Noppes, maar ze deden het ook in groepswerkquote:Op maandag 24 november 2025 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan verbaasd over de plagiaatstrike?
Volgens mij stikt het daar van de kut Chinezen die onze kennis komen plunderen.quote:Op maandag 24 november 2025 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Wageningen is nog steeds een leuke stad juist door de internationale gemeenschap, maar het brengt ook wel issues met zich mee
Dank voor je plasjequote:Op maandag 24 november 2025 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij stikt het daar van de kut Chinezen die onze kennis komen plunderen.
Ja maar hun eerquote:Op maandag 24 november 2025 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Studentenkamer afbranden is wel een naaistreek, beetje tig lui hokloos maken.
Nou ja ken er toevallig een, dat is een studerend homofiel Chineesje die na zijn studie graag terug wil om voor Peking te werken en Oeigoeren beziet als minder dan kakkerlakken.quote:
Tja ik kende een aantal die gewoon een optie zaten op goed en gezellig te kunnen studeren zonder het toezien van ouders en China. Uiteindelijk wel terug gingen.quote:Op maandag 24 november 2025 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ken er toevallig een, dat is een studerend homofiel Chineesje die na zijn studie graag terug wil om voor Peking te werken en Oeigoeren beziet als minder dan kakkerlakken.
Daar kun je je deugsok aan afvegen.
quote:Op maandag 24 november 2025 08:40 schreef mschol het volgende:
[..]
jij geeft @:luctor.et.emergo zijn loon uit?
Een scharrel van een nichtje zeker?quote:Op maandag 24 november 2025 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ken er toevallig een, dat is een studerend homofiel Chineesje die na zijn studie graag terug wil om voor Peking te werken en Oeigoeren beziet als minder dan kakkerlakken.
Daar kun je je deugsok aan afvegen.
Ik denk niet dat je als samenleving helemaal deugt als je beginnende Hitlertjes met spleetoogjes opkweekt , just my 5 centsquote:Op maandag 24 november 2025 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja ik kende een aantal die gewoon een optie zaten op goed en gezellig te kunnen studeren zonder het toezien van ouders en China. Uiteindelijk wel terug gingen.
Rotte appels blijf je altijd houden. Maar nog steeds bedankt voor je plasje
Die zijn veel te knap om een Aziaat te wippen.quote:Op maandag 24 november 2025 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een scharrel van een nichtje zeker?
Waar komt dit nou ineens vandaan?quote:Op maandag 24 november 2025 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je als samenleving helemaal deugt als je beginnende Hitlertjes met spleetoogjes opkweekt , just my 5 cents
Ben je door een Aziaat aan de kant gezet ofzo?quote:Op maandag 24 november 2025 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je als samenleving helemaal deugt als je beginnende Hitlertjes met spleetoogjes opkweekt , just my 5 cents
nu zelfs maar -8...quote:Op maandag 24 november 2025 08:37 schreef Recce het volgende:
Het warmt steeds verder op bij de poolcirkel! @:nizno Het is nu nog maar -9 °C.
Bekijk deze YouTube-video
uit het immer verbazende brein van usquote:Op maandag 24 november 2025 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar komt dit nou ineens vandaan?
Ben jij wel eens helemaal nagelopen? Gewoon een vraag, want soms twijfel ik eraan.quote:Op maandag 24 november 2025 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 november 2025 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben jij wel eens helemaal nagelopen? Gewoon een vraag, want soms twijfel ik eraan.
mijn zus zat met mijn twee neefjes bij -35 twee jaar geledenquote:
jeetje dat moet toch niet leuk zijnquote:Op maandag 24 november 2025 10:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn zus zat met mijn twee neefjes bij -35 twee jaar geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |