Niet zo polariseren Ess! Nu zet je mensen die eigen onderzoek doen weg als dommeriken.quote:Op maandag 24 november 2025 19:26 schreef essnhills het volgende:
Ugh ik weet meteen weer waarom ik op Facebook alleen specifieke groepen lees.
Berichtje in de Feed over dat boekje over noodsituaties dat binnenkort wordt verstuurd.
Allemaal reacties eronder van kamertemperatuur IQ individuen met "vertel nou maar wanneer de black out gepland staat" enzo
As zuh iedureen een boekie kenne sture kenne ze ook wel ieddereen un paket geve! Betale geneog belatsing!!!!quote:Op maandag 24 november 2025 19:26 schreef essnhills het volgende:
Berichtje in de Feed over dat boekje over noodsituaties dat binnenkort wordt verstuurd.
Allemaal reacties eronder van kamertemperatuur IQ individuen met "vertel nou maar wanneer de black out gepland staat" enzo
Oh ik zie echt al een week of twee weken mensen zo achterlijk reageren onder die berichten. Het is wel een beetje lachwekkend hoe erg sommige mensen zich laten opnaaien door andere.quote:Op maandag 24 november 2025 19:26 schreef essnhills het volgende:
gebruik facebook voor de familie en voor 1 farmspelletje.quote:Op maandag 24 november 2025 19:26 schreef essnhills het volgende:
Ohja natuurlijkquote:Op maandag 24 november 2025 19:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet zo polariseren Ess! Nu zet je mensen die eigen onderzoek doen weg als dommeriken.
En nie aleen voor de minema, de gementee ken dat ok wel vor ieddereen doenquote:Op maandag 24 november 2025 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
As zuh iedureen een boekie kenne sture kenne ze ook wel ieddereen un paket geve! Betale geneog belatsing!!!!
Wat een drekquote:Op maandag 24 november 2025 19:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik zie echt al een week of twee weken mensen zo achterlijk reageren onder die berichten. Het is wel een beetje lachwekkend hoe erg sommige mensen zich laten opnaaien door andere.
Ja, daar moet je respect voor hebben.quote:Op maandag 24 november 2025 19:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja natuurlijk
Eigen onderzoek want het hep op feesboek gestaan
Ja ik normaal dus ook alleen om in groepen waar ik lid van ben te kijken.quote:Op maandag 24 november 2025 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
gebruik facebook voor de familie en voor 1 farmspelletje.
Ze hebben mijn tijdlijn nu in een britse TV feed en australische nieuwsfeed veranderd.
zo blij dat ik dat amper bekijk.
Ohja natuurlijk. Beter vertrouw je op onderzoek ipv dat van experts.quote:Op maandag 24 november 2025 19:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daar moet je respect voor hebben.
Experts zijn vaak links, dus die kun je niet vertrouwen.quote:Op maandag 24 november 2025 19:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja natuurlijk. Beter vertrouw je op onderzoek ipv dat van experts.
Want wat weten die er nou helemaal van
die is zo lekker bezig om de blotebillendans te doen, met zn broek aanquote:
Alleen rechtshandigen nog als experts!quote:Op maandag 24 november 2025 19:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Experts zijn vaak links, dus die kun je niet vertrouwen.
Ik weet niet of dat heel aankomtquote:Op maandag 24 november 2025 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb hem.
dus zou hem kunnen opsturen als je wil
ze kunnen wel wat hebben, zijn niet van glas.quote:Op maandag 24 november 2025 19:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat heel aankomtm'n vader was ook al aan het sparen dus kan ook dat afwachten. Hij wilde een Mickey maar had van de week twee Simba's.
De ziekte van plots gaat ook weer rond.quote:Op maandag 24 november 2025 19:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik zie echt al een week of twee weken mensen zo achterlijk reageren onder die berichten. Het is wel een beetje lachwekkend hoe erg sommige mensen zich laten opnaaien door andere.
Oh ik word van die mensen ook echt heel erg moe.quote:Op maandag 24 november 2025 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De ziekte van plots gaat ook weer rond.
Behalve bij Viola Holt. Heel vreemd.
Viola Holt was ook een wappie toch?quote:Op maandag 24 november 2025 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De ziekte van plots gaat ook weer rond.
Behalve bij Viola Holt. Heel vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |