Ellende is dat hè.quote:Op maandag 24 november 2025 05:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom word ik de laatste paar dagen steeds ongeveer een uur te vroeg wakker.
Omdat je zo graag wil werkenquote:Op maandag 24 november 2025 05:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga nuquote:Op maandag 24 november 2025 05:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik werd zondag ook al een uur te vroeg wakker.quote:
Heel goed. Ik ga vanavond badmintonnen.quote:
Hopelijk keert het tij snel en slaap je dat uur gewoon doorquote:
Ja, hopelijk wel. Het is ook veel te koud nu om er een uur eerder uit te komen.quote:Op maandag 24 november 2025 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk keert het tij snel en slaap je dat uur gewoon door
Ja koud en donker.quote:Op maandag 24 november 2025 06:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hopelijk wel. Het is ook veel te koud nu om er een uur eerder uit te komen.
Omdat je lichaam dacht dat het maandag was en graag wilde werken.quote:Op maandag 24 november 2025 06:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik werd zondag ook al een uur te vroeg wakker.
Verwacht ik ook vandaagquote:
Vaak een teken dat het einde nabij isquote:Op maandag 24 november 2025 05:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat wordt voor mij uitgeven aan de tandarts, boodschappen, robotstofzuiger, keukenmachine en een weegschaal.quote:
Geen huur, gas water en derg?quote:Op maandag 24 november 2025 08:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wordt voor mij uitgeven aan de tandarts, boodschappen, robotstofzuiger, keukenmachine en een weegschaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |