SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Fietsvergoeding.quote:Op maandag 24 november 2025 10:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
en het is een anonieme enquête zeker?
o nee dat kan niet anoniemquote:
Alles eraf.quote:Op maandag 24 november 2025 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier was December normaal een goede maand. Maar tegenwoordig worden de eindejaarsbonussen pas in Q1 uitgekeerd. En aangezien we overgenomen zijn worden die bonussen gelijk getrokken met andere bedrijven dus dan zullen we wel in mogen leveren.
global warming is niet eens meer aan het kloppen, net als De Dijk komen ze Binnen zonder kloppenquote:
Tja, kennelijk vindt hij het niet heel belangrijk om contact te zoeken, maar hij is meer van het "we zien wel", geloof ik.quote:Op maandag 24 november 2025 10:25 schreef bitterbal het volgende:
ik heb niks meer gehoord van die vriend die mij vorige week negeerde. Weet niet of jullie dat nog weten. Twijfel of ik contact moet zoeken of niet
mjaquote:Op maandag 24 november 2025 11:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, kennelijk vindt hij het niet heel belangrijk om contact te zoeken, maar hij is meer van het "we zien wel", geloof ik.
maar was het wel echt een vriendschap?quote:Op maandag 24 november 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mjazou het wel echt jammer vinden als die vriendschap zou stoppen
Hij was toch niet echt boos op je? Ik weet ook niet precies hoe je het moet aanpakken. Je moet wel zorgen dat hij echt snapt dat hoe hij dat doet met afspreken vervelend is voor mensen.quote:Op maandag 24 november 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zou kunnen . dat weet ik nietquote:Op maandag 24 november 2025 11:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar was het wel echt een vriendschap?
of gewoon een kennis waarin jij een vriend zag en hij dacht.... ja ach nou ja... zolang ze maar niet te veel stoort
vandaar dat het zo warm wordt!!quote:Op maandag 24 november 2025 11:21 schreef Recce het volgende:
@:nizno, ik zie weer allemaal Aziaten. Zouden ze het poolgebied gaan innemen?
heb ik al meerdere keren gezegd maar dat past die dan niet aanquote:Op maandag 24 november 2025 11:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij was toch niet echt boos op je? Ik weet ook niet precies hoe je het moet aanpakken. Je moet wel zorgen dat hij echt snapt dat hoe hij dat doet met afspreken vervelend is voor mensen.
Want?quote:Op maandag 24 november 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm, misschien dan accepteren dat hij dat niet kan of wil en kijken hoe je het voor jezelf minder vervelend kan maken dat hij zo met afspraken omgaat?quote:Op maandag 24 november 2025 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik al meerdere keren gezegd maar dat past die dan niet aan
dan blijft de opmerking uti vorig topic staanquote:Op maandag 24 november 2025 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik al meerdere keren gezegd maar dat past die dan niet aan
quote:Op maandag 24 november 2025 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een collega die chocolade uit komt delen.
zorgen dat die naast je komt werken!!quote:Op maandag 24 november 2025 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een collega die chocolade uit komt delen.
Spier verrekt? Anders hoop ik niet dat het liesbreuk is.quote:Op maandag 24 november 2025 11:42 schreef Ama het volgende:
De binnenkant van mijn lies doet aan één kant best wel pijn.
Geen idee maar ik dacht eerst het is vast een onderhuidseontsteking ofzo maar ik voel niks behalve als ik daar druk dat het wel pijn doet. Het was vanochtend wel minder erg.quote:Op maandag 24 november 2025 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Spier verrekt? Anders hoop ik niet dat het liesbreuk is.
Even deze posts screenshotten voor je huisartsquote:Op maandag 24 november 2025 11:55 schreef Ama het volgende:
Kijk het wel even aan tot morgen met wat paracetamol.
Je gaat maar 1x echt doodquote:Op maandag 24 november 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
Misschien is het morgen wel weer beter. Of ik kan dan echt niet meer lopen.
Waarschijnlijk morgen weer beter.quote:Op maandag 24 november 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
Rip portemonneequote:Op maandag 24 november 2025 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Midweekje vakantiepark, vuurwerkvrij voor de hond. Kost 2000 euro
Niet dat ik ga, maar toch. Dat zijn toch geen gewone prijzen meer?quote:
Nee, dit is niet leuk meer.quote:Op maandag 24 november 2025 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet dat ik ga, maar toch. Dat zijn toch geen gewone prijzen meer?
mja dat niet vooruit afspreke is nog wel te handelen maar dat negeren niet en denk dat die dat veel vaker heeft gedaanquote:Op maandag 24 november 2025 11:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, misschien dan accepteren dat hij dat niet kan of wil en kijken hoe je het voor jezelf minder vervelend kan maken dat hij zo met afspraken omgaat?
Je bent voor hem al geschiedenis hoorquote:Op maandag 24 november 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja dat niet vooruit afspreke is nog wel te handelen maar dat negeren niet en denk dat die dat veel vaker heeft gedaan
Ik zou iig niet te lang wachten met langs de huisarts te gaan.quote:Op maandag 24 november 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
Ja kijk tot morgen aan.quote:Op maandag 24 november 2025 12:27 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou iig niet te lang wachten met langs de huisarts te gaan.
Zeg ik even vanuit eigen recente ervaring.
Bij andere mensen ook denk je? Het zou kunnen dat hij nu aan het negeren is omdat je iets bij hem getriggerd hebt. Als het niet lukt er goed met hem over te praten, wordt het wel ingewikkeld.quote:Op maandag 24 november 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja dat niet vooruit afspreke is nog wel te handelen maar dat negeren niet en denk dat die dat veel vaker heeft gedaan
Lucky you.quote:
Je moet toch niet met elk pijntje binnen een dag naar de huisarts? Dan zou het daar wel heel erg druk worden. Als er verder geen rare symptomen zijn, kun je de meeste dingen rustig even aankijken.quote:Op maandag 24 november 2025 12:27 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou iig niet te lang wachten met langs de huisarts te gaan.
Zeg ik even vanuit eigen recente ervaring.
Ja denk niet dat het persoonlijk is naar mij. Maar nu negeert die mij niet want heb niks gestuurd. Ik denk ook dat die boos is over dat huis want hij vraagt er nooit naar.quote:Op maandag 24 november 2025 12:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij andere mensen ook denk je? Het zou kunnen dat hij nu aan het negeren is omdat je iets bij hem getriggerd hebt. Als het niet lukt er goed met hem over te praten, wordt het wel ingewikkeld.
Zijn naam kwam me al bekend voor.quote:
Tja, als je een wederzijdse vriendschap hebt, zou hij ook een keer het initiatief kunnen nemen. Maar waarom zou hij boos zijn over dat huis?quote:Op maandag 24 november 2025 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk niet dat het persoonlijk is naar mij. Maar nu negeert die mij niet want heb niks gestuurd. Ik denk ook dat die boos is over dat huis want hij vraagt er nooit naar.
Nou goed. Ga ook niet aan een dood paard trekken
Omdat we in eerste instantie iets samen zouden doen. Maar elke keer was het te duur of niet wat we wilde. Dus bij dit huis waren we ook samen wezen kijken en hij vond het te duur dus uiteindelijk heb ik besloten het dan alleen te doen.quote:Op maandag 24 november 2025 12:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, als je een wederzijdse vriendschap hebt, zou hij ook een keer het initiatief kunnen nemen. Maar waarom zou hij boos zijn over dat huis?
Dat klinkt niet erg in balans allemaal.quote:Op maandag 24 november 2025 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat we in eerste instantie iets samen zouden doen. Maar elke keer was het te duur of niet wat we wilde. Dus bij dit huis waren we ook samen wezen kijken en hij vond het te duur dus uiteindelijk heb ik besloten het dan alleen te doen.
En hij was afgelopen tijd ook al alleen aan het kijken naar dingen en had ook al gesprekken gehad met een ander zonder mij daar echt bij te betrekken. Plus zijn wensen en ideeen waren altijd leidend en hij vroeg dan niet wat ik daar van vond.
Hij heeft zelfs niet eens gevraagd wat ik van die ander vond maar er gewoon van uit gegaan dat ik daar wel mee akkoord was en dan moest ik achteraf altijd vragen wat ze hadden besproken ipv mij te betrekken bij die gesprekken
En omdat ik nu niets meer met hem doe is zijn budget eigenlijk te klein om nog iets winstgevends voor te ondernemen.
Tja, dan heb je gewoon andere ideeën. Dat is ook verder niet erg, maar volgens mij gaat het communiceren tussen jullie ook helemaal niet goed.quote:Op maandag 24 november 2025 12:52 schreef bitterbal het volgende:
Plus hij wilt alles zo goedkoop mogelijk doen met zo weinig mogelijk geld en daar had ik ook niet echt zin in
Nee omdat hij dan zegt we gaan dit doen en zus doen en zo doen en hij vraagt geen enkele keer wat ik dan zou willen doen met de aankoop.quote:Op maandag 24 november 2025 12:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, dan heb je gewoon andere ideeën. Dat is ook verder niet erg, maar volgens mij gaat het communiceren tussen jullie ook helemaal niet goed.
En dat mag je dan weer raden, dat dat het probleem is nu.quote:Op maandag 24 november 2025 12:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee omdat hij dan zegt we gaan dit doen en zus doen en zo doen en hij vraagt geen enkele keer wat ik dan zou willen doen met de aankoop.
Maar het idd beter dat we het niet samen doen![]()
En ja nu heeft die dus niet genoeg geld dus denk dat hem dat dwarszit
Goed dat je daar niets mee bent gaan ondernemen.quote:Op maandag 24 november 2025 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat we in eerste instantie iets samen zouden doen. Maar elke keer was het te duur of niet wat we wilde. Dus bij dit huis waren we ook samen wezen kijken en hij vond het te duur dus uiteindelijk heb ik besloten het dan alleen te doen.
En hij was afgelopen tijd ook al alleen aan het kijken naar dingen en had ook al gesprekken gehad met een ander zonder mij daar echt bij te betrekken. Plus zijn wensen en ideeen waren altijd leidend en hij vroeg dan niet wat ik daar van vond.
Hij heeft zelfs niet eens gevraagd wat ik van die ander vond maar er gewoon van uit gegaan dat ik daar wel mee akkoord was en dan moest ik achteraf altijd vragen wat ze hadden besproken ipv mij te betrekken bij die gesprekken
En omdat ik nu niets meer met hem doe is zijn budget eigenlijk te klein om nog iets winstgevends voor te ondernemen.
Ja uiteindelijk beste beslissing. Hij was ook helemaal niet geïnteresseerd in kwaliteit maar alleen zoveel mogelijk winst. Dus dan had die het over super goedkope materialen die dan gewoon slechte kwaliteit waren. En alles wat aannemers bv zeiden of mensen die hier iets hadden gebouwd vond die te duur. Dus dat zou uiteindelijk ook ook gaan botsen. Plus hij wilde ook niet werken Dat had ik dan moeten doen.quote:Op maandag 24 november 2025 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed dat je daar niets mee bent gaan ondernemen.
quote:Op maandag 24 november 2025 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk beste beslissing. Hij was ook helemaal niet geïnteresseerd in kwaliteit maar alleen zoveel mogelijk winst. Dus dan had die het over super goedkope materialen die dan gewoon slechte kwaliteit waren. En alles wat aannemers bv zeiden of mensen die hier iets hadden gebouwd vond die te duur. Dus dat zou uiteindelijk ook ook gaan botsen. Plus hij wilde ook niet werken Dat had ik dan moeten doen.
Ben je met iets begonnen?quote:Op maandag 24 november 2025 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk beste beslissing. Hij was ook helemaal niet geïnteresseerd in kwaliteit maar alleen zoveel mogelijk winst. Dus dan had die het over super goedkope materialen die dan gewoon slechte kwaliteit waren. En alles wat aannemers bv zeiden of mensen die hier iets hadden gebouwd vond die te duur. Dus dat zou uiteindelijk ook ook gaan botsen. Plus hij wilde ook niet werken Dat had ik dan moeten doen.
Jamaicaanse zanger, onder andere bekend van Reggae nights en Hakuna Matata.quote:
Kun je beter naar de Ardennen verkassen. Of ergens in Friesland. Moet je nu wel al voor 2026 boeken.quote:Op maandag 24 november 2025 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Midweekje vakantiepark, vuurwerkvrij voor de hond. Kost 2000 euro
Die laatste was wel leuk.quote:Op maandag 24 november 2025 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jamaicaanse zanger, onder andere bekend van Reggae nights en Hakuna Matata.
quote:Op maandag 24 november 2025 13:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vandaag weer even Farrokh als UI, want sterfdag![]()
quote:Op maandag 24 november 2025 13:31 schreef Ama het volgende:
Mijn mama was vandaag anders 66 jaar geworden.
*boekt vluchtquote:Op maandag 24 november 2025 13:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk komt er een keer een sneeuwstorm. Dan is het afgelopen met die hartjes.
ja daar zou ik dan wel voor betaald krijgen maar hoe reken je dat uitquote:Op maandag 24 november 2025 13:09 schreef Recce het volgende:
[..]En dat ook zo goedkoop mogelijk natuurlijk.
Vergoed in snacksquote:Op maandag 24 november 2025 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar zou ik dan wel voor betaald krijgen maar hoe reken je dat uit
Die van de Hema branden meer dan 6 uur.quote:Op maandag 24 november 2025 13:40 schreef Ama het volgende:
Ik wil eigenlijk vet graag van die waxinelichtjes die gewoon 8 of 10 uur branden maar ik vind ze best wel duur.Dus heb vorige week maar weer een doos bij de Lidl meegenomen die 4 uur meegaan.
Ja naja ik ben eerst weer even voorzien.quote:Op maandag 24 november 2025 13:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die van de Hema branden meer dan 6 uur.
Help me ff herinneren?quote:Op maandag 24 november 2025 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb je al gezien toch. Dat huis
Waar?quote:
"DAT VERVLOEKTE HU-" oh wacht.quote:Op maandag 24 november 2025 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb je al gezien toch. Dat huis
Elke keer kaarsjes vervangen houdt je wel in beweging.quote:Op maandag 24 november 2025 13:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja ik ben eerst weer even voorzien.
Oh daar.quote:
Sinds wanneer?quote:
Het is je vergeven.quote:
Ik lees dit en in mijn hoofd hoor ik het met de stem van Hugo.quote:Op maandag 24 november 2025 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"DAT VERVLOEKTE HU-" oh wacht.
Nah, wat stom.quote:
Mission accomplishedquote:Op maandag 24 november 2025 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik lees dit en in mijn hoofd hoor ik het met de stem van Hugo.
quote:
Die in het centrum van Emmen loopt beter nou ja snap ik ook wel.quote:
Die hotdogs waren wel lekker.quote:Op maandag 24 november 2025 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Die in het centrum van Emmen loopt beter nou ja snap ik ook wel.
Ze weten het.quote:Op maandag 24 november 2025 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja godver. Dat je bijna aan de beurt bent voor de uitslagenlijn en ze de verbinding verbreken. Nu weer nummer 7.
Maar die had je daar niet.quote:Op maandag 24 november 2025 13:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die hotdogs waren wel lekker.
Volgens mij ging er gewoon wat mis met de telefoon daar.quote:
quote:Op maandag 24 november 2025 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mission accomplished
[..]
Slecht hoor. Geen wonder dat ze dicht zijn.quote:
Wel het meest logisch jaquote:Op maandag 24 november 2025 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij ging er gewoon wat mis met de telefoon daar.
quote:
Maar het is wel sad dat we aan deze kant geen Chinees meer hebben. Ook niet in de wijk links en rechts van me.quote:Op maandag 24 november 2025 13:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Slecht hoor. Geen wonder dat ze dicht zijn.
Welke bedoel je dan?quote:Op maandag 24 november 2025 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar het is wel sad dat we aan deze kant geen Chinees meer hebben. Ook niet in de wijk links en rechts van me.
Die hier in de wijk is dicht sindskort maar als ik een stukje fiets heb ik nog niks.quote:
Ik in de zomer. Misschien in de kerstvakantie ook.quote:Op maandag 24 november 2025 14:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel het meest logisch ja
[..]
Begin volgend jaar weer naartoe
quote:Op maandag 24 november 2025 14:01 schreef Ama het volgende:
Misschien is Chinees niet zo'n populair onder de Turkse bevolking enz.
Ja maar dan is geen vuurwerk meer (of op zijn minst verboden)quote:Op maandag 24 november 2025 13:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je beter naar de Ardennen verkassen. Of ergens in Friesland. Moet je nu wel al voor 2026 boeken.
Moet nog maar eens zien of mensen zich eraan gaan houden.quote:Op maandag 24 november 2025 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar dan is geen vuurwerk meer (of op zijn minst verboden)
Allemaal een nachtje opsluitenquote:Op maandag 24 november 2025 14:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet nog maar eens zien of mensen zich eraan gaan houden.
Je bent duidelijk toe aan een bezorgchinees.quote:Op maandag 24 november 2025 14:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Die hier in de wijk is dicht sindskort maar als ik een stukje fiets heb ik nog niks.
Die uit Klazienaveen bezorgd hier sinds kort maar moet je wel voor ¤35.quote:Op maandag 24 november 2025 14:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je bent duidelijk toe aan een bezorgchinees.
If only... van mij mag het.quote:Op maandag 24 november 2025 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Allemaal een nachtje opsluiten
Das wel veul geld.quote:Op maandag 24 november 2025 14:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Die uit Klazienaveen bezorgd hier sinds kort maar moet je wel voor ¤35.
Komt door de pirkquote:Op maandag 24 november 2025 13:47 schreef Ama het volgende:
Ze pakken alles van me af. De Chinees ook al.
die ken ik nietquote:
Action heeft die in zakken van 40. Goed om in huis te hebben voor NOODSITUATIES.quote:Op maandag 24 november 2025 13:40 schreef Ama het volgende:
Ik wil eigenlijk vet graag van die waxinelichtjes die gewoon 8 of 10 uur branden maar ik vind ze best wel duur.Dus heb vorige week maar weer een doos bij de Lidl meegenomen die 4 uur meegaan.
Zal het onthouden voor als mijn nieuwe voorraadje op is of als ik toevallig weer eens bij de Action ben.quote:Op maandag 24 november 2025 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Action heeft die in zakken van 40. Goed om in huis te hebben voor NOODSITUATIES.
Hier schrikt hij het meest van het illegale vuurwerk.quote:Op maandag 24 november 2025 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar dan is geen vuurwerk meer (of op zijn minst verboden)
Ja was mijn plan eigenlijk ook maar heb nu toch niks te doen.quote:
Ik ga er maar vanuit dat het vooral even naar buiten is om te plassen en dat hij in huis wel een beetje normaal doet.quote:Op maandag 24 november 2025 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier schrikt hij het meest van het illegale vuurwerk.
Dit jaar vertrekken we 30ste en komen we 2e weer terug. Hopelijk beter huisje dan vorig jaar
Taylor Momsenquote:Op maandag 24 november 2025 14:26 schreef gianni61 het volgende:
maar de zaterdag ziet er wel goed uit.
en de vrijdag met pretty reckless en Roxy Dekker
Babi Pangang Ketjap met rijst.quote:
pitjes halen bij de actionquote:Op maandag 24 november 2025 14:27 schreef Ama het volgende:
Aangezien ik nu toch even niet zoveel kan doen ga ik de nieuwe aflevering van Welcome to Derry kijken.
in zakje met stokjes of die brokjes in een bakje?quote:Op maandag 24 november 2025 14:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo nog naar de Appie, Misschien dat ik daar nog wat van die diepvriessate ga halen, die je in de pan kan opwarmen
Dat laatste is hondenvoerquote:Op maandag 24 november 2025 14:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
in zakje met stokjes of die brokjes in een bakje?
Dat eerste is ook niet veel beterquote:
klopt. En ik vind ze lekkerder dan in die bakjes van de mora.quote:
ja ik ook wel. AL eet ik ze bijna nooit. Hebro toch? 49 cent geloof ik. Ooitquote:Op maandag 24 november 2025 14:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt. En ik vind ze lekkerder dan in die bakjes van de mora.
ik zou op moeten zoeken wat ze nu kosten. ja idd ik zou haribo zeggen maar wist dat dat niet kloptequote:Op maandag 24 november 2025 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook wel. AL eet ik ze bijna nooit. Hebro toch? 49 cent geloof ik. Ooit
Relationele databasesquote:Op maandag 24 november 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn gutjes ik moet op SQL training
Geen zin in, maargoed ik zal een leuk gezicht opzetten die dag terwijl ik aan mijn Ambar Pombar denk die thuis ligt.quote:Op maandag 24 november 2025 14:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Relationele databases
2,39 bij de Picnic zie ik. Maar staat bij "4 stuks". Weet niet of dat dan 4 stokjes zijn of 4 pakkenquote:Op maandag 24 november 2025 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou op moeten zoeken wat ze nu kosten. ja idd ik zou haribo zeggen maar wist dat dat niet klopte
Stokjes lieverquote:Op maandag 24 november 2025 14:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
in zakje met stokjes of die brokjes in een bakje?
Volgens AH zijn het 4 stokjesquote:Op maandag 24 november 2025 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2,39 bij de Picnic zie ik. Maar staat bij "4 stuks". Weet niet of dat dan 4 stokjes zijn of 4 pakken
4 stokjes.quote:Op maandag 24 november 2025 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2,39 bij de Picnic zie ik. Maar staat bij "4 stuks". Weet niet of dat dan 4 stokjes zijn of 4 pakken
Danis mijn 49 cent een indicatie van hoe lang ik dat al niet meer gegeten hebquote:Op maandag 24 november 2025 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens AH zijn het 4 stokjes
Je zou denken 4 pakjes, want bij die van Picnic zelf staat dat niet.quote:Op maandag 24 november 2025 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroeger was het bijna gratis, maar toen was alles bijna gratis.quote:Op maandag 24 november 2025 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Danis mijn 49 cent een indicatie van hoe lang ik dat al niet meer gegeten heb
Ow jezusquote:Op maandag 24 november 2025 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens AH zijn het 4 stokjes
We wisten niet hoe goed we het hadden.quote:Op maandag 24 november 2025 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vroeger was het bijna gratis, maar toen was alles bijna gratis.
nee want dan hadden we allemaal bitcoins gekocht en was musk degene die moest bedelenquote:Op maandag 24 november 2025 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We wisten niet hoe goed we het hadden.
Chocolate chip cookies ook vet cheap.quote:Op maandag 24 november 2025 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Tomatenpuree? 3 cent.
Pennywafels? 30 cent geloof ik ofzo.
Ik bedoel maar.
In 1810 had je nog 10 eieren voor 1 cent en een liter bier daar betaalde je maar 0,01 cent voor.quote:
Minimale afname was dus 100 liter?quote:Op maandag 24 november 2025 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In 1810 had je nog 10 eieren voor 1 cent en een liter bier daar betaalde je maar 0,01 cent voor.
Dat heb ik gemistquote:Op maandag 24 november 2025 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In 1810 had je nog 10 eieren voor 1 cent en een liter bier daar betaalde je maar 0,01 cent voor.
Heel veel hier.quote:
Volgens mij zaten er toen ook nog voedzame klonten gist in.quote:Op maandag 24 november 2025 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Minimale afname was dus 100 liter?
Nicequote:Op maandag 24 november 2025 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij zaten er toen ook nog voedzame klonten gist in.
Wel een smaaktest schrijven vanavond.quote:Op maandag 24 november 2025 15:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.ah.nl/producten/product/wi429055/ah-kipsate-op-stokje
Ik heb deze gehaald
Ik ben dan wel kort van stof en houd het bij Lekker of smerig oidquote:Op maandag 24 november 2025 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel een smaaktest schrijven vanavond.
akkoordquote:Op maandag 24 november 2025 15:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben dan wel kort van stof en houd het bij Lekker of smerig oid
Ik was vroeger op school ook erg slecht in boekverslagen...
Is prima, dat heb ik ook met boeken en films enzoquote:Op maandag 24 november 2025 15:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Prima genoeg voor ons.quote:Op maandag 24 november 2025 15:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Beetje hoe Harry Mensgod zijn wijntjes beoordeeld @Haagsquote:Op maandag 24 november 2025 15:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Cheessncake is belangrijkerquote:Op maandag 24 november 2025 16:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar wij wachten nu allemaal op de saté review.
quote:Op maandag 24 november 2025 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens net een stukjerondje buiten lopen, moet ik ineens terug naar huis voor een prio1 storing.
Berichtje gemaild naar belangstellenden. Nu wachten op ontwikkelingen. Tot het donker wordten ik dus niet meer naar buiten hoef.
Ik liep net nog langs de waterboer hier. Er was geen sprake van paniek.quote:Op maandag 24 november 2025 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens net een stukjerondje buiten lopen, moet ik ineens terug naar huis voor een prio1 storing.
Berichtje gemaild naar belangstellenden. Nu wachten op ontwikkelingen. Tot het donker wordten ik dus niet meer naar buiten hoef.
Ik zal het ze zeggenquote:Op maandag 24 november 2025 16:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik liep net nog langs de waterboer hier. Er was geen sprake van paniek.
Om die stink cursus van je?quote:Op maandag 24 november 2025 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik liep hier niet buiten, er was wel paniek
Die kutkeffer van mij was niet buiten, dus natuurlijk is er dan paniek.quote:
Nog een paar uurtjes wachten.quote:Op maandag 24 november 2025 16:11 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Fucking vet deze aflevering.
Roermond is gewoon buitenlandquote:Op maandag 24 november 2025 16:30 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/video/2591(...)t-is-echt-geen-onzin
Leuk Carolien, ik kruip weer onder een elektrisch verwarmd dekentje met Netflix
bijna kerstquote:Op maandag 24 november 2025 16:33 schreef Ama het volgende:
Hoezo is Harry Potter deel 7 ineens nummer 3 meest bekeken film vandaag op HBO.
En waarom Deel 8 niet meteen er achter aan??quote:Op maandag 24 november 2025 16:33 schreef Ama het volgende:
Hoezo is Harry Potter deel 7 ineens nummer 3 meest bekeken film vandaag op HBO.
Pyrominimuisquote:Op maandag 24 november 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo even een cursusje doen over hoe ik mijn bedrijf in de fik moet zetten
Foto maken dat iedereen weg loopt en op facebook zettenquote:Op maandag 24 november 2025 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Als er een brand uitbreekt wat moet je dan doen?
- pauze nemen
- niets doen
- je vrienden vertellen
- melding doen
de huiselven vochten zelfs mee met de eindbattle... in de boeken komen er maar 2 voor.quote:Op maandag 24 november 2025 16:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat het gedeelte dat Hermelien op kwam voor de Huiselfen niet in de films terug te zien is. Ik weet niet eens meer welk boek dat was
Correct en tevens juistquote:Op maandag 24 november 2025 16:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
Foto maken dat iedereen weg loopt en op facebook zetten
Ja zullen er wel meer dingen zijn die niet in de films zitten..quote:Op maandag 24 november 2025 16:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
de huiselven vochten zelfs mee met de eindbattle... in de boeken komen er maar 2 voor.
Hoe is Sirius ontsnapt? geen uitleg over.
Wel was het onmogelijk dus Sirius was extreem gevaarlijk
en dan he verrek....
Hoe is Barty Tennant ontsnapt? Geen uitleg over.
ga met de treinquote:Op maandag 24 november 2025 17:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb geen zin in de file. Heeft iemand een sneeuwschuiver te leen,
mooi zoquote:
neem je die morgen mee terugquote:
Morgenochtend ook met de trein gaanquote:
quote:
Het is zo simpel allemaalquote:Op maandag 24 november 2025 17:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Morgenochtend ook met de trein gaan
Heb het idee dat het de hele dag schemerig is geweest.quote:Op maandag 24 november 2025 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmorgen met schemering naar kantoor en nu in het donker weer terug thuis. Genot
Ik heb vanmorgen nog blauwe lucht gezien.quote:Op maandag 24 november 2025 17:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb het idee dat het de hele dag schemerig is geweest.
fles vroeg hetquote:
Blijf kinderachtig en leuk.quote:
OMG!! Zo te zien wordt het vannacht lekker fris (-21 °), maar aan het eind van de week kan het even boven nul komen.quote:
Niet doen, want dan bevriezen je tranen.quote:
En een toetsenbordridder uit Twente is de enige die het zietquote:Op maandag 24 november 2025 19:05 schreef Recce het volgende:
Deze mensen zijn helemaal uit Algerije gekomen om op die cam te zwaaien:
[ afbeelding ]
Ja, mooi hè? Nou ja, er zijn nu 49 mensen die de stream hebben aanstaan, dus er zullen toch een paar mensen het gezien hebben.quote:Op maandag 24 november 2025 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En een toetsenbordridder uit Twente is de enige die het ziet
68 nuquote:Op maandag 24 november 2025 19:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, mooi hè? Nou ja, er zijn nu 49 mensen die de stream hebben aanstaan, dus er zullen toch een paar mensen het gezien hebben.
Ja die leek me wel leukquote:Op maandag 24 november 2025 18:27 schreef gianni61 het volgende:
@:cherrylips welke ah kerstkrans wilde jij nou hebben? Remy toch?
ik heb hem.quote:
Bal moet maar niet te hard aan haar kussen ruiken daar.quote:Een vrouw in Thailand die al in haar doodskist lag, is er zondag net op tijd uit gehaald. Tempelpersoneel overlegde met haar broer over haar crematie toen ze zachtjes geklop vanuit de kist hoorden. "Iedereen schrok."
Niet zo polariseren Ess! Nu zet je mensen die eigen onderzoek doen weg als dommeriken.quote:Op maandag 24 november 2025 19:26 schreef essnhills het volgende:
Ugh ik weet meteen weer waarom ik op Facebook alleen specifieke groepen lees.
Berichtje in de Feed over dat boekje over noodsituaties dat binnenkort wordt verstuurd.
Allemaal reacties eronder van kamertemperatuur IQ individuen met "vertel nou maar wanneer de black out gepland staat" enzo
As zuh iedureen een boekie kenne sture kenne ze ook wel ieddereen un paket geve! Betale geneog belatsing!!!!quote:Op maandag 24 november 2025 19:26 schreef essnhills het volgende:
Berichtje in de Feed over dat boekje over noodsituaties dat binnenkort wordt verstuurd.
Allemaal reacties eronder van kamertemperatuur IQ individuen met "vertel nou maar wanneer de black out gepland staat" enzo
Oh ik zie echt al een week of twee weken mensen zo achterlijk reageren onder die berichten. Het is wel een beetje lachwekkend hoe erg sommige mensen zich laten opnaaien door andere.quote:Op maandag 24 november 2025 19:26 schreef essnhills het volgende:
gebruik facebook voor de familie en voor 1 farmspelletje.quote:Op maandag 24 november 2025 19:26 schreef essnhills het volgende:
Ohja natuurlijkquote:Op maandag 24 november 2025 19:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet zo polariseren Ess! Nu zet je mensen die eigen onderzoek doen weg als dommeriken.
En nie aleen voor de minema, de gementee ken dat ok wel vor ieddereen doenquote:Op maandag 24 november 2025 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
As zuh iedureen een boekie kenne sture kenne ze ook wel ieddereen un paket geve! Betale geneog belatsing!!!!
Wat een drekquote:Op maandag 24 november 2025 19:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik zie echt al een week of twee weken mensen zo achterlijk reageren onder die berichten. Het is wel een beetje lachwekkend hoe erg sommige mensen zich laten opnaaien door andere.
Ja, daar moet je respect voor hebben.quote:Op maandag 24 november 2025 19:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja natuurlijk
Eigen onderzoek want het hep op feesboek gestaan
Ja ik normaal dus ook alleen om in groepen waar ik lid van ben te kijken.quote:Op maandag 24 november 2025 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
gebruik facebook voor de familie en voor 1 farmspelletje.
Ze hebben mijn tijdlijn nu in een britse TV feed en australische nieuwsfeed veranderd.
zo blij dat ik dat amper bekijk.
Ohja natuurlijk. Beter vertrouw je op onderzoek ipv dat van experts.quote:Op maandag 24 november 2025 19:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daar moet je respect voor hebben.
Experts zijn vaak links, dus die kun je niet vertrouwen.quote:Op maandag 24 november 2025 19:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja natuurlijk. Beter vertrouw je op onderzoek ipv dat van experts.
Want wat weten die er nou helemaal van
die is zo lekker bezig om de blotebillendans te doen, met zn broek aanquote:
Alleen rechtshandigen nog als experts!quote:Op maandag 24 november 2025 19:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Experts zijn vaak links, dus die kun je niet vertrouwen.
Ik weet niet of dat heel aankomtquote:Op maandag 24 november 2025 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb hem.
dus zou hem kunnen opsturen als je wil
ze kunnen wel wat hebben, zijn niet van glas.quote:Op maandag 24 november 2025 19:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat heel aankomtm'n vader was ook al aan het sparen dus kan ook dat afwachten. Hij wilde een Mickey maar had van de week twee Simba's.
De ziekte van plots gaat ook weer rond.quote:Op maandag 24 november 2025 19:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik zie echt al een week of twee weken mensen zo achterlijk reageren onder die berichten. Het is wel een beetje lachwekkend hoe erg sommige mensen zich laten opnaaien door andere.
Oh ik word van die mensen ook echt heel erg moe.quote:Op maandag 24 november 2025 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De ziekte van plots gaat ook weer rond.
Behalve bij Viola Holt. Heel vreemd.
Viola Holt was ook een wappie toch?quote:Op maandag 24 november 2025 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De ziekte van plots gaat ook weer rond.
Behalve bij Viola Holt. Heel vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |