SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
[ Bericht 1% gewijzigd door Nizno op 23-11-2025 22:49:42 ]Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wat je zegt ben je zelf!quote:
Dat ging toch over eten?quote:Op zondag 23 november 2025 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf!
jij moet je er gewoon helemaal niet mee bemoeienquote:Op zondag 23 november 2025 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf!
Sow.quote:Op zondag 23 november 2025 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij moet je er gewoon helemaal niet mee bemoeien
Wat eten we?quote:
Ik had Pringles.quote:
KIIIEEEP.quote:Op zondag 23 november 2025 19:44 schreef mschol het volgende:
[..]
kipfilet met roerbakgroente en misschien wat rijst erbij
Zeg dat. Neem ze alleen in de aanbieding.quote:Op zondag 23 november 2025 19:44 schreef mschol het volgende:
[..]
die zijn godallejezus duur geworden
wel lekker hoor, maar alleen in aanbieding ofzo
quote:Op zondag 23 november 2025 19:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeg dat. Neem ze alleen in de aanbieding.
EDIT: Jij met je ninja-edit
Etto Amaretto Kroketto!quote:
Is dol op honingquote:
Oh lol dat ga ik zo wel even kijken na deze docu.quote:Op zondag 23 november 2025 19:53 schreef Recce het volgende:
@:ama, misschien handig voor als je naar Duitsland gaat:
Bekijk deze YouTube-video
Maar dat is illegaal! Foei!quote:Op zondag 23 november 2025 19:42 schreef Nattekat het volgende:
Oja kut, ik moest nog een film downloaden voor vanavond.
Nou, op hoop van zegen.
Gaat het over eten?quote:Op zondag 23 november 2025 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien een beetje laat voor nu, maar dit zou iedereen moeten zien.
Draaimolentaarten oid. Ik ben benieuwdquote:Op zondag 23 november 2025 19:39 schreef essnhills het volgende:
Oeh straks weer HHB @:bomenverzameling
Kijk je het dan ook op een kwaliteit-scherm?quote:Op zondag 23 november 2025 20:17 schreef Nattekat het volgende:
En kwaliteit van downloaden >> kwaliteit van streamen
kijk maar even. Kan je nog wat van leren. Kan iedereen wat van leren.quote:
Het is wel extreem duur aan het worden.quote:Op zondag 23 november 2025 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jammer dan, moet dat streamen maar niet zo achterlijk zijn.
Ik stream downloadsquote:Op zondag 23 november 2025 20:17 schreef Nattekat het volgende:
En kwaliteit van downloaden >> kwaliteit van streamen
ik kijk gewoon rechtstreeks op sites. Youtube verbleekt er bij.quote:Op zondag 23 november 2025 20:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is wel extreem duur aan het worden.
[..]
Ik stream downloads
Er zijn mensen in dit topic die nog nooit een vhs gebruikt hebben gok ikquote:Op zondag 23 november 2025 20:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kijk gewoon rechtstreeks op sites. Youtube verbleekt er bij.
de VHS-banden zijn talrijk
uhuh weet ik wel zekerquote:Op zondag 23 november 2025 20:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zijn mensen in dit topic die nog nooit een vhs gebruikt hebben gok ik
Zoals @essnhillsquote:
Heul wel!quote:
Ik zie dat soms ook voorbij komen. Zo triest somsquote:Op zondag 23 november 2025 20:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit Bureau utrecht te kijken van afgelopen week @:ama
Pareltjes.
Maar jij bent nog zo een jonkiequote:
Ja, maar wij hadden nog heul lang een werkende videospeler.quote:
ja, dan doe je dat toch gewoon ff.quote:Op zondag 23 november 2025 20:43 schreef essnhills het volgende:
En 1 was de Lion King Nederlands ondertiteld
En nichtje was DVD's gewend. Dus wij proberen uit te leggen dat die in het Engels was
"Dan zet je die toch gewoon op Nederlands??”
Zelfs ik heb die gebruikt.quote:Op zondag 23 november 2025 20:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zijn mensen in dit topic die nog nooit een vhs gebruikt hebben gok ik
ow als jij het zelfs gebruikt heb zijn we nog niet zo oud @dud0rquote:
quote:Op zondag 23 november 2025 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Echt iets voor @:EttovanBelgie bij HHB
Maar ik nader inmiddels ook al de 30.quote:Op zondag 23 november 2025 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow als jij het zelfs gebruikt heb zijn we nog niet zo oud @:dud0r
een per ongelukje?quote:Op zondag 23 november 2025 20:49 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ook de 1e Harry Potter film voor mijn verjaardag gekregen een keer, dat was ook een videoband
Tuurlijk, wat denk jij dan.quote:Op zondag 23 november 2025 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk je het dan ook op een kwaliteit-scherm?
Vroeger hadden we zo'n beetje elke Disneyfilm op VHSquote:Op zondag 23 november 2025 20:49 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ook de 1e Harry Potter film voor mijn verjaardag gekregen een keer, dat was ook een videoband
Nee?quote:
raarquote:
quote:
o nee, dat vinden we niet raar, we vinden dat heel bijzonderquote:
quote:
Echt hequote:Op zondag 23 november 2025 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow als jij het zelfs gebruikt heb zijn we nog niet zo oud @:dud0r
De aftakeling is al begonnen bij jequote:Op zondag 23 november 2025 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar ik nader inmiddels ook al de 30.
En wat is er precies raar aan je kind die fan was van de boeken de eerste film cadeau te doen?quote:Op zondag 23 november 2025 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
o nee, dat vinden we niet raar, we vinden dat heel bijzonder
potter kwam toen al op dvd uit toch?!quote:Op zondag 23 november 2025 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
En wat is er precies raar aan je kind die fan was van de boeken de eerste film cadeau te doen?
Maar wellicht hadden mijn ouders die toen nog niet?quote:Op zondag 23 november 2025 21:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
potter kwam toen al op dvd uit toch?!
Maar Ess had nog heel lang een videorecorder.quote:Op zondag 23 november 2025 21:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
potter kwam toen al op dvd uit toch?!
ja oke ik vergelijk denk ik te veel met mijn ouders...quote:Op zondag 23 november 2025 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wellicht hadden mijn ouders die toen nog niet?
Ik was toen 12, weet ik veel
En wat ik zeg, wij hadden nog heul lang een werkende videospeler
Jij snapt hetquote:Op zondag 23 november 2025 21:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar Ess had nog heel lang een videorecorder.
quote:
Oh snap.quote:
Mijn vader ook.quote:Op zondag 23 november 2025 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja oke ik vergelijk denk ik te veel met mijn ouders...
Mijn pa was koopgek wat nieuwe technologie
@Modus die welke post dan ook in het verkeerde topic zit te postenquote:Op zondag 23 november 2025 21:20 schreef Modus het volgende:
@:Dr_Flash die lekker zijn muziekjes in het verkeerde topic zit te posten
quote:Op zondag 23 november 2025 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:modus die welke post dan ook in het verkeerde topic zit te posten
Positief einde?quote:Op zondag 23 november 2025 21:24 schreef Nattekat het volgende:
Nou, het positieve einde van de vorige film wordt compleet teniet gedaan
Over welke film gaat dit?quote:
Je post totaal random offtopic YTs in een topic waar mensen live met een radio-lijst mee zitten te luisteren.quote:
Kill mequote:Op zondag 23 november 2025 21:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Je post totaal random offtopic YTs in een topic waar mensen live met een radio-lijst mee zitten te luisteren.
Maar OK
Okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
genoeg. Maar ga lekker door met je daar achter te verschuilen. OOH FLES HEEFT WAT BIERTJES OP. Nou nou dat is erg.quote:
Ja.quote:
Ja, ook eens richting bedjequote:Op zondag 23 november 2025 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja.
Nog even een klein afwasje doen en maar richting bed.
Jij zou toch naar bed toe gaan zodra de Picnic was geweest?quote:
Oh jeetje ik maakte een grapje.quote:Op zondag 23 november 2025 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja sodemieter anders de tering lekker even op of zo. Ene @:Modus die een beetje drama loopt te schoppen alsof er heel wat aan de hand is. Tjee je mensenrechten. Meid toch. Donderop man. Gare idioot.
Ik hoop toch voor je dat ie niet op je bed zitquote:
Nee zit nu nog op de bankquote:Op zondag 23 november 2025 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop toch voor je dat ie niet op je bed zit
en hebben we daar ook een zoeklijstje van?quote:
Kloptquote:Op zondag 23 november 2025 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nice
Er is toch ook ergens een hele oude Smilie site van @:damart, ben de URL ff kwijt
Klopt ookquote:
Dit zijn de echte vragen.quote:
waar wil je hem hebben?quote:Op zondag 23 november 2025 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat die pas sinds gister live is?
Maar doe eens @:Nizno
Nee alleen die van CE.quote:Op zondag 23 november 2025 22:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
waar wil je hem hebben?
en moeten de andere twee er ook bij?
zet ik die van jou en die andere er gewoon bijquote:Op zondag 23 november 2025 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb anders ook nog wat historische KSC-smileys op mijn site staan hoor... zoals toen ik hier een verzoek kreeg voor een motorboatingsmiley en ik in al mijn onschuld dacht dat dit was wat werd bedoeld:
[ link | afbeelding ]
Naar de kringloop ermeequote:Op zondag 23 november 2025 22:46 schreef Koen66 het volgende:
in al mijn onschuld heb ik 'rum' voor mijn verjaardag gevraagd.
Had kunnen weten dat iedereen dan met Bacardi aan komt zetten
Buurman van de andere kant van de snelwegquote:
durf duidelijke taal te vragenquote:Op zondag 23 november 2025 22:46 schreef Koen66 het volgende:
ahhh dat klinkt goed man. Hier ook redelijk stabiel, zakelijk erg druk, prive GTST, maar veelag goedquote:Op zondag 23 november 2025 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Buurman van de andere kant van de snelweg.
Ik heb momenteel weinig te klagen met hoe het gaat. En hoe gaat het aan jouw kant van de A12?
Geen strohrum 80% geven...quote:Op zondag 23 november 2025 22:46 schreef Koen66 het volgende:
meursequote:Op zondag 23 november 2025 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Halve dag liggen meuren op de bank. Nu meuren in bed.
ik kreeg een fles Brugal 1888, daar was ik wel blij mee, lekker spulquote:
wilde ff voorkomen dat er een zweem van racisme in de rumwereld zou opduikenquote:Op zondag 23 november 2025 23:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat kan, ik heb niet zo'n verstand van rum.
raar he.... dat dat niet werktquote:Op zondag 23 november 2025 23:16 schreef Koen66 het volgende:
als kleine Koen ging ik dan proberen niet te slapen. Wat nooit lukte
slaapliedje voor ze zingen?quote:
tijd om gewoon alles naar 1 site te verzamelenquote:Op zondag 23 november 2025 22:34 schreef Nizno het volgende:
https://www.berkery.nl/fok/00smile/
deze heb ik ook nog in mn favorieten
quote:
sommige dingen zijn op die leeftijd inderdaad nog niet ingedaaldquote:Op zondag 23 november 2025 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja dat snap je op die leeftijd nog niet echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Net Avengers Infinity War gekeken. Begin van die film verpest het goede einde van de Thor film die eraan vooraf ging.quote:Op zondag 23 november 2025 21:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Over welke film gaat dit?Ik zie trouwens de nieuwe Bridget Jones op Prime staan.
Ik kijk daar echt veel te weinig dus waarschijnlijk staat het er al vet lang op.
#marvelmoequote:Op zondag 23 november 2025 23:42 schreef Nattekat het volgende:
Wel een verdomd goede film trouwens. Ben enorm blij dat ik op aandringen van m'n oude collega's toch de hele Marvelbibliotheek ben langsgegaan.
Cliffhangergenot
nooit de behoefte gevoeld om er mee te beginnen.quote:
Marvel heeft gepiekt met Endgame, en dat is precies waar ik naartoe heb zitten bouwen.quote:
vertel ons meer!!!quote:Op zondag 23 november 2025 23:46 schreef drakin het volgende:
Ik heb laatst ook een film gezien![]()
Dit komt wel heel dichtbij
Geen marvelquote:
oh, ruim daarvoor was ik al marvelmoequote:Op zondag 23 november 2025 23:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Marvel heeft gepiekt met Endgame, en dat is precies waar ik naartoe heb zitten bouwen.
Ellende is dat hč.quote:Op maandag 24 november 2025 05:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom word ik de laatste paar dagen steeds ongeveer een uur te vroeg wakker.
Omdat je zo graag wil werkenquote:Op maandag 24 november 2025 05:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga nuquote:Op maandag 24 november 2025 05:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik werd zondag ook al een uur te vroeg wakker.quote:
Heel goed. Ik ga vanavond badmintonnen.quote:
Hopelijk keert het tij snel en slaap je dat uur gewoon doorquote:
Ja, hopelijk wel. Het is ook veel te koud nu om er een uur eerder uit te komen.quote:Op maandag 24 november 2025 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk keert het tij snel en slaap je dat uur gewoon door
Ja koud en donker.quote:Op maandag 24 november 2025 06:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hopelijk wel. Het is ook veel te koud nu om er een uur eerder uit te komen.
Omdat je lichaam dacht dat het maandag was en graag wilde werken.quote:Op maandag 24 november 2025 06:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik werd zondag ook al een uur te vroeg wakker.
Verwacht ik ook vandaagquote:
Vaak een teken dat het einde nabij isquote:Op maandag 24 november 2025 05:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat wordt voor mij uitgeven aan de tandarts, boodschappen, robotstofzuiger, keukenmachine en een weegschaal.quote:
Geen huur, gas water en derg?quote:Op maandag 24 november 2025 08:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wordt voor mij uitgeven aan de tandarts, boodschappen, robotstofzuiger, keukenmachine en een weegschaal.
De hoogste kosten posten, de huur en energiekostenquote:
Haal ik nooitquote:
Zonder kom ik niet op die paar uurtjes werkquote:
Kan er niet beter een scan van die been worden gemaakt?quote:Op maandag 24 november 2025 08:26 schreef bitterbal het volgende:
kwam net een man tegen die ik van hier ken. Oudere man al, denk richting de 70.
Zijn onderbeen is al maanden ontstoken. Helemaal rood en super dik en enige wat ze doen is antibiotica geven. Dus hij heeft nu al paar keer in het ziekenhuis gelegen alleen voor antibiotica maar het doet niets. Nu gaat die 3 keer per dag naar het ziekenhuis om dat toegediend te krijgen. In duitsland waar die vandaan komt weten ze trouwens ook niet wat het veroorzaakt
jij geeft @Luctor.et.Emergo zijn loon uit?quote:Op maandag 24 november 2025 08:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wordt voor mij uitgeven aan de tandarts, boodschappen, robotstofzuiger, keukenmachine en een weegschaal.
quote:Op maandag 24 november 2025 08:40 schreef mschol het volgende:
[..]
jij geeft @:luctor.et.emergo zijn loon uit?
hij zegt dat ze alles hebben gecheckt , ook zijn organen en zo. bloed. huidmonster.quote:Op maandag 24 november 2025 08:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan er niet beter een scan van die been worden gemaakt?
quote:Op maandag 24 november 2025 08:51 schreef bitterbal het volgende:
en in 3 verschillende ziekenhuizen geweest en elke keer opgenomen , test gedaan en ze vinden niks.
Zorgen dat in ieder ziekenhuis nu resistente bacteriën zijn. Handig.quote:Op maandag 24 november 2025 08:51 schreef bitterbal het volgende:
en in 3 verschillende ziekenhuizen geweest en elke keer opgenomen , test gedaan en ze vinden niks.
mja nou ja hoop dat die een tropenarts nog probeert. zag er echt slecht uit. Hij is hier ook alleen maar hij heeft gelukkig wel genoeg geld om iemand in te huren mocht dat nodig zijnquote:Op maandag 24 november 2025 08:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien is een resistente bacterie / virus. In zuid-oost Azië niet geheel ondenkbaar als een van de hubs met de meeste ziektes
hier kan je antibiotica gewoon vrij kopen en mensen nemen het echt voor allesquote:Op maandag 24 november 2025 09:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Beginnen ook met in het buitenland niet standaard meer over antibiotica uit te delen alsof het paracetamol is. Ik hoor veel internationale studenten e.d. hier altijd klagen dat onze huisartsen geen antibiotica geven bij een verkoudheid.
Oh en Dettol en vergelijkbare direct verbieden.
Ja kijk daar heb je het alquote:Op maandag 24 november 2025 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier kan je antibiotica gewoon vrij kopen en mensen nemen het echt voor alles
M'n zus werkt in een apotheek in Wageningen en daar komen idd weleens Aziatische studenten even antibiotica ophalen en die snappen niet dat je überhaupt eerst naar de huisarts moet en ook dat je geen AB krijgt voor een loopneus.quote:Op maandag 24 november 2025 09:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Beginnen ook met in het buitenland niet standaard meer over antibiotica uit te delen alsof het paracetamol is. Ik hoor veel internationale studenten e.d. hier altijd klagen dat onze huisartsen geen antibiotica geven bij een verkoudheid.
Oh en Dettol en vergelijkbare direct verbieden.
Het werkt ook niet eensquote:Op maandag 24 november 2025 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus werkt in een apotheek in Wageningen en daar komen idd weleens Aziatische studenten even antibiotica ophalen en die snappen niet dat je überhaupt eerst naar de huisarts moet en ook dat je geen AB krijgt voor een loopneus.
Vandaag ook equal pay-day. Dus vanaf nu werk je voor nietsquote:Op maandag 24 november 2025 09:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo rest van het jaar geen volle werkweken meer
nou nou nou nouquote:Op maandag 24 november 2025 09:22 schreef Nattekat het volgende:
Dat klote Azië wordt nog eens de oorzaak van een hele gevaarlijke uitbraak waar niets tegen werkt.
Mja, als je ervaring is dat je altijd AB krijgt, is het niet heel gek dat je het een volgende keer weer verwacht.quote:Op maandag 24 november 2025 09:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het werkt ook niet eens![]()
En dat moeten dan zogenaamd slimme studenten zijn
quote:Op maandag 24 november 2025 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag ook equal pay-day. Dus vanaf nu werk je voor niets
Verkoudheid is een virus dus werkt AB niet, zou een slimme student zich wel kunnen bedenken en op vertrouwen als ze dat verteld wordt.quote:Op maandag 24 november 2025 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, als je ervaring is dat je altijd AB krijgt, is het niet heel gek dat je het een volgende keer weer verwacht.
quote:The woman is Cynthia Perkins, a former teacher from Louisiana who, in 2022, was sentenced to 41 years in prison after pleading guilty to a series of disturbing crimes involving her ex-husband, Dennis Perkins, a former sheriff’s lieutenant.
Cynthia admitted to several offenses, including serving her students cupcakes tainted with her husband’s bodily fluids.
The crimes came to light in 2019, when authorities found extensive evidence on the couple’s electronic devices linking them to numerous acts of abuse and misconduct.
Cynthia agreed to a plea deal to avoid trial and testified against her husband, who is now serving a 100-year prison sentence without the possibility of parole.
The case shocked both the local community and the broader public due to the depravity of the acts and the couple’s positions of trust — one a school teacher and the other a law enforcement officer.
Cynthia Perkins’ guilty plea and sentencing marked the end of one of the most disturbing criminal cases in Louisiana’s history.
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
* 👀quote:Op maandag 24 november 2025 09:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk me recht in de ogen en zeg dat ik niet gelijk heb.
Was dat niet eens Cheese from the Bacon die tijdens de opnames van een van z'n programma's ook eens ging kijken hoe makkelijk je AB kreeg? Was in India ofzo. Hij zei last te hebben van z'n maag ofzo en kreeg van alles mee.quote:Op maandag 24 november 2025 09:22 schreef Nattekat het volgende:
Dat klote Azië wordt nog eens de oorzaak van een hele gevaarlijke uitbraak waar niets tegen werkt.
Jij overschat studenten.quote:Op maandag 24 november 2025 09:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verkoudheid is een virus dus werkt AB niet, zou een slimme student zich wel kunnen bedenken en op vertrouwen als ze dat verteld wordt.
ja je gaat hier gewoon naar de apotheek en dan vraag je het en dan krijg je hetquote:Op maandag 24 november 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was dat niet eens Cheese from the Bacon die tijdens de opnames van een van z'n programma's ook eens ging kijken hoe makkelijk je AB kreeg? Was in India ofzo. Hij zei last te hebben van z'n maag ofzo en kreeg van alles mee.
In mijn tijd, waren ze nog een beetje slim. Ook de Aziaten, die hier bijna allemaal iets doen met voedsel, chemie, bacteriën, virussen enzo.quote:
Nah, een goed stel hersenen hebben, betekent niet dat ze ook voor dit soort algemene kennis ingezet worden.quote:Op maandag 24 november 2025 09:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In mijn tijd, waren ze nog een beetje slim. Ook de Aziaten, die hier bijna allemaal iets doen met voedsel, chemie, bacteriën, virussen enzo.
Ze werden ook iets te vaak ingezet om Wikipedia of een wetenschapsartikel rechtstreeks te kopiërenquote:Op maandag 24 november 2025 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, een goed stel hersenen hebben, betekent niet dat ze ook voor dit soort algemene kennis ingezet worden.
En dan verbaasd over de plagiaatstrike?quote:Op maandag 24 november 2025 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze werden ook iets te vaak ingezet om Wikipedia of een wetenschapsartikel rechtstreeks te kopiëren
Noppes, maar ze deden het ook in groepswerkquote:Op maandag 24 november 2025 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan verbaasd over de plagiaatstrike?
Volgens mij stikt het daar van de kut Chinezen die onze kennis komen plunderen.quote:Op maandag 24 november 2025 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Wageningen is nog steeds een leuke stad juist door de internationale gemeenschap, maar het brengt ook wel issues met zich mee
Dank voor je plasjequote:Op maandag 24 november 2025 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij stikt het daar van de kut Chinezen die onze kennis komen plunderen.
Ja maar hun eerquote:Op maandag 24 november 2025 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Studentenkamer afbranden is wel een naaistreek, beetje tig lui hokloos maken.
Nou ja ken er toevallig een, dat is een studerend homofiel Chineesje die na zijn studie graag terug wil om voor Peking te werken en Oeigoeren beziet als minder dan kakkerlakken.quote:
Tja ik kende een aantal die gewoon een optie zaten op goed en gezellig te kunnen studeren zonder het toezien van ouders en China. Uiteindelijk wel terug gingen.quote:Op maandag 24 november 2025 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ken er toevallig een, dat is een studerend homofiel Chineesje die na zijn studie graag terug wil om voor Peking te werken en Oeigoeren beziet als minder dan kakkerlakken.
Daar kun je je deugsok aan afvegen.
quote:Op maandag 24 november 2025 08:40 schreef mschol het volgende:
[..]
jij geeft @:luctor.et.emergo zijn loon uit?
Een scharrel van een nichtje zeker?quote:Op maandag 24 november 2025 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ken er toevallig een, dat is een studerend homofiel Chineesje die na zijn studie graag terug wil om voor Peking te werken en Oeigoeren beziet als minder dan kakkerlakken.
Daar kun je je deugsok aan afvegen.
Ik denk niet dat je als samenleving helemaal deugt als je beginnende Hitlertjes met spleetoogjes opkweekt , just my 5 centsquote:Op maandag 24 november 2025 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja ik kende een aantal die gewoon een optie zaten op goed en gezellig te kunnen studeren zonder het toezien van ouders en China. Uiteindelijk wel terug gingen.
Rotte appels blijf je altijd houden. Maar nog steeds bedankt voor je plasje
Die zijn veel te knap om een Aziaat te wippen.quote:Op maandag 24 november 2025 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een scharrel van een nichtje zeker?
Waar komt dit nou ineens vandaan?quote:Op maandag 24 november 2025 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je als samenleving helemaal deugt als je beginnende Hitlertjes met spleetoogjes opkweekt , just my 5 cents
Ben je door een Aziaat aan de kant gezet ofzo?quote:Op maandag 24 november 2025 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je als samenleving helemaal deugt als je beginnende Hitlertjes met spleetoogjes opkweekt , just my 5 cents
nu zelfs maar -8...quote:Op maandag 24 november 2025 08:37 schreef Recce het volgende:
Het warmt steeds verder op bij de poolcirkel! @:nizno Het is nu nog maar -9 °C.
uit het immer verbazende brein van usquote:Op maandag 24 november 2025 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar komt dit nou ineens vandaan?
Ben jij wel eens helemaal nagelopen? Gewoon een vraag, want soms twijfel ik eraan.quote:Op maandag 24 november 2025 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 november 2025 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben jij wel eens helemaal nagelopen? Gewoon een vraag, want soms twijfel ik eraan.
mijn zus zat met mijn twee neefjes bij -35 twee jaar geledenquote:
jeetje dat moet toch niet leuk zijnquote:Op maandag 24 november 2025 10:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn zus zat met mijn twee neefjes bij -35 twee jaar geleden
Ik ben de enige hier die niet in therapie is of hoeftquote:Op maandag 24 november 2025 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben jij wel eens helemaal nagelopen? Gewoon een vraag, want soms twijfel ik eraan.
Ha, grapjas.quote:Op maandag 24 november 2025 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben de enige hier die niet in therapie is of hoeft
quote:Op maandag 24 november 2025 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben de enige hier die niet in therapie is of hoeft
die hebben het heerlijk gehad!quote:Op maandag 24 november 2025 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeetje dat moet toch niet leuk zijn
Gezondheid. En sinds wanneer tikt Trump nieuwsbrieven?quote:Maak (opnieuw) kennis met Lefebvre Sdu
hmm weet wel waar ik over had geklaagdquote:Op maandag 24 november 2025 10:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
die hebben het heerlijk gehad!
Alleen het eten was wat minder geregeld. de thuisbezorgd van het park was een beetje een magnetrongevoel..
Maar ja. het kan ook niet 100% super zijn, er moet iets te klagen over blijven.
ja maar daar moet jij dan niet naar toe gaan hequote:Op maandag 24 november 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm weet wel waar ik over had geklaagd
neequote:Op maandag 24 november 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
herkennen jullie het dat je instort na het eten van fruit?
nee k streep het van mijn lijstjequote:Op maandag 24 november 2025 10:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar daar moet jij dan niet naar toe gaan he
Nee.quote:Op maandag 24 november 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
herkennen jullie het dat je instort na het eten van fruit?
en het is een anonieme enquęte zeker?quote:Op maandag 24 november 2025 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook fijn. HR wilt dat je een formulier digitaal inlevert, maar het formulier hebben ze gemaakt in PDF en zo afgeschermd dat je er niets mee kan. Je moet het dus uitprinten, invullen en weer inscannen
als jij het gevoel prettig vond om zo behandeld te worden kun je hem altijd een bericht sturenquote:Op maandag 24 november 2025 10:25 schreef bitterbal het volgende:
ik heb niks meer gehoord van die vriend die mij vorige week negeerde. Weet niet of jullie dat nog weten. Twijfel of ik contact moet zoeken of niet
nee vond het eigenlijk super beledigend. Al helemaal omdat het niet de eerste keer is.quote:Op maandag 24 november 2025 10:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
als jij het gevoel prettig vond om zo behandeld te worden kun je hem altijd een bericht sturen
Het is toch algemeen bekend dat hij geestelijk niet in orde is.quote:Op maandag 24 november 2025 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hard werken!quote:Op maandag 24 november 2025 10:39 schreef Nattekat het volgende:
Fris op kantoor
En dat zegt veel komende van iemand die thuis gisteren pas voor het eerst de verwarming heeft aangegooid.
zonder kers er om heen?quote:Op maandag 24 november 2025 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou de diepvrieskersen van de Picnic hoef ik even niet meer. 7 pitten in 1 doos
Deze weekquote:Op maandag 24 november 2025 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Begint wel weer tijd te worden om salaris te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |