Omdat je zo graag wil werkenquote:Op maandag 24 november 2025 05:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom word ik de laatste paar dagen steeds ongeveer een uur te vroeg wakker.
ik ga nuquote:Op maandag 24 november 2025 05:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik werd zondag ook al een uur te vroeg wakker.quote:
Heel goed. Ik ga vanavond badmintonnen.quote:
Hopelijk keert het tij snel en slaap je dat uur gewoon doorquote:
Ja, hopelijk wel. Het is ook veel te koud nu om er een uur eerder uit te komen.quote:Op maandag 24 november 2025 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk keert het tij snel en slaap je dat uur gewoon door
Ja koud en donker.quote:Op maandag 24 november 2025 06:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hopelijk wel. Het is ook veel te koud nu om er een uur eerder uit te komen.
Omdat je lichaam dacht dat het maandag was en graag wilde werken.quote:Op maandag 24 november 2025 06:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik werd zondag ook al een uur te vroeg wakker.
Verwacht ik ook vandaagquote:
Vaak een teken dat het einde nabij isquote:Op maandag 24 november 2025 05:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat wordt voor mij uitgeven aan de tandarts, boodschappen, robotstofzuiger, keukenmachine en een weegschaal.quote:
Geen huur, gas water en derg?quote:Op maandag 24 november 2025 08:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wordt voor mij uitgeven aan de tandarts, boodschappen, robotstofzuiger, keukenmachine en een weegschaal.
De hoogste kosten posten, de huur en energiekostenquote:
Haal ik nooitquote:
Zonder kom ik niet op die paar uurtjes werkquote:
Kan er niet beter een scan van die been worden gemaakt?quote:Op maandag 24 november 2025 08:26 schreef bitterbal het volgende:
kwam net een man tegen die ik van hier ken. Oudere man al, denk richting de 70.
Zijn onderbeen is al maanden ontstoken. Helemaal rood en super dik en enige wat ze doen is antibiotica geven. Dus hij heeft nu al paar keer in het ziekenhuis gelegen alleen voor antibiotica maar het doet niets. Nu gaat die 3 keer per dag naar het ziekenhuis om dat toegediend te krijgen. In duitsland waar die vandaan komt weten ze trouwens ook niet wat het veroorzaakt
jij geeft @Luctor.et.Emergo zijn loon uit?quote:Op maandag 24 november 2025 08:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wordt voor mij uitgeven aan de tandarts, boodschappen, robotstofzuiger, keukenmachine en een weegschaal.
quote:Op maandag 24 november 2025 08:40 schreef mschol het volgende:
[..]
jij geeft @:luctor.et.emergo zijn loon uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |