacken in Azië/Zuid-Amerika. Of gewoon naar oost europa.quote:Op maandag 24 november 2025 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben jullie al vakantieplannen? Ik heb 3 weken in juni maar iets betaalbaars?Misschien een stacaravan in Ootmarsum of zo
Nee had vanmorgen bosvruchten coulis gemaakt voor door de cheesecake.quote:Op maandag 24 november 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je appel-kaneel muffins gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |