De hoogste kosten posten, de huur en energiekostenquote:
Haal ik nooitquote:
Zonder kom ik niet op die paar uurtjes werkquote:
Kan er niet beter een scan van die been worden gemaakt?quote:Op maandag 24 november 2025 08:26 schreef bitterbal het volgende:
kwam net een man tegen die ik van hier ken. Oudere man al, denk richting de 70.
Zijn onderbeen is al maanden ontstoken. Helemaal rood en super dik en enige wat ze doen is antibiotica geven. Dus hij heeft nu al paar keer in het ziekenhuis gelegen alleen voor antibiotica maar het doet niets. Nu gaat die 3 keer per dag naar het ziekenhuis om dat toegediend te krijgen. In duitsland waar die vandaan komt weten ze trouwens ook niet wat het veroorzaakt
jij geeft @Luctor.et.Emergo zijn loon uit?quote:Op maandag 24 november 2025 08:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wordt voor mij uitgeven aan de tandarts, boodschappen, robotstofzuiger, keukenmachine en een weegschaal.
quote:Op maandag 24 november 2025 08:40 schreef mschol het volgende:
[..]
jij geeft @:luctor.et.emergo zijn loon uit?
hij zegt dat ze alles hebben gecheckt , ook zijn organen en zo. bloed. huidmonster.quote:Op maandag 24 november 2025 08:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan er niet beter een scan van die been worden gemaakt?
quote:Op maandag 24 november 2025 08:51 schreef bitterbal het volgende:
en in 3 verschillende ziekenhuizen geweest en elke keer opgenomen , test gedaan en ze vinden niks.
Zorgen dat in ieder ziekenhuis nu resistente bacteriën zijn. Handig.quote:Op maandag 24 november 2025 08:51 schreef bitterbal het volgende:
en in 3 verschillende ziekenhuizen geweest en elke keer opgenomen , test gedaan en ze vinden niks.
mja nou ja hoop dat die een tropenarts nog probeert. zag er echt slecht uit. Hij is hier ook alleen maar hij heeft gelukkig wel genoeg geld om iemand in te huren mocht dat nodig zijnquote:Op maandag 24 november 2025 08:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien is een resistente bacterie / virus. In zuid-oost Azië niet geheel ondenkbaar als een van de hubs met de meeste ziektes
hier kan je antibiotica gewoon vrij kopen en mensen nemen het echt voor allesquote:Op maandag 24 november 2025 09:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Beginnen ook met in het buitenland niet standaard meer over antibiotica uit te delen alsof het paracetamol is. Ik hoor veel internationale studenten e.d. hier altijd klagen dat onze huisartsen geen antibiotica geven bij een verkoudheid.
Oh en Dettol en vergelijkbare direct verbieden.
Ja kijk daar heb je het alquote:Op maandag 24 november 2025 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier kan je antibiotica gewoon vrij kopen en mensen nemen het echt voor alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |